سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کلینیک لیزر موهای زائد , کلینیک جوانسازی پوست

کاشت مو به روش HRT

کاشت مو به روش HRT , قیمت و هزینه کاشت هر تا ر مو به روش hrt در تهران و ایران

فهرست مطالب [نمایش فهرست]

کاشت مو به روش HRT , قیمت و هزینه کاشت هر تا ر مو به روش hrt در تهران و ایران :  کاشت مو به روش HRT یکی دیگر از چندین روش های کاشت مو است که ویژگی های فوق العاده ای دارد ما اینجا می خواهیم تفاوت کاشت مو به روش HRT با کاشت مو به روش نانو ارگانیک را بررسی کنیم.

کاشت مو به روش hrt

اگر درباره کاشت مو در اینترنت جستجو کنید حتما با اصطلاحات مانند : کاشت مو نانو ، کاشت مو نانو ارگانیک ، کاشت مو نانو سنتر ، کاشت مو نانو هکس ، کاشت مو HRS ، کاشت مو SUPER HRS و … مواجح خواهید شد .

کاشت مو به روش HRT تنها روش استاندارد کاشت مو است که تا کنون در ایران و کشورهای اروپایی و امریکا معرفی شده است و به تایید رسیده است اما چرا این روش تنها روش استاندارد کاشت مو است و تفاوت های آن با دیگر روش ها چیست؟

  1. در کاشت مو به روش HRT تراکم موها کاملا طبیعی بوده اما روش های کاشت موی طبیعی دیگر حالت و شکل کلاه گیسی خود را حفظ کرده اند. زیاد طبیعی به نظر نمی رسند.
  2. در کاشت مو به روش HRT از شبکه های نازک شبیه سازی شده از پوست سر استفاده می شود ولی در روش های دیگر کاشت مو از تورهای سفید رنگ به عنوان بیس و پایه کار استفاده میکنند که زیاد مناسب نیست.
  3. در کاشت مو به روش استاندارد HRT خط رویش و خط فرق بسیار عالی و با ظرافت زیادی کار می شود ولی در بقیه روش های کاشت مو حالت خطی و عروسکی خط رویش و خط فرق وجود دارد.و بعضی از ان ها عوارضی هم نیز دارند.

عباراتی مانند کاشت مو به روش نانو، کاشت مو به روش نانو ارگانیک ، کاشت مو به روش نانو هکس ، کاشت مو نانو سنتر ، کاشت مو HRS کاشت مو SUPER HRS و … دروغ بسیار بزرگی هستند.

اما کاشت مو انواع مختلفی دارد که به صورت زیر هستند

1- کاشت مو به روش BHT

در کاشت مو به روش FUT و کاشت مو به روش FIT موها از پشت سر برداشته می شود که به آن بانک مو میگویین اما در موارد خاصی پیش می آید که بانک مو فرد کم است و موهای تکمیلی را از صورت و بدن برداشت میکنند این روش کاشت مو را BHT می گویند. و عوارض زیادی ندارد.

2- کاشت مو به روش SUT

در این روش کاشت مو تا 14000 تار مو را در یک جلسه کاشت می کنند بدون عوارض ، بدون درد ، بدون خونریزی ، با تراکم بالا و با دستگاه خودکار انجام میشود.

3- کاشت مو به روش FIT

بعد از کاشت مو به روش FUT کاشت مو به روش FIT معرفی شده که در آن فلپ برداری صورت نمیگیرد اما در این نوع روش کاشت مو هم نیز عوارضی مانند خونریزی ، درد ، نامنظم بودن کاشت کردن و … وجود دارد و بدون عوارض نیست.

4- کاشت مو به روش FUT

یکی از قدیمی ترین کاشت مو روش FUT است که در آن فلپ از پشت سر برداشته میشود. این روش عوارضی مانند خط بخیه و جراحی و … دارد.

