سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کلینیک لیزر موهای زائد , کلینیک جوانسازی پوست

نکات مهم در رابطه با افزایش وزن

نکات مهم در رابطه با افزایش وزن

نکات مهم در رابطه با افزایش وزن , راههای افزایش وزن , رعایت نکات کلیدی برای بالابردن وزن ,روشی مناسب و توصیه های ماندگار برای افزایش وزن اصولی 

افزایش وزن

  1. ابتدا باید کالری مورد نیاز برای وزن دلخواه خود را تعیین نمایید
  2. تعادل غذایی و همچنین تنوع را در رژیم غذایی خود برای افزایش وزن رعایت کنید
  3. از گروه های غذایی مختلف ، به اندازه ی کافی از هر غذا استفاده نمایید.
  4. روغن بادام زمینی بسیارمفید برای افزایش و تنظیم تناسب اندام است در صبحانه های خود این مورد را به همراه نان سبوس دار اضافه نمایید.
  5. بعد از صبحانه و نهار برای خود مختصر خوراکی را به غیر از تنقلات آماده نمایید مانند آجیل ، میوه خشک و..
  6. از سس مایونز در غذای ساندویچی استفاده نمایید و نیز برای پحت سبزی جات از کره استفاده نمایید.
  7. شاید خوردن سیبزمینی سرخ کرده ، استیک و مرغ سرخ کردخ مناسب برای افزایش وزن باشد ولی یک رژیم نادرست است برای استفاده از این نوع از غذا ها آنها را آب پز یا بخار پز کنید. با این کار مواد مغذی وارد بدن خود می نمایید.
  8. تخم مرغ یک غذای کامل سرشار از پروتئین است که برای افزایش وزن بسیار مفید می باشد.ولی بهتر است از  آن برای درست کردن  در سوپ ، سس و نان استفاده کنید یا به سالاد اضافه کنید.
  9. پنیر پیتزا و خامه را با ماهی و مرغ مخلوط کنید برای افزایش وزن خیلی خوب است در ضمن مزه ی خوبی هم دارد. همچنین می توانید پنیر پیتزا را به گوشت ، سبزیجات ، ماکارونی ، سالاد ، پوره سیب زمینی و املت نیز اضافه نمایید.
  10. استفاده از خامه به خصوص پنیر خامه ای به همراه بیسکویت خیلی خوب است .
  11. سالاد ، پنیر خامه ای ، بادام ، پسته ، گردو ، فندق ، میوه های خشک را در برنامه غذایی برای افزایش وزن خود قرار بدید. البته این مواد وزن شماررا بالا میاورند ولی چاق نمی شودید. این درصورتی است که بیش از اندازه از این مواد به خصوص سس استفاده نکنید.
  12. برای افزایش کالری و پروتئین در سوپ  و سس از شیر خشک استفاده کنید.
  13. در برنامه غذایی خود برای یکی از وعده های غذایی خود از غذاهای با نشاسته بالا استفاده نمایید مثل ذرت ، و نیز دی وعده غذایی دیگر از سبزیجات سبز رنگ استفاده نمایید.
  14. آب برای افزایش وزن بسیار مناسب است بهترین راه این است که در هر وعده غذایی 2 تا 3 لیوان آب مصرف کنید. چرا که عمل جذب مواد غذایی را بالا می برد.
  15. در کل نوشیدنی ها باعث می شود در معده جای خالی زیادی برای پر کردن غذا باز شود پس تا جایی که می توانید بنوشید.
  16. از نوشیدنی هایی مثل آب میوه ی طبیعی و شیر استفاده نمایید چرا که کالری مناسبی  برای بدن تامین می کند.
  17. شکلات در اندازه مناسب ایتفاده نمایید به خصوص شکلات سیاه که دارای آنتی اکسیدان می باشد.

نوجه داشته باشید که رژیم غذایی برای افزایش وزن به این معنی نیست که شما بخوریدو بخوابید تا وزن خود را بالا ببرید.باید تعادل و تنوع را در رژِم غذایی خود چه برای کاهش وزن و چه برای افزایش وزن رعایت کنیم در آخر هم اینکه هیچ وقت ورزش را ترک نکنید به همراه رژیم افرایش وزن اگر ورزش های مناسبی را انجام دهید دارای تناسب اندام خوبی خواهید شد.

برچسب ها: , ,


علت و درمان سرد مزاجی زنان قبل و بعد از یائسگی با لیزر مونالیزا

علت و درمان سرد مزاجی زنان قبل و بعد از یائسگی با لیزر مونالیزا تاچ

فهرست مطالب [نمایش فهرست]

علت و درمان سرد مزاجی زنان قبل و بعد از یائسگی با لیزر مونالیزا تاچ : سرد مزاجی که با نام های داشتن میل جنسی کم و یا کمبود میل جنسی نیز شناخته می شود . در بین بانوان یک اختلال جنسی شایع محصوب می شود . بانوان در دوره ی یائسگی تغییرات زیادی را در بدن خود تجربه می کنند که نمونه آن خشکی واژن که کاهش یافتن هورمون استروؤن و نزدیکی های دردناک علت های اصلی آن می باشند . میل بانوان به ایجاد رابطه ی جنسی این تغییرات پی در پی کاهش می دهد . کسانی که با این تغییرات منفی مواجه هستند می توانند بوسیله ی لیزر مونالیزا تاچ این تغییرات را به حداقل رسانده و کاهش دهند . لیزر مونالیزا تاچ که یک روش تاثیر گذار و بسار سریع و بدون احساس درد , هورمون هایی که در طول یائسگی از دست رفته اند را جبران می کند .

درمان سرد مزاجی با لیزر مونالیزا

عوامل وعلت های سرد مزاجی

تمایلات جنسی شامل بیش از صدها رفتار و احساساتی که آمیخته از عشق و احساسات نفسانی و عاشقانه , التماس و تمایل و احساس امنیت و صمیمیت است . پس با این حال سرد مزاجی می تواند از عواملی همچون روش های زندگانی و عاطفی و یا عوامل جسمی و پزشکی نشات بگیرد .

