سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کلینیک لیزر موهای زائد , کلینیک جوانسازی پوست

تزریق چربی , هزینه تزریق چربی

تزریق چربی , هزینه تزریق چربی , قیمت تزریق چربی , مزایا و عوارض تزریق چربی , تزریق چربی صورت و بدن , بهترین مرکز تزریق چربی در تهران , متخصص تزریق چربی : با بالا رفتن سن به مرور زمان بافت پوست از بین می رود و نواحی مثل گونه ها ، چانه و سایر بخش های صورت دچار شلی و فرو رفتگی می شود ، این علائم گریز ناپذیر است و برای همه اتفاق می افتد ، ولی نیازی نیست که نگران باشید ، امروزه روش های مختلفی برای جوانسازی پوست وجود دارد ، از جمله این روش ها می توان به لیزر ، تزریق ژل ، تزریق بوتاکس و تزریق چرجی اشاره کرد . و به عنوان یکی از امن ترین ، ماندگارترین و طبیعی ترین درمان ها در بازیابی حجم از دست رفته ی بدن ، ناشی از پیری می باشد و پزشک می تواند با تزریق چربی تورفتگی بخشی از صورت و بدن شما را که دچار پیری شده است ، را درمان کند .

عمل جدید زیبایی | تزریق چربی

تزریق چربی عمل جدید زیبائی است که در سال های اخیر به عنوان استاندارد به یکی از ابزارهای موفق جراحی پلاستیک تبدیل شده است ، و بخاطر اینکه تاثیر گذاری خیلی خوبی در جوانسازی پوست و برجسته کردن لب ها ، گونه ها ، چانه و باسن و سینه ها داشته ، طرفدار زیادی پیدا کرده است . این روش یک روش طبیعی است و در آن ابتدا چربی های اضافه از بخش های دیگر بدن بیرون کشیده می شود و سپس این چربی ها غنی سازی شده و سپس به وسیله ی سوزن های بسیار ریز به نقاط مد نظر تزریق می شوند . این کار باید به دقت انجام شود . و گاهی برای رسیدن به نتیجه مطلوب و رضایت بخش شاید لازم باشد شما چندین بار اقدام به تزریق چربی کنید .

 

تزریق چربی

تزریق چربی در صورت

 


خدمات کلینیک زیبایی و کلینیک لیزر مو

برای خلاصی از موهای زائدخود با استفاده از بروزترین دستگاه های دنیا و استفاده از خدمات زیر در کلینیک جانسازی پوست و لیزر می توانید با م در ارتباط باشید :

لیزر مو , لیزر موهای زائد , کلینیک لیزر مو , تزریق بوتاکس , تزریق ژل , تزریق چربی , میکرونیدلینگ , لیزر خانگی , لیزر موی خانگی , دستگاه لیزر خانگی , دستگاه لیزر موی خانگی ,قیمت لیزر موهای زائد , هزینه لیزر مو , قیمت لیزر مو , لیزر موهای زائد بیکینی , لیزر موهای زائد ناحیه تناسلی , لیزر موهای زائد پا , لیزر موهای زائد ابروها , لیزر موهای زائد صورت , لیزر موهای زائد صورت و بدن , لیزر موهای زائد برزیلی , لیزر موهای زائد بدن , لیزر موهای زائد زیر بغل , قیمت لیزر کل بدن , دستگاه لیزر موی سیلک پرو , دستگاه لیزر خانگی رمینگتون , بهترین مرکز لیزر مو , بهترین مرکز لیزر موهای زائد در تهران , مرکز لیزر موهای زائد , کلینیک لیزر موهای زائد , بهترین کلینیک لیزر مو , بهترین کلینیک لیزر مو درتهران , رفع موهای زائد بدن , رفع دائمی موهای زائد صورت و بدن , دستگاه لیزر موی زائد دایود , لیزر دایود , دستگاه لیزر موهای زائد الکساندرایت , دستگاه لیزر الکس , بهترین دستگاه لیزر موهای زائد , مزایای لیزر موهای زائد , لیزر موهای زائد در مردان , لیزر موهای زائد زنان , دستگاه لیزر مو

برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید با ما تماس بگیرد و از مشاروه رایگان بهرمند شوید.


توصیه ما به شما این است که برای انجام عمل تزریق چربی از یک پزشک حاذق و باتجربه بهره بگیرید و برای این کار بهتر است ، به کلینیک های زیبائی معتبر مراجعه کنید . و شما می توانید انتظارات خود را به وضوح تعیین کنید .متخصصین کلینیک های پوست و مو ابتدا وضعیت و سابقه ی پزشکی شما را به دقت بررسی می کنند و بعد به شما می گویند که شرایط لازم را دارید با نه ، و آیا این روش مناسب شما می باشد و کاملا برای شما امن است یا خیر .

عمل تزریق چربی یک روش سرپائی بوده و نیازی به بستری نیست .زمان ریکاوری هم خیلی کوتاه است ونتایج حاصل از زیبائی صورت و جوانسازی بسیار رضایت بخش است .

تزریق چربی چیست؟

یکی از روش های جوانسازی پوست ، تزریق چربی است . تزریق چربی یک روش غیرتهاجمی و ایمن است که نتایج آن کاملا طبیعی بوده و ماندگاری آن هم بیشتر است.

در فرآیند تزریق چربی چربی های تجمع یافته در نواحی ناخاسته ی بدن از بدن خارج شده و این چربی ها به نقاط دیگری که نیاز به برجستگی و حجم دارند ، منتقل و تزریق می شود . یا این روش می توان حجم قسمت هایی از بدن که با بالا رفتن سن، استرس یا عوامل دیگر از بین رفته و گود شده اند را حجیم کرد و به حالت عادی برگرداند . در واقع روش برداشت چربی شبیه به یک لیپوساکشن کوچک است. و می‌توان چندین ناحیه را به منظور برداشت چربی انتخاب کرد ، با این تفاوت که در چربی ها در تزریق چربی، برداشت چربی با استفاده از یک ابزار کوچک و نازک و به صورت دستی با سرنگ های مخصوص انجام می شود ولی در لیپوساکشن از یک وسیله ی ساکشن مکانیکی استفاده می شود .

روش تزریق چربی بیشتر به دلیل اینکه از چربی های بدن خود فرد استفاده می شود و هیچ گونه مواد شیمیایی و پروتز ندارد ، محبوبیت بیشتری دارد ، چرا که در این روش پس زده شدن ماده پروتز ، ماده تزریق شده یا بروز واکنش آلرژیک وجود نخواهد داشت .

چه افرادی برای تزریق چربی مناسب هستند؟

شما درصورتی کاندیدای مناسبی برای تزریق چربی هستنید ، که از سلامت عمومی کاملی برخوردار باشید و از انجام عمل انتظارات معقولی داشته باشید و همچنین از تمامی عوارض و خطرات باید آگاهی کامل داشته باشید . افرادی که بیماری ها و مشکلات زیر را دارند ، کاندید مناسبی برای تزریق چربی نیستند و عملا تزریق چربی به این افراد توصیه نمی شود :

  • افرادی که فشار خون بالایی دارند .
  • افرادی که دیابت و قند خون دارند .
  • افرادی که دچار مشکلات خونریزی هستند .
  • افرادی که افسردگی شدیدی دارند .
  • افرادی که دچار بیماری قلبی هستند .

چه نواحی از بدن می توانند برای تزریق چربی مناسب باشند ؟

با تزریق چربی می توان حجم های از دست رفته ی قسمت های مختلف بدن را جبران کرد و برجستگی و حجم لازم به این نواحی را داد و همچنین تا حدودی می توان به چهره فرم داد . تزریق چربی برای اهداف زیر کاربرد دارد :

  • بزرگ و برجسته کردن لب‌ها
  • بزرگ کردن سینه‌ها
  • بزرگ کردن باسن
  • جوانسازی پوست دست
  • رفع خط خنده و چروک‌های دور لب
  • پر کردن جای جوش روی پوست و جای دیگر زخم‌ها
  • برجسته کردن گونه
  • رفع گودی زیر چشم
  • صاف کردن چروک‌های پیشانی و چروک دور چشم
  • برجسته کردن چانه
  • رفع چین و چروک صورت و گردن
  • رفع چین و چروک ناحیه زیر چانه و فک
  • فرم دهی بهتر به خطوط فکی

نواحی تزریق چربی صورت

تزریق چربی صورت

نواحی تزریق چربی صورت

مزایای تزریق چربی

  • تزریق چربی به عنوان یک عمل غیر تهاجمی می باشد که نیازی به بیهوشی کامل ندارد و تنها کافی است تحت بیهوشی موضعی قرار بگیرد.
  • درمانی ایمن و بدون خطر است .
  • این عمل سرپائی است و نیازی به بستری شدن ندارد .
  • نتایج حاصل از تزریق چربی بسیار طبیعی است .
  • نتایج حاصل بعد از مدت کوتاهی قابل مشاهده است.
  • تزریق چربی هیچ گونه زخمی از خود به جای نمی گذارد و درد بسیار کمی خواهد داشت .
  • مدت زمان لازم برای انجام آن کم است و شما نیازی به مرخصی های پی در پی و زیاد نخواهید داشت .
  • در این روش به دلیل استفاده از چربی بدن خود شخص امکان واکنش های آلرژیک وجود ندارد .
  • با استفاده از این روش چربی های ناخاسته ی شما هم از بین می رود و این یک مزیت است .

