سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کلینیک لیزر موهای زائد , کلینیک جوانسازی پوست

هشدارهایی در مورد جراحی زیبایی شکم

    نظر
هشدارهایی در مورد جراحی زیبایی شکم : بدون شک داشتن اندامی متناسب آرزوی همه ی افراد است ، چرا که اندام متناسب زیبایی و اعتماد به نفس را برای فرد به ارمغان می آورد . در این میان افرادی هستند که از چاقی رنج می برند ، چرا که چاقی علاوه بر بیماری مشکلات عدم تناسب اندام را در پی دارد . افراد چاق از بزرگی شکم رنج می برند . این افراد برای از بین بردن چربی های شکم و به دست آوردن اندامی متناسب نسبت به کارهای زیادی اقدام می کنند ، از جمله گرفتن رژیم های غذایی متعدد ، فعالیت های بدنی و ورزشی . گاهی افراد چاق برای رسیدن به اندامی متناسب در طولانی مدت این کارها را تکرار می کنند ولی متاسفانه به نتیجه ی دلخواهی نمی رسند . بهترین روش برای از بین بردن چربی های شکم افراد چاق ، انجاام عمل جراحی زیبایی شکم می باشد .

هشدارهایی در مورد جراحی زیبایی شکم

بیشتر بخوانید : ابدومینوپلاسیتی

افراد چاق به دلایل مختلفی از جمله عوامل ژنتیکی ، الگوی غذایی نامناسب و یا پرخوری با مشکل چاقی شکم دست و پنجه نرم می کنند . مشکل بزرگی شکم به دلیل نامتناسب بودن اندام و زشت شدن اندام آنان را رنج می دهد . در ادامه ی این مقاله به یکسری نکات و هشدارهایی که بایستی در هنگام اقدام به عمل جراحی زیبایی شکم در نظر گرفت ، اشاره می کنیم . این نکات عبارتند از :

  • توصیه بر این است که عمل جراحی زیبایی شکم از سن هجده سال به بالا انجام شود .
  • در بانوانی که قصد بارداری دارند ، بهتر است عمل جراحی زیبایی شکم به بعد از حاملگی موکول شود ، چرا که بعد از حاملگی شکم دچار افتادگی شده و آویزان می شود .
  • در مورد آقایانی که قصد انجام جراحی زیبایی شکم را دارند ، توصیه می کنیم که وزن خود را تا حد امکان کم کنند و سپس نسبت به عمل جراحی زیبایی شکم اقدام نمایند .
  • توصیه بر این است که قبل از انجام عمل جراحی زیبایی شکم از مصرف دخانیات به شدت پرهیز کنید ، چرا که مصرف دخانیات عوارض جراحی زیبایی را دوبرابر خواهد کرد .
  • نکته ی قابل ذکر این است که ، با وجود انجام جراحی زیبایی شکم ترک های شکم از بین نخواهد رفت .