علت های سرد مزاجی ازنظرپزشکی

یائسگی و روابط زناشویی : یکی ازعلت های اصلی عدم تمایل جنسی و یل سرد مزاجی در بانوان یائسگی می باشد . از ویژگی های اصلی یائسگی , کاهش یافتن هورمون استروژن , تستوسترون , و پروژسترون که باعث سرد مزاجی شده ودر نهایت باعث عدم تمایل فرد به ارتباط جنسی می باشد .

تاثیرات داروئی : برخی از داروهایی مانند داروهای ضد افسردگی و قرص ضدبارداری و داروهای ضد فشار خون که با تجویز پزشک مصرف می شوند , به علت اثراتی که آن ها بر انتقال پیام رسان های شیمایی و هورمون های جنسی , وارد می کنند باعث اختلال در تحریک , تمایل جنسی و اوج لذت جنسی ( ارگاسم ) در بانوان می شود .

علت عاطفی سرد مزاجی

داشتن تجربه ی جنسی ناهنجار در گذشته ی فرد همانند زنای با محارم , خشونت و یا تجاوز جنسی , داشتن فاصله ی احساسی و عاطفی از همسر , مشکلات ارتباطی وعاطفی که حل نشده اند , سوءتفاهمات و مشاجرات , تابوهای شخصی و یا دفع کردن احساسات , از علت های عاطفی سرد مزاجی در بانوان می باشد . هینطور احساس گناه , شرم , اضطراب , افسردگی و یا خستگی را بیشتر زنان در موقع معاشقه تجربه می کنند . ترس از بیماری های مقاربتی و یا ترس از بارداری نیز می تواند علت دیگری در کاهش تمایل جنسی باشد . نداشتن اعتماد به نفس و همین طور عزت نفس پایین هم از علت های دیگر سرد مزاجی بانوان به شمار می آیند .

علت فیزیکی سرد مزاجی

در ایجاد سرد مزاجی در بانوان می توان از عوامل فیزیکی زیادی نام برد .که عملکرد ضعیف جنسی مرد , خشک شدن واؤن , احساس ناراحتی و یا احساس درد هنگام مقاربت , معاشقه کوتاه مدت , بی خوابی , خستگی و یا احساس ضعف , آسیب های وارده به اعصاب که ناشی از جراحی و تروما می باشد , نداشتن تعادل هورمونی , سوءمصرف مواد مخدر و مشکلاتی که به علت ناراحتی هایی زنانه ایجاد می شوند نمونه ی این علت ها می باشند . داشتن اطلاعات در تمامی علت های سرد مزاجی می تواند کمک شایانی به بانوانی که مبتلا هستند کرده  وباعث تسریع در روند علت درمان می شود .

یائسگی و نقش آن در سرد مزاجی

کاهش یافتن میل جنسی یکی از بیشترین عوارض در زمان یائسگی می باشد . این مشکل در برخی از بانوان به قدری شدید است , که در زمان مراجعه به پزشک آن را به نام بیماری اختلال کمبود میل جنسی ( HSDD ) تشخیص می دهند .

تخمدان یک زن با افزایش یافتن سن و رسیدن به دوره ی پیش از یائسگی , توانایی خودرا برای تولید کردن هورمون ها مانند استروزن از دست می دهد . تاثیراتی که با کاهش سطح استروژن این است که انعطافی وقابلیت ارتجاعی دیواره ی واژن , کایتوریس و وولو از دست رفته و غالبا خشک و تحریک پذیر می شوند . خشکی واژن غالبا اکثرا با کمبود استروزن پدیدار می شود . این مشکل امکان دارد باعث احساس درد در زمان مقاربت شده و همچنین بر شدت ارگاسم تاثیر گذار می باشد .

هورمون دیگری که نقش بسزایی در میل جنسی دارد تستوسترون است , که به دلیل دوره ی یائسگی کاهش می یابد . یکی از تصورات اشتباه این می باشد که برخی فکر می کنند که بدن زنان بدون هورمون تستوسترون بوده و فقط مردان این هورمون را در بدن خود دارند . با اینکه این هورمون چه درمردان و چه در زنان یک هورمون بسیار مهم و ضروری می باشد . سطح تولید آن در بدن زنان و مردان تنها تفاوت آن است . سطح مکفی هورمون تستوسترون با تمایل جنسی سالم در ارتباط بوده و یکی از علت های حتمی اختلال HSDD تستوسترون پایین می باشد .

درمان کاهش میل جنسی ( سرد مزاجی ) در دوره ی یائسگی

برای رفع مشکلات در ارتباط به عملکرد جنسی , میل جنسی و صمیمیت , روش های متعددی وجود دارد . در زیر به بعضی از اقداماتی که می تواند به فرد کمک کند اشاره کرده ایم .

لیزر مونالیزا تاچ برای درمان سرد مزاجی دوران یائسگی

لیزر مونالیزا تاچ , یک روش درمانی برای درمان آتروفی تناسلی که در دوره ی یائسگی لیجاد می شود می باشد بانوانی که چهار ویا پنج دهه از سن آنها گذشته , و دوره ی سخت یائسگی را پشت سر می گذارند , بااین روش که مورد تائید FDA هم هست , می توان درمان شوند .

در اولویت قرار دادن فعالیت جنسی

در اولویت قرار دادن فعالیت های جنسی و همچنین مقاربت به صورت کاملا منظم مسئله بسیار مهم در دوران یائسگی می باشد . واژن امکان دارد بدون فعالیت جنسی , تنگ تر و کوچک تر شده و باعث ناراحتی و احساس درد درزمان مقاربت می شود .

