سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کلینیک لیزر موهای زائد , کلینیک جوانسازی پوست

نکات مهم شیک پوشی در مراسم عروسی

نکات مهم شیک پوشی در مراسم عروسی : برای شیک پوش بودن در هرمراسمی به خصوص مراسم عروسی لازم است شما با فنون و روشهای شیک پوشی در مراسم آگاهی داشته باشید و در مجالس عروسی بهترین و مناسب ترین لباس را برای مجالس عروسی و دیگر مراسمات برگزینید،و همچون ستاره ای درخشان در مجالس بدرخشید.

شیک پوشی در مراسم عروسی

آیا شما هم جزء آن دسته از خانم هایی هستید که هر وقت به لباسی نیاز دارید و میخواهید در مراسمی بپوشید به سراغ کمد لباستان که می روید و در کمد را باز می کنید و نگاهی به کل لباس هایتان می اندازید،احساس می کنید که لباس مناسبی برای پوشیدن در آن مراسم را ندارید؟

در میان نکات مهم در رعایت شیک پوشی به این نکته باید توجه کنیم که بیشتر افراد در سایر جریانات زندگی خود خیلی مرتب و منظم عمل می کنند،اما در موقع تهیه و خرید لباس و پوشاک احساساتی عمل می کنند،مثلا با دیدن یک لباس زیبا و شیکی که پشت ویترین گذاشته شده است ،خیلی سریع برای خرید لباس وسوسه می شوند،بدون اینکه به این فکر کنند که لباسی که می خرند با سایرلوازمشان هماهنگی دارد یا نه،یکی از رمزهایی که شما را همیشه خوب و شیکپوش نشان دهد،این است که کمدتان پر از چیزهایی باشد که به خوبی باهم هماهنگ باشند،و به گونه ای باشد که در گذر زمان و در اثر عوض شدن مد،د مده نشوند.

نکات مهم شیک پوشی در مراسم عروسی از  زبان تشریفات عروسی شب آرا

همیشه مهمترین چیزی که در رفتن به یک مراسم عروسی در ذهن مان خطور می کند طرز لباس پوشیدن است در زیر برخی از توصیه های را از زبان تشریفات مجالس و خدمات مجالس شب آرا می توانید به یاد داشته باشید تا همیشه یکی از شیک پوشترین افراد در مراسم های عروسی باشید .

در هنگام خرید لباس دقت کنید که جنس لباسهایی که می خرید خوب باشد و بهترین جنس ممکن را داشته باشد،شما خیلی خوب می دانید که خریدن یک شلوار با جنس خوب و عالی که دارای دوخت خوب هم باشد بهتر از این است که چند عدد شلواری بخرید که جنس خوبی نداشته باشد.در خانتخاب و خرید لباس این نکته را هم در نظر بگیرید که چه رنگی به شما بیشتر می آید،و چه لباسی برای اندام شما مناسب است.

برای مراسم عروسی پوشیدن یک دست لباس مشکی مناسب نمی باشد،لباس هایی که می خواهید برای مجالس بپوشید،بهتر است رنگ هایی مثل آبی یا فیروزه ای،یا لباس هایی که دارای پارچه های طرح دار باشند شما را خیلی زیبا جلوه می دهند،در مراسم عروسی دیگران هرگز لباس یکدست سفید نپوشید چون این رنگ فقط مخصوص لباس عروس است.

بهتر است در پوشش تان یک قسمت از پوشش تان را برجسته نمایید تا بیشتر به چشم بیایید و زیبا و نگاه ها به سمت شما خیره باشد.این یک قسمت از پوشاک ممکن است کفش تان یا جواهرتان باشد،اگر در پوشش شما پیراهن تان با سنگ تزئین شده است یا رنگ لباستان خیلی جذاب باشد در این صورت باید طلا و جواهر کمی آویزان کنید.برای مراسم عروسی کفش پاشنه تخت مناسب نمی باشد،نکته ای که خیلی مهم است و شما باید به آن توجه کنید این است که برای مجالس رسمی پوشیدن کفش کفش های بدون پاشنه و تخت مناسب نمی باشد.

در ادامه شما را با مطالبی در مورد عناصری که به خوش تیپ و شیک پوش شدن شما کمک می کند و باعث می شود که از مد روز و گذر زمان در آن تاثیر گذار نباشد که همه خانم ها باید در کمدهای خود آنها را داشته باشند آشنا می کنیم،با تشریفات لاکچری شب آرا نور همراه ما باشید..

پیراهن مشکی کوتاه

از نکات مهم شیک پوشی و خوشتیپ بودن در برگزاری مراسم عروسی این است که در اگر قصد دارید پیراهن مشکی کوتاهی را انتخاب کنید و خریداری نمایید دقت داشته باشید لباس بیش از اندازه کوتاه نباشد و به زیبایی روی بدن شما بنشیند،باید لباس طوری باشد که در هنگام پوشیدن آن احساس راحتی بکنید و در عی حال شما را زیبا نشان دهد.

کفش تخت باله

هنگامی که شما تمایل ندارید کفش پاشنه بلند بپوشید و خود را با پوشیدن این نوع کفش زجر بدهید و دلتان می خواهد که پاهایتان در حالت راحتی باشد و استراحت کنند،با کفش های باله را به شما پیشنهاد می کنیم چون این کفش ها درعین حال که راحت و مناسب هستند شیک و به روز نیز هستند،از مزایای پوشیدن این نوع کفش ها این است که به هر لباسی می آید و به خوبی هماهنگ می شود ودیگر اینکه با گذر زمان د مده نمی شود،در هنگام خرید کفش دقت داشته باشید و کفشی را انتخاب کنید که در هنگام راه رفتن پای شما را نزند و دقیقا اندازه پایتان باشد.

بلوز سفید برخی از رنگ ها هستند که ما باپوشیدن این رنگ لباس ها احساس نشاط و طراوت به ما دست می دهد،و می توان گفت این رنگ تقریبا با لباس های رنگ دیگر هماهنگی دارد،لباس هایی به رنگ سفید به خصوص بلوز سفید رنگ است،شما می توانید آن را با یک دامن تنگ و کوتاه بپوشید و یا با یک شلوار جین آبی رنگ آن را بپوشید و یک تیپ معمولی داشته باشید.

شلوار جین

در موقع خرید شلوار جین سعی کنید شلواری خریداری نمایید که علاوه بر داشتن جنس خوب رنگ آن تیره یا معمولی باشد،برای تبدیل شدن به یک فرد شیک پوش پوشیدن یک شلوار جین کفایت می کند اما در صورتی که این شلوار دقیقا اندازه شما باشد چون لباس گشاد ویا زیاد تنگ شما را بد نشان می دهد.