سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کلینیک لیزر موهای زائد , کلینیک جوانسازی پوست

روغن صنعتی بخم

روغن صنعتی بخم

روغن صنعتی بخم bechem : در صنعت روانکار ها و مخصوصا در میان برند های روغن صنعتی ، نامی تاریخی با پشتوانه آلمانی به چشم میخورد . بله روغن صنعتی بخم ، با فناوری آلمان ، ساخته شده در این کشور ، با بیش از 100 سال سابقه ساخت انواع روانکار ها ، گریس ها و روغن های صنعتی.

روغن صنعتی بخم bechem

روغن صنعتی بخم bechem

روغن صنعتی بخم bechem

موسس شرکت بخم شخصی نیست جز ” کارل بخم ” Carl Bechem (1806-1891) که همانطور که در بالا نیز اشاره شد در سال 1834 این شرکت را تاسیس کرد. این شخص ابتدا در یک کار خانه نساجی کار می کرد و در این کارخانه به اهمینت روانکار ها پی برد. وی در سال 1828 به هگن آلمان مهاجرت کرد و پس از انجام مطالعات و تحقیقات مورد نظر ، در سال 1834 شرکت روغن صنعتی bechem را تاسیس کرد. امروزه روغن صنعتی بخم یک شرکت خانوادگی است که هم اکنون توسط نسل ششم از خانواده bechem مدیریت و رهبری می شود . این شرکت در سال های اخیر به صورت چشم گیری رشد داشته و مجموعه خود را از یک شرکت به چندین شرکت مادر و زیر مجموعه ها گسترش داده است.

تولیدات و محصولات شرکت بخم bechem

این مجموعه با داشتن تنوع بالای محصولات در زمینه انواع گریس ها ، روغن های صنعتی و سایر روانکار ها توانسته است سهم قابل توجهی از بازار های اروپایی و آسیایی را به خود اختصاص دهد.

قیمت , خرید و فروش روغن صنعتی بخم bechem در ایران

شرکت شیمی ماهان به عنوان نماسندگی رسمی این شرکت در ایران و خاورمیانه ، جدیدترین و بروز ترین محصولات این شرکت را در اختیار مشتریان عزیز قرار می دهد . جهت استعلام قیمت محصولات شرکت بخم و سفارش محصولات مورد نظر می توانید با کارشناسان فروش ما در شمش ماهان تماس حاصل فرمایید.