سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کلینیک لیزر موهای زائد , کلینیک جوانسازی پوست

جراحی زیبایی سینه در بارداری !

    نظر

جراحی زیبایی سینه در بارداری !

جراحی زیبایی سینه در بارداری ! : جراحی زیبایی سینه یکی از متداول ترین و شایع ترین جراحی های زیبایی در بین بانوان می باشد که امروزه طرفداران خاص خود را دارد . جراحی زیبایی سینه با هدف بزرگ کردن سایز سینه و خوش فرم کردن آن انجام می شود . عمل جراحی زیبایی سینه اعتماد به نفس فرد را افزایش می دهد . با وجود شایع بودن عمل جراحی زیبایی سینه یکسری سوالا رایج در این زمینه برای بیماران وجود دارد و آن این است که آیا می توان با جراحی زیبایی سینه باردار شد و به نوزاد خود شیر داد ؟

جراحی زیبایی سینه در بارداری

باید بگوییم که برای عمل جراحی زیبایی سینه برای اینکه مشکلی در شیردهی به وجود نیاید بایستی برش عمل جراحی زیبایی زیر بغل و یا زیر پستان باشد . برش در دور هاله ی سینه عمل شیردهی را با مشکل مواجه خواهد کرد . همچنین پروتز گذاری برای بارداری مشکل خاصی در پی ندارد و می توان با خیال راحت باردار شد .

البته توصیه ی ما به شما این است که اگر قصد انجام عمل جراحی زیبایی سینه را دارید و می خواهید باردار شوید . این عمل جراحی را به بعد از بارداری موکول کنید . چرا که بعد از حاملگی بافت سینه دچار تغییراتی همچون بزرگی می شود و پوست سینه نیز کشیده می شود . و اگر در مواقع بارداری شیردهی را قطع کنید سینه جمع و کوچک خواهد شد . لذا توصیه بر این است که بعد از بارداری نسبت به عمل جراحی زیبایی سینه اقدام کنید ، شما با انجام این عمل جراحی سینه هایی خوش فرم و زیبا خواهید داشت .

بیشتر بخوانید : پروتز سینه در دوران بارداری