برچسب ها: , , , , , , , ,


درمارولر , دستگاه درمارولر برای جوانسازی پوست صورت و دست

درمارولر , دستگاه درمارولر برای جوانسازی پوست صورت و دست

فهرست مطالب [نمایش فهرست]

درمارولر , دستگاه درمارولر برای جوانسازی پوست صورت و دست : درمارولر همانند شکل زیر که می بینید دستگاهی برای جوانسازی پوست است که دارای ساختاری بسیار ساده است . همانطور که مشاهده می کنید دستگاه درمارولر دارای یک غلطک می باشد که روی آن با سوزن های بسیار ظریف و تیزی پوشیده شده است . استفاده از دستگاه درمارولر برای جوانسازی و درمان برخی از بیماری های زیبایی پوست بسیار موثر می باشد .

با حرکت دادن درمارولر بر روی پوست , سوراخهای بسیار ریزی در پوست ایجاد می شود که پوست برای ترمیم خود و این سوراخها اقدام به کلاژن سازی می کند که با شدت بیشتری این کار صورت می پذیرد در نتیجه در مدت زمان اندک پوست جوان رشد می کند و قابل لمس است.

درمارولر

نکته قابل توجه در استفاده از دستگاه درمارولر این است که نتیجه و اثر بخشی آن به نسبت سادگی اش حتی از دستگاه های گران قیمت مانند میکرونیدلینگ و درماپن نیز بیشتر است از این رو متخصص پوست و مو و زیبایی اکثرا به استفاده از درمارولر برای جوانسازی پوست دست و صورت توصیه می کنند .حتی خود نیز در کلینیک زیبایی خودشان از این دستگاه بهرمند هستند.

عملکرد درمارولر

عملکرد درمارولر بدین شکل است که با کشیدن بر روی پوست , سوزنهای سری دستگاه بدون اینکه آسیبی به پوست وارد کنند منافذ ریزی را روی لایه سطحی پوست ایجاد می کنند. به دلیل ریز بودن منافذ در همان لحظات ابتدای بسته می شوند ولی هدف استفاده از درمارولر ایجاد منافذ بر روی پوست نیست بلکه تحریک کردن پوست برای تولید کلاژن جدید است .با این عمل پوست شروع به تولید کلاژن های زیادی می کند که موجب جوانسازی و ترمیم پوست می شود.

دستگاه درمارولر

برای اینکه سرعت بخشیدن به مدت زمان درمان با درمارولر بر اساس تشخیص متخصص پوست و مو از کرم ها و سرمهای پوستی استفاده شود .

موارد استفاده از دستگاه درمارولر

  1. یکپارچه سازی پوست و کاهش منافذ باز پوست
  2. درمان اسکار و آکنه
  3. جوانسازی پوست با افزایش تولید کلاژن پوست
  4. بهبود و رفع چین و چروک صورت
  5. درمان و رفع اسکارهای سوختگی و یا جراحی
  6. رفع سلولیت
  7. کمک به رویش مجدد موها و کاهش ریزش مو
  8. بهبود ترک های پوستی ناشی از حاملگی و چاقی
  9. درمان و رفع گودی و لک های جای جوش
  10. موجب شفاف و صافی پوست می شود
  11. استفاده در درمان مزوتراپی لاغری برای نفوذ دارو به داخل پوست
  12. رفع فرو رفتگی های پوستی مانند : اسکار , آکنه , سالک و سایر زخم های پوست
  13. استفاده در درمان با PRP

رعایت برخی نکات در استفاده از درمارولر

  • باید توجه داشته باشید که همانند مسواک درمارولر نیز یک وسیله کاملا شخصی است لذا نباید به صورت مشترک استفاده شود . امکان انتقال بیماری پوستی در این دستگاه بسیار زیاد است.
  • قبل از اینکه از دستگاه درمارولر استفاده کنید سطح مد نظر را کاملا و به صورت دقیق و صحیح ضد عفونی کنید.
  • بر روی زخم باز و یا عفونی هرگز از درمارولر استفاده نکنید.