معایب تزریق چربی

  • تزریق چربی نسبت به تزریق ژل نیاز به زمان بیشتری برای آماده‌سازی و تزریق دارد.
  • بسته به میزان لیپوساکشن مورد نیاز، در این روش ممکن است نیاز به بیهوشی عمومی باشد و دوره‌ی بهبودی آن نسبت به تزریق ژل بیشتر باشد.
  • ماندگاری نتایج نسبت به ژل تا حدودی غیر قابل پیش‌بینی است.
  • ممکن است برای دستیابی به نتایج مطلوب نیاز به چند جلسه درمان باشد.

تزریق چربی چگونه انجام می شود ؟

تزریق چربی چند مرحله دارد :

اولین مرحله ی آن تخلیه چربی است ، ابتدا ناحیه ی مورد نظر برای استخراج چربی توسط پزشک تعیین می شود ، معمولا از نواحی مثل شکم ، باسن ، ران یا پهلو و غبغب که چربی اضافی دارند انتخاب می شوند ، بعد از انتخاب ناحیه ی مورد نظر ، جراح با ایجاد یک برش کوچک در آن ناحیه ، به وسیله ی یک لوله ی باریک که کانولا نام دارد ، و با لیپوساکشن سلول های چربی را از بخش اهدا کننده برمی دارد ، این فرآیند به گونه ای طراحی شده که حداقل آسیب به سلول های چربی وارد شود .

بعد از استخراج چربی ، چربی ها خالص سازی شده و برای تزریق مجدد در قسمت های مد نظر آماده می شود ، برای این کار چربی های استخراج شده در داخل سانتریفیوژ قرار می گیرندو در داخل آن به سرعت چرخانده می شوند ، تا مایعات اضافی از سلول های چربی جدا گردند ، در این مرحله سلول های چربی آسیب دیده از نمونه گرفته شده خارج می شوند. در نهایت فقط از سلول های کامل، آسیب ندیده و تمیز چربی برای انتقال و تزریق چربی استفاده می شود.

مرحله ی آخر تزریق چربی در ناحیه ی مد نظر است ، برای راحتی بیمار و اینکه بیمار در طول تزریق هیچ دردی را احساس نکند ، می توان قسمتی که قرار است ، در آنجا تزریق انجام شود را بی حس کرد .

چربی ها با کانولاهای بسیار ظریف با قطر1 تا 2?5 میلی متر تزریق می گردند. وقتی چربی ها به مقدار کم در قسمت موردنظر تزریق شوند سلول های چربی به صورت یکنواخت توزیع می گردند و این سلول ها به نحو مناسبی توسط بافت سالم احاطه می گردند. این مورد موجب می گردد که تماس بین چربی های تزریق شده با بافت سالم بدن انجام شود ، در نهایت سلول های چربی می توانند به صورت بسیار مناسب با اکسیژن و مواد مغذی تغذیه گردند و زنده بمانند.

بهبودی بعد از عمل تزریق چربی

بهبودی پس از تزریق چربی جهت جوانسازی پوست به نسبت سریع و در مقایسه با سایر روش های جراحی زیبایی آسان است. بعد از عمل تزریق ممکن است بیمار تورم خفیفی داشته باشد ، که این تورم موقتی است و سریعا برطرف خواهد شد . و معمولا در یک جلسه عمل تزریق انجام می شود و بعد از انجام عمل تزریق فرد می تواند ، از کلینیک خارج شده و به فعالیت های روزمره خود ادامه دهد ، هرچند توصیه می‌شود که فعالیت‌های بدنی سنگین تا چند روز انجام نشود.

نتایج این روش( تزریق چربی )چقدر ماندگاری دارند؟

نتایج حاصل بلافاصله بعد از عمل قابل مشاهده است ولی نتایج در روزهای اول ، ممکن است کمی اغراق آمیز باشد چرا که در حدود 25 درصد ، چربی بیشتری در ناحیه تزریق می گردد ، که به تدریج حدود یک سوم از چربی های تزریق شده به آهستگی جذب می گردند و بقیه آن به صورت موفقیت آمیزی پیوند خواهد خورد و بر جای باقی می مانند و در نهایت به واسطه تزریق چربی این حجم ایجاد شده به تدریج به 25 درصد کم خواهد شد.

به میزان 60 درصد از چربی های استخراج شده نجات یافته و تزریق شده و زنده می مانند و این 60 درصد ثابت است .البته نتیجه نهایی به زنده ماندن سلول های چربی انتقال یافته بستگی دارد ، و این موضوع کاملا به نحوه استخراج چربی مربوط می شود ، هرچه قدر استخراج چربی با دقت انجام شود و غنی سازی به نحوی مناسب انجام بگیرد و به شیوه ی درستی تزریق شود ، احتمال و درصد چربی هایی کخ زنده می مانند ، بیشتر است .

پس از تزریق چربی‌ سلول‌هایی که زنده نمانده‌اند به تدریج جذب می‌شوند و ممکن است نتایج نهایی تزریق تا 6 ماه بعد مشخص نشود. البته زمان مشاهده نتایج به ناحیه درمان شده و سلامت عمومی بیمار بستگی دارد. جراح شما سعی می‌کند به میزانی که احتمال دارد چربی‌ها جذب شده و باقی نمانند، چربی بیشتری از ابتدا تزریق کند تا نتایج نهایی مطابق با خواسته‌ی شما باشد اما در هر حال، از آنجایی که نتایج نهایی تزریق چربی غیرقابل پیش‌بینی است، ممکن است برای رسیدن به نتایج نهایی دلخواه نیاز به چند جلسه تزریق چربی باشد.

تزریق چربی چه عوارض و خطراتی را به دنبال خواهد داشت ؟

مانند هر عمل زیبائی دیگر تزریق چربی هم ممکن است یک سری عوارضی داشته باشد ، ولی این عوارض به ندرت پیش می آیند ، و معمولا عوارضی که از تزریق چربی حاصل می شوند خیلی کم و موقتی می باشند . در ادامه به برخی از شایعه ترین این عوارض اشاره کرده ایم :

  • عفونت
  • بی‌حس شدن موقتی پوست
  • عدم تقارن ، هماتوم یا همان جمع شدن خون در زیر پوست
  • وجود برچستگی در زیر پوست

هزینه , قیمت تزریق چربی

هزینه تزریق چربی به موارد مختلفی بستگی دارد ، اینکه از چه نوع بیهوشی استفاده شده یا کدام ناحیه بدن و صورت مورد نظر بوده و چه مقداری چربی تزریق شده است . البته فراموش نکنید موقعیت جغرافیایی کلینیکی که در آن برای تزریق چربی مراجعه می کنید نیز بسیار مهم می باشد و همچنین تخصص و مهارت جراح شما هم در مشخص کردن میزان هزینه ی تزریق چربی نقش بسیار مهمی خواهد داشت.


پروتز لب ,پروتز لب با تزریق چربی

پروتز لب ,پروتز لب با تزریق چربی , پروتز لب با تزریق ژل , قیمت و هزینه پروتز لب , متخصص پروتز لب , بزرگ کردن لب , قلوه ای کردن لب ها , پروتز لب با تزریق بوتاکس : از مدت ها پیش داشتن لب های بزرگ و حجیم یکی از معیارهای زیبائی به شمار می رود ، و لب یکی از نشانه های سلامتی ،جوانی و شادابی می باشد ، و اگر لب های یک فرد بیست ساله را با یک فرد مسن مقایسه کنید ، متوجه این موضوع خواهید شد . با گذشت سن و و کاهش عروق خونی وکاهش تولید کلاژن که عامل زیبایی پوست به شمار می رود ، لب ها هم دچار تغییر و تحولاتی می شود.

اینکه شما با گذشت سن زیبایی لب های خود را از دست داده اید ، و یا از بدو تولد لب های شما نازک بوده و در طول فرآیند عادی رشد نازک شده اند ، موضوع نگران کننده ای نمی باشد . چرا که امروزه روش هایی وجود دارد ، که بدون نیاز به عمل جراحی لب های شما را برجسته و حجیم می کند ، و باعث زیبایی ظاهری شما می شود .

