سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کلینیک لیزر موهای زائد , کلینیک جوانسازی پوست

موهای زائد در زنان , علل و درمان

موهای زائد در زنان , علل و درمان  

موهای زائد در زنان , علل و درمان : داشتن موهای زائد باعث نارضایتی همه افراد به ویژه تمام بانوان است و در واقع یک مشکل مشترک تمام بانوان می باشد . ودر برخی اوقات این امر خجالت آور است و باعث شرمساری زنان می شود و تاثیر به سزایی در اعتماد به نفس بانوان دارد و گاهی اوقات باعث کاهش اعتماد به نفس آن ها می شود .

رفع موهای زائد فرآیندی دشوار و خسته کننده است و گاها زنان ساعت های طولانی را صرف از بین بردن موهای زائد خود می کنند که علاوه بر اینکه درد آور است و احساس ناراحتی به همراه دارد ، بعد از چند روز دوباره این موهای زائد رشد می کنند و نمایان می شوند . داشتن موهای زائد برخی اوقات علاوه براینکه بر ظاهر و اعتماد به نفس فرد تاثیر می گذارد می تواند نشانه اختلال و عدم تعادل هورمونی هم باشد و مشکلات داخلی فراوانی را ایجاد کند، پس این امر خیلی مهم است و نیاز به درمان دارد.


خدمات کلینیک زیبایی و کلینیک لیزر مو

برای خلاصی از موهای زائدخود با استفاده از بروزترین دستگاه های دنیا و استفاده از خدمات زیر در کلینیک جانسازی پوست و لیزر می توانید با م در ارتباط باشید :

لیزر مو , لیزر موهای زائد , کلینیک لیزر مو , تزریق بوتاکس , تزریق ژل , تزریق چربی , میکرونیدلینگ , لیزر خانگی , لیزر موی خانگی , دستگاه لیزر خانگی , دستگاه لیزر موی خانگی ,قیمت لیزر موهای زائد , هزینه لیزر مو , قیمت لیزر مو , لیزر موهای زائد بیکینی , لیزر موهای زائد ناحیه تناسلی , لیزر موهای زائد پا , لیزر موهای زائد ابروها , لیزر موهای زائد صورت , لیزر موهای زائد صورت و بدن , لیزر موهای زائد برزیلی , لیزر موهای زائد بدن , لیزر موهای زائد زیر بغل , قیمت لیزر کل بدن , دستگاه لیزر موی سیلک پرو , دستگاه لیزر خانگی رمینگتون , بهترین مرکز لیزر مو , بهترین مرکز لیزر موهای زائد در تهران , مرکز لیزر موهای زائد , کلینیک لیزر موهای زائد , بهترین کلینیک لیزر مو , بهترین کلینیک لیزر مو درتهران , رفع موهای زائد بدن , رفع دائمی موهای زائد صورت و بدن , دستگاه لیزر موی زائد دایود , لیزر دایود , دستگاه لیزر موهای زائد الکساندرایت , دستگاه لیزر الکس , بهترین دستگاه لیزر موهای زائد , مزایای لیزر موهای زائد , لیزر موهای زائد در مردان , لیزر موهای زائد زنان , دستگاه لیزر مو

برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید با ما تماس بگیرد و از مشاروه رایگان بهرمند شوید.


 

 

موهای زائد در بانوان

موهای زائد در بانوان

 

تغییرات در رشد مو باید جدی گرفته شود ، چه اینکه موهای زائد بدن به صورت پراکنده باشد و چه تراکم موها زیاد باشد. درهرحال باید علل آن بررسی شده و قبل از اینکه مشکلات جدی به وجود بیاید درمان شروع شود.

از آنجائی که داشتن موهای زائد یک موضوع نگران کننده برای بانوان است و همه ی آن ها از این موضوع ناراضی هستند.کلینیک های زیبائی مختلف درمان های متفاوتی مانند لیزر درمانی های گوناگونی را برای رفع موهای زائد بدن ارائه می دهند .لیزر موهای زائد بدن بهترین روش و راه حل برای از بین بردن موهای زائد می باشد . پرتو نور لیزر سلول های تولیدکننده مو در ریشه یعنی فولیکول مو را مورد هدف قرار می دهد و از بین می برد و رشد مو را متوقف می کند به همین دلیل لیزر اثری دائمی و بلند مدت را دارد.

متخصصین ما در کلینیک لیزر مو قبل از انجام عمل لیزر شرایط هر بیمار را بررسی می کنند و با توجه به نوع و رنگ پوست و مو یک روش لیزر درمانی مناسبی برای درمان انتخاب می کنند و روند درمان و مراقبت های بعد از آن را به بیمار توضیح می دهند و بیمار بعد از به دست آوردن اطلاعات کافی به طور آگاهانه اقدام به انجام عمل لیزر می کند.

علت رشد موهای زائد

رویش موهای زائد علل مختلفی دارد که شایع ترین آن ها عبارتند از :

ژنتیک

یکی از عوامل رشد موهای زائد عامل ژنتیکی می باشد اگر خانواده شما موهای زائد زیادی دارند مثلا صورت پر مویی دارند شما هم مستعد رشد موهای زائد هستید. اگر موهای زائد شما به دلیل وراثت رشد می کند تنها راه حل شما این است که بهترین روش را برای رفع موهای زائد خود پیدا کنید.

اختلال هورمونی

وجود برخی از بیماری ها در زنان ممکن است باعث تولید بیش از حد هورمون های مردانه شود و باعث رویش بیش از اندازه موها در صورت و بدن زنان شده و منجر به بیماری پرمویی در زنان (هیرسوتیسم) شود.تخمدان پلی کیستیک، تومورهای تخمدان از جمله عوامل شایع در عدم تعادل هورمون ها می باشد. ، از جمله اختلال های غدد فوق کلیوی که تعادل هورمون های بدن را به هم زده و باعث رشد بیش از اندازه موها می شوند ، عبارتند از :

  • سرطان غده فوق کلیوی
  • تومور در ناحیه غده فوق کلیوی
  • سندرم کوشینگ
  • هیپرپلازی مادرزادی آدرنال

مصرف دارو

مصرف بعضی از داروها مانند قرص‌های ضد بارداری، داروهای استروئیدی و هورمونی هم ممکن است سبب بروز پر مویی در زنان شوند. داروهای زیر را با احتیاط مصرف کنید تا دچار پرمویی نشوید.

  • تستوسترون
  • سیکلوسپورین
  • مصرف ماینوکسیدیل در غلظت و مقادیر بالا
  • مصرف انواع استروئید به ویژه آنابولیک

افزایش آندروژن

عامل دیگر رویش بیش از اندازه موهای زائد افزایش آندروژن یا همان هورمون مردانه می باشد. در بدن بانوان هم مقداری آندروژن وجود دارد ولی وقتی مقدار آندروژن موجود در بدن بانوان از حد طبیعی بیشتر شود منجر به افزایش پرمویی به خصوص در صورت بانوان می شود. در واقع رویش بیش از اندازه موی زائد در صورت بانوان واکنش بدن به افزایش آندروژن می باشد.و زمانی که میزان آندروژن به حد مجاز رسید ، رشد موهای زائد عادی می شود.