مشاورازدواج و روابط زناشویی ( در صورت نیاز )

کیفیت رابطه , در مورد مسئله ی تمایل جنسی بانوان اهمیت اهمیت بسیار زیادی دارد . صادق بودن بانوان با خودشان در این مورد ضروری است . مشاور ازدواج مناسب و روابط زناشویی سالم نقش بسزایی در خوشبختی همسران در طول سالیان زندگی مشترک دارد . انجام مشاوره ها تخصصی وقتی مهم است که تمایل جنسی کاهش یافته و فرد رابطه ی جنسی را متوقف کرده است . برای اینکه کمکی بر بهبود یافتن صمیمیت و افزایش روابط با همسر خود درباره ی احساسات خود صادق باشید و بدون هیچ کم وکاستی از احساس ترس , خشم از ایجاد رابطه ی جنسی با شریک زندگی تان صحبت کنید .

تمرکزبر روی صمیمیت , نه فقط بر رابطه ی جنسی

احساس رضایت و لذت بردن در مواقع همراهی و یا نزدیکی با همسفر زندگی خود بوسیله ی روش های دیگر ( علاوه بر رابطه جنسی ) باعث افزایش تمایل جنسی می شود .

برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با لیز مونالیزا تاچ مطالب زیر را بخوانید :

لیزر جوانسازی واژن

رفع تیرگی واژن و سفید کردن آن

دستگاه لیزر مونالیزا SHR

برچسب ها: , , , , ,


کاهش , رفع و درمان علائم یائسگی در زنان و تاثیر لیزر مونالیزا تا

کاهش , رفع و درمان علائم یائسگی در زنان و تاثیر لیزر مونالیزا تاچ

فهرست مطالب [نمایش فهرست]

کاهش , رفع و درمان علائم یائسگی در زنان و تاثیر لیزر مونالیزا تاچ : وقتی که دوران قاعدگی به طور کامل در زنان متوقف می شود یائسگی در زنان رخ می دهد . گاها دوران قاعدگی متوقف شده و دوباره شروع می شود . با این حال یک زن اگر در طول یک سال قاعدگی نداشته باشد یائسه است . در ادامه ی این مطلب , نکاتی در مورد یائسگی و روش های مناسب برای داشتن بدنی , قوی و سالم , و همچنین واژن عاری از مشکلات در مدت زمان یائسگی یاداوری شده که با رعایت آنها می توانید اطلاعات بیشتری در این زمینه کسب کنید .

درمان علائم یائسگی در زنانd

یائسگی چه زمانی رخ می دهد؟

زمان شروع یائسگی در زنان نسبت به همدیگر متفاوت می باشد. میانگین سنی زنانی که از دوران قاعدگی گذشته اند 51 سال می باشد . ولی متوسط سن یائسگی از 40 الی 59 بوده وهر زمانی ممکن است رخ دهد . سن یائسگی بیشترزنان همانند مادرشان است . اگر دوران قاعدگی فردی قبل از موقع معین یعنی قبل از 40 سالگی متوقف شود . با مراجعه به پزشک مربوطه و گرفتن آزمایش خون , مشخص خواهد کرد که فرد در دوره ی یائسگی قرار دارد ودر صورت عدم یائسگی , علت های دیگری را برای توقف قاعدگی پزشک دنبال خواهد کرد .

دوران یائسگی یک دوره ای است که با مرور زمان رخ داده و در برخی از زنان چندین سال طول می کشد . ولی اگر فردی در طول یک سال از دوران قاعگی به دور باشد نشان دهنده ی این است که فرد در دوران یائسه می باشد . زنانی که با جراحی تخمدان هایشان را برداشته اند به ” یائسگی که از جراحی ایجاد می شود ” مبتلا می شوند . ولی با وجود تخمدان ها در بدن و متوقف شدن دوران قاعدگی , به یائسگی که از جراحی ایجاد می شود مبتلا نخواهند شد .

یائسگی چه علائم ونشانه هایی دارد؟

در ماه ها و سال هایی که به دوران یائسگی فردی انتها می یابد ( دوران ماقبل یائسگی ) تجربه این علائم یائسگی در زنان امکان دارد که در زیر به آنها اشاره می کنیم

  1. نامنظم بودن دوره های قاعدگی
  2. خشک شدن واژن
  3. گرگرفتگی , یکی از بیشترین عوارضی که در دوران یائسگی شیوع می یابد گرگرفتگی است . که در حالتی با افزایش دمای بدن و گرم شدن پوست و نهایتا با تعریق فرد , نمایان می شود و باعث می شود که بانوان در دوران یائسگی با مشکلاتی مواجه شوند . پوشیدن لباس و یا لباس زیر های تنگ و باریک , استعمال الکل , و دچار به اضطراب واسترس , کافئین ومصرف غذاهای تند از علت های گر گرفتگی یائسگی می باشند .

مواردی که از گرگرفتگی جلوگیری می کند عبارتند از : استفاده از لباس و یا لباس های زیر سبک و راحت , نوشیدن تدریجی و جرعه جرعه آب یخ , فعالیت های ورزشی و استعمال بعضی از داروها .

از دیگر علائم و نشانه های یائسگی دز بانوان می توان به موارد زیر هم اشاره کرد

  1. تعریق شبانه
  2. بی خوابی و داشتن مشکلات خواب
  3. تغیردر خلق و خوی فرد
  4. افزایش یافتن وزن و کند تر شدن متابولیسم بدن
  5. خشکی پوست و کم پشت شدن آن
  6. از بین رفتن حجم سینه ها و توپری آنها .

دوران یائسگی چه عوارضی می تواند داشته باشد؟

خطر مبتلا شدن به بیماری های خاصی پس از پشت سرگذاشتن یائسگی افزایش می یابد که نمونه های این عوارض ها عبارتند از :

بیمار های قلبی و عروقی : کاهش یافتن سطح استروژن بدن خطرمبتلا شدن به بیماری های قلبی – عروقی را افزایش می دهد دلیل اصلی مرگ و میر در بانوان و همین طور در مردان , مبتلا شدن به بیماری های قلبی – عروقی می باشد . با این حال انجام دادن فعالیت های ورزشی بصورت کاملا منظم و رعایت کردن رژیم غذایی سالم و همچنین وزن خود را بصورت طبیعی حفظ کردن بسیار ضروری است .شما می توانید برای آگاهی از روش هایی که از قلب محافظت می کنند همچون کاهش دادن کلسترول خون و یا فشار خون بالا , با پزشک مربوطه ی خود مشورت کنید .

