سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کلینیک لیزر موهای زائد , کلینیک جوانسازی پوست

کانکس رستوران

کانکس رستوران

کانکس رستوران : کانکس سازان بزرگترین تولید کننده کانکس های ثابت و سیار , کانکس رستوران  و سایر انواع کانسها در ایران می باشد که در تمامی استانها بدون محدودیت زمانی و مکانی فعال می باشد و در نصب کانکس در تمامی نقاط کشور مشکلی ندارد .

کانکس رستوران چه نوع کانکس است ؟

کانکسی است که از آن به عنوان غذاخوری و رستوران مورد استفده می شود . به ویژه در اماکن تفریحی و سیاحتی که بیشتر کانکس رستوران به چشم می خورد.
از کانکس رستوران در چه جاهایی استفاده می شود ؟

 

کانکس رستوران
1-    استفاده در پادگانها : در بیشتر پادگانهای مرزی به دلیل جابجایی های زیاد از کانکس رستوران استفده می شود .
2-    استفاده در اماکن تفریحی مانند پارک ها و فضا های سبز بزرگ .
3-    استفاده از کانکس رستوران در فاصله راه های بین شهری
4-    استفاده در جاده های طولانی و در کنار پلیس راه ها و پمپ بنزین ها

مزیت استفاده از کانکس رستوران

1-    قابلیت جابجایی آسان
2-    حمل و نقل راحت
3-    مقاوم در برابر رطوبت و نور خورشید
4-    قیمت مناسب نسبت به سازه های ثابت بتنی و فلزی
5-    مقاوم در برابر زلزله
6-    خرید و فروش کانکس رستوران به دلیل خواهان زیاد به راحتی انجام می شود.
7-    و …

امکانات کانکس رستوران

باید گفت وقتی اسم رستوران بر روی کانکس می افتد باید تمام امکاناتی که یک رستوران ثابت دارد را داشته باشد . لذا در طراحی و ساخت کانکس رستوران به این موارد بسیار توجه می شود .

1-    اتاق مدیریت

2-    آشپزخانه مناسب با تهریه عالی , آشپزخانه کانکس رستوران از اهمیت بسزایی برخوردار است برای همین در طراحی این بخش باید از بهترین نوع سرامیک برای کف رستوران , بهترین نوع شیر آلات و اتصالات در تاسیسات استفاده کنیم . از کابینت های مقاوم و جنس عالی استفاده شود .

3-    استفاده از تاسیسات بسیار پیشرفته

4-    سالن پذیرایی در ابعاد مختلف

5-    سرویس بهداشتی

6-    و …

طراحی و نمای کانکس رستوران

همیشه داشتن یک طرح زیبا در ساخت رستوران می تواند تاثیر به سزایی در جذب مشتری داشته باشد . همین امر سبب شده است تا کانکس سازان با استفاده از نرم افزارهای طراحی داخلی و دکوراسیون بهترین طرح نمای خارجی و دکوراسیون داخلی را در طراحی و تولید کانکس رستوران پیاده کنند.

انسان زیباست و زیبایی را دوست دارد .

در طراحی کانکس رستوران نمای خارجی کانکس از اهمیت بالایی برخوردار است حس خوبی که مشتری در دید اول از رستوران خواهد داشت خیلی اهمیت دارد .

تجهیزات فنی کانکس رستوران

شاسی کانکس رستوران : شاسی استفاده شده در این نوع کانکس از تیر آهن میباشد که اندازه آن بستگی به ابعاد واندازه کانکس دارد . یعنی در مواقعی که اندازه کانکس رستوران بزرگ باشد از تیر آهن هایی با ضخمات و قطر بیشتر استفاده میگردد .

اسکلت کانکس غذا خوری : در اسکلت این نوع کانکس از پروفیل آهنی استفاده میشود که ضخامت آن بستگی به ابعاد کانکس دارد در ضمن اسکلت کانکس در برابر زنگ زدگی توسط ضد زنگ محافظت می گردد. ضد زنگ طول عمر اسکلت کانکس را زیاد می کند و از پوسیدگی آن جلو گیری می نماید.