دیگر علل رشد موهای زائد

رشد موهای زائد علل دیگری هم می تواند داشته باشد مصرف قرص های ضد بارداری میزان آندروژن را افزایش داده و باعث پرمویی می شود و همچنین داروهای دیگری چون صرع، میگرن، اسکیزوفرنی، فشار خون بالا، سر درد و … نیز باعث پرمویی صورت می‌شود.

چه مقدار موی زائد را پرمویی می‌گویند؟

در واقع اینکه چه مقداری از موی زائد مورد قبول است و چه مقدار آن پرمویی محسوب می شود بستگی به فرهنگ هر ملت و شخص و نظر شخصی افراد دارد. ممکن است برای یک فرد داشتن مقداری از موی زائد چندان مهم نباشد ولی برای فرد دیگر نارضایتی به همراه داشته باشد به هرحال بستگی به خود شما دارد و نظر شما برهر چیز دیگری ارجح می باشد و مهم این است که شما احساس راحتی و رضایت داشته باشید.

چنانچه موهای زائد شما را ناراحت نمی کند ، هیچ مشکلی به وجود نمی آید. و درنهایت تصمیم با خود شما است که بخواهید پوستی صاف و بدون مو داشته باشید یا با موهای زائد کنار بیایید . ولی اگر چنانچه متوجه تغییر در رشد مو شدید ، و موهای زائد ضخیم تر ، تیره تر و یا ناحیه رشد آن گسترده تر شد ، بهتر است علت تغییر را پیدا کنید و برای درمان اقدام کنید.

انواع لیزر موهای زائد

لیزر موهای زائد موثرترین روش برای از بین بردن موهای زائد بدن می باشد و امروزه برای از بین بردن موهای زائد با لیزر روش ها و دستگاه های مختلفی وجود دارند.از جمله انواع لیزر ها می توان به لیزر دایود و الکساندرایت اشاره کرد که در اینجا به شرح هر یک از این روش ها می پردازیم.

لیزر دایود

لیزر دایود یک روش امن و سریع می باشد و نتایج دراز مدت دارد .لیزر دایود برای افراد با پوست تیره انتخاب مناسبی می باشد . تاثیر این لیزر برای موهای نازک و ظریف کم می باشد . لیزر دایود سریع می باشد و ناحیه ی بزرگی از پوست را تحت پوشش قرار می دهد. لیزر دایود عمدتاً برای گونه‌های پوستی I – III به کار برده می‌شود، هرچند برای انواع دیگر پوست نیز مناسب است . از جمله مزایایی که لیزر دایود در رفع و از بین بردن موهای زائد بدن دارد عبارتند از :

  • لیزر دایود طول موج بلندتری دارد و به همین دلیل برای پوست های تیره مناسب بوده و نتایج بهتری دارد.
  • به صورت کاملا بی خطر و امن به عمق پوست نفوذ می کند.
  • طول دوره درمان و بهبودی کوتاه است. و بخش های بزرگ سریع التیام می یابد.

لیزر الکساندرایت?

لیزر الکساندرایت نسبت به بقیه لیزرها نرخ تکرار بالاتری دارد و ناحیه وسیع تری از پوست پوشش می دهد و ناحیه ی وسیع تری از مو را به طور همزمان از بین می برد پس لیزر الکساندرایت انتخابی فوق العاده برای درمان ناحیه های بزرگ است. همچنین لیزر الکساندرایت در عمق بیشتری نفوذ می کند و مزیت این لیزر آن است که در بازه ی زمانی معقولی موهای ناحیه ی وسیعی از پوست را از بین می برد.

لیزر چگونه موهای زائد را از بین می‌برد؟

لیزر روی سطحی از پوست که موی زائد دارد ، تابانده می شود . رنگدانه های ملانین موجود در موها انرژی لیزر را جذب کرده و آن را از سطح پوست به عمق 2 تا 3 میلی متری پوست ، جایی که سلول های تولید کننده مو یعنی فولیکول ها می رساند و باعث گرم شدن فولیکول ها می شود و باعث تخریب فولیکول ها شده و از رویش مجدد مو جلوگیری می کند . و از آنجایی که نور بیشتر جذب رنگ تیره می شود هرچه مو تیره تر باشد درمان لیزر موثرتر خواهد بود. برای از بین بردن موهای زائد با لیزر لازم است درمان طی چند جلسه تکرار شود دلیل تکرار جلسات درمان هم این است که بایستی تمام تارهای مودر مرحله رشد خود باشند تا اثر لیزر درمانی موثر واقع شده و نتیجه ی دلخواهی به دست آید .

 

موهای زائد در زنان

 

لیزر در ابتدا رشد موها را آهسته تر می کند و موها نسبت به قبل نازک تر و ظریف تر می شوند. ولی برای رفع دائمی موهای زائد ضروری است که درمان چند بار تکرار شود و تعداد دفعات تکرار در اشخاص مختلف متفاوت می باشد و ماندگاری لیزر می تواند از چند ماه تا چند سال متغیر باشد .متخصصین پیشنهاد می دهند که درمان سالی یک یا دو بار تکرار شود تا از رویش مجدد مو جلوگیری شود.

آمادگی قبل از درمان | لیزر موهای زائد

برای کسب نتیجه ی دلخواه از لیزر لازم است که قبل از درمان آمادگی کافی را داشته باشید و یکسری نکاتی را رعایت کنید. متخصص از بیمار می خواهد که قبل از ورود به جلسات لیزر درمانی به مدت 4 هفته قبل از لیزر از برداشتن موهای زائد بدن با اپیلاسیون ، موم ، وکس و بند انداختن خودداری کند تا تعداد فولیکول های مو به حدکثر برسد . بلندی مو باید به اندازه 1 تا 3 میلی متر باشد تا متخصص بتواند دستگاه را با توجه به نوع مو و ناحیه مورد نظر تنظیم کند. حمام آفتاب یا برنزه کردن پوست از یک ماه قبل از درمان و در طول دوره درمان ممنوع است، پوست باید به رنگ طبیعی خود باشد. به خاطر بسپارید که لیزردرمانی بر روی پوست آفتاب سوخته انجام نمی‌شود.

لیزر موهای زائد چگونه انجام می‌شود؟

موها به اندازه 2 تا 3 میلی متر کوتاه می شود تا بیشترین میزان نور توسط فولیکول ها جذب شود و اثر لیزر در از بین بردن فولیکول ها بیشتر باشد .بیمار و متخصص هر دو باید عینک مخصوص به چشم داشته باشند تا از صدمه زدن به چشم جلوگیری شود . متخصص هندپیس دستگاه را روی پوست می‌گذارد تا پالس‌های نور به پوست برسد. متخصص همراه با اعمال هر پالس لیزر روی پوست از اسپری خنک کننده استفاده می کند تا بیمار کمترین احساس درد و ناراحتی را داشته باشد.

مراقبت پس از درمان | بعد از لیزر مو

به دلیل حساسیت پوست به اشعه ی UV بعد از لیزر سعی کنید تا چند هفته بعد از عمل لیزر در معرض تابش مستقیم نور خورشید قرار نگیرید تا عوارضی به وجود نیاید و نتایج بهتر و بلند مدتی حاصل شود . به مدت یک ماه بعد از درمان از کرم های ضد آفتاب با SPF30 و بالاتر استفاده کنید . ممکن است حساسیت خفیفی بعد از درمان داشته باشید و پوست دچار کمی قرمزی و ورم شود که این تغییرات هم موقتی است . متخصصین توصیه می کنند که ژل آلوورا 100 % را بر روی ناحیه درمان بزنید.

