سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کلینیک لیزر موهای زائد , کلینیک جوانسازی پوست

تامین برق اضطراری با دیزل ژنراتور

تامین برق اضطراری با دیزل ژنراتور  

 


تامین برق اضطراری با دیزل ژنراتور , دیزل ژنراتور در نیروگاه برق , نیروگاه دیزلی : هر کشوری برای تامین انرژی های مورد نیاز خودش نیاز به نیروگاه های است که یکی از مهم ترین آن ها نیروگاه های برق در مناطق یک کشور است. می توان انرژی لازم برای تامین برق یک شهر را از طریق نیروگاه های برق شهری فراهم آورد ؛ و به این صورت است که می شود به خانه ها ، کسب و کارها ، مدارس ، بیمارستان ها ، هتل ها و بسیاری از جا های دیگر برق را انتقال داد. درست است که نیروگاه ها مسئول این برق رسانی هستند اما گاهی اوقات ممکن است که نیروگاه های برق هم دچار مشکلات فنی شده و موجب بروز کمبود برق و قطعی در شبکه توزیع شود. یکی از ضروری یات این امر هم تامین برق اضطراری است که برای تولید برق و هم برای سایر مراکز مصرف کننده برق ، در مراکز نیروگاهی بسیار مهم و الزامی می باشد.

تامین برق اضطراری با دیزل ژنراتور

لیست انواع برند های موتور دیزل و دیزل ژنراتور در صنعت فا : دیزل زنراتور کوپله فابریک

فهرست مطالب

 

نیروگاه دیزلی

در کشور ما هم مثل سایر کشور های دیگر جهت تامین برق به صورت دائم و یا اضطراری برخی از نیروگاه ها از دستگاه های بسیار قوی از جمله دیزل ژنراتور که دارای توان و قدرت بالایی است استفاده می کنند. در کشور ما هم به این نیروگاه ها به اصطلاح نیروگاه دیزلی گفته می شود. این نیروگاه های دیزلی باید که دارای قدرت بسیار بالایی باشند تا که بتوانند تامین کننده برق در هزاران خانه باشند. پس متوجه شدید که با این که تامین برق مناطق شهری مهم است و صرفا برای مراکزی همانند بیمارستان ها، دانشگاه ها یا سایر بخش های دولتی و خصوصی تامین برق اضطراری بسیار حائز اهمیت می باشد اما باید گفت که تامین انرژی خود نیروگاه های برق بسیار پر اهمیت تر و حائز اهمیت تر است.

دیزل ژنراتور در فناوری اطلاعات و ارتباطات

همان طور که می دانیم امروزه بزرگ ترین پل ارتباطی ما با سایر نقاط دنیا سیستم های مخابراتی است ؛ که امروزه نقش بسیار زیادی را در صنعت نیز دارد و از این رو در تمامی کسب کار ها ، نگه داری خطوط ارتباطات یک امر بسیار حیاتی و مهم محسوب می شود. سیستم های اداری و بانکی امروزه با این روش تمام نیاز های روزمره ما را پاسخ گو هستند و از همین رو هم می توان بانک ها و سیستم های توزیع شده را در این باره مثال زد.

این تکنولوژی ها باعث پیشرفت در بسیاری از مراحل زندگی شده است و برای زنده نگه داشتن تمامی این تکنولوژ ی ها فراموش نکنیم که وجود برق اولین و مهم ترین امر حیاتی است. تامین مولد برق اضطراری هم اینک برای تمامی مراکز فناوری اطلاعات و ارتباطات در اولویت است و از همین رو هم این مراکز تمامی این اطلاعات را در برنامه کاری خود قرار داده اند. برای مراکز دیتا سنتر وجود مولد های برق یک امر بسیار و از این رو مهم و حیاتی محسوب می شود. در این بخش وجود دیزل ژنراتور برای تامین جریان برق اضطراری کمک های بسیار حیاتی را انجام داده است.