پوکی استخوان : این مشکل می تواند باعث تضعیف و شکننده شدن استخوان و در نهایت خطر شکستگی استخوان را افزایش می دهد . امکان دارد در مدت چند سال نخست پس از یائسگی تراکم استخوان با سرعت زیادی کاهش یابد , واین باعث می شود که خطر پوکی استخوان افزایش گردد .زنانی که مبتلا به پوکی استخوان در دوران یائسگی هستند گزینه ی اصلی شکستگی های لگن , مچ وستون فقرات خود می باشند .

سوزش و تکرار ادرار : با کاهش یافتن قابلیت رجوع یافته بافت واژن و مجری ادرار به طور همزمان و به صورت پی در پی و ناگهانی به ادرار کردن تمایل شدید داشته باشد . و به دنبال این ها بی اختیاری ادرار و یا از بین بردن ادرار در مواقع سرفه ع خنده و یا برداشتن وسایل سنگین ( بی اختیاری ادرار که با وارد شدن فششار ) طی کند . همین طور امکان دارد فرد در بیشتر اوقات به عفونت های دستگاه ادراری دچار شود . احتمال دارد با انجام دادن تمرینات ” کیگل ” که موجب می شود عضلات کف لگن به طور چشمگیری تقویت شده و استفاده کردن یک استروژن موضعی , علائم بی اختیاری ادراری کاهش یابد .

عملکرد جنسی

سال های منتهی به دوره ی یائسگی , مشاهده ی تغییراتی در فعالیت های جنسی فردی امکان دارد . بیشتر زنان از از اینکه دیگر نگرانی از بابت بارداری ندارند اذعان کرده اند که از رابطه ی جنسی لذت بیشتری می برند . که این نشانه ی سرد مزاجی بانوان در دوره ی یائسگی باشد . و برخی نیز به رابطه ی جنسی کمتر قبل یائسگی فکر می کنند و حتی در مواردی از این رابطه لذت نمی برند .

چند علت احتمالی برای تغییراتی که در تمایلات رابطه ی جنسی زنان در دوره ی یائسگی وجود دارد که می توان موارد زیر را نام برد .

کاهش یافتن هورمون که میتواند باعث خشکی واژن شده و دراحساس درد و ناراحتی رابطه ی جنسی به نوبه ی خود سهم دارد .

میل جنسی با کاهش یافتن هورمون ها کمتر می شود .

تعریقات شبانه , که می تواند اختلال در خواب و خستگی بیشتر و در نهایت نداشتن آمادگی برای رابطه ی جنسی شود . تغییرات بی منطق و احساسی و رفتاری باعث می شود که احساس استرس و اضطراب افزایش یافته و مانعی شود برای مانعی برای میل جنسی می شود .

افزایش وزن . با بالا رفتن سن در دوران یائسگی سوخت وساز بدن نیز کم می شود و این عامل باعث افزایش وزن با این حال امکان دارد با این روند به غذای کمتر و ورزش بیشتر نیاز داشته باشید صرفا برای اینکه وزن قبلی خود را حفظ کنید .

یائسگی یا آتروفی واژن

در بین زنان یائسه ( یائسگی طبیعی یا ثانوی ) و یا در میان زنان که دوره بعد از زایمان خود را سپری می کنند یک نوع بیماری شایع به نام آتروفی واژن اتفاق می افتد . قسمت وولوواژینال , به شدن استروژن خیلی حساس است و نتیجه آن تاثیر مستقیم و قابل توجهی بر روی کیفیت زندگی بانوان می گذارد , از جمله : خشک شدن واژن , سست شدن مخاط واژن , احساس خارش و سوزش , و احساس درد هنگام نزدیکی ,

روش های کاهش عوارض یائسگی در زنان

یک بخش طبیعی از روند زندگی دوران یائسگی است . درمان وجلوگیری این دوره ی امکان پذیر نمی باشد . ولی در کل می توان با انتخاب مناسب شیوه ی زندگی و روش های درمانی مخصوص بساری از علائم ونشانه ها را مدیریت کرده و باعث جلوگیری عوارض آن شد .

لیزر مونالیزا تاچ : اولین درمان واژینال با لیزر برای مبارزه با اختلالات یائسگی

مونالیزا تاچ یک روش درمانی است به طور دایمی ماندگاری دارد . این روش کم تهاجم بوده وبوسیله ی لیزر که با عنوان یک روش درمانی با تاثیر چشمگیر واثر گذاری ایده ال برای درمان عوارضی که با کهولت سن بر بافت های داخلی اندام تناسلی زنان ایجاد می شود , شناخته شده و محبوب می باشد . این فن آوری نوین , یکی از بهترین و به روز ترین روش های جوانسازی واژن به وسیله نور لیزر است . و یک تکنیک ایمن و کارامد بر طبق یک سیستم به روز معروف به SmartXider می باشد .

روش مونالیزا تاچ , به وسیله یک منبع لیزری CO2 که نور ساطع زا منعکس می کند , روشی بسیار مناسب و قابل اعتماد و دارای عملکردی بالاست که مخصوص این نوع درمان طراحی شده است . با استفاده از لیزر فرکشنال می توان به رشد دوباره ( تروفیک ) در قسمت وولو – واژن کمک می کند . به علاوه یک درمان مناسب برای بافت های واژن , بعد از انجام عمل های جراحی که بخاطر تومورهای دستگاه تناسلی بانوان ( تخمدان , تخمدان , رحم , وولو و واژن ) می باشد .