لیزر موهای زائد بانوان

لیزر موهای زائد بانوان

 

برچسب ها: , , , , ,


لیزر موهای زائد زیر بغل , هزینه قیمت لیزر موهای زائد زیر بغل

لیزر موهای زائد زیر بغل , هزینه قیمت لیزر موهای زائد زیر بغل  

لیزر موهای زائد زیر بغل , لیزر موهای زیر بغل , هزینه و قیمت لیزر موهای زائد زیر بغل , عوارض لیزر موهای زائد زیر بغل , مزایای لیزر موی زیر بغل در کلینیک لیزر مو : بدون تردید یکی از موارد تاثیر گذار در اعتماد به نفس درونی ما رضایت درونی ما از ظاهر و زیبایی خودمان می باشد و داشتن اعتماد به نفس بالا یعنی زندگی لذت بخش.در این میان داشتن موهای زائد امری خجالت آور و خسته کننده می باشد و بالطبع اعتماد به نفس را کاهش می دهد.

در این میان از بین بردن موهای زائد به طور دائم با لیزر یک عملی ساده می باشد که عوارض کمتری دارد و نسبت به روش های دیگر به پوست آسیب جدی وارد نمی کند و عوارض لیزر زیر بغل هم ناچیز می باشد و تحریک پوست را به دنبال ندارد. لیزر موهای زائد زیر بغل می تواند برای مردانی هم که از تعریق زیاد رنج می کشند عمل مناسبی باشد.


خدمات کلینیک زیبایی و کلینیک لیزر مو

برای خلاصی از موهای زائدخود با استفاده از بروزترین دستگاه های دنیا و استفاده از خدمات زیر در کلینیک جانسازی پوست و لیزر می توانید با م در ارتباط باشید :

لیزر مو , لیزر موهای زائد , کلینیک لیزر مو , تزریق بوتاکس , تزریق ژل , تزریق چربی , میکرونیدلینگ , لیزر خانگی , لیزر موی خانگی , دستگاه لیزر خانگی , دستگاه لیزر موی خانگی ,قیمت لیزر موهای زائد , هزینه لیزر مو , قیمت لیزر مو , لیزر موهای زائد بیکینی , لیزر موهای زائد ناحیه تناسلی , لیزر موهای زائد پا , لیزر موهای زائد ابروها , لیزر موهای زائد صورت , لیزر موهای زائد صورت و بدن , لیزر موهای زائد برزیلی , لیزر موهای زائد بدن , لیزر موهای زائد زیر بغل , قیمت لیزر کل بدن , دستگاه لیزر موی سیلک پرو , دستگاه لیزر خانگی رمینگتون , بهترین مرکز لیزر مو , بهترین مرکز لیزر موهای زائد در تهران , مرکز لیزر موهای زائد , کلینیک لیزر موهای زائد , بهترین کلینیک لیزر مو , بهترین کلینیک لیزر مو درتهران , رفع موهای زائد بدن , رفع دائمی موهای زائد صورت و بدن , دستگاه لیزر موی زائد دایود , لیزر دایود , دستگاه لیزر موهای زائد الکساندرایت , دستگاه لیزر الکس , بهترین دستگاه لیزر موهای زائد , مزایای لیزر موهای زائد , لیزر موهای زائد در مردان , لیزر موهای زائد زنان , دستگاه لیزر مو

برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید با ما تماس بگیرد و از مشاروه رایگان بهرمند شوید.


 

 

لیزر موهای زائد زیر بغل

لیزر موهای زائد زیر بغل

 

بریدگی،خراشیدگی ،تحریک ،سوختگی،ایجاد کیست،و ایجاد موهای درون روییده از جمله عوارض تراشیدن مکررموهای زیربغل می باشد.در این میان لیزر موهای زیر بغل یک روش فوق العاده برای حل مشکلات فوق می باشد.با لیزر ابتدا فولیکول مو تخریب می شود و مو به طور کامل می ریزد.و سپس پوستی صاف و شفاف یه جا می گذارد و این صافی و شفافیت دائمی بوده و دیگر نیازی به رفع موهای زائد با روش تراشیدن یا،وکس یا سایر روش ها را ندارید و سوزش ناشی از اصلاح را هم نخواهید داشت.لیزر موهای زیر بغل فقط چند دقیقه طول می کشد و شما را از وقت زیادی که برای از بین بردن موی زیر بغل و سفید کردن این ناحیه صرف می کردید ،خلاص می کند.

کارآمدی لیزر موهای زائد زیر بغل

لیزر مواهای زائد زیر بغل باعث بهبود کیفیت پوست خواهد شد و علاوه بر اینکه در سطح پوست شما را از شر موهای زائد خلاص می کند فولیکول مو در زیر سطح پوست را از بین برده و باعث توقف دائمی رشد مو می شود.

لیزر موهای زائد زیر بغل 5 الی 10 دقیقه طول می کشد.فولیکول های مو مراحل رشد زیادی را سپری می کنند.با انجام عمل لیزر فولیکول ها رشد کمتری پیدا می کنند جلسات درمان در فواصل زمانی 6 تا 8 هفته ای زمانبندی می شود و 8 الی 12 جلسه درمان برای رفع کامل موهای زائد زیر بغل در نظر گرفته می شود.

لیزر موهای زائد عملی هست که در کلینیک جم توسط متخصصین پزشکی و پرستاری مجربی انجام می شود .که آموزش و تخصص لازم در این زمینه را دارند.البته پزشک دارای مجوز هم بر این عمل نظارت دارد.

ما در کلینیک جم جلسات مشاوره رایگان هم برگزار می کنیم که مشاوران ما به همه ی سوالات شما در زمینه لیزر موهای زائد پاسخ می دهند. و با توجه به نوع پوست،سن و عوامل دیگر تاثیر گزار بر لیزر، همواره بهترین روش را برای از بین بردن موهای زائد به شما پیشنهاد می دهند و تمامی اطلاعات را در اختیار شما قرار می دهند تا شما بتوانید تصمیمی آگاهانه بگیرید.

درمان افراد دارای پوست تیره با لیزر موهای زائد زیر بغل

رنگ پوست افراد از طریق میزان رنگدانه های پوست یا ملانین مشخص می شود. نور لیزر هم توسط ملانین های موجود در فولیکول مو جذب می شود ،از بین بردن موهای زائد در افرادی که رنگ پوست تیره تری دارند باید توسط لیزرهایی که طول موج بلند دارند،انجام شود. و نیاز به تجهیزات پیشرفته دارد و خوشبختانه ما در کلینیک جم به همه ی این امکانات و تجهیزات پیشرفته مجهز هستیم و می توانیم هر نوعت رنگ پوست و مو را به راحتی درمان کنیم.با توجه به اینکه عملکرد لیزر در موهای بور،قرمز یا سفید کم است بهتره که این افراد قبل از انجام لیزر با متخصصین ما مشاوره نمایند تا از نتایج کار آگاه شوند.