پروتز لب با تزریق چربی


 

خدمات کلینیک زیبایی و کلینیک لیزر مو

برای خلاصی از موهای زائدخود با استفاده از بروزترین دستگاه های دنیا و استفاده از خدمات زیر در کلینیک جانسازی پوست و لیزر می توانید با م در ارتباط باشید : 

لیزر مو , لیزر موهای زائد , کلینیک لیزر مو , تزریق بوتاکس , تزریق ژل , تزریق چربی , میکرونیدلینگ , لیزر خانگی , لیزر موی خانگی , دستگاه لیزر خانگی , دستگاه لیزر موی خانگی ,قیمت لیزر موهای زائد , هزینه لیزر مو , قیمت لیزر مو , لیزر موهای زائد بیکینی , لیزر موهای زائد ناحیه تناسلی , لیزر موهای زائد پا , لیزر موهای زائد ابروها , لیزر موهای زائد صورت , لیزر موهای زائد صورت و بدن , لیزر موهای زائد برزیلی , لیزر موهای زائد بدن , لیزر موهای زائد زیر بغل , قیمت لیزر کل بدن , دستگاه لیزر موی سیلک پرو , دستگاه لیزر خانگی رمینگتون , بهترین مرکز لیزر مو , بهترین مرکز لیزر موهای زائد در تهران , مرکز لیزر موهای زائد , کلینیک لیزر موهای زائد , بهترین کلینیک لیزر مو , بهترین کلینیک لیزر مو درتهران , رفع موهای زائد بدن , رفع دائمی موهای زائد صورت و بدن , دستگاه لیزر موی زائد دایود , لیزر دایود , دستگاه لیزر موهای زائد الکساندرایت , دستگاه لیزر الکس , بهترین دستگاه لیزر موهای زائد , مزایای لیزر موهای زائد , لیزر موهای زائد در مردان , لیزر موهای زائد زنان , دستگاه لیزر مو

برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید با ما تماس بگیرد و از مشاروه رایگان بهرمند شوید.


اگر شما هم جز افرادی هستید که خواهان پر و کامل تر شدن لب های خود هستید ، پروتز لب گزینه ی مناسبی می باشد .پروتز لب یا همان برجسته سازی لب یک عمل زیبایی است ، که باعث می شود ، لب برجسته تر ، کامل تر ، پرتر ،مشخص تر و جوان تر به نظر برسد . در پروتز لب از ژل های پر کننده استفاده می شود ، که لب ها را برای چند ماه ، در طی یک جلسه درمانی حجیم می کند . ولی پروتز لب و سایر روش های زیبایی می توانند راهکارهایی را ارائه دهند ، که نتایج حاصل طولانی مدت باشد .

پروتز لب ممکن است ، عوارض تزریق ژل را داشته باشد و مانند تزریق ژل و چربی نتایج آن به راحتی قابل برگشت نیست و دوره ریکاوری آن طولانی است . این موضوع شما را نگران نکند ، چون عوارض به ندرت پیش می آید و سالانه هزاران نفر از روش های درمانی تزریق ژل و چربی به لب استفاده می کنند و از نتایج حاصل از پروتز لب راضی هستند .

قبل از انجام هر عمل زیبایی در عمل پروتز لب هم توصیه ما به شما این است که ابتدا با متخصصین مشاوره داشته باشید و سپس اقدام به این عمل کنید .

متخصصین ما در کلینیک لیزر مو ابتدا به شما مشاوره می دهند ، و در صورتی که شما برای عمل پروتز لب مناسب باشید ، شروع به عمل زیبایی و پروتز لب خواهند کرد ، متخصصین ما بر حسب انتظارات شما ، فرم چهره شما و اینکه نتایج باید کاملا طبیعی به نظر برسد ، طرحی را برای تزریق ژل در نظر می گیرند .

در کلینیک لیزر مو در طی عمل پروتز لب ، بیمار کاملا هوشیار می باشد ، و برای کاهش احساس درد از یک بی حس کننده موضعی استفاده می شود . عمل پروتز لب با حفظ طبیعی ظاهر و کمترین عوارض ممکن انجام می شود ، ولی با این حال ممکن است ، بعد از تزریق آثار ورم و کبودی مشاهده شود ، که در مدت زمان چند روز قابل رفع است .

کاربرد های پروتز لب

اگر شما جز کسانی هستید ، که به زیبایی ظاهر خود اهمیت زیادی می دهید ، و جز افرادی هستید که لب های نازکی دارید ، و تمایل به داشتن لب های حجیم و برجسته برای زیبا و کامل تر به نظر رسیدن چهره خود هستید ، پروتز لب می تواند ، انتخاب مناسبی برای شما باشد .در روش پروتز لب با تزریق چربی به لب ، لب ها حجیم تر و بزرگ تر به نظر می رسند .

پروتز لب چندین مشکل مربوط به زیبایی لب ها را حل می کند ، این مشکلات عبارتند از :

  • اگر لب ها تقارن نداشته باشند ، تقارن لب ها را به شما برمی گرداند .
  • مشکل ترک خوردگی در اطراف لب ها را حل می کند .
  • لب های نازک را حجیم می کند .
  • لب های خیلی پهن را هم به حالت طبیعی برمی گرداند .
  • خطوطی که در اثر سیگار کشیدن به وجود آمده ، را برطرف می کند .
  • مشکل از دست رفتن حجم لب در اثر افزایش سن را حل می کند .

مراحل انجام عمل پروتز لب با تزریق بوتاکس

عمل پروتز لب در کلینیک های زیبایی با سرعت و بدون نیاز به بستری شدن انجام می شود . در این میان تزریق ژل به لب ها خیلی راحت است ، ولی تزریق چربی به دلیل اینکه ، ابتدا چربی های اضافی از قسمت های دیگر بدن برداشته می شود ، و سپس به لب ها تزریق می شود ، پس زمانبر می باشد .

پروتز لب طی 5 مرحله انجام می شود :

• مرحله ی 1 :

ابتدا متخصص پوست ، نوع پوست شما و وضعیت لب های شما را بررسی می کند ، سپس ناحیه ی اطراف لب هایتان را برای تزریق ژل یا چربی معاینه می کند ، تا بعدا مشکلی پیش نیاید .

• مرحله ی 2 :

بعد از مرحله ی 1 ، نقاط استراتژیک یا نقاطی که قرار است ، ژل یا چربی تزریق شود ، علامت گزاری می شود . تا به عنوان راهنما در طی عمل تزریق باشد .

• مرحله ی 3 :

بعد از مشخص کردن نقاط ، این نواحی با استفاده از مواد آنتی باکتریال تمیز می شوند .و برای راحتی بیماران و کاهش درد از یک بی حس کننده ی موضعی استفاده می شود . در برخی موارد ، خود ژل حاوی ماده بی حسی است . ولی در موارد دیگر لازم است ، در محل تزریق ، ناحیه ی مورد نظر برای تزریق به طور جداگانه بی حس شود .

• مرحله ی 4 :

تزریق ژل به لب و برجسته سازی لب در طی مدت زمان کوتاهی انجام می شود . تزریق چربی هم در صورتی که قبلا چربی های اضافه از قسمت های دیکر بدن برداشته شده باشند ، در مدت زمان کوتاهی انجام می شود . تزریق در عرض چند دقیقه انجام می شود .

• مرحله ی 5 :

بعد از تمام شدن پروتز و برجسته سازی لب ، کلیه علامت گزاری ها از صورت پاک می شود ، و برای کاهش هرگونه درد و ناراحتی موقت از یخ استفاده می شود .

روش انجام پروتز لب

عمل جراحی پروتز لب ، یک عمل نسبتا ساده ای است ، و معمولا مدت زمان یک ساعت برای کامل شدن آن طول می کشد . عمل پروتز لب ها نیازمند چند بار تزریق برای پر کردن ماده در محل و افزایش حجم و بزرگ نشان دادن لب می باشد . در صورت استفاده از پر کننده های خاص ممکن است ، نتایج از حد انتظار بیشتر باشد ، که طی چند روز برطرف خواهد شد .در پروتز لب با چربی ممکن است درمان چند هفته طول بکشد .

در انجام پروتز لب ابتدا شکاف های گوشه های دهان و اطراف لب ایجاد می شود ، سپس جراح یک تونل کوچکی برای جا دادن پروتز ایجاد می کند ، این تونل برای به دست آوردن نتیجه ی مطلوب از عمل پروتز ایجاد می شود . سپس جراح پروتز را داخل تونل و سپس آن را داخل لب می کند . و بعد پروتز به طور دقیق دستکاری می شود ، تا طول مناسبی را پیدا کند ، و سپس شکاف های ایجاد شده روی لب بسته می شوند .

پروتز لب با تزریق چربی


روش تزریق چربی

تزریق چربی یکی از روش های پروتز و برجسته کردن لب است . در صورتی که بیمار تمایلی به استفاده از ژل ها و مواد پر کننده برای پروتز لب ندارد ، از روش تزریق چربی برای پروتز لب استفاده می شود . روش کار بدین صورت است ، که ابتدا جراح چربی های اضافه در قسمت های دیگر بدن بیمار همچون شکم ، ران ، باسن را با روش لیبوساکشن برداشته و بعد از غنی سازی چربی ، آن را برای تزریق به لب ها آماده می کند .

پروتز لب

با تزریق چربی به لب ها ، لب ها برجسته و حجیم شده و شکل مناسبی را به خود می گیرند . همیشه مقدار زیادی از چربی تزریق شده به دلیل فعالیت ها و حرکت های عادی لب تجزیه شده و جذب بدن می شود ، بخاطر همین مقدار چربی تزریق شده از حالت معمول کمی بیشتر خواهد بود ، بعد از تجزیه مقداری از چربی بقیه چربی ها به طور دائمی ماندگار خواهند بود . به دلیل تزریق اضافی چربی نتایج پروتز و برجسته سازی لب به مدت سه تا چهار هفته بعد از تزریق قابل مشاهده است .