در مدت زمان یائسگی , واژن آمادگی بیشتری برای از دست دادن اندازه تورم و هیدراتاسیون بافت های آن است که نتیجه آن ایجاد احساس ناخشنودی و ناراحتی واژن می شود . بعضی از علائم شایع این ناراحتی جسمی عبارت است از خشکی , احساس درد و سوزش در هنگام نزدیکی و خارش وولو که بیشتر اوقات باعث پایین آمدن کیفیت زندگی روزمره می شود .

هورمون درمانی

درمان با هورمون درمانی به این معنی است استروژن را به تنهایی تجویز ( برای بانوانی که هیستروکومی انجام داده اند ) و یا استروژن و پروستروژن را با هم ترکیب و بیشتر برای بیمران یائسه انجام می شود که برای جلوگیری از عارضه مربوط به آتروفی ادراری و بیشتر برای آثار منفی کم شدن ناگهانی استروژن بر روی سیستم های عصبی قلبی و عروقی , اسکلتی و اتونوم انجام می شود .

در درمان به خصوص , تجویز کردن استروژن به صورت تنهایی , در مانی معروف به استروژن درمانی ( ERT ) است . 10% – %25 از بانوانی که زیر نظر هورمون درمانی سیستمیک قرار دارند و به علاوه از اثراتی نظیر آتروفی ادراری رنج می برند . این عامل علاوه بر آثار بلند مدت مصارف هورمون ها , توجیهی است , بر مسئله درمان سیستمیک برای بانوانی که فقط ” از عارضه واژنی رنج می برند ؛ به سختی تجویز می شود .

درمان موضعی واژینال یا استروژن درمانی ترانس درمال

معولا برای درمان آتروفی واژن از روش موضعی کمک می گیرند . در درمان با این روش شخص تحت درمان باید یک کرم حاوی هورمون را به صورت مستقیم در واژن استعمال می کند . کمک دیواره های واژن استروژن جذب می شود و وارد چرخه گردش خون می گردد , اگر اینکه از قبل برای جلوگیری جذب شدن استروژن آماده سازی شده باشد که در اینصورت عارضه هایی از جمله احساس درد در قسمت پستان , درد در قسمت پرینه و خونریزی رحمی می باشد که بدون درنگ باید به پزشک اطلاع داده شود . ممنوعیت این نوع درمان نیز برای کسانی که سرطان مخاط رحم و خونریزی واژینال / رحمی با علت نامعلوم دارند است .

لیز کننده ها و مرطوب کننده های واژینال

در مواقعی که آماده سازی استروژن مورد تائید و یا اثری نداشته باشد , استفاده از مرطوب کننده ها و لوبریکانت های واژینال برای استعمال به طور موضعی و مداوم می تواند عارضه ی مربوط به خشکی واژن را به صورت چشمگیری کاهش دهد . این محصولات که از تر کیب عوامل ترمیم کننده و محافظ محلول در آب و دارای مواد غیر هورمونی ( در برابر درمان های هورمونی ) به خصوص برای بانوان در نظر گرفته می شود و یا برای کسانی که به دلیل سرطان قلبی , در خطر حساسیت به هورمون قرار می گیرند .

طرز کار روش مونالیزا تاچ چگونه است ؟

در روش درمان با مونالیزا تاچ به صورت طبیعی و بدون احساس درد بر عارضه یلئسگی غلبه می کند . در روش با عمل نوین لیزر جوانسازی واژن به کمک کنترل با سیستم های کامپیوتری مناسب , با اثرگذاری موثرباعث بازسازی الیاف ضعیف شده بخاطر پیری و در عین حال باعث تولید کلاژن جدید می شود . در درمان با این روش اندازه مخاط را می توان تنظیم کرد , و حتی شکل آن را نیز می توان تغییر داد و رطوبت و خاصیت ارتجاعی آن را به روش کار آمد و بدون هیچ گونه درد , بازگرداند .

D-پالس , یک فن آوری نویین و خاص است که پیشرفته ترین و مناسب ترین روش درمان برای دیواره های واژن است . اجزاه تشکیل دهنده ای دیواره ها از مخاط و بافت پر ظرافت برای احیا شدن دوباره است , که مسلما از تابش نور پالسی مناسب که نه اولترا پالس ( بیش از اندازه ” سرد و عمیق ) و نه سوپر پالس ( بیش از اندازه گرم وسطحی ) باشد بسیار لازم است . در این نوع عمل بخش کوچی از مخاط را تبخیر می کنند که بیشتر از سایر نقاط کراتینیزه است . پس از آن به مقداری که مورد نیازبرای تولید حرارت است یک دناتوراسیون کافی و تحت کنترل , منتشر می شود . در این صورت , بدون هیچ گونه تروما و با بهره گیری از مقدار مناسبی از انرژی لیزر , بازسازی و بافت واژن تحریک می شود .

این درمان پیشرفته ترین درمان وولو – واژن نامید باعث بهتر شدن شراسط فیزیکی بانوان شده است . با این روش درمان بانوان می توانند با رضایت کامل از زندگی زناشویی و ارتباط با شریک زندگی خود بهره مند شوند .

برچسب ها: , , , ,


تاثیر یائسگی بر روابط جنسی و رفع علائم یائسگی با لیزر مونالیزا

تاثیر یائسگی بر روابط جنسی و رفع علائم یائسگی با لیزر مونالیزا

فهرست مطالب [نمایش فهرست]

تاثیر یائسگی بر روابط جنسی و رفع علائم یائسگی با لیزر مونالیزا : هر خانمی که در سن یائسگی است , از لحاظ جنسی می داند که از چه چیز هایی لذت می برد . با بالا رفتن سن و شروع یائسگی تغییرات بسیاری در زندگی آنها ایجاد می شود . در ادامه تاثیر یائسگی بر زندگی روزمره و روابط جنسی آشنا خواهیم شد با این روند بیش از 40% از بانوان با بالا رفتن سن و یائسگی از مشکلات جنسی و و واژن ( اتروفی واژن ) یا پیری واژن رنج می برند . در حقیقت علت آتروفی واژن کاهش استروژن است . با مرور زمان دیواره ها واژن نازک تر می شود . و به دنبال این تغییرات , خاصیت ارتجاعی طبیعی و رساندن خون کاهش می یابد .خاصیت لغزندگی واژن به دلیل خشک وباریک شدن غشاء مخاطی محافظ واژن کاهش می یابد . وقتی که تعادل طبیعی اسیدیته ( PH) میحط داخلی بهم می خورد , می تواند سلامتی و عملکرد واژن را به چالش بکشد .