عوارض لیزر موهای زائد زیر بغل

یکی از شایع ترین عوارض لیزر موهای زائد ایجاد موهای درون روییده در محل لیزر می باشد و اینکه بعد از درمان با لیزر موهای زائدتان به طور دائمی از میان خواهد رفت یک مقدار اغراق کننده می باشد.اگرچه لیزر جز روش دائمی رفع موهای زائد است ولی از بین رفتن دائمی موها را تضمین نمی کند و در اکثر موارد بعد از شش ماه موها البته اینبار ظریف تر و روسن تر رشد می کنند که با تکرار عمل لیزر نتایج بهتری حاصل خواهد شد.

قرمزی و تحریک جزیی

پعد از درمان قرمزی و سایش پوست انتظار می رود که بسیار شایع و موقتی است.استفاده از کرم یا لوسیون یا کمپرس سرد می تواند در کاهش قرمزی کمک کند.

پوسته پوسته شدن

معمولا ده درصد افرادی که با لیزر الکساندرایت و روبی با پالس بلند درمان می‌شوند با پوسته پوسته شدن محل درمان مواجه می‌شوند.ولی مشکلات چندان جدی و طولانی را ندارد و با مراقبت می تواند درمان شود و عفونت نکند.

احتمال پایین عفونت

در تمام عمل ها و جراحی های زیبایی احتمال عفونت وجود دارد.ولی خطر عفونت در لیزر نسبت به دیگر عمل های زیبایی کمتر می باشد و با رعایت توصیه های مراقبتی بعد از درمان می توان از بروز عفونت جلوگیری کرد.

صدمه دیدن چشم

چشم در صورت عدم استفاده از عینک ایمنی صدمه می بیند.برای جلوگیری از صدمه دیدن چشم ضروری است که در حین انجام لیزر هم بیمار و هم شخصی که لیزر را انجام می دهد از عینک ایمنی استفاده کند تا آسیبی به چشم وارد نشود.

تغییرات رنگدانه‌ای

تنطیم نامناسب لیزر باعث می شود که بعد از لیزر درمانی با تغییرات رنگدانه ای مواجه شویم و پوست به طور موقت روشن یا تیره تر می شود.این تغییرات معمولا گذرا است و از چند هفته تا چند ماه ممکن است طول بکشد.و سپس به تدریج این تغییرات از بین رفته شده و رنگ پوست به حالت عادی بر می گردد ولی ممکن است در برخی افراد به ویژه افرادی که پوست تیره ای دارند تغییرات دائمی باشد.

تاول زدن

سوختگی و تاول زدن یک عارضه ای است که به ندرت پیش می آید و در صورتی به وجود می آید که فرد انجام دهنده لیزر تجربه ومهارت کافی را نداشته باشد و نور لیزر را در یک نقطه بیشتر از حد معمول اعمال کند.که با توجه به اینکه قبل از انجام عمل لیزر پوست خنک می شود احتمال سوختگی هم کمتر است.ولی بهتر است که مراجعین به متخصص ماهر و با تجربه مراجعه کنند تا از این آسیب جلوگیری شود.

جای زخم

معمولا این عارضه هم به ندرت پیش می آید و لیزر موهای زائد معمولا جای زخم به جا نمی گذارد اما اگر جای زخمی باشد ،دائمی خواهد بود.عدم تجربه ومهارت متخصص و یا عدم رعایت توصیه های بهداشتی می تواند باعث بروز این عارضه شود که با مراجعه به متخصص با تجربه و تنظیم مناسب دستگاه لیزر با توجه به نوع پوست،رنگ و ناحیه درمان و رعایت اصول بهداشتی بعد از درمان این عارضه به حدقل می رسد.

برچسب ها: , , , , ,


لیزر موهای زائد با دستگاه دایود | هزینه , عوارض و مزایای لیزر دا

لیزر موهای زائد با دستگاه دایود | هزینه , عوارض و مزایای لیزر دایود  

لیزر موهای زائد با دستگاه دایود | هزینه , عوارض و مزایای لیزر دایود : بدون تردید موهای زائد یاعث نارضایتی و ناراحتی همه افراد چه در زنان و چه در مردان است و از طرفی رفع موهای زائد بدن فرآیندی کسل کننده و سخت و دشوار می باشد و به خصوص رفع موهای زائد پا وزیربغل فرآیندی زمانبر می باشد. و تقاضا برای رفع موهای زائد بدن افزایش یافته است.در این میان لیزر دایود برای رفع موهای زائد طراحی شده است که یکی از محبوب ترین و کم عوارض ترین انواع لیزر برای رفع موهای زائد است.


خدمات کلینیک زیبایی و کلینیک لیزر مو

برای خلاصی از موهای زائدخود با استفاده از بروزترین دستگاه های دنیا و استفاده از خدمات زیر در کلینیک جانسازی پوست و لیزر می توانید با م در ارتباط باشید :

لیزر مو , لیزر موهای زائد , کلینیک لیزر مو , تزریق بوتاکس , تزریق ژل , تزریق چربی , میکرونیدلینگ , لیزر خانگی , لیزر موی خانگی , دستگاه لیزر خانگی , دستگاه لیزر موی خانگی ,قیمت لیزر موهای زائد , هزینه لیزر مو , قیمت لیزر مو , لیزر موهای زائد بیکینی , لیزر موهای زائد ناحیه تناسلی , لیزر موهای زائد پا , لیزر موهای زائد ابروها , لیزر موهای زائد صورت , لیزر موهای زائد صورت و بدن , لیزر موهای زائد برزیلی , لیزر موهای زائد بدن , لیزر موهای زائد زیر بغل , قیمت لیزر کل بدن , دستگاه لیزر موی سیلک پرو , دستگاه لیزر خانگی رمینگتون , بهترین مرکز لیزر مو , بهترین مرکز لیزر موهای زائد در تهران , مرکز لیزر موهای زائد , کلینیک لیزر موهای زائد , بهترین کلینیک لیزر مو , بهترین کلینیک لیزر مو درتهران , رفع موهای زائد بدن , رفع دائمی موهای زائد صورت و بدن , دستگاه لیزر موی زائد دایود , لیزر دایود , دستگاه لیزر موهای زائد الکساندرایت , دستگاه لیزر الکس , بهترین دستگاه لیزر موهای زائد , مزایای لیزر موهای زائد , لیزر موهای زائد در مردان , لیزر موهای زائد زنان , دستگاه لیزر مو

برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید با ما تماس بگیرد و از مشاروه رایگان بهرمند شوید.


 

قبل از عمل لیزر ممکن است که شما یک سری سوالاتی در ذهنتان مطرح شود و ما به شما توصیه می کنیم قبل از انجام عمل لیزر ابتدا اطلاعات لازم در این زمینه را کسب کنید و سپس یک متخصص خوب انتخاب کنید.از آنجایی که لیزر دایود یک روش ایمن و موثر برای از بین بردن موهای زائد است،بیشتر متخصصین این روش را پیشنهاد می دهند ،چرا که نتایج حاصل از آن هم بلافاصله قابل مشاهده است.

