سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کلینیک لیزر موهای زائد , کلینیک جوانسازی پوست

فریت بار به کلگری

فریت بار به کلگری 

 

فریت بار به کلگری ، ارسال بار هوایی به کلگری , هزینه و قیمت  ارسال بار با هواپیما به کلگری ، حمل بار هوایی ، شرکت هوایی آسان کارگو: شهر کلگری در استان آلبرتا قرار دارد . مساحت این شهر حدود 82000 کیلومتر مربع می باشد و به طور تقریبی 1100000 نفر جمعیت دارد . در مورد این شهر می توان گفت که شهر کلگری یکی از مهمترین شهرهای اقتصادی کانادا و پرجمعیت ترین شهر استان آلبرتا می باشد.

 

موقعیت جغرافیایی شهر کلگری ، کانادا

این شهر در جنوب غربی کانادا و جنوب استان آلبرتا قرار دارد. کلگری در 80 کیلومتری رشته کوه های راکی واقع شده است و در شمال قاره آمریکا یک شهر مهم از نظر فعالیت های نفتی می باشد. زبان مردمان این شهر انگلیسی می باشد ولی افرادی هم وجود دارند که به فرانسوی صحبت می کنند و نسبتا تعداد آنها نیز زیاد می باشد. این یک دلیلی می باشد که تمام کارمندان این شهر باید به زبان فرانسوی مسلط باشند.

جاذبه های گردشگری شهر کلگری ، کانادا

رودخانه بو مهمترین جاذبه گردشگری این شهر می باشد که از وسط آن رد شده و این شهر را بسیار زیبا کرده است دانشگاه کلگری نیز یکی از بهترین دانشگاه های کانادا می باشد .

مسافرت و مهاجرت به کلگری و نحوه فریت بار به این شهر

ان شهر بخاطر داشتن موقعیت اقتصادی بسیار مناسب یکی از شهرهای مهاجر پذیر کانادا می باشد . به همین دلیل افراد زیادی از سرتاسر دنیا به این شهر مهاجرت کرده و قصد اقامت دائم در این شهر را دارند . بعضی از افراد کشور ما هم این نظر را دارند که به این شهر مهاجرت یا مسافرت طولانی مدت داشته باشند ، اما افرادی که قصد مهاجرت به این شهر را دارند اطلاعات کافی در مورد مهاجرت و ارسال کردن لوازم شخصی و اثاث منزل خود را ندارند . مهاجرین و مسافرین محترم می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر در این مورد به دفاتر خدمات شرکت هوایی آسان کارگو مراجعه کنند.

خدمات شرکت آسان کارگو در رابطه با فریت بار و ارسال بار هوایی به کلگری

مهمترین دغدغه مسافرین و یا مهاجرین که قصد رفتن به این شهر را دارند این است که ترس از مفقود شدن و یا آسیب دیدن لوازم خود دارند. خدمات بار هوایی ما با استفاده از لوازم بسته بندی استاندارد و بهره مندی از افراد کاربلد در این زمینه کالاهای شما را به گونه ای بسته بندی می کنند که هیچ آسیبی در حمل و نقل به انها وارد نشود .

از دیگر خدمت های این شرکت برای ارسال بار به کلگری :

  • اگر لوازم و وسایل شما خانگی باشد بسته بندی آنها به صورت بسیار استاندارد در منزل شما صورت می گیرد.
  • بارگیری لوازم بسته بندی شده برای ارسال بار هوایی
  • رفتن به دنبال کار ها و مراحل گمرکی ارسال بار هوایی به کلگری : در اینجا بعضی از افراد خواهان این هستند که خودشان در همه مراحل انجام تشریفات گمرکی در کنار کارشناسان شرکت بار هوایی ما باشند و افرادی نیز انجام اینکار را کاملا در اختیار کارشناسان ما قرار می دهند. در کل ما سعی می کنیم مشتری کاملا از ما راضی باشد و هرکاری که صلاح می داند انجام دهد.
  • گاهی مواقع که بار زیاد باشد به پالت نیاز می شود در این صورت بار را پالت بندی می کنیم که در اینجا از اسیب دیدگی لوازم خیلی خوب جلوگیری می شود. خدمات بار هوایی ما این وظیفه را نیز بر عهده دارد.
  • در اخرین مرحله اقدام برای گرفتن بار نامه : شرکت حمل بار هوایی ما در کوتاهترین زمان با کمترین هزینه بارنامه ارسال بار به شهر کلگری را برای شما تهیه می کند.

*** نکته :

همانطور که گفتیم کلگری یکی از شهر های کانادا می باشد پس امری طبیعی می باشد که قوانین فرودگاه این شهر با قوانین ارسال بار و فریت بار به کانادا یکی می باشد.

