سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کلینیک لیزر موهای زائد , کلینیک جوانسازی پوست

شرکت حمل و نقل ملل

شرکت حمل و نقل ملل ( شرکت فریت بار ملل ) در سال 1391 تاسیس و فعالیت خود را با بهره گیری از کادر مجرب و متخصص در زمینه حمل و نقل بین المللی و لجستیک آغاز نمود.بهره مندی از امکانات و تجهیزات به روز دنیا(سیستم موقعیت یاب جهانی و ردیابی لحظه ای و سیستم های ارتباط سریع) در زمینه حمل و نقل از ویژگی های بارز این شرکت بوده و همواره سعی در جلب رضایت مشتری با ارائه خدمات گسترده و تخصصی داشته است.این شرکت با همکاری خطوط هوایی معتبر دنیا از جمله هواپیمایی امارات ، لوفتهانزا ، ترکیه ،قطر، ماهان و ایران ایر و … حمل محصولات وارداتی و صادراتی شما را در حداقل زمان ممکن و مناسبترین قیمت ها بصورت کریری و فورواردری انجام داده و متناسب با استانداردهای اروپا ، قرارداد بیمه CMR و قرارداد بیمه بارنامه بین المللی FBL سرویس های مناسب و مرتب را با پیشرفته ترین متدهای حمل ونقل بین المللی ارائه می نماید.

فریت بار مسافری

هر مسافر که به صورت هوایی سفر می کند تنها مقدار مشخصی بار می تواند به همراه خود داشته باشد . اما در این بین خیلی از مسافران به ویژه مسافران که به کشورهای خارجی مسافرت می کنند همیشه اضافه بار دارند که این بار باید توسط یک شرکت فریت بار مسافری به مقصد مسافر باید ارسال شود . شرکت فریت بار و حمل و نقل ملل بدون شک با نیروی متخصص و حرفه ای در تمامی امور فریت بار مسافر از بسته بندی بار تا تحویل بار به هواپیمایی توانسته است رضایت تمامی مشتریان خود را جلب کند . انتخاب ملل کارگو جهت ارسال بارتان به مقصد خود بدون شک تجربه ای متفاوت را برای شما رقم خواهد زد.

فریت بار تجاری

هواپیما مدرنترین وسیله حمل و نقل بین المللی است . بیشتر شرکت های تجاری برای ارسال کالاهای تجاری خود از هواپیما استفاده می کنند . به ویژه شرکت هایی که کالای تجاری آنها دارای حجم کم و ارزش بالایی است . مانند کالاهای بهداشت و سلامت , کالاهای دیجیتالی و… استفاده از هواپیما برای فریت بار تجاری بیشتر جهت سرعت در زمان رسیدن محصول به دست مشتری می باشد و این اصلی ترین مزیت ارسال بار با استفاده از هواپیما می باشد . از مزیتهای دیگر نیز میتوان به امنیت بالای آن اشاره کرد که می توان گفت امن ترین وسیله نقلیه ای که تا به حال در دنیا تولید شده است هواپیما می باشد .

واردات بار هوایی

همانند ارسال بار هوایی به خارج از کشور به صورت هوایی در مقابل واردات به شیوه ای مشابه نیز انجام می شود . شرکت فریت بار ملل یکی از معدود شرکت های داخلی می باشد که اقدام به واردات بار مسافری و نیز واردات بار تجاری را در جهت خدمت رسانی به مردم عزیز کشورمان انجام می دهد .

واردات بار نیز شامل :

واردات بار مسافری

واردات بار مسافری بیشتر برای کشورهای مهاجر پذیر بیشتر است مانند کانادا , استرالیا و آمریکا , و کشورهای اروپایی لذا تعداد درخواست ها برای واردات بار مسافری به کشور ایران خیلی کمتر می باشد ولی با این حال در راستای اهداف بلند مدت خود همیشه آسایش مسافران را مد نظر قرار می دهیم .

واردات بار تجاری

ایجاد روابط بین سایر کشورهای دنیا همیشه زمینه را برای تبادل کالای تجاری فراهم می کند از این رو برای افزایش روند پیشرفت تجارت بین المللی ارسال بار هوایی یکی از مناسبترین گزینه ها می باشد . که در سرعت بالایی هم می توان کالایی را وارد کشور کرد وهم می توان کالا و نمونه محصولات را به کشور مقصد فریت کرد.