 

لیزر موهای زائد با دستگاه دایود

لیزر موهای زائد با دستگاه دایود

 

اگر شما هم جز آن دسته افراد هستید که نگران موهای زائد بدنتان هستید و از استفاده از وکس و موم و اصلاح خسته شده اید.لیزر موهای زائد بهترین روش و راه حل برای شما می باشد و در این میان از آنجایی که رفع موهای زائد با لیزر دایود یکی از راحت ترین روش ها برای رفع موهای زائد است ، هم مردان و هم زنان می توانند از آن برای درمان بهره بگیرند چرا که احساس درد و ناراحتی کمتری دارد.

در این روش پالس های لیزر در کسری از ثانیه، مو را گرم کرده و رشد دوباره فولیکول های مو را متوقف می کنند و بر خلاف لیزرهای قبلی نیازی به عبور چند باره لیزر از یک ناحیه نمی باشد و در نتیجه زمان لازم برای درمان هم کوتاه می باشد و همچنین تعداد زیادی از فولیکول های مو به طور همزمان تحت درمان قرار می گیرد و این روش برای درمان قسمت بزرگتری از بدن مناسب می باشد. این روش سریع می باشد.معمولا در 80 تا 90 درصد بیماران 3 تا 6 جلسه لازم است تا موهای زائد از بین برود.ما در کلینیک جم می توانیم موهای زائد قسمت های مختلف بدن را رفع کنیم.

مناطقی از بدن که بیشتر به کمک این روش درمان می شوند عبارتند از :

  • موهای زیر بغل
  • موهای کمر
  • موهای سینه
  • موهای پاها
  • موهای بیکینی (مردان و زنان)
  • موهای بالای لب
  • موهای چانه
  • خط ریش
  • موهای سر

لیزر دایود چیست؟

لیزر دایود از تکنولوژی نیمه رسانا بهره می گیرد. که نور را در دامنه مرئی مادون قرمز تولید می کند.در این روش پرتو نور در یک گستره باریک روی کروموفورهای مورد نظر در پوست تابانده می شود.طول موج لیزر دایود بلند می باشد و در مقایسه با دیگر دستگاه های لیزر مانند لیزر روبی و الکساندرایت در عمق بیشتری از پوست نفوذ کرده و بیشترین جذب ملانین را دارد.این ویژگی باعث شده که لیزر دایود جز بهترین روش های رفع موهای زائد بدن به شمار رود.و برای انواع مو و پوست و برای قسمت های مختلف بدن قابل به کارگیری می باشد.

در این میان کلینیک لیزر مو دارای دستگاه های لیزر متنوع می باشد و متخصصین بسته به شرایط پزشکی و ژنتیکی افراد بهترین روش و دستگاه را که متناسب پوست و ظاهر اون افراد می باشد را انتخاب می کنند، تا بهترین نتیجه و اثربخشی حاصل شود.

لیزر دایود چگونه کار می‌کند؟

لیزر دایود یک روش نسبتا جدید برای رفع موهای زائد است که با در مقایسه با روش های دیگر روشی کاملا متفاوت محسوب می شود.دستگاه لیزر دایود از لحاظ شیوه تولید لیزر با دستگاه های دیگر فرق دارد .دستگاه لیزر دایود از دیود ها و نیمه هادی هایی تشکیل یافته که برای تولید منبع نور لیزر در کنار هم قرار گرفته اند.لیزر دایود در طول موج 800 تا 810 نانومتر می باشد و طول موج لیزر با توجه به افراد مختلف و نیاز درمانی متفاوت می تواند متغیر باشد.تغییر طول موج با تغییر برخی پارامترها مانند جریان دیودها انجام می شود.این روش لیزر مو برای پوست های تیره هم به کار برده می شود .

 

لیزر موهای زائد با دستگاه دایود

لیزر موهای زائد با دستگاه دایود

 

برای رفع موهای ضخیم و خشن مناسب است. و معمولا در بین مردان محبوبیت زیادی دارد چرا که روش لیزر دایود برای رفع موهای کمر و سینه ی مردان که بیشتر آن ها از موهای زائد این ناحیه ناراضی هستند، موثر عمل می کند.

چه کسانی می‌توانند موهای زائد بدن خود را به روش لیزر دایود از بین ببرند؟

با توجه به اینکه لیزر دایود یک روش امن محسوب می شود و نتایج دراز مدتی دارد، تقریبا برای همه ی افراد با انواع پوست مناسب می باشد .افرادی که پوست روشن و موی تیره تری دارند به تعداد جلسات کمتری برای رسیدن به نتیجه مطلوب نیاز دارند.ولی پوست های تیره تر نیاز به جلسات درمانی بیشتری دارند.پوست های تیره تر انرژی بیشتری را جذب می کنند پس برای افراد با پوست تیره از انرژی کمتری برای جلوگیری از آسیب دیدگی استفاده می کنیم.

برای جلوگیری از عوارض و آسیب دیدگی پوست لازم است به مدت چند هفته بعد از انجام لیزر در معرض نور آفتاب قرار نگیرید. برای از بین بردن موهای زائد خاکستری یا بلوند هنوز تکنولوژی خاصی وجود ندارد اما ما می توانیم موهای قهوه ای و روشن و قرمز را به طور موثرتری از بین ببریم.این کار زمان بیشتری می برد.

مزایای روش رفع موهای زائد به روش لیزر دایود چیست؟

  • لیزر دایود طول موج بلندتری دارد و به کاملا بی خطر و امن به عمق پوست نفوذ می کند.
  • سطح بیشتری از موهای زائد به طور همزمان از بین می رود.
  • طول دوره درمان و بهبودی کوتاه است.
  • محدوده طول موج خاص نیست و قایل تغییر می باشد و با توجه به نیاز می تواند طول موج تنظیم شود.
  • این روش برای پوست های تیره هم به کار می رود.
  • احتمال آسیب دیدگی اپیدرم در این روش کمتر است.

آماده شدن برای انجام لیزر دایود جهت رفع موهای زائد بدن

قبل از انجام عمل لیزر لازم است که یکسری نکاتی را رعایت کنید تا نتیجه ی مطلوبی را کسب کنید:

  • از برنزه کردن پوست بدون استفاده از نور آفتاب خودداری کنید. اگر شما بیشتر در هوای آزاد به سر می برید از کرم‌های ضد آفتاب با SPF15 یا بیشتر استفاده کنید.
  • قبل از ورود به جلسات لیزر درمانی از برداشتن موهای زائد بدنتان اپیلاسیون و موم خودداری کنید اما ناحیه تحت درمان را یکی دو روز قبل از عمل با روشی که متخصص به شما پیشنهاد می دهد اصلاح کنید.
  • قبل از حضور در جلسه درمانی، از دئودورانت یا لوسیون‌های پوستی که پوست را تحریک می‌کنند استفاده نکنید.

لیزر دایود برای رفع موهای زائد بدن

برای بهره گیری از مزایای لیزر موهای زائد دایود لازم است که از همه ی هفت روش لیزر درمانی برای رفع موهای زائد استفاده شود.برای افراد با پوست تیره و حساس انرژی کمتری استفاده می شود . و به طور متوسط برای رسیدن به نتیجه مطلوب و مورد دلخواه 8 تا 9 جلسه لازم است .

