سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کلینیک لیزر موهای زائد , کلینیک جوانسازی پوست

موتور برق المکس ژاپن

موتور برق المکس ژاپن | ELEMAX

موتور برق المکس ژاپن با مصرف سوخت بنزینی و گازوئیلی و قیمت مناسب در انواع مسافرتی و کیفی و سری 2kav تا 5kav با صنعت فا تماس بگیرید   : شرکت SAWAFUJI ELECTRIC CO., LTD در سال 1908 توسط Mr.Chuzo Sawafuji در ژاپن تاسیس شد این شرکت یک شرکت تولید کننده انواع موتور برق , ژنراتور , و سایر دستگاه های الکتریکی می باشد و یکی از برند های معروف در بازار صنعت جهان می باشد . این شرکت فعالیت خود را بر پایه سه محصول زیر شروع کرد.

شماره 1: دستگاه های الکتریکی خودرو برای وسایل نقلیه بزرگ تجاری (کامیون و اتوبوس)

شماره 2: ژنراتورهای موتور (تا 25 کیلووات)، مبدل ها، دستگاه های کنترل برای ژنراتورها.

شماره 3: یخچال برقی سیار AC / DC با نام تجاری “Engel”

شرکت SAWAFUJI ELECTRIC CO., LTD تا به امروز سعی کرده است تا نام تجاری خود را همیشه به عنوان یک تولید کننده پیشرو در بالاترین سطح جهانی حفظ کند و از طرفی تولید انواع محصولات الکتریکی با کیفیت و مصرف پایین انرژی به همراه راندمان بالا و طول عمر زیاد هدف اصلی شرکت SAWAFUJI ELECTRIC CO., LTD بوده است . شرکت صنایع Sawafuji Electric Ltd ELEMAX نام اصلی تولید کننده نام تجاری است و در حال حاضر به صنعت، اجاره، ساخت و ساز و مشتری حرفه ای که نیاز به کیفیت بالا در جهان عرضه می شود.

موتور برق المکس

ویژگی های برتر موتور برق های گازوئیلی المکس ژاپنی

موتور برق ژاپنی برند المکس خواستاران زیادی دارد و این نشان از کارکرد درست و عالی محصولات المکس است . نمی توان منکر این نیز شویم که موتور برق های ژاپنی با هر بندی در بازار دنیا به ویژه بازار ایران حرف اول رو می زنند . برخی از ویژگی های موتور برق المکس ژاپین در زیر آمده است.

  • کیفیت بالای محصول
  • وجود قطعات یدکی لازم در کنار پکیج محصول
  • طول عمر بالای محصول در استفاده مداوم
  • قدرت و راندمان بالا
  • تنوع محصولات برای رفع نیاز های کاربردی
  • خدمات پس از فروش مناسب

ویژگی های موتور برق مسافرتی المکس ژاپن

فناوری پیشرفته در طراحی و تولید

طراحی نوین چند قطبی و سرعت بالای موتور و از طرف دیگه پایین آوردن حجم و وزن موتور موجب شده است تا یک موتور برق کیفی ؛ مسافرتی بسیار ایده آل تولید شود .

موتور هوندا 4-stroke

استفاده از موتور هوندا با استاندارد صنعتی جهت قابلیت اطمینان و دوام بالا در بطن سیستم تعبیه شده است که با یک استارتر جهت توقف در عقب موتور برق مسافرتی راه اندازی می شود.

از دیگر ویژگی های موتور المکس پرتابل می توان به طول عمر بالا در مصرف متداوم و طولانی مدت اشاره کرد. همچنین سطح ایجاد صدای بسیار پایین از برتری های این موتور برق کیفی است. این حالت منحصر به فرد برای حالت سکوت SHX1000 طراحی شده و سطح صدای بسیار پایین را با 3/4 بار فراهم می کند.

حجم کم و سبک وزن بودن

وزن SHX1000 فقط 13?6 کیلوگرم است، SHX2000 تنها 21 کیلوگرم وزن دارد، کمتر از نصف وزن ژنراتور متعارف ظرفیت مشابه است.