***نکته

استفاده از درمارولر برای جوانسازی پوست صورت و برخی از نواحی حساس دیگر همانند لیزر های جوانسازی می باشد. و اثری مشابه به لیزر دارد.

موارد منع استفاده از درمارولر

  • افرادی که حساسیت به سوزن های فلزی دارند
  • بیماران دیابتی
  • بیمارانی که دارای مشکلات انعقادی هستند
  • افرادی که سابقه تبخال دارند
  • وجود زخم عمیق و یا عفونی در محل درمان
  • افراد مستعد کلوئید و اسکار هیپرتروفیک

طریقه استفاده از دستگاه درمارولر برای جوانسازی پوست

باید توجه داشته باشید که درمارولر نیز همانند میکرونیدلینگ دارای سری هایی با اندازه های متفاوت می باشد . که از 0?2 میلی متر گرفته تا 2 میلیمتر موجود می باشد. قبل از استفاده از دستگاه بهتر است که محل مورد نظر را کاملا ضد عفونی کنید همچنین بد نیست از داروهای بی حسی موضعی نیز برای کاهش درد در محل درمان استفاده کنید و در نهایت با استفاده از الکل محل را پاک کنید .

***نکته

درمارولر را همانطور که در بالا نیز اشاره کردیم هم می توان به همراه دارو و سرم و یا ماسک های پوستی استفاده کرد و هم به تنهایی

ابتدا محلول یا کرم را روی پوست می مالیم و بعد در 4 جهت افقی ..عمودی ..مورب به راست و چپ غلطک را روی پوست میکشیم. فشار وارد شده بر غلطک بسته به مشکل یا وضعیت پوست توسط پزشک تنظیم می شود. هر منطقه 10 بار باید با غلطک ساییده شود . همزمان میتوانیم مقدار سرم یا کرم را اضافه کنیم.

برچسب ها: , , , , , , , ,


مراقبت های بعد از میکرونیدلینگ

مراقبت های بعد از میکرونیدلینگ

فهرست مطالب [نمایش فهرست]

مراقبت های بعد از میکرونیدلینگ : بدون شک همه ی ما خواهان و طرفدار داشتن پوستی صاف و شفاف و جوان هستیم . پوست شل و افتاده اعتماد به نفس را کاهش می دهد ، از طرفی با گذشت سن و دخالت یکسری عوامل محیطی از این عارضه نمی توان فرار کرد . ولی خوشبختانه امروزه با وجود یکسری روش های جوانسازی از جمله میکرونیدلینگ دیگر جای نگرانی در این مورد وجود ندارد . میکرونیدلینگ یکی از موثرترین و امن ترین روش ها در درمان مشکلات شلی ، افتادگی پوست است . در این مقاله در مورد میکروندیلینک و مراقبت های بعد از آن بیشتر صحبت می کنیم .

مراقبت های بعد از میکرونیدلینگ

اقدامات لازم بعد از میکرونیدلینگ

مهم ترین و اصلی ترین اقدام بعد از درمارولینگ تراپی یا درمان با میکرونیدلینگ انجام یکسری مراقبت های بعد از آن است. پوست بعد از درمان با میکروندیلینگ ، حساس می شود ، و شما بایستی به پوست خود بیشتر از قبل اهمیت دهید ، و در مورد روش های مراقبت بعد از درمان اطلاعات کافی داشته باشید . با انجام مراقبت های لازم بعد از عمل میکرونیدلینگ نتیجه ی حاصل بسیار رضایت بخش خواهد بود .

برای کسب نتیجه ی دلخواه و مطلوب از روند درمان ، شما بایستی در مورد اقدامات لازم بعد از درمان با درمارولر اطلاعات کافی داشته باشید . چراکه برای کسب نتیجه ی مورد رضایت از میکرونیدلینگ انجام مراقبت از پوست بعد از درمان ضروری است .

درمارولینگ تراپی یا درمان با میکرونیدلینگ چیست؟

قبل از آشنایی با روش های مراقبت بعد از درمان میکرونیدلینگ بهتر است با این روش بیشتر آشنا شویم.