دوران بهبودی پروتز لب

برای اینکه دوران بهبودی کوتاه مدت باشد ، لازم است به توصیه های پزشک با دقت گوش داده و به آن ها به نحو دقیق عمل کنید . در اینجا یکسری راهنمایی ها و نکاتی را به شما ارائه دادیم که باید این نکات را رعایت کنید ، این نکات عبارتند از :

  • در مدت 48 ساعت اول ، بعد از عمل پروتز از حرف زدن و جویدن زیاد خودداری کنید .
  • در 48 ساعت اول ، از بسته های یخ روی لب ها استفاده کنید .
  • در هفته ی اول بعد از عمل پروتز کمتر بخندید .
  • خم نشوید، حرکت‌های کششی انجام ندهید، ورزش نکنید ، این کار برای جلوگیری از خونریزی و کبودی لب ها است ، و در کل فعالیت هایی که به لب هایتان فشار وارد می کند ، را انجام ندهید .
  • در هفته اول به حالت نیمه نشسته بخوابید ، و به هیچ وجه روی شکم نخابید .
  • از انجام فعالیت های شدید طی 1 الی 3 روز خودداری کنید .
  • برای جلوگیری از عفونت ، لب هایتان را تمیز نگه دارید . ( برای این کار می توانید ، از آنتی بیوتیک ها استفاده کنید .)

دوره ریکاوری پس از درمان و فرایند برجسته سازی و رفع چروک دور لب در حدود 1 تا 2 روز است. کبودی و ورم هم موقتی است و در نهایت ممکن است برای یک هفته ادامه داشته باشد .

مزایای پروتز لب با تزریق چربی و ژل

پروتز لب با تزریق ژل یا چربی ، لب های شما را کامل تر و برجسته تر می کند ، از بافت لب ها حمایت کرده و ظاهر و زیبایی آن را اصلاح کرده و باعث زیبایی و جوان تر به نظر رسیدن چهره شما می شود .برخی از مزایای پروتز لب با تزریق ژل و چربی عبارتند از :

  • کنترل حجم لب : بعد از قبول کردن هزینه تزریق چربی به لب ، مقدار چربی تزریق شده به لب قابل کنترل است . و پزشک بر حسب انتظار شما و با توجه به اینکه حالت طبیعی را حفظ کند ، مقدار کافی از چربی را به لب ها تزریق می کند .
  • دوره درمان تدریجی : عمل پروتز با تزریق ژل و چربی می تواند به مرور و به تدریج طی چند جلسه انجام شود ، تا لب ها به حالت مطلوب و مورد دلخواه بیمار باشد .
  • از بین رفتن ساده چین و چروک‌ها : چین و چروک های ایجاد شده در دور لب به دلیل افزایش سن ، و حرکت لب ها در گذشت زمان به راحتی با تزریق ژل و چربی قابل حل می باشد .
  • کبودی کمتر : در عمل پروتز لب امکان کبودی و ورم کمتر است .و خطرات و عوارض جانبی پروتز لب کمتر از سایر روش ها می باشد .
  • ماندگاری تزریق ژل و چربی در لب : نتایج حاصل از پروتز لب طولانی مدت است ، ولی دائمی نیست .
  • عدم احتمال مشاهده واکنش آلرژیک : اگر برای پروتز لب از روش تزریق چربی استفاده شود ، به دلیل اینکه از چربی بدن خود بیمار استفاده می شود ، امکان بروز واکنش آلرژیک وجود ندارد . و اگر از روش تزریق ژل برای پروتز لب استفاده شود ، بخاطر اینکه ژل های تزریقی از مواد طبیعی ساخته می شوند ، این مواد بسیار شبیه مواد موجود در بدن انسان می باشد ، بخاطر همین امکان وجود واکنش های آلرژیکی کمتر است . ولی در صورت داشتن حساسیت به لیدوکائین قبل از شروع درمان ، این موضوع را با پزشک در میان بگذارید .

انتخاب کلینیک و پزشک مناسب برای پروتز لب با تزریق چربی و ژل

زیبایی ظاهری امری مهم است ، و نتیجه ی دلخواه از پروتز لب خیلی اهمیت دارد . انتخاب کلینیک و پزشک معتبر خیلی مهم می باشد ، چرا که عمل پروتز لب یک نوع عمل هنری است ، که باید توسط یک فرد متخصص و باتجربه انجام شود . فرد تزریق کننده باید درک مناسب از پیچیدگی‌ها، شرایط و آناتومی لب‌ها داشته باشد. این شرایط هنری و تکنیکی می‌تواند نتایج استفاده بسیاری از افراد از تزریق‌های غیر استاندارد و مشاهده نتایج غیر طبیعی در نتیجه آن را توضیح دهد. بسیاری از افراد تصور می کنند ، که با عمل پروتز لب ظاهر لب ها غیر طبیعی شده و خیلی بزرگ تر و حجیم تر خواهد شد ، ولی این موضوع فقط به مهارت و تجربه متخصص بستگی دارد ، و در صورتی که متخصص حاذق باشد ، چنین مشکلی پیش نخواهد آمد .

متخصصین ما در کلینیک لیزر مو و جوانسازی پوست ، در زمینه پروتز لب بسیار حاذق می باشند ، و با بررسی شرایط شما و آناتومی لب اقدام به عمل تزریقی می کنند ، که باعث حجیم تر شدن لب های شما با حفظ حالت طبیعی می شوند . لب ها اگر خیلی برجسته و حجیم و یا خیلی نازک باشند ، در زیبایی ظاهری تاثیر منفی دارند ، در نتیجه تلاش متخصصین ما در کلینیک لیزر مو این است ، که زیبایی لب ها با حفظ حالت طبیعی همراه باشد .

معایب و عوارض پروتز لب

مثل هر عمل زیبایی دیگر پروتز لب هم ممکن است ، یکسری عوارضی را داشته باشد ، ولی عوارض آن ناچیز بوده و به سرعت بر طرف خواهد شد .عوارضی که ممکن است بعد از عمل ظاهر شود ، عبارتند از :

  • بی حسی یا قرمزی محدود
  • ورم یا کبودی محدود
  • بزرگ شده بیش از حد ناحیه ی تحت درمان

با استفاده موضعی از یخ این عوارض طی چند ساعت برطرف می شوند و امکان بهبود بیمار طی چند ساعت یا چند روز آتی وجود دارد .اگر از تزریق چربی برای پر کردن و حجیم کردن لب ها استفاده کرده باشید ، این حالت ها ممکن است تا چند هفته باقی بماند ، ولی بعدا به طور کامل برطرف می شود .

نتایج حاصل از پروتز لب در مدت زمان کوتاهی قابل مشاهده است .

هزینه و قیمت پروتز لب

هزینه و قیمت عمل پروتز لب ، به عوامل مختلفی بستگی دارد ، و در بین افراد مختلف این هزینه متفاوت است ، به انتخاب‌ها و شرایط خاص بیمار، تعداد تزریق‌های مورد نیاز برای برجسته سازی لب ها، و خواسته‌های فرد بستگی دارد .هزینه و قیمت پروتز لب با توجه به جراح و میانگین هزینه پروتز متفاوت است و این هزینه ها به منطقه ی جغرافیایی هم وابسته است . علاوه بر این در پروتز لب با استفاده از تزریق ژل ، هزینه به نوع ژل مورد استفاده ، میزان تزریق، ناحیه درمان و حق‌الزحمه پزشک دارد.

نتیجه گیری


پروتز لب ، و در واقع بزرگ کردن و حجیم کردن لب با تزریق ژل و چربی یکی از بهترین روش های درمان نازک بودن لب می باشد ، چون نتایج آن به زودی قابل مشاهده است. عوارض ناشی از این روش ها کمتر است و نتایج حاصل از آن هم طبیعی تر است . برجسته تر کردن لب ها منجر به زیبایی ، جوانی و شادابی ظاهری چهره می شود .


تزریق بوتاکس , هزینه تزریق بوتاکس

تزریق بوتاکس , هزینه تزریق بوتاکس , قیمت تزریق بوتاکس , مزایای تزریق بوتاکس , بهترین مرکز تزریق بوتاکس , عوارض و معایب تزریق بوتاکس , تزریق بوتاکس صورت : انسان ذاتا طرفدار زیبائی است ، ولی زیبائی ظاهری گاها به دلیل عوامل محیطی و قرار گرفتن در معرض نورخورشید دچار تغییر و تحولاتی می شود .یکی از این تغییرات ایجاد چین و چروک در صورت است .خطوط و چین های پیشانی به صورت افقی در همه جای پیشانی ظاهر می شوند ، این خطوط و چین ها در برخی بخش ها زیادتر و عمیق تر هم هستند ، با بالا رفتن سن پیشانی دچار افتادگی می شود و عضلات هم سعی می کنند با لیفت این پیشانی را جبران کنند ، ولی با این کار موجب انقباض عضله و در نهایت ایجاد چین و چروک می شود .