تاثیر یائسگی بر روابط جنسی

تاثیر یائسگی بر عملکرد جنسی

گذشتن از مرحله ی بلوغ خود وبدنتان چگونه تغییر پیدا کرد را به یاد بیاورید . مرحله ای که احساس می شد که هر چیز از حالت طبیعی خود خارج شده است . در برخی موارد هم یائسگی به این حالت باشد . با متحمل شدن بدن به افزایش تغییرات در بیشتر موارد تاثیر زیادی دارد . که احتمال دارد تاثیر منفی بر تمایل و ارضای جنسی , شامل این تغییرات می باشد . امکان دارد در دوره یائسگی بانوان برخی از مواردی که در زیر اشاره شده تجربه کنید .

کاهش یافتن تمایل جنسی

ترس از دست دادن میل جنسی , یکی از نگرانی های بزرگی که بیشتر زنان در دوران یائسگی با آن مواجه هستند . کمبود استروژن باعث سرد مزاجی زنان در طول یائسگی می شود , این می تواند عملکرد جنسی زنان را در دوران یائسگی تغییر دهد . زنانی که دچار یائسگی هستند در طول یائسه بودن متوجه می شوند که همچون گذشته به آسانی وراحتی تحریک نمی شوند . و در مقابل لمس و نوازش حساسیت کمی نشان داده و علاوه بر اینکه باعث ایجاد تغییرات احساسی که غالبا به همراه یائسگی مشود , می تواند تمایل جنسی را کاهش دهد .

مثلا : گشادی واژن می تواند علاقه ی یک زن به رابطه جنسی را کاهش داده و ناتوانی در تحریک شدن را افزایش دهد . روش های متفاوتی برای درمان سرد مزاجی زنان وجود دارد . که با استفاده از درمان با لیزر مونا لیزا تاچ می توانید باعث از بین رفتن این احساس شده واز ناراحتی هایی که از بی میلی جنسی شما را تحت تاثیر قرار داده رهایی یافته و یک بار دیگر همچون گذشته از نزدیکی با همسر خود نهایت لذت را ببرید .

افزایش خشکی واژن

یائسگی باعث می شود نغییراتی در سطوح استروژن ایجاد شود . استرادیول , شکل فعال استروژن در مرحله ی پیش یائسگی , با افت مواجه شده واسترون به منبع اصلی استروژن تبدیل می شود . استرون شکل تضعیف شده ی استروژن است . که به علائم و نشانه هایی که به یائسگی مربوط می شود منجر می شود . این فرایند می تواند باعث افزایش خشکی واژن شده و رابطه ی جنسی را هر چند به مدت کوتاه لذت بخش تر کند .

احساس درد در هنگام نزدیکی

17 الی 45 درصد از بانوانی که در دوران یائسگی نزدیکی داشته اند احساس درد را گزارش داده اند . این احساس می تواند به دلیل افزایش یافتن خشکی واژن و یا نازک شدن بافت آن باشد . همین طور می تواند این احساس از ناراحتی خفیف تا احساس درد شدید در حال تغییر باشد .

تعریق شبانه و گر گرفتگی

این دو می تواند بر عکس آرامش و رابطه ی خاص عاشقانه باشند . علائمی همچون احساس گرمای شدید و غیر قابل تحمل , غالبا با تعریق همراه بوده و می تواند حتی احساس ترس از قرار داشتن در مکانهای بسته نمایان می شود . در کل گر گرفتگی در بانوان یکی از شایع ترین عوارض در سن یائسگی می باشد .

پریود های نامنظم

این فرایند باعث می شود که زمان داشتن یک رابطه ی جنسی ناگهانی دشوار باشد .

بی اختیاری ادراری استرسی

این مشکل گاهی اوقات در هنگام رابطه ی جنسی و یا در هنگام رسیدن به اوج جنسی می تواند ایجاد شود .

چه راه هایی که برای درمان علائم و نشانه های آزاردهنده در یائسگی وجود دارد ؟

این مرحله از درمان با اینکه به بالاترین میزان داشتن انظباط شخصی نیازدارد ولی مقدار خطر در این مرحله خیلی کم بوده و یا به عبارتی بسیار ایمن است . در بیشتر مواقع , بعضی از تغییرات جزئی در سبک زندگی , باعث می شود , مزیت های بزرگی در مبارزه با نشانه های یائسگی و در به دست آوردن سلامتی سطح بالایی , در اختیار فرد قرار دهد .
روش هایی که باعث کاهش استرس مانند یوگا و یا مدیتیشن , همراه با ورزش های دقیق و بسیار منظم و رژیم غذایی قابل بهبود یافته می تواند یک درمان طبیعی بسیار مناسب وایده الی باشند . علی الخصوص رژیم غذایی که می تواند بهترین راه حل این بحران لقب بگیرد . مطالعات حکایت از این دارند که رژیم های غذایی که دارای مواد غذایی که باعث افزایش سطح استروژن ( همانند سویا ,سیب , یونجه , گیلاس , سیب زمینی , برنج , گندم وسیب زمینی شیرین ) درمان های طبیعی بسیار مناسب و تاثیر گذاری برای یائسگی به شمار می آیند .