پس از لیزر کردن موهای زائد چه اقداماتی باید انجام دارد؟

ممکن است پوست بعد از عمل لیزر دچار کمی قرمزی شود که می توانید از کمپرس سرد استفاده کنید .بعد از لیزر درمانی می توانید اقدام به اصلاح موهای خود کنید.تا چند روز بعد از لیزر در معرض مستقیم نور آفتاب قرار نگیرید و حتما از کرم های ضدآفتاب استفاده کنید.و لباس های محافظ بپوشید.شما می توانید نتیجه دلخواه را بعد از چند هفته مشاهده کنید.

معایب رفع موهای زائد به روش لیزر دایود چیست؟

  • عوارض جانبی که خیلی کم پیش می آید شامل سوختگی و تغییر رنگ پوست است.
  • امکان ایجاد کهیر وجود دارد.
  • لیزر دایود برای بیماران دارای تون های پوستی بسیار تیره روش بسیار موثری می باشد .
  • و برای موهای ظریف و روشن اثرگزاری کمتری دارد.این روش بسیار سریع بوده و طول دوره درمان کوتاه می باشد
  • و سطح بیشتری از پوست با سرعت بیشتر درمان می شود.

 

برچسب ها: , , , , ,


از بین بردن و رفع دائمی موهای زائد بدن و صورت

از بین بردن و رفع دائمی موهای زائد بدن و صورت  

از بین بردن و رفع دائمی موهای زائد بدن و صورت , رفع دائمی موهای زائد بدن , از بین بردن موهای زائد صورت : به موهایی که در قسمت هایی از بدن مانند صورت ،دست ،پا ، بازو ، گردن ، ناحیه تناسلی ، گوش ، کشاله های ران رشد می کنند،موهای زائد گفته می شود.این موها باعث نارضایتی همه ما هستند.از بین بردن موهای زائد کاری دشوار و ناخوشایند است و همه ی ما به دنبال راه حل آسان برای کاهش ضخامت و سرعت رشد موهای زائد هستیم.


خدمات کلینیک زیبایی و کلینیک لیزر مو

برای خلاصی از موهای زائدخود با استفاده از بروزترین دستگاه های دنیا و استفاده از خدمات زیر در کلینیک جانسازی پوست و لیزر می توانید با م در ارتباط باشید :

لیزر مو , لیزر موهای زائد , کلینیک لیزر مو , تزریق بوتاکس , تزریق ژل , تزریق چربی , میکرونیدلینگ , لیزر خانگی , لیزر موی خانگی , دستگاه لیزر خانگی , دستگاه لیزر موی خانگی ,قیمت لیزر موهای زائد , هزینه لیزر مو , قیمت لیزر مو , لیزر موهای زائد بیکینی , لیزر موهای زائد ناحیه تناسلی , لیزر موهای زائد پا , لیزر موهای زائد ابروها , لیزر موهای زائد صورت , لیزر موهای زائد صورت و بدن , لیزر موهای زائد برزیلی , لیزر موهای زائد بدن , لیزر موهای زائد زیر بغل , قیمت لیزر کل بدن , دستگاه لیزر موی سیلک پرو , دستگاه لیزر خانگی رمینگتون , بهترین مرکز لیزر مو , بهترین مرکز لیزر موهای زائد در تهران , مرکز لیزر موهای زائد , کلینیک لیزر موهای زائد , بهترین کلینیک لیزر مو , بهترین کلینیک لیزر مو درتهران , رفع موهای زائد بدن , رفع دائمی موهای زائد صورت و بدن , دستگاه لیزر موی زائد دایود , لیزر دایود , دستگاه لیزر موهای زائد الکساندرایت , دستگاه لیزر الکس , بهترین دستگاه لیزر موهای زائد , مزایای لیزر موهای زائد , لیزر موهای زائد در مردان , لیزر موهای زائد زنان , دستگاه لیزر مو

برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید با ما تماس بگیرد و از مشاروه رایگان بهرمند شوید.


 

درحال حاضر روش های گوناگون و محصولات متعددی در بازار برای رفع موهای زائد وجود دارد که برخی از این ها غیر مجاز هستند و حتی در صورت مجاز بودن عوارض جانبی زیادی به دنبال دارند.بنابراین بهتره که ما با این روش ها و محصولات آشنایی کافی داشته باشیم تا بتوانیم هزینه و وقت خود را صرف بهترین وکارآمدترین روش بکنیم.

بشر تاکنون روش های متعددی را برای رفع موهای زائد ابداع کرده است که در میان این روش ها لیزر درمانی یکی از متداول ترین و بهترین روش ها است.در این مقاله ما به بررسی روش لیزر درمانی و مزایا و معایب آن و همچنین چند روش دیگر می پردازیم.

لیزر موهای زائد

لیزر موهای زائد منجر به کاهش دائمی و رشد دراز مدت موها می شود ویک روش غیرتهاجمی است که در مقایسه با روش های دیگر پوست را لطیف تر و صاف تر کرده و کمترین درد و احساس ناراحتی را به همراه دارد.و امروزه یکی از رایج ترین عمل های زیبائی به شمار می رود.استفاده از لیزر برای همه ی افراد با انواع و رنگ های مختلف پوست امکان پذیر است.موهای تیره نور لیزر بیشتری را جذب کرده و پوست روشن انتقال بهتر لیزر به فولیکول مو را امکان پذیر می کنند.عواملی چون سن،نژاد،میزان هورمون ها، داروی مصرفی و زبری و رنگ مو بر نتایج لیزر تاثیر گذار هستند.

لیزر موهای زائد انواع و روش های مختلفی دارد که پزشک با توجه به شرایط هر فرد چون سن و نژاد و میزان هورمون ها ،پوست ،رنگ پوست یک روش زیر یا ترکیبی از روش های زیر را برای لیزر انتخاب می کند:

  • لیزر روبی (یاقوت)
  • لیزر الکساندرایت
  • لیزر دایود
  • لیزر Nd:YAG
  • سیستم نور پالسی شدید
رفع دائمی موهای زائد بدن و صورت

رفع دائمی موهای زائد بدن و صورت

در انجام لیزر برای اینکه اشعه ی لیزر به قرنیه و شبکیه چشم آسیبی وارد نکند لازم هست که از چشم بند مخصوص برای محافظت چشم استفاده کرد. همچنین برای محافظت از لایه ی خارجی پوست هم یک ژل سرد کننده ای استفاده می شود که باعث تسهیل عبور نور لیزر می شود و اثر لیزر را در رفع موهای زائد بیشتر می کند. و همچنین بلندی موها هم نباید از چند میلی متر بیشتر یا کمتر باشد.

در انجام لیزر ایتدا لیزر نور با شدت و انرژی پایین تری روی قسمتی از ناحیه پوست انجام می شود و مطابق با رنگ پوست و .. لیزر تنظیم می شود تا واکنش بیمار نسبت به انجام لیزر بررسی شود.در صورت نداشتن حساسیت و موفقیت آمیز بودن عمل تمام قسمت بدن نقطه به نقطه و به طور منظم لیزر می شود و به طور دائمی و با سرعت فولیکول های رشد فعال مو را ناتوان می کند.

بعد از انجام لیزر شما می توانید به کارهای معمولی و روزمره خود برگردید ،با این حال ممکنه که کمی دچار قرمزی و التهاب شوید.این عوارض تا 24 ساعت بعد از اتمام درمان برطرف می شوند.استفاده از یخ ، کرم های ضد التهاب یا ژل های آلوئه ورا یا لوسیون های مخصوص پس از اتمام درمان می توانند به کاهش این التهاب ها کمک کنند.نور آفتاب هم ممکنه بعد از لیزر به پوست آسیب برساند بخاطر همین تا چند روز بعد از انجام لیزر از قرار گرفتن در معرض مستقیم نور آفتاب جلوگیری کنید.