 

تزریق بوتاکس

نواحی تزریق بوتاکس

 


خدمات کلینیک زیبایی و کلینیک لیزر مو

برای خلاصی از موهای زائدخود با استفاده از بروزترین دستگاه های دنیا و استفاده از خدمات زیر در کلینیک جانسازی پوست و لیزر می توانید با م در ارتباط باشید :

لیزر مو , لیزر موهای زائد , کلینیک لیزر مو , تزریق بوتاکس , تزریق ژل , تزریق چربی , میکرونیدلینگ , لیزر خانگی , لیزر موی خانگی , دستگاه لیزر خانگی , دستگاه لیزر موی خانگی ,قیمت لیزر موهای زائد , هزینه لیزر مو , قیمت لیزر مو , لیزر موهای زائد بیکینی , لیزر موهای زائد ناحیه تناسلی , لیزر موهای زائد پا , لیزر موهای زائد ابروها , لیزر موهای زائد صورت , لیزر موهای زائد صورت و بدن , لیزر موهای زائد برزیلی , لیزر موهای زائد بدن , لیزر موهای زائد زیر بغل , قیمت لیزر کل بدن , دستگاه لیزر موی سیلک پرو , دستگاه لیزر خانگی رمینگتون , بهترین مرکز لیزر مو , بهترین مرکز لیزر موهای زائد در تهران , مرکز لیزر موهای زائد , کلینیک لیزر موهای زائد , بهترین کلینیک لیزر مو , بهترین کلینیک لیزر مو درتهران , رفع موهای زائد بدن , رفع دائمی موهای زائد صورت و بدن , دستگاه لیزر موی زائد دایود , لیزر دایود , دستگاه لیزر موهای زائد الکساندرایت , دستگاه لیزر الکس , بهترین دستگاه لیزر موهای زائد , مزایای لیزر موهای زائد , لیزر موهای زائد در مردان , لیزر موهای زائد زنان , دستگاه لیزر مو

برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید با ما تماس بگیرد و از مشاروه رایگان بهرمند شوید.


ظاهر شدن خطوط ریز و درشت یا به عبارتی چین و چروک صورت نشان از بالا رفتن سن دارد ، از طرفی احساس پیری کردن باعث تضعیف روحیه و کاهش اعتماد به نفس می شود ، از این رو امروزه افراد خواهان جبران این تغییر و تحولات پوست و جوانسازی و زیباسازی پوست خود هستند ، که برای این کار روش های مختلفی وجود دارد و یکی از این روش ها تزریق بوتاکس می باشد . آیا شما هم جز افرادی هستید که از چین و چروک صورت خود یا از خطوط ایجاد شده در صورتتان ناراضی هستید و دوست دارید از شر آنها خلاص شوید ؟ ما به شما توصیه می کنیم که از روش تزریق بوتاکس استفاده کنید و در نتیجه ظاهری زیباتر و جذاب تر داشته باشید.

تزریق بوتاکس , هزینه , عوارض و اثرات

امروزه یکی از روش های مورد استفاده برای برطرف کردن خطوط داینامیک یا خطوطی که با حرکت همراهند تزریق بوتاکس است ،که روی عضلات لایه های زیرین که شل شده اند و سبب ایجاد چین و چروک می شوند کار می کند. بوتاکس یا همان سم بوتالینیوم یک روش درمانی غیر تهاجمی برای جوان سازی پوست می باشد . و بسیار سریع اتفاق می افتد و هیچ نیازی به بستری شدن ندارد و دوران نقاهت و بهبودی آن کوتاه مدت است . افرادی که می خواهند به صورت موقتی از شر چین و چروک های پوست خلاص شوند می توانند از این روش استفاده کنند .

اکثر بیماران از تزریق بوتاکس رضایت کامل و بالایی دارند چرا که در قسمت یک سوم بالایی صورت نتایجی که از بوتاکس به دست می آید ، قابل پیش بینی است .

بوتاکس به چه معناست ؟

در واقع بوتاکس همان سم بوتالینیوم است ، این سم حاصل باکتری خاصی به نام کلستریدیوم بوتولینوم است که باعث ایجاد مسمومیت غذایی بوتولیسم می شود . این سم یکی از قوی ترین و خطرناک ترین سمومی است که توسط بشر شناخته شده است .این سم تمام ماهیچه های ارادی و غیرارادی را می تواند فلج کند ، امروزه از خاصیت این سم برای درمان بیش از 50 نوع بیماری استفاده می شود . همچنین تزریق آن در زیباسازی پوست کاربرد گسترده ای دارد .

در واقع بوتاکس یا همان تزریق سم بوتالینیوم با سه هدف انجام می شود : بالا بردن زیبائی و جوانسازی پوست ، کم کردن تعریق مفرط زیر بغل ، کنترل نمودن اسپاسم های عضلانی .بوتاکس زیبائی با دوزهای پایین در عضلاتی خاص و توسط پزشک متخصص و مجاز تزریق می شود ، و موجب می شود ، سیگنال های عصبی و شیمیایی به بافت های عضله ها ارسال نشوند و در نتیجه با کم شدن فعالیت عضلاتی که سبب ایجاد خط اخم می شوند مانع از ایجاد چین و چروک می شود ، در واقع اگر انقباضی در عضلات زیرین رخ ندهد ، چین و چروک هم ایجاد نخواهد شد .

در اینجا نباید از این نکته غافل شد که بوتاکس برای چین و چروکی های که به علت انقباض عضلانی رخ داده اند ، موثر می باشد اما این روش نمی تواند برای چین و چروک های رخ داده از افزایش بیش از حد سن یا افتادگی پوست و کاهش حجم پوست موثر باشد.

نتیجه نهایی حاصل از بوتاکس به شدت به مهارت تزریق کننده بستگی دارد ، پیشنهاد ما به شما این است که برای این کار از پزشکان با تجربه و متخصص بهره بگیرید تا درمانی بدون خطر و ایمن ، با کمترین اختلال را داشته باشید .

چرا از بوتاکس استفاده می‌شود؟

حرکت عضلات صورت امری عادی است ، حرکت عضلات صورت به شکل چین و چروک ظاهر می شود ، برای جلوگیری از حرکت این عضلات که باعث ایجاد چین و چروک می شود از بوتاکس استفاده می شود . خط اخم یکی از شایع ترین خطوطی است که در اکثر افراد ایجاد می شود ، در واقع این خط با حرکات معمول ابرو توسط شخص ایجاد می شود ، که با تزریق بوتاکس به ماهیچه هایی که ابروها را بالا می برند می توان از این کار جلوگیری کرد و با حرکات معمول ابرو توسط شخص حالت طبیعی چهره حفظ می شود .

انجام تزریق بوتاکس برای چه کسانی خوب است؟

افرادی که در صورت خود دارای چین و چروک هستند و یا خطوطی در چهره دارند و می خواهند آنها را کم کنند می توانند از این روش استفاده نمایند. افراد ژیر نباید از تزریق بوتاکس را انجام دهند :

 

تزریق بوتاکس

تزریق بوتاکس

 

  • زنان باردار و شیرده
  • افرادی که عفونت پوستی دارند .
  • افرادی که به بوتاکس آلرژی و حساسیت دارند .
  • افرادی که دچار بیماری هستند ، که ماهیچه ها و اعصابشان را تحت تاثیر قرار می دهد .

چه قسمت های از بدن می توانند با تزریق بوتاکس درمان گردند؟

  • برطرف کردن خط های پیشانی ، خط ابرو ، چین و چروک های عمودی پیشانی
  • برطرف کردن چین و چروک های دور چشم و خط های زیر چشم
  • برطرف کردن چین و چروک های اطراف بینی
  • برطرف کردن عدم تقارن پلک‌ها یا ابروها
  • برطرف کردن چین و چروک های دور لب
  • لیفت ابرو و فرورفتگی چانه
  • رفع افتادگی پلک
  • برطرف کردن خط لب ، خط فک
  • اصلاح سوراخ های بینی

علاوه بر موارد گفته شده ، بوتاکس با انسداد مسیر مواد شیمیایی فعال‌کننده غدد تعریق برای درمان تعریق مفرط زیر بغل استفاده می شود . تزریق بوتاکس همچنین برای مواردی مانند زاویه دار کردن صورت ، اصلاح لبخند لثه ی ، درمان عدم تقارن در صورت و همچنین غبغب نیز دارای تاثیر است و اثرات بسیار خوبی و معجزه آسایی در درمان سردردهای میگرنی داشته است.

افرادی که در صورت خود دچار چین و چروک عمیق هستند می توانند با بوتاکس این خطوط را کم کنند ، اما باید فراموش نکنید که چین و چروک های عمیق به صورت کامل با بوتاکس برطرف نمی شوند .

فرایند تزریق بوتاکس چگونه انجام می شود؟

بیمار راحت و آسوده روی تختی که تکیه گاه دارد می نشیند ، قسمت های مورد نظر برای تزریق باید تمیز شوند ، این کار با وسیله های پاک کننده غیر الکلی مانند بتادین انجام می شود . عضلاتی که باید در آن‌ها تزریق صورت گیرد با نشانگر پوست (اسکین مارکر)، روی آن‌ها نشانه‌گذاری می‌شود. جای گذاری دقیق نقاط تزریق بین افراد متفاوت است و به فعالیت ماهیچه‌ی مورد نظر هنگام چروک خوردن بستگی دارد بعد از آن پزشک برای قسمت های تحت درمان از بی حس کننده های موضعی استفاده می کند ، سپس با یک سوزن کوچک و سرنگ یکبار مصرفی مقدار اندکی از سم بوتالینیوم را در محل مورد نظر تزریق می نماید.