طب جایگزین

این مرحله از چندین نوع متفاوت درمان تشکیل می شود . مهم ترین نوع درمان بهره بردن از تکمیل کننده های گیاهی می باشد . ولی با این حال امکان دارد بانوان علاوه بر این درمان از سایر تکنیک های درمان دوره ی یاسه , همچون طب سوزنی , بیوفیدبک , ماساژ , یا آرماتراپی نیز تمایل داشته باشند . که همه ی این درمان ها قابل قبول بوده و تاثیر گذار می باشند .
درمورد تکمیل کننده های گیاهی , دو نوع گیاهی که برای درمان نشانه های یائسگی استفاده می شود که عبارتند از : مکمل های گیاهی فیتو استروژنیک و مکمل های گیاهی تنظیم کننده هورمون .
معمولا موثرترین راه استفاده ترکیبی ار روش ها می باشد . به احتمال زیاد تغییر در روش زندگی بهمراه استفاده از طب جایگزین مناسب ترین درمان برای یائسگی خواهد بود . ولی با این حال علائم یائسگی در برخی زنان آنقدر شدید می باشند که درمان جدی تری را می طلبند .

جراحی و داروها
بیشترین خطر و گاها هزینه ی بیشتر در انجام مرحله ی سوم درمان یائسه وجود دارد . بیشترین درمان داروی برای ازبین بردن نشانه های یائسگی که امروزه رواج یافته , هورمون درمانی ( HRT ) است . با اینکه امکان دارد این روش یک درمان سریع و قدرتمند برای مبارزه با نداشتن تعادل هورمونی باشد , ولی متاسفانه باعث ایجاد عوارض جانبی جدی و افزایش خطر ابتلا به انواع گوناگون سرطان ها را در بین بانوان می شود .

لیزر مونالیزا تاچ , راهی مطمئن وایمن برای درمان تمامی نشانه های یائسگی

لیزر مونالیزا تاچ یک روش پزشکی لیزری می باشد که به عنوان مناسب ترین روش برای درمان عوارض یائسگی همچون :خشکی واژن و احساس درد در مواقع نزدیکی , بدون هورمون یا جراحی شهرت یافته است . مراجعه کننده با تقبل هزینه لیزر مونالیزا تاچ با تسریع فرایند باز یافتن تعادل مخاط قسمت تناسلی به صورت ایمن و کاملا بدون درد , وتوسط روش هایی شبیه , تکنیک های کاهش سرعت پیری پوست صورت , با تاثیرات منفی ناشی از یائسگی در رابطه های جنسی ممانعت می کند .

مونالیزا تاچ چگونه عمل می کند؟

لیزر جوانسازی واژن یا لیزر مونالیزا تاچ موجب می شود که تولید کلاژن در بافت تحریک شده , و ناحیه ی مورد درمان ( ناحیه ی هدف ) را درمان کرده و دلیل بازگرداندن جریان خون به حالت مناسب قبلی می باشد . لیزر واژن به هدف تسریع در تجدید حیات محافظ واژن , درون کانال واژن قرار گرفته و به طرف بافت مسطح وعمیق تنظیم می شود . با نفوذ کردن پرتوهای مکسر به ناحیه کوچکی از بافت و ایجاد زخم های کوچک و جزئی در لایه ی ایپیتلیال مخاط واژن , و باعث می شود فعالیت های عروقی سرعت بیشتری پیدا کنند . سه بار اعمال لیزر در دوره ی نخست درمان که 6 هفته بین هر کدام فاصله ضروری است قرار بگیرد . توصیه شده که پس از تکمیل بلافاصله یک درمان سالانه برای تثبیت سلامتی واژن در نظر گرفته شود . روند بهبودی چشمگیری در بسیاری از بانوان پس از دوره های نخست و دوم تجربه شده است . ولی درکل برای اینکه یک نتیجه ی مطلوب کسب شود , روند سه دوره ی درمان الزامی است .

برچسب ها: , , , ,


کاشت مو به روش SUT

کاشت مو به روش SUT , جدیدترین روش کاشت مو در تهران و ایران

فهرست مطالب [نمایش فهرست]

کاشت مو به روش SUT , جدیدترین روش کاشت مو , بهترین روش کاشت مو در تهران و ایران , متخصص کاشت مو به روش sut , هزینه و قیمت کاشت هر تار مو با روش sut : علل زیادی مانند زمینه ارثی، تغییرات هورمونی، استرس و کم‌خوابی، کم‌خونی، کمبود ویتامین‌ها و مواد معدنی مورد نیاز مو ، رژیم‌های غذایی یا حذف برخی غذاها از وعده‌های غذایی، برخی بیماری‌ها مثل کم‌کاری تیروئید و… باعث ریزش مو میشوند و در وصورتی که ریزش مو شدید شود باید به فکر درمان لن باشیم یکی از این درمان ها کاشت است که روش های مختلفی دارد در بخش میخواهیم کاشت مو به روش SUT را بررسی کنیم.

کاشت مو به روش sut

در کاشت مو به روش sut مانند سایر جراحی ها دیگر احتیاجی به تیغ جراحی، بیهوشی، به جا ماندن اسکار، برش نیست و هیچ گونه عوارضی ندارد ؛ ما می توانیم، به وسیله، دستگاههای تمام خودکار تحت نظارت متخصصان ماهر، برداشت و کاشت مو را تا 14000 هزار تار موی واقعی، که 3 برابر نسبت به روشهای قدیمی است را انجام دهیم .و نتیجه فوق العاده ای دارد.

در این روش جدید شما شاهد خط رویش خیلی طبیعی و تراکم خیلی بالا هستید، تا جایی که هیچ کس قادر به تشخیص کاشت زنده و کاشت موی طبیعی شما نیست. دیگر مانند روش های سنتی (FIT) و (FUT) احتیاجی به جلسه های مکرر، شاهد زمان طولانی برداشت و کاشت مو و خستگی بیمار نیستیم.و این کاشت بسیار راخت انجام میشود.

کاشت مو به روش SUT مزیت و برتری زیادی نسبت به سایر روش ها دارد که به برخی از ان ها اشاره می کنیم.