چند جلسه بعد از انجام لیزر مو اثرات آن چشمگیر خواهد بود، و معمولا بین 3 تا 8 جلسه لازم می باشد و در صورت ترشح هورمون های اندوژنوس (درون‌زا) یا مصرف هورمون‌های اگزوژنوس (Exogenous)، نیاز به مراجعه‌های بیشتر ضروری می شود.

لیزر موهاى زائد، سلول هاى تولیدکننده مو در ریشه (فولیکول) را هدف قرار داده و از بین مى برد، به همین علت تاثیر لیزر موهای زائد، بلند مدت و دائمى است.

برنامه درمانی با توجه به نوع رفع موهای زائد متفاوت است، اما معمولاً از 6 تا 8 جلسه درمانی برای شانه ها و زیر بغل و 8 تا 10 جلسه درمانی برای گردن و ناحیه بالای آن نیاز است.

عوارض لیزر موهای زائد

لیزر هم مانند تمام عمل های جراحی دیگر یکسری عوارضی دارد ولی چندان عوارض قابل توجهی به شمار نمی آید و با رعایت توصیه ها و دستورات متخصص می توان از این عوارض جلوگیری کرد.

  • تاول زدن پوست
  • تغییر بافت و رنگ پوست
  • صدمه دیدن چشم
  • هزینه و قیمت

هزینه انجام لیزر موهای زائد بر اساس تعداد شات و وسعت وسانتی از پوست که لیزر انجام می شود محاسبه می شود.

سایر روش ها رفع موهای زائد

موچین : وقتی مو را با موچین برمی‌دارید آن را مثل اصلاح کردن از سطح نمی‌شکنید، بلکه آنرا از ریشه می‌کنید. به همین خاطر زمان بیشتری لازم است تا دوباره در‌ بیاید. موچین کردن مو، به ریشه‌ی مو آسیب می‌رساند. این آسیب از سرعت رشد دوباره‌ی مو می‌کاهد. موچین کردن در چرخه‌ی رشد مو وقفه ایجاد می‌کند، بنابراین زمان بیشتری برای دوباره رشد کردن مو لازم است. مقدار این زمان می‌تواند در هر فرد متفاوت باشد.

بند انداختن : این روش از بین بردن موهای زائد مزیت خاصی بر استفاده از موچین ندارد جز این که مقدار بیشتری مو را می‌توان به یک‌باره جدا کرد و ناحیه بزرگ‌تری را ظرف چند دقیقه (معمولاً توسط فرد دیگر) بدون مو ساخت. در غیر این صورت، رشد مجدد مو دقیقاً مانند حالتی است که از موچین استفاده می کنید.

وکس: یکی از روش هایی که از طریق آن می توان موهای زائد را از بین برد وکس کردن می باشد .و مانند موچین می باشد با ان تفاوت که برای کندن موی قسمت وسیعی از بدن است. این نوع کیت ها برای افرادی که پول و وقت زیادی ندارند موجود می باشد . این کار نیاز به دقت زیادی دارد . هم چنین دقت داشته باشید که وکس مناسبی را تهیه کنید زیرا وکس های نامناسب باعث زخم شدن پوست تان می شود.

شیره قند: استفاده از شیره قند هم یک روش دیگر برای از بین بردن موهای زائد می باشدواین روش هم تاحدودی میشه گفت که شبیه وکس عمل می کند و یک روش کاملا طبیعی می باشد.شیره قندی آلرژی و حساسیت کمتری را دارد و احتمال سوختن با وکس(داغ) را نداردو روشی ارزان به شمار می آید و مانند وکس سطح بیشتری از موهای زائد را از بین میبرد.

کرم موبر : استفاده از کرم های موبر و یا پودر موبر نیز یکی از روش های رفع موهای زائد است .مواد اصلی کرم های موبر کلسیم هیدروکسید، هیدروکسید سدیم (سود سوز آور) یا تیوگلیکولات کلسیم می باشد .که این مواد ماده اصلی تشکیل دهنده مو که کراتین است را در خود حل کرده و به معنای واقعی موهای زائد را از بین می برند.ولی ممکن است که بعضی از افراد به این مواد حساسیت داشته باشند و باعث سوختگی پوست شود.بهتر است که قبل از استفاده از کرم موبر آن را روی قسمتی از پوست امتحان کرده و در صورت نداشتن حساسیت این هم یک روش به شمار می آید.

الکترولیز : الکترولیز هم یک روش دیگری برای از بین بردن موهای زائد است که توسط سازمان غذا و دارو یک روش تایید شده ای می باشد. در این روش رشد پیاز مو با استفاده از جریان های الکتریکی متوقف می شود ، در واقع در این روش یک سوزن نازک در کنار ساقه مو، به عمق پوست وارد می‌شود و از طریق برقراری جریان الکتریسیته، فولیکول مو تخریب می‌گردد.این کار باید توسط متخصص الکترولیز انجام شود.چون فرو کردن سوزن در پوست درصد ئ خطا دارد و ممکنه که به دلیل پایین بودن انرژی جریان الکتریکی فولیکول مو به طور کامل تخریب نشود.

موهای زائد امروزه مسئله ای است که باعث نارضایتی همه افراد هم در زنان و هم در مردان است.و اکثر روش هایی که وجود دارند موهای زائد را برای مدتی و به طور موقتی از بین می برند.و برای افرادی داشتن موی زائد خیلی ناراحت کننده و رفع آن وقت گیر هست.به دنبال روش دائمی برای رفع موهای زائد هستند.یکی از روش های دائمی استفاده از لیزر درمانی می باشد.که یک روش خیلی مناسب و قطعی و دائمی می باشد.

برچسب ها: , , , ,


لیزر موهای زائد برزیلی , لیزر برزیلی , هزینه و قیمت لیزر برزیلی

لیزر موهای زائد برزیلی , لیزر برزیلی , هزینه و قیمت لیزر برزیلی  

لیزر موهای زائد برزیلی , لیزر برزیلی , هزینه و قیمت لیزر برزیلی , متخصص انجام لیزر برزیلی , انواع سبک های لیزر برزیلی , لیزر موهای زائد برزیلی به چه صورت انجام می شود .

احساس تمیزی و پاکی به سبک لیزر موهای زائد برزیلی

هیچ حسی بهتر از این نمی تواند باشد که با بدنی نرم و لطیف و بدون مو از حمام خارج می شوید . شما تصور کنید که هر روز این اتفاق برای شما پیش بیافتد چه حال خوشی خواهید داشت. با لیزر موهای زائد بدن به سبک برزیلی همیشه بدنی و پوستی صاف و بون موخواهید داشت به طوری که دیگر نیاز به زمان زیادی برای تراشیدن و یا از بین بردن موهای زائد جای جای بدنتان نیاز نیست .