فرودگاه بین المللی کلگری ، ارسال بار هوایی به کلگری

فرودگاه بین المللی شهر کلگری ، مک کال نام دارد و یک فرودگاه عمومی می باشد. مک کال در 17 کیلومتری شمال شرقی از مرکز شهر کلگری قرار گرفته است . طبق آماری که در سال 2014 در دست ما بود در حدود 15261108 نفر مسافر از این فرودگاه تردد کرده اند . بهتر است بدانید که این فرودگاه دارای طولانی ترین باند فرود و بلندترین برج مراقبت در بین فرودگاه های کشور کانادا می باشد . کدهای سازمانی یاتا و ایکائو برای این فرودگاه به ترتیب YYC و CYYC می باشد .

نکات مهمی درباره ارسال بار  هوایی و اضافه بار مسافری به کانادا

کشور کانادا یکی از زیباترین کشورها می باشد که شهرهای بزرگ و زیبایی دارد که هر کدام نیز جاذبه های گردشگری بسیاری دارد که باعث می شود هر ساله افراد زیادی به این کشور مسافرت کنند . از شهر های مهم بزرگ این کشور می توان به تورنتو ، ونکوور ، مونترآل ، کلگری، ادمونتون و غیره اشاره کرد. افرادی که می خواهند به این کشور مهاجرت و یا مسافرت کنند بعد پشت سر گذاشتن کارهای اداری برای گرفتن ویزا برای این کشود حتما لوازم و وسایلی دارند که برایشان مهم هستند و دوست دارند آنها را به همراه خود به این کشور ببرند . برای فرستادن کالاهای خود باید از شرکت های هوایی بهره مند شوند تا لوازم خود را با خیالی اسوده به کانادا بفرستند .

یکی از مهمترین قانون های ارسال بار به کشور کانادا اینگونه می باشد که بعد از ورود به این کشور باید به گمرک کشور مقصد مراجعه کرده و فرمی به نام دیکلریشن را پر کنند که یکی از ملزومات ارسال بار به کانادا می باشد ، که با این کار افراد تا چهار سال می توانند لوازم خود را بین دو کشور بدون پرداخت هزینه ای به گمرک فریت کنند.

مسافرین و مهاجرین عزیز باید توجه داشته باشند که هر کالایی که از ایران به کشور کانادا فرستاده می شود حتما مدارکی را به شما می دهند مانند لیست بسته بندی و بارنامه به مسافر و یا مهاجر می دهند که در هنگام دریافت بار باید درست داشته باشند . این نکته هم قابل ذکر می باشد که بعد از رسیدن بار به فرودگاه باید طی 48 ساعت آن را دریافت کنید در غیر این صورت با محاسبه وزن و حجم بار هزینه انبار داری را از شما خواهند گرفت .

اما اگر فرد مورد نظر به موقع به دریافت کالای خود اقدام کند فقط هزینه ای حدود 30 یا 40 دلار به آنها تقبل می کنند که بابت هزینه دریافت قبض انبار و بارنامه به شرکت هوایی می باشد . این هزینه به وزن بار ارتباطی ندارد و باید پرداخت شود ، اگر در مواردی بار شما وزن بیشتر و حجم بیشتری داشته باشد هزینه مازادی برای جابجای ( لیفتراک و کاگری و ..) از شما خواهند گرفت .

 

فریت بار  , حمل بار هوایی , ارسال بار هوایی , فریت بار مسافری , ارسال بار مسافری , فریت اضافه بار مسافری , ارسال بار

بسته بندی بار مسافری , بسته بندی لوازم منزل , بسته بندی بار جهت فریت

فریت بار به کلگری , فریت بار به ادمونتون , فریت بار به مونترال , فریت بار به آتاوا , فریت بار به ونکوور , فریت بار به تورنتو

فریت بار به استرالیا , فریت بار به کانادا , فریت بار به آمریکا

فریت بار به هالیفاکس , فریت بار به ولینگتون

حمل بار فریت شده بعد تحویل به محل اقامت

بعد از طی کردن مراحل تحویل بار و دریافت کردن بار فریت شدهع خود باید به این نکته توجه داشته باشند که این بار باید به محل اقامت خود انتقال یابد برای این کار شما دو راه دارید :

  1. اجاره کردن وانت یا ون از فرودگاه که هزینه بالایی دارد
  2. اجاره کردن U-Haul که در اندازه های مختلف در دسترس می باشد . این نوع ماشین ها از نوع ماشین های حمل و نقلی می باشند که برای مشتریان توسط حمل و نقل داخلی اجاره داده می شوند که هزینه مناسبتری در مقایسه با گزینه بالا را دارد . شرکت حمل بار هوایی آسان کار گو این گزینه را برای شما پیشنهاد خواهد کرد .

در اینجا می توانیم اضافه کنیم که اگر خود فرد وسیله ای برای حمل بار خود داشته باشد هیچ هزینه ای پرداخت نخواهد کرد.