الگوی عمومی تزریق شامل 2 یا 3 ناحیه در اطراف چشم و 4 تا 5 ناحیه برای اطراف پیشانی است . البته می توان برای ناحیه های دیگرهم از این تزریق استفاده کرد که به نوع چین و چروک و میزان نتایج مورد نظر مشتری وابسته است. تزریق بوتاکس به ماهیچه‌ها حدود 10 دقیقه طول می‌کشد. اگر در محل تزریق خونریزی رخ دهد می توان با فشار دادن آن محل از اینکار پیشگیری نمود. همچنین با تاباندن نور به محل تزریق می توان از کبودی پوست جلوگیری به عمل آورد.

در چه جاهایی از بدن می‌توان بوتاکس تزریق کرد؟

ماهیچه‌هایی که در بدتر شدن خطوط پیشانی سهم دارند:

ماهیچه‌ی پیشانی. ماهیچه‌ای است بزرگ که کل پیشانی را می‌پوشاند. هنگامی که این ماهیچه منقبض می‌شود، خطوط پیشانی برجسته‌تر می‌گردند.

عضلاتی که که در بالا بردن کنار ابرو سهم دارند:

• عضله‌ی حلقوی چشم، ماهیچه‌ای حلقه‌ای شکل در اطراف چشم است. هنگامی‌که به این ماهیچه بوتاکس دور چشم تزریق شود، لبه بیرونی ابرو کمی به بالا کشیده می‌شود و به آن بالا کشیدن (کنار) ابرو می‌گویند. این کار اغلب با تزریق بوتاکس در پیشانی ترکیب می‌شود.

بعد از انجام تزریق بوتاکس

بعد از اینکه تزریق تمام شد بیمار به مدت 2 تا 5 دقیقه باید به بر روی تخت معاینه به صورت نیمه نشسته یا تخت استراحت نماید ، تا پزشک از شرایط مساعد حال او اطمینان حاص کند . بعد از آن بیمار باید به مدت 2 تا 4 ساعت دراز نکشد . برای اینکه بوتاکس بتواند به انتهای عصبی برسد و انقباض را تحریک کند حداقل به زمان 2 تا 4 روز نیاز دارد. نتیجه حاصل پس از اینکه بوتاکس انجام شد به صورت کامل 10تا14 روز قابل مشاهده می باشد. به همین جهت بعد از دو مرتبه انجام تزریق می توان نتایج بهتر و رضایت بخش تری را مشاهده نمود.

بهبودی پس از تزریق بوتاکس

شما بعد از گذشت چند روز می توانید نتیجه را ببینید ، اما تاثیر کامل بعد از گذشت 10 روز از تزریق نمایان می شود .برای بهبودی زودتر و گرفتن نتیجه دلخواه شما باید یکسری نکاتی را رعایت کنید :

  • از ماساژ دادن پیشانی و خوابیدن روی پیشانی جلوگیری کنید ، چون با این کار ممکن است بوتاکس به سمت پلک بالایی جا به جا شده و منجر به احساس سنگینی در پلک ها یا حتی افتادگی پلک ها شود .
  • در همان روز پس از اینکه تزریق را انجام دادید باید از فعالیت و ورزش های سنگین که سبب گرفتگی عضلات می شوند ، دوری کنید همچنین از لوله های گرم نیز استفاده نکنند.
  • اگر دچار سردرد خفیفی شدید ، می توانید از مسکن‌های پاراستامول استفاده کنید .

پس از اینکه تزریق بوتاکس را انجام دادیم نتایج آن تا چه زمانی باقی خواهند ماند ؟

نتایجی که از ترزیق بوتاکس ایجاد می شود می تواند بین 4 تا6 ماه باقی بماند . ولی باید دقت داشته باشیم که کم کم ماهیچه ها به حالت اولیه خود بر می گردند و دوباره چین و چروک ها در چهره نمایان می شوند بعد از آن می توان درمان را بدون هیچگونه نگرانی از اینکه تاثیرات منفی بر چهره بگذارد ، می توانید تکرار کنید .

پس باید مجددا برای تزریق و درمان اقدام کرد . عضلات به علت اینکه به وضعیت جدید خود عادت می کنند کمتر از گذشته چین و چروک ها دیده می شوند . البته عوامل زیادی هستند که می توانند بر زمان باقی ماندن نتیجه برای شما موثر باشند که در ادامه به برخی از این عوامل اشاره کرده ایم :

  • رژیم غذایی
  • سن فرد : نتایج بوتاکس برای افرادی که سن زیادتری دارند و حجم عضلانی آنها کمتر است از جوانانی که ماهیچه های آنها سفت است کمتر باقی خواهد ماند.
  • وضعیت صورت بیمار و بیان احساسات
  • وضعیت مصرف دخانیات
  • میزان قرار گرفتن در برابر خورشید و میزان آسیب دیدگی پوست به علت قرار گیری در معرض خورشید
  • چگونگی مراقبت خوب و ایده آل از پوست ، به کار گیری روش های مثل میکرودرم ابریژن

در افراد انجام پی در پی تزریق بوتاکس متفاوت می باشد. عده ی از افراد زمانی که مجددا بوتاکس را انجام می دهند نتایج آن مدت زمان بیشتری برایشان باقی است ولی برای برخی از افراد به دارو مقاومت نشان می دهد و دوباره باید درمانشان را تمدید کنند.

پیشنهاد می شود در یک ناحیه تزریق با فاصله بیشتر از 3 ماه انجام گردد.

تزریق بوتاکس چه عوارض جانبی را به دنبال خواهد داشت :

  • کبودی و قرمزی در محل تزریق، که بعد از 5 تا 7 روز از بین می‌رود.
  • سردرد و حالت تهوع (بعد از 24 تا 48 ساعت ازبین می‌رود، معمولا از عوارض بوتاکس پیشانی در اولین تزریق است. )
  • ضعف عضله و افتادگی موقت ابرو (تا سه ماه طول می‌کشد؛ علت افتادگی ابرو اشتباه پزشک است.)

البته ممکن است زمانی که برای شل شدن عضلات از این دارو استفاده می شود علائمی مانند اختلالات جزئی در بلع ، سر درد ، سر گیجه ، ایجاد عفونت های تنفسی مثل آنفولانزا و سرماخوردگی ، ضعف عضلانی رخ دهد.

خطرات احتمالی تزریق بوتاکس

اگر تزریق بوتاکس توسط پزشک با تجربه انجام شود ، کاملا امن و بی خطر است . پزشک موظف است موادی را که استفاده می کند را به بیمار نشان دهد ، و اگر مواد فاقد برچسب اطلاعات محل ساخت ، میزان غلظت و تاریخ انقضا باشد ، بیمار نباید اجازه تزریق بوتاکس را بدهد ، چون ممکن است خطرناک باشد و عوارضی داشته باشد که غیرقابل جبران باشد .

هزینه و قیمت تزریق بوتاکس چقدر است ؟

هزینه و قیمت تزریق بوتاکس ینمی توان به صورت دقیق هزینه ی تزریق بوتاکس را تعیین کرد ،ولی در کل هزینه بوتاکس به میزان تخصص جراح ، میزان ناحیه های مورد نظر تزریق شده ، میزان مصرف بوتاکس، محل جغرافیایی وابسته می باشد.


لیزر موهای زائد بیکینی , لیزر موهای زائد ناحیه تناسلی

لیزر موهای زائد بیکینی , لیزر موهای زائد ناحیه تناسلی , لیزر خط بیکینی , لیزر موهای اندام تناسلی , لیزر موی زائد بیکینی , لیزر موی اندام تناسلی زنان : موهای زائد به موهایی گفته می شود که در مواضعی از بدن ایجاد می شود که غیر معمول بوده و رنگ تیره آنها نیز این رویش غیر طبیعی را بیش تر نمایان می سازدروش های مختلفی برای رفع موهای زائد از تیغ و وکس گرفته تا لیزر موهای زائد وجود دارد .در میان انواع روش های رفع موهای زائد لیزر موهای زائد یک روش موثر و ملایم برای کاهش دائمی موهای زائد است ، و شما می توانید با صرف کمترین انرژی و زمان ، در تمام نقاط بدن خود موهای زائد را از بین برده و برای همیشه پوستی صاف و شفاف داشته باشید .

 

لیزر خط بیکینی

لیزر موهای زائد ناحیه بیکینی

 


خدمات کلینیک زیبایی و کلینیک لیزر مو

برای خلاصی از موهای زائدخود با استفاده از بروزترین دستگاه های دنیا و استفاده از خدمات زیر در کلینیک جانسازی پوست و لیزر می توانید با م در ارتباط باشید :

لیزر مو , لیزر موهای زائد , کلینیک لیزر مو , تزریق بوتاکس , تزریق ژل , تزریق چربی , میکرونیدلینگ , لیزر خانگی , لیزر موی خانگی , دستگاه لیزر خانگی , دستگاه لیزر موی خانگی ,قیمت لیزر موهای زائد , هزینه لیزر مو , قیمت لیزر مو , لیزر موهای زائد بیکینی , لیزر موهای زائد ناحیه تناسلی , لیزر موهای زائد پا , لیزر موهای زائد ابروها , لیزر موهای زائد صورت , لیزر موهای زائد صورت و بدن , لیزر موهای زائد برزیلی , لیزر موهای زائد بدن , لیزر موهای زائد زیر بغل , قیمت لیزر کل بدن , دستگاه لیزر موی سیلک پرو , دستگاه لیزر خانگی رمینگتون , بهترین مرکز لیزر مو , بهترین مرکز لیزر موهای زائد در تهران , مرکز لیزر موهای زائد , کلینیک لیزر موهای زائد , بهترین کلینیک لیزر مو , بهترین کلینیک لیزر مو درتهران , رفع موهای زائد بدن , رفع دائمی موهای زائد صورت و بدن , دستگاه لیزر موی زائد دایود , لیزر دایود , دستگاه لیزر موهای زائد الکساندرایت , دستگاه لیزر الکس , بهترین دستگاه لیزر موهای زائد , مزایای لیزر موهای زائد , لیزر موهای زائد در مردان , لیزر موهای زائد زنان , دستگاه لیزر مو

برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید با ما تماس بگیرد و از مشاروه رایگان بهرمند شوید.