خدمات کلینیک زیبایی و کلینیک لیزر مو

برای خلاصی از موهای زائدخود با استفاده از بروزترین دستگاه های دنیا و استفاده از خدمات زیر در کلینیک جانسازی پوست و لیزر می توانید با م در ارتباط باشید :

لیزر مو , لیزر موهای زائد , کلینیک لیزر مو , تزریق بوتاکس , تزریق ژل , تزریق چربی , میکرونیدلینگ , لیزر خانگی , لیزر موی خانگی , دستگاه لیزر خانگی , دستگاه لیزر موی خانگی ,قیمت لیزر موهای زائد , هزینه لیزر مو , قیمت لیزر مو , لیزر موهای زائد بیکینی , لیزر موهای زائد ناحیه تناسلی , لیزر موهای زائد پا , لیزر موهای زائد ابروها , لیزر موهای زائد صورت , لیزر موهای زائد صورت و بدن , لیزر موهای زائد برزیلی , لیزر موهای زائد بدن , لیزر موهای زائد زیر بغل , قیمت لیزر کل بدن , دستگاه لیزر موی سیلک پرو , دستگاه لیزر خانگی رمینگتون , بهترین مرکز لیزر مو , بهترین مرکز لیزر موهای زائد در تهران , مرکز لیزر موهای زائد , کلینیک لیزر موهای زائد , بهترین کلینیک لیزر مو , بهترین کلینیک لیزر مو درتهران , رفع موهای زائد بدن , رفع دائمی موهای زائد صورت و بدن , دستگاه لیزر موی زائد دایود , لیزر دایود , دستگاه لیزر موهای زائد الکساندرایت , دستگاه لیزر الکس , بهترین دستگاه لیزر موهای زائد , مزایای لیزر موهای زائد , لیزر موهای زائد در مردان , لیزر موهای زائد زنان , دستگاه لیزر مو

برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید با ما تماس بگیرد و از مشاروه رایگان بهرمند شوید.


 

با لیزر موهای زائد بدن برزیلی شما به راحتی می توانید از لطافت و پاکیزگی در تمام بدنتان لذت ببرید. اینکه نیاز نخواهد بود هر روز به فکر موهای زائد بدنتان باشید حس خوشایند و اعتماد به نفس بالایی را در شما پدید خواهد اورد. با فناوری روز پزشکی زیبایی در لیزر مو دیگر عمر ضمختی و تیغ تیغی پوست تمام شده است. با لیزر برزیلی می توانید حتی به سخت ترین نواحی دست نیافتنی بدنتان از شر موهای زائد خلاص شوید.

مزایای لیزر موی برزیلی

به غیر از اینکه احساس پاکیزگی و تمیزی بعد از لیزر بزریلی دارید . مزایای دیگری نیز این سبک از لیزر موهای زائد دارد . لطافت و از بین بردن رنگ های سیاه ناحیه های مختلف بدن به ویژه ناحیه بیکینی به شما این اجازه را خواهد داد تا از این به بعد به خیالی آسوده هر نوع لباسی را در استخرها و نواحی ساحلی بپوشید از لباس های شنای زیبا لذت ببرید و با دوستانتان آب تنی کنید. به راحتی می توانید هر نوع لباس زیر را که دوست دارید تهیه کنید . حتی لباس هایی که ناحیه کمی از بدن شما را پوشش می دهند و بسیار شک هستند. با لیزر موی برزیلی شما به صورت دائمی از شر موهای زائد بدنتان خلاص شده اید.

 

لیزر موی برزیلی

لیزر موی برزیلی

 

از دیگر فواید لیزر برزیلی می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • پوستی تمیز و براق و بدون هیچ نوع نقص خواهید داشت
  • بدون دردسر موهای زائد از بین خواهند رفت
  • توانایی استفاده از هر نوع لباس زیر و لباس شنا را خواهید داشت
  • همیشه احساس شادابی و نشاط خواهید داشت
  • اعتماد به نفس بالایی خواهید داشت
  • در مراسم های عروسی بدون اینکه نگران موهای زائد پاهای خود باشید با خیالی راحت پیش مهمانان با هر نوع لباس بازی می توانید بشینید.
  • نرمی و لطلفت پوست بدنتان بیشتر از قبل خواهد شد.

چه افرادی برای انجام لیزر برزیلی مناسب می باشند

همیشه یکی از آرزوهای بیشتر افراد خلاصی کامل از شر موهای زائد بدن در تمامی نواحیبدن بوده است . لیزر برزیلی این امکان را فراهم کرده است .در گذشته از بین بردن موهای زائد برخی از نواحی بدن مانند ناحیه بیکینی ( شرمگاهی ) ننگ بود ولی با بروز شدن و افزایش امکانات دیگر این نوع از تفکرات از بین رفته است و بهداشت فردی اولین حرف را می زند. لذا همه روزه به افرادی که خواستار لیزر موی برزیلی می شوند بیشتر و بیشتر می شود.

آیا فقط زنان از لیزر برزیلی می توانند استفاده کنند؟

زنان تنها افرادی نیستند که می توانند از لیزر برزیلی استفده کنند هر فرد دیگری با هر سن و سالی با در هر حرفه ای که فعالیت می کند می تواند لیزر موی برزیلی انجام دهد. برخی از مردها نیز از لیزر موی برزیلی استفاده می کنند و از اثر بخشی دائمی آن بر روی بدن خود لذت می برند.

چرا لیزر موهای زائد برزیلی ؟

در سبک لیزر برزیلی بیشترین ناحیه ای که مد نظر می باشد ناحیه بیکینی ( ناحیه تناسلی و در اصطلاح ناحیه شرمگاهی ) کی باشد. لیزر برزیلی نتیجش به گونه ای است که انگار تا به الان در این ناحیه هیچ مویی رشد نکرده است و کاملا صاف و عاری از هر نوع جوش و موهای زیر پوستی است. لذا از این رو لیزر موهای زائد برزیلی بسیار محبوبیت دارد. و همیشه حس پاکیزگی و تمیزی و لطافت را به همراه دارد.

با لیزر موهای زائد برزیلی دیگر نیازی به هزینه های روزانه برای از بین بردن موهای زائد بدنتان نیستید . هزینه هایی که اغلب برای اپیلاسیون و وکس و .. صرف می شود.

انواع لیزر موهای زائد برزیلی

لیزر موی برزیلی انواع سبک مختلفی دارد و تقریبا می توان گفت تمامی موهای زائد را در ناحیه شرمگاهی ( ناحیه بیکینی ) از بین می برد.در زیر به انواع لیزر برزیلی اشاره می کنیم:

  1. لیزر موهای زائد برزیلی کامل : در این سبک تمام موهای ناحیه از بین می رود.
  2. لیزر موی برزیلی با نوار : در این سبک از لیزر تمامی موهای ناحیه از بین می رود به غیر از یک نوار باریک بر روی شرمگاه
  3. سبک برزیلی مثلث : در این سبک نیز همه موهای ناجیه از بین می رود به غیر از یک ناحیه مثلثی
  4. سبک برزیلی با طرح سفارشی : در این نوع از لیزر برزیلی هم تمام مهای ناحیه از بین می روند به غیر از ناحیه ای که سفارش داده شده است.

در تصویر زیر برخی از سبک های متداول لیزر برزیلی را می توانید ببینید :

لیزر موهای زائد برزیلی

انواع سبک های لیزر موهای زائد برزیلی

برچسب ها: , , , , , ,