سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کلینیک لیزر موهای زائد , کلینیک جوانسازی پوست

کاشت ابرو

    نظر

کاشت ابرو , قیمت و هزینه کاشت ابرو , کاشت ابرو طبیعی , روشهای کاشت ابرو , کلینیک تخصصی کاشت ابرو , متخصص کاشت ابرو , تکنیک های کاشت ابرو : انسان ها به گونه ی هستند که به زیبایی خود اهمیت میدهند و همیشه دوست دارند صورتی زیبا داشته باشند.این اهمیت دادن به زیبایی در خانم نیز درصد بیشتری نسبت به آقایان است. یکی از مهم ترین ارکانی که در زیبایی صورت مهم است ، ابروها هستند.

همه چیز در مورد کاشت ابرو


ابروها در زیبایی نقش مهمی دارند و می توانند بیانگر نوعی احساسات افراد باشند.جلوگیری نمودن از جریان عرق از پیشانی و تابش مستقیم نورخورشید اصلی ترین نقش ابرو است پس طبیعی است که هر کسی به ابروهای خود اهمیت دهد و از دست دادن آن سبب آزار انسان ها و ایجاد استرس می باشد.

چه عواملی سبب می شود که ابروها ریزش داشته باشند:

  1. بالا رفتن سن به عنوان اولین عاملی که موجب می شود ابروها ریزش داشته باشند و کم پشت شوند که البته تغییر رنگ ابروها را نیز به دنبال خواهند داشت.
  2. بعد از بالا رفتن سن دومین عاملی که سبب می شود ابروها ریزش داشته باشند شکستگی ابروها است که ممکن است بر اثر یک حادثه برای افراد رخ دهد.
  3. گاهی برخی از افراد به دلایل ارثی که دارند ریزش ابرو را تجربه می کنند.
  4. برخی از موارد افراد بیماری وسواس کندن ابرو را دارند که فرد در این بیماری موی سر ، موی ابرو ، مژه خود را می کند که بعد از مدتی ریزش مو در چنین افرادی بیشتر می شود.
  5. افرادی هستند که مکرر ابروهای خود را رنگ می کنند پس باید بدانید که استفاده از دکلره و رنگ در طولانی مدت می تواند علاوه بر ریزش سبب ایجاد حساسیت برای آنها شود.

کاشت ابرو با استفاده از روش SUT

کاشت ابرو جز یکی از مواردی است که بین خانم ها و آقایان وجود داشته است و افرادی می خواهند اینکار را انجام بدهند. باید دقت کنید که کاشت ابرو مثل کاشت مو عام نیست و لازم است نکاتی را در نظر داشته باشید. بهترین قسمتی که می تواند عمل برداشت را برای کاشت ابرو در نظر گرفت موهای بغل گوش می باشند چون موهای که در قسمت هستند به موهای ابرو شبیه بوده و همچنین لطافت خاصی دارند.

قیمت و هزینه کاشت ابرو

کاشت ابرو یکی از موضوعات مهم است و همیشه به افراد توصیه می شود که اگر می خواهند برای کاشت ابرو اقدام کنند باید بسیار در انتخاب پزشک معالج خود دقت نمایند زیرا این کاشت ابرو از ظرافت و حساسیت فوق العاده ی برخوردار است و نیاز به مهارت و تخصص داشته است.

طبیعی است که هرچه تجربه و سابقه پزشک بیشتر باید هزینه های انجام آن نیز زیادتر باشد.در رابطه با هزینه کاشت ابرو باید مسائلی را دقت داشته باشید که در ادامه به بیان آنها پرداخته ایم:

  • تکنیک کاشت ابرو
  • داشتن مهارت و تجربه پزشک معالج
  • انجام دادن کاشت ابرو و بدون کوتاهی موهای سر
  • نداشتن دوران نقاهت
  • نداشتن عوارض
  • انجام کاشت ابرو با زاویه و خواب طبیعی ابروها

همواره به افراد توصیه می شود که به مراکز غیرمجاز مراجعه نکنند و گول تبلیغات و تخفیفات را نخورید زیرا ابروها یکی از عضوهای هستند که در زیبایی و تناسب صورت نقش مهمی دارند و در نهایت سبب می شود که فرد اعتماد به بنفس داشته باشد.

هزینه کاشت ابرو در تهران و شهرستان ها چقدر است؟

معمولا در شهرستان ها تیم های متخصص وجود نداشته و معمولا تجربی و با روش های سنتی انجام می شود ولی در نهایت هزینه کاشت ابرو متغییر است و می تواند حدود یک میلیون تا پنج میلیون باشد اما چون در تهران از دستگاههای پیشرفته و جدیدترین روش ها و تیم های متخصص انجام می شود هزینه بالاتر است و همچنین نتیجه ی بهتری داشته است.

کاشت ابرو چه عوارضی داشته است؟

متاسفانه عده ی با مراجعه به مراکز غیرمجاز ، از نتیجه خود راضی نیستند و معمولا عوارضی مانند اسکار در پشت سر شخص پدید می آورد و همچنین در قسمت برداشت تورم و درد داشته اند و در نهایت موهای که کاشته می شود به صورت زخیم هستند و یا کج بوده و کاملا با دیگر موها متفاوت میباشند. پس دقت کنید روش های سنتی و قدیمی نمی توانند به صورت طبیعی خواب ابروها را انجام داد و همچنین می تواند از هر نظری برای افراد مشکل ساز باشد.

برای کاشت ابرو بهتر است از چه روشی استفاده شود؟

امروزه روش های مختلفی وجود دارد که می توان برای کاشت ابرو از آنها استفاده کرد و البته تکنیک های جدیدی مانند SUT و FUT وجود دارد که می تواند نتیجه خوبی را برای ما به همراه داشته باشد. در این روش ها دیگر شاهد عوارض نیستیم و همچنین دیگر نیازی نیست جراحی انجام شود و در یک جلسه با این شیوه می توان زاویه و خواب طبیعی ابروها را داشته باشیم . البته کاشت ابرو برای افرادی که تتو دارند می تواند با مدل دلخواه انجام شود و نیازی نیست که هزینه های زیاد برای پاک کردن آنها و لیزر را پرداخت نمود و فرد می تواند سریعا پس از انجام این کاشت به فعالیت های خود ادامه دهد و دوران نقاهت نداشته است.

همیشه به افراد توصیه می شود که برای کاشت مو و ابرو به مراکزی اقدام کنند که هم مهارت کافی داشته باشند و هم سابقه درخشانی در کاشت داشته باشند تا شما به نتیجه ی که می خواهید برسید.