روش های دیگر ممکن است باعث رشد موهای درون روییده شوند و حساسیت پوست و موهای زیرپوستی شما را آزار دهد ، با لیزر موهای زائد شما می توانید پوستی صاف داشته باشید و تیرگی آن هم از میان برود ، گویی که از ابتدا مویی در پوست شما وجود نداشته است . رشد موهای زائد علل مختلفی دارد مصرف دارو ، عوامل هورمونی ، استرس ، تغییرات فیزیولوژیک و … همگی در رشد موهای زائد تاثیر دارند.

از بین بردن موهای زائد بدن با لیزر یک روش غیر تهاجمی است و طی چند جلسه نتیجه آن قابل مشهود است و نتایج حاصل از آن طولانی مدت و دائمی است . برای از بین بردن موهای زائد با لیزرکمترین زمان مورد نیاز است و شما می توانید بدون صرف زمان زیاد و بدون اینکه از کارهای روزمره خود باز بمانید از این روش استفاده کنید. عوارض لیزر موهای زائد بدن بسیار نادر و کم است و در صورت رعایت نکات و توصیه های بهداشتی این عوارض اصلا وجود نخواهد داشت . روش لیزر درمانی در مقایسه با روش های دیگر چون الکترولیز بسیار امن ، ملایم و سریع است.

متخصصی ما در کلینیک لیزر مو از مجهزترین و پیشرفته ترین دستگاه ها برای رفع موهای زائد شما استفاده می کنند ، و قبل از انجام عمل لیزر مو اطلاعات کافی را در اختیار شما قرار می دهند. برای رزوو نوبت و دریافت مشاوره در زمینه رفع موهای زائد ناحیه تناسلی می توانید با شماره ی زیر تماس بگیرید . مشاورین ما آماده ی پاسخگویی به سوالات شما هستند.

لیزر موهای زائد ناحیه تناسلی برای چه کسانی مناسب است؟

لیزر موهای زائد و لیزر بیکینی بیشتر به منظور زیبائی انجام می شود ولی افرادی هم هستند که به تمیزی و بهداشت اهمیت زیادی قائل هستند و لیزر را بیشتر بخاطر بهداشت انجام می دهند .از آنجائی که نتایج لیزر دائمی و بلند مدت است و یاعث صافی و شفافیت پوست می شود ، افراد مختلف با سن ، حرفه ، موقعیت اجتماعی و سبک زندگی متفاوت متقاضی انجام آن هستند و امروزه تقاضا برای انجام لیزر درمانی افزایش یافته است.

استفاده از لیزر بیکینی روشی سریع، بدون درد و مقرون به صرفه بوده و نتایج موثر و پایداری به دنبال دارد. حتی اگر تارهای مویی باقی بماند، بسیار پراکنده بوده و چندان قابل توجه نخواهد بود. تنها بانوان نیستند که به فکر زیبائی ظاهری خود و داشتن پوستی صاف و شفاف هستند ، امروزه آقایان هم به این موضوع اهمیت می دهند و متقاضی لیزر درمانی هستند و انجام لیزر توسط مردان یک امر معمول تلقی می شود . ما در کلینیک زیبائی جم عمل لیزر را برای مردان هم انجام می دهیم و ما حتما مطمئن می شویم که مراجعه کنندگان ما در حین عمل لیزر کاملا راحت هستند هیچ گونه درد و احساس ناراحتی را ندارند.

عوارض ناشی از تراشیدن موهای زائد

تیغ زدن موها ، روشی سریع و آسان و معمول و استاندارد برای از بین بردن موهای زائد بدن است ، ولی این روش معایبی دارد:

  • زمانبر است.
  • باید به طور مکرر انجام شود.
  • برای اینکه نواحی حساس را با ایمنی اصلاح کرد و دچار بریدگی پوست نشد و همچنین برای اینکه بتوان برخی از نواحی را که دسترسی به آن دشوار است را به راحتی اصلاح کرد ، لازم است که شکل تیغه با نواحی مختلف بدن سازگاری داشته باشد.
  • امکان بریدگی پوست در حین اصلاح وجود دارد.
  • جای کشیدن تیغ و جایی که با ماشین اصلاح شده ممکن است دچار سوختگی یا حساسیت پوستی شود.
  • باعث رشد موهای درون روییده و ایجاد موهای زیرپوستی می شود.
  • نتایج این روش خیلی موقتی است و بیشتر از دو سه روز دوام ندارد.
  • تیغ کشیدن موها روشی گران است ، چرا که مرتبا باید تیغ اصلاح تهیه کنید.
  • روش هایی چون موم ، اپیلاسیون و بند انداختن به دلیل داشتن نتایج نسبتا طولانی و ایجاد پوستی لطیف و بدون مو برای مدت زمان بیشتر برخی از افراد از این روش ها هم استفاده می کنند .درسته که در این روش ها مدت زمان زیادی لازم است تا موها دوباره رشد کنند ولی باید مواره زیر را در نظر داشته باشید :
  • قبل از موم انداختن باید موهای شما حداقل یک چهارم اینچ رشد کرده باشد.
  • موم زدن دردناک است.
  • باعث ایجاد حساسیت پوستی می شود.
  • ممکن است موها به صورت زیر پوستی رشد کنند.
  • این روش هم روشی موقتی است و تقریبا دو هفته دوام دارد.
  • این روش هم گران است ، چون باید مکررا انجام شود.

گزینه‌های مختلف برای لیزر موهای زائد خط بیکینی در کلینیک لیزر مو

لیزر موهای زائد منطقه تناسلی به چندین عامل از جمله رنگ مو، رنگ پوست، ضخامت تارهای مو و تراکم آنها بستگی دارد. پزشک شما قبل از درمان با لیزر، همه این عوامل را مورد بررسی قرار داده و اطمینان حاصل می‌کند که مناسب‌ترین سیستم لیزر و بهترین نتایج به شما ارائه می‌گردد. بنابراین برای کسب نتیجه ی دلخواه از لیزر و برای ایمنی کار انتخاب یک شخص متخصص با تجربه بسیار حائز اهمیت می باشد. لیزر موهای زائد ناحیه تناسلی و لیزر بیکینی یکی از پرطرفدارترین و معمول ترین لیزرها است که در کلینیک زیبائی جم انجام می شود . لیزر موهای زائد ناحیه تناسلی به روش ها و مدل های مختلفی در کلینیک جم انجام می شود و این بستگی به درخواست خود شما دارد ، مثلا شما می توانید درخواست کنید که همه ی موهای زائد این ناحیه را از بین ببرید و لیزر کنید ، یا اینکه به طور دلخواه قسمتی از موهای میانی را نگه داشته و لیزر نکنید.

لیزر موهای زائد ناحیه تناسلی شامل 8 جلسه لیزر درمانی است که فاصله زمانی بین جلسات 6 هفته می باشد . ما در کلینیک جم قبل از ورود به جلسات لیز درمانی ناحیه تناسلی از شما می خواهیم که موهای زائد ناحیه را تیغ زده و اصلاح کنید ( شما این کار را به طور دلخواه انجام می دهید. چنانچه می خواهید تمام این ناحیه را لیزر کنید کلا تیغ بزنید ، ولی در صورت تمایل به نگه داشتن قسمت میانی فقط قسمتی را که می خواهید تیغ بزنید.) تا الگوی لیزر شما مشخص شود ، و ما دقیقا همان نواحی را که شما تیغ زده اید را لیزر می کنیم و با بقیه قسمت ها کاری نداریم.

