سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کلینیک لیزر موهای زائد , کلینیک جوانسازی پوست

اتوبار و باربری در پونک , باربری پاسداران

اتوبار و باربری در پونک , باربری پونک , اتوبار پونک  

 

باربری پونک , اتوبار پونک , باربری در پونک , اتوبار در پونک , باربری و اتوبار پونک , باربریهای پونک , اتوبارهای منطقه پونک , پونک باربری , پونک اتوبار : یکی از محله های شمال غربی تهران و منطقه 5 شهرداری تهران بزرگ پونک است که دارای حدودا 22 هزار نفر جمعیت می باشد . بخشی از این منطقه شهری در منطقه 2 شهرداری تهران واقع شده است ولی در کل بر روی منطقه 5 واقع شده است. یکی از مناطق می توان گفت کاملا مسکونی می باشد .

اتوبار و باربری در پونک

موقعیت جغرافیایی محله پونک

پونک از شمال به محله حصارک و از جنوب به محله باغ فیض ( اتوبا شهید همت ) متصل است . همچنین پونک از شرق به شهرک غرب و دره پونک و از غرب نیز به جنت آباد تهران و بزرگراه شهید ستاری متصل شده است . بخش از شهرک غرب نیز جزئی از پونک می باشد که معروف به پونک باختری است و محله های مراد آباد و حصارک در اطراف پونک واقع شده اند.

اتوبار و باربری در پونک

همانطور که در بالا اشاره کردیم پونک نیز یکی از مناطق مسکونی و شهری تهران می باشد ک جمعیت قابل توجهی دارد . و به دلیل موقعیتی که دارد . همیشه اسباب کشی و جاجایی زیادی در این منطقه را شاهد هستیم لذا تقریبا تمام موسسه های باربری و اتوبار در این محله فعالیت دارند. تل بار نیز با استفاده از استاندارد های روز دنیا در زمینه باربری توانسته است خدمات خود را در اتوبار و باربری پونک گسترش دهد .

در اهداف بلند مدت خدمت رسانی به اسباب کشی و اتوبار و باربری در پونک ؛ تل بار این محله پر جمعیت را در اولویت های کاری خود قرار داده است .

ارائه خدمات باربری و اتوبار در پونک

1- استفاده از وسایل نقلیه بروز جهت حمل و نقل اثاثیه و وسایل اداری
2- استفاده از نیسان مبلی جهت مبلمان منازل و ادارت
3- استفاده از افراد حرفه ای برای جابجایی وسایل سنگین و سبک
4- سرعت عمل در کار
5- مشاوره و راهنمایی جهت اتوبار و باربری در پونک
6- سرویس دهی به صورت شبانه روزی و تمام وقت
7- تضمین کیفیت و ارائه بیمه نامه و بارنامه معتبر
8- حضور کارشناس در محل بارگیری


تل بار , با سابقه ای طولانی در خدمات باربری و اتوبار , با بروز رسانی سیستم کاری خود توانسته است بهترین و با کیفیت ترین خدمات را در این زمینه ارائه کند. با تل بار بهترین اتوبار و باربری در پونک را تجربه کنید.




اتوبار و باربری پاسداران , باربری پاسداران , اتوبار پاسداران  

اتوبار و باربری پاسداران : خیابان سلطنت آباد سابق یا خیابان معروف پاسداران امروز یکی از خیابانهای معروف شمال شرق تهران است. این خیابان در بین منطقه 3 و منطقه 4 شهرداری تهران بزرگ واقع شده است و از شمال نیز به منطقه 1 شهرداری تهران بزرگ می رسد . خیابان پاسداران از میدان ضرابخانه شروع می شود و از طریق میدان نوبنیاد به منطقه یک شهرداری تهران می رسد که شمال خیابان پاسداران به میدان نیاوران ختم می شود.

 

اتوبار و باربری پاسداران

 

خیابان پاسداران یکی از مناطق مسکونی و تجاری مهم در تهران می باشد و همه ساله بر اساس تجربیات ما جابجایی ها و اسباب کشی هایی که در این منطقه انجام می شود درصد بالایی است که شامل اسباب کشی اداری , اسباب کشی منازل , جابجایی بارهای شرکتی , انتقال با و اثاثیه به انبار می باشد.

اتوبار و باربری در پاسداران

اتصال این خیابان به سه منطقه شکال شرقی تهران محوطه وسیعی از فعالیت باربری را ایجاد کرده است . لذا موسس باربری و اتوبار در پاسدارن زیاد است . و فعالیت گسترده ای دارند . همانطور که در بالا نیز اشاره کردیم بیشتر ادارات و شرکت های خصوصی بزرگ در این محدوده فعالیت می کنند و برای اسباب کشی نیز نیاز دارند به باربری و اتوبار پاسدارن سر بزنند .

تل بار و اتوبار و باربری در پاسدارن

در راستای گسترش اهداف و برنامه های بلند مدت تل بار در معرفی بهترین باربری در پاسدارن و سایر مناطق تهران اقدام به انجام وظیفه در تمام مناطق 22 گانه تهران کرده ایم از طرفی بنا به دلایی که در بالا اشاره کردیم خیابان پاسداران نیز از اولویت های کاری ماست .

از فعالیت های دیگر ما در زمینه باربری می توان به باربری برون شهری نیز اشاره کرد . دفاتر و شرکتها و حتی منازل پاسداران اگر قصد انتقال محل اقامت خود به سایر شهرهای کشور را نیز داشته باشند با باربری و اتوبار برون شهری این خدمت را انجام خواهیم داد.

خدمات تل بار و اتوبار و باربری پاسداران

  • استفاده از وسایل نقلیه بروز جهت حمل و نقل اثاثیه و وسایل اداری
  • استفاده از نیسان مبلی جهت مبلمان منازل و ادارت
  • استفاده از افراد حرفه ای برای جابجایی وسایل سنگین و سبک
  • سرعت عمل در کار
  • مشاوره و راهنمایی جهت باربری در پاسداران
  • سرویس دهی به صورت شبانه روزی و تمام وقت
  • تضمین کیفیت و ارائه بیمه نامه و بارنامه معتبر
  • حضور کارشناس در محل بارگیری

تل بار آماده ارائه خدمات اتوبار و باربری با بهترین و بروز ترین سیستم های رزرواسیون باربری در خدمت مردم عزیز تهران و ایران می باشد.