در این متد می توانیم، تراکمی سه برابری نسبت به روش های سنتی (FIT) و (FUT) را انجام دهیم. که کاشت14000تار مو را در یک جلسه شاهد هستیم، همینطور لازم بذکر است این روش به روز ترین متد روز امریکا واروپا است.همچنین یکی دیگر از برتری های این روش، بدون جراحی، خونریزی و درد، آن است شاهد هیچ گونه اسکاری چه در بخش برداشت و چه در بخش موهای پیوند زده شده نیستیم.

مزایای کاشت مو به روش sut

از برتری های این روش طبیعی بودن خط رویش ، مهندسی آن به وسیله تیم مجرب کاشت مو ، تراکم بالای مو در این روش ، انجام آن در یک جلسه ومشاهده کردن موهای پیوند زده شده بعد از کاشت موی طبیعی که بصورت یک سانتی است. همینطور در روش کاشت موی (SUT ) از بین رفتن فولیکول های برداشت شده به صفر می رسند. زیرا طی یک فرآینده برداشت و فریز کردن فولیکولهای موی شخص تمامی برداشت سالم مانده و به وسیله متخصص بصورت خیلی ظریف و با دقت بالایی در محل مورد نیاز پیوند داده می شوند، پس از انجام کاشت مو، به وسیله دستگاهای لیزری این مرکز، تحریک و رشد سریع مو، تقویت ورشد مجدد مو ها شخص را نیز شاهد هستیم روش (SUT ) موفق ترین روش کاشت مو بوده، و میزان تراکم مورد نیاز ، توضیح داده شده به وسیله مشاوران این مرکز با نرم افزارهای خاص به بیمار نشان داده می شود.

در یک جلسه چند تار مو می توان با روش sut کاشت؟

جواب این سوال را نمی توان به طور دقیق داد هر چه تراکم میزان موهای پشت سر شخص بیشتر باشد، تعداد واحدهای فولیکول مو نیز بیشتر می‌شود. احتمال دارد مویی که از پشت سر برداشته می‌شود تک دانه و یا چند دانه‌ای باشد.

به نوع فرد بستگی دارد مثلا اگر از یک شخص هزار مو برداشت کنیم، به همان تعداد می‌توان کاشت. ولی اگر موهای شخص چهارتایی باشد به 4 هزار تار مو ارتقا می‌یابد. به طور کلی با روش های متداول (FIT) و (FUT) در 3 روز پشت سرهم بیشتر از 6 تا 7 هزار تار مو نمی‌توان برای اشخاص کاشت. یکی دیگر مشکلات روش های سنتی است. همینطور در این روش های متداول تکرار جلسه های کاشت و خستگی بیمار و در نهایت تراکم کم موهای پیوند زده شده را شاهد هستیم. اما با روش (SUT ) شخص مورد نظر کاشت مو می تواند، تجربه ای کاملاً بدون درد و خستگی و تراکمی بالا را تجربه نماید.و به نتیجه مطلوب خواهید رسید.

چه نوع دستگاه کاشت مویی برای اشخاص بهتر است؟

با کمال تاسف بسیاری از کاشت مو ها را غالبا تکنسین های تجربی انجام می دهند، و پزشکان فقط ناظر عمل کاشت مو هستند. اما در روش( SUT) که انجام این روش به وسیله متخصصان پوست و مو را شاهد هستیم . امروزه 99 درصد از کلینیک های کاشت مو به دلیل دارا نبودن تجربه و اخذ مدارک لازم و دارا نبودن مهارت در این باره و نبود دستگاهای پیشرفته و مدرن نمی توانند روش های تازه را در ایران به حالت سخت افزاری انجام دهند. بلکه تنها از هولدرهای دستی (بردارنده فولیکول مو ((Fit) استفاده می‌کنند. ماندن اسکار در پشت سر شخص با روش (Fut) که در نهایت سبب بجا ماندن حفرهای پیوند زده شده و تراکم کم موهای پیوند زده شده را شاهد هستیم.

با کمال تاسف تبلیغات زیادی در باره کاشت مو انجام شده است. که تعداد خیلیی از این مرکزها تجربه کافی در این کار ندارد و فاقد متخصص، دستگاهای لازم، استریل و مجوزهای قانونی هستند. شما عزیزان دقت زیادی در این باره باید داشته باشید زیرا که برداشت غیر حرفه ای از بانک موهای شما ، جبران و انجام دوباره آن خیلی مشکل است.

در فاز اول مهندسی، خط رویش شخص یا همان ( Hair line) است و بعد برداشت و کاشت آن با دستگاهای تمام خودکار را شاهد هستیم. که این خود کیفیت بالایی درخط رویش و تراکم بالای 14000تار مو در یک جلسه به بیمار می دهد. در نهایت رضایت کامل بیمار و نزدیکان شخص را به دنبال دارد.

اما نکات زیادی وجود دارد که فرد باید بعد از کاشت مو به آن ها توجه کند :

  1. پس از انجام کاشت مو فقط در دو تا سه هفته اول از ورزش های سنگین دوری کنید.
  2. شستشوی منطقه پیوند زده شده فقط تا دو هفته اول باید خیلی آرام باشد، بعد از این مدت به طور کامل دیگر مو احتیاجی به مراقب خاصی ندارد و مو‌ها رشد پیدا می‌کند، به طوری که حتی بعد از رشد کاملاً قابل اصلاح نیز هستند.و دقیقا مانند موی طبیعی است.

و اما یک توصیه برای کسانی که می خواهند کاشت مو داشته باشند

کسانی که قصد انجام کاشت مو را دارند حتما باید تحت نظر متخصص مربوطه این عمل را انجام دهند تا بعد از عمل دچار مشکل نشوند و به نتیجه مطلوبی برسند به همین دلیل باید تحقیق کنند این کا را در کلینیکی انجام دهند که رزومه خوبی داشته باشد .

برچسب ها: , , , , , ,