مزایای لیزر موهای زائد بیکینی (ناحیه تناسلی)

• نتایج این روش دائمی و طولانی مدت است . با گذشت جلسات لیزر درمانی موها کمتر و نازک تر می شوند در نهایت موهای زائد ناحیه تناسلی 75 تا 90 درصد کاهش می یابد.
• باعث صرفه جویی در زمان می شود ، و مدت زمان لازم برای لیزر موهای زائد ناحیه تناسلی کم است . هر جلسه 15 دقیقه زمان لازم است ، تعداد جلسات 8 جلسه است و فاصله بین جلسات 6 هفته است.(کلا دو ساعت لازم است .)
• با همان هزینه می توانید موهای زائد ناحیه تناسلی خود را به هر مدلی که خواستید ، لیزر کنید.
• در این روش با تقبل هزینه لیزر بیکینی میتوانید موهای زیر پوستی و جوش‌های ناشی از رشد موهای زیرپوستی را از بین ببرید .
• شما می‌توانید در بین جلسات لیزردرمانی موهای خود را تیغ بزنید، پس نیازی نیست که مانند روش موم زدن، در یک مدت زمان مشخص مجبور باشید که منتظر بمانید تا موهای زائد رشد کنند و از بابت آن خجالت بکشید.
• پوست شما کاملا لطیف و نرم می شود.
• این روش مقرون به صرفه است ، در صورتی که هزینه‌ی خرید تیغ یا موم زدن را در بلندمدت در نظر بگیرید، متوجه خواهید شد که لیزر موهای زائد تا حدود بسیار زیادی در هزینه‌های شما صرفه‌جویی می‌کند. ما در کلینیک زیبایی جم هزینه‌ لیزر موهای زائد را در هر جلسه به صورت جدا دریافت می‌کنیم.

مراحل و چگونگی لیزر موهای زائد ناحیه تناسلی

جلسه‌ی درمانی

لیزر مو اندام تناسلی روشی برای کاهش دائمی موهای زائد است و بعد از لیزر موها کاهش می یابد و رفته رفته ظریف تر و نازک تر می شود و با گذشت جلسات سرعت رشد کاهش یافته و رنگ موها هم روشن تر خواهد شد . مدت زمان لازم هم در این روش کم است. هر جلسه به مدت 15 دقیقه طول می کشد . بر خلاف رئش موم در بین جلسات می توانید از تیغ زدن برای کوتاه کردن موها استفاده کنید .

 

لیزر خط بیکینی

لیزر خط بیکینی

 

سوالی که وجود دارد ، این است که آیا این روش با درد همراه است ؟

لیزر موهای زائد بدون درد نیست ولی درد آنچنانی هم ندارد. لیزر تنها نور ساطع می‌کند. شما ممکن است مقداری احساس گزگز و یا نیش یک باند کشی را احساس کنید. میزان درد ناشی از لیزر هم در افراد مختلف متفاوت است. برخی از افراد که تجربه موم زدن و لیزر را دارند نظرشان این است که درد لیزر شبیه درد موم زدن است.

نتایج مورد انتظار بعد از لیزر موهای بیکینی

اگر تمام 8 جلسه لیزر درمانی موهای زائد ناحیه تناسلی را به طور منظم شرکت کنید .بعد از انجام لیزر 75 تا 90 درصد موهای زائد کاهش می یابد .این نتایج دائمی و بلند مدت است و رشد موها متوقف می شود. ولی تبلیغاتی وجود دارد که به شما می گوید موهای زائد به طور کامل برای همیشه از بین می رود ، این تبلیغات فریب دهنده هستند و ما به شما این قول را نمی دهیم که با انجام عمل لیزر درمانی به طور کامل و صد در صد موهای زائد شما از بین می رود و دیگر نیازی به لیزر نخواهید داشت . در واقع هدف لیزر این است که موها را کم کند و مثلا ماهی یک بار یا دو ماه یک بار نیاز به اصلاح داشته باشید.


لیزر موهای زائد ابروها

لیزر موهای زائد ابروها , لیزر موی ابرو , لیزرموهای بین ابرو ها , قیمت لیزر موهای زائد ابرو , هزینه لیزر موهای زائد بین ابرو ها : ابرو های هر فرد مهمترین و حساس ترین ناحیه بدن است که در اولین دیدار همه متوجه آن می شوند لذا داشتن ابروهایی تمیز و منظم یکی از مزیت هایی برای زیبای فرد می باشد. لذا برای اینکه ابروهایی تمیز و زیبا داشته باشید همیشه  دنبال راه هایی برای رفع موهای زائد ناحیه بین دو ابرو بوده اید . استفاده از اپی لیدر , استفاده از مو چین , بند اندازی و  … اما این راه ها هیچ وقت نتوانسته اند درخواست ایده آل شما را به همراه داشته باشند .

 

لیزر موهای زائد ابروها

لیزر موهای زائد ابروها

 

لیزر موهای زائد ابرو یک روش مناسب و دائمی برای از بین بردن موهای زائد و خسته کننده ابرو های شما می باشد . راهی آسان بدون درد و بدون هیچ نوع عارضه ای که امروزه رواج بسیار زیادی گرفته است . ابروها ناحیه ای  از صورت شما می باشند که زیبایی ویژه ای را به چهره شما می دهند لذا برای زیباتر شدن آنها از هیچ کاری دریغ نکنید .



خدمات کلینیک زیبایی و کلینیک لیزر مو

برای خلاصی از موهای زائدخود با استفاده از بروزترین دستگاه های دنیا و استفاده از خدمات زیر در کلینیک جانسازی پوست و لیزر می توانید با م در ارتباط باشید : 

لیزر مو , لیزر موهای زائد , کلینیک لیزر مو , تزریق بوتاکس , تزریق ژل , تزریق چربی , میکرونیدلینگ , لیزر خانگی , لیزر موی خانگی , دستگاه لیزر خانگی , دستگاه لیزر موی خانگی ,قیمت لیزر موهای زائد , هزینه لیزر مو , قیمت لیزر مو , لیزر موهای زائد بیکینی , لیزر موهای زائد ناحیه تناسلی , لیزر موهای زائد پا , لیزر موهای زائد ابروها , لیزر موهای زائد صورت , لیزر موهای زائد صورت و بدن , لیزر موهای زائد برزیلی , لیزر موهای زائد بدن , لیزر موهای زائد زیر بغل , قیمت لیزر کل بدن , دستگاه لیزر موی سیلک پرو , دستگاه لیزر خانگی رمینگتون , بهترین مرکز لیزر مو , بهترین مرکز لیزر موهای زائد در تهران , مرکز لیزر موهای زائد , کلینیک لیزر موهای زائد , بهترین کلینیک لیزر مو , بهترین کلینیک لیزر مو درتهران , رفع موهای زائد بدن , رفع دائمی موهای زائد صورت و بدن , دستگاه لیزر موی زائد دایود , لیزر دایود , دستگاه لیزر موهای زائد الکساندرایت , دستگاه لیزر الکس , بهترین دستگاه لیزر موهای زائد , مزایای لیزر موهای زائد , لیزر موهای زائد در مردان , لیزر موهای زائد زنان , دستگاه لیزر مو 

برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید با ما تماس بگیرد و از مشاروه رایگان بهرمند شوید.


 

****توجه

لیزر موهای زائد ابرو رو با اصلاح ابرو اشتباه نگیرید .لذا از بین بردن موهای زائد به صورت دائمی است و ناحیه بین ابرو را هدف لیزر قرار می دهد. نه کل ابرو

آنچه در رابطه با لیزر موهای زائد ابرو مهم است

شاید در ابتدا به نظرتان عجیب برسد که با لیزر موهای زائد ابرو تفاوت زیادی در ظاهر شما رخ می دهد. اما این یک حقیقت معتبر است و چهره ای زیبا خواهید داشت .ظرافت و زیبایی که به ابرو خواهیم داد آن را در نتایج بعد از عمل لیزر مو خواهید دید. به بهترین ابروهایی که تا به حال دیده اید فکر کنید و هر آنچه که در ذهن دارید را به ما ارائه کنید تا با ایجاد ابروهایی زیبا کاری ایده آل ارائه کنیم .

با لیزر موی ابروها چهره ای زیبا و باهوش خواهید داشت هم چنین نوعی آرایش دائمی است که صورت شما را براق و زیبا خواهد کرد. نگهتان را زیبا و دلنشین خواهد کرد .

برای مشاوره رایگان لیزر موهای زائد خود به ویژه لیزر موهای زائد ابرو می توانید با مشاورین ما تماس بگیرید و از راهنمایی آنها بهرمند شوید. تا بهترین کلینیک لیزر مو را انتخاب کنید .

لیزر موهای زائد ابرو ها برای مردان و زنان

هم زنان وو هم مردان موهای ناخواسته ای در بین ابروهای خود از بدو تولد دارند و همیشه هم در حال رشد می باشند این موهای زائد بین ابرو ها ” یونیکو ” نیز نامگذاری می شوند. وکس ابرو دردناک است و پوست شما را قرمز می کند و این قرمزی هم ساعتها بعد از درمان از بین نمی رود و از طرفی تویزینگ نیز وقت گیر می باشد. لذا لیزر موهای زائد ابرو بهترین راه برای خلاصی زنان و مردان از موهای زائد این نایه می باشد.

چه کسی لیزر موهای زائد ابرو را انجام می دهد ؟

متخصصین ما در کلینیک لیزر مو همیشه آماده ارائه خدمات لیزر درمانی به متقاضیان می باشند. از تخص های ویژه ما می توان به لیزر موهای زائد اشاره کرد. همانطور که می دانیم ناحیه ابرو ناحیه ای بسیار حیاتی و حساس صورت می باشد لذا برای لیزر  موهای زائد ابرو باید تخصص و تجربه کافی داشته باشیم . ما با استفاده از تجهیزات و دستگاه های لیزری که در اختیار داریم می توانی رضایت شما را جلب کنیم .

برای کسب اطلاعات کافی در رابطه با عوارض و مزایای لیزر موهای زائد ابرو می توانید با ما تماس بگیرید .