میکرونیدلینگ یا درمان با استفاده از درمارولر  چیست ؟

میکرونیدلینگ یک روش درمانی جدید ، غیرتهاجمی و معمولا با درد بسیار مختصر و قابل تحمل برای جوانسازی پوست ، درمان آسیب های پوستی و بازسازی بافت های آسیب دیده است ، که برای درمان و حل مشکلات پوستی نتایج بسیار مطلوبی دارد . میکرونیدلینگ یک روش امن می باشد ..  این روش غلظت کلاژن موجود در پوست را افزایش داده و باعث صاف شدن پوست می شود . میکرونیدلینگ یک روش درمانی بدون عارضه برای افزایش کلاژن پوست و در نتیجه جوانسازی پوست است .

این روش با استفاده از درمارولر پوست را برای ساختن طبیعی کلاژن تحریک می کند. در روش میکرونیدلینگ با استفاده  از وسیله ای به نام  درمارولر در پوست سوراخ های ریزی ایجاد می شود . و پوست با اقدام به ترمیم این سوراخ ها مقادیر زیادی کلاژن و الاستین تولید می شود . این کار با افزایش ضخامت اپیدرم ، ضایعه های پوستی را درمان می کند .

در روش درمارولر و با استفاده از میکرونیدلینگ میزان نفوذ مواد به پوست 90 درصد می باشد ، این درحالی است که در روش های سنتی، نفوذ مواد و داروها به پوست کمتر از 3 درصد خواهد بود .  از روش میکرونیدلینگ با استفاده از درمارولر برای درمان جای جوش، جای زخم، ترک های پوست، ریزش مو و بسیاری از مشکلات پوست و مو استفاده می شود .

اگر شما جز دسته افرادی هستید که می خواهید ، مشکلات پوستی خود را با میکرونیدلینگ و درمارولر حل کنید . پیشنها  ما به شما اسن است که به کلینیک متخصص مراجعه کنید . میکرونیدلینگ یک روش کاملا امن و  خالی از عوارض می باشد . شما همچنین می توانید این روش درمانی را در منزل هم انجام دهید .

اقدامات و مراقبت های بعد از میکرونیدلینگ

برای کسب نتیجه ی دلخواه از اعمل میکرونیدلینگ ، ما به شما توصیه می کنیم که موارد زیر را رعایت کنید :

  • استفاده از کرم های موضعی و داروهای آنتی بیوتیک .
  • استفاده از لوسیون و کرم های ضد آفتاب با حداقل .spf 30
  • ظاهر شدن التهاب و قرمزی در محل میکرونیدلینگ طبیعی است ، شما می توانید تا برطرف شدن این علائم از کرم ترمیم کننده استفاده کنید.
  • عدم استفاده از کرم های لایه بردار به مدت یک هفته .
  • عدم استفاده از حمام و سونا به مدت 24 ساعت
  • عدم استفاده از لوازم آرایشی به مدت 48 ساعت .
  • استفاده کنید.spf 30 از لوسیون و کرم های ضد آفتاب با حداقل

شما می توانید بت مراجعه به یک کلینیک پوست و مو معتبر و انجام عمل میکرونیدلینگ ، بسیاری از ضایعه های پوستی و زیبایی خود را برطرف کرده و بعد از مدتی پوستی زیبا و شاداب و جوان تر داشته باشید.

برچسب ها: , , , , , , , , , ,


کاشت مو در همدان

کاشت مو در همدان , کلینیک کاشت مو در همدان , متخصص کاشت مو در همدان

فهرست مطالب [نمایش فهرست]

کاشت مو در همدان , کلینیک کاشت مو در همدان , متخصص کاشت مو در همدان , هزینه و قیمت کاشت مو طبیعی در همدان , کاشت موی طبیعی زنان و مردان در همدان : افراد زیادی به دنبال کاشت مو هستند اما در کجا؟امروزه جوانان همدانی بیشتر به دنبال کاشت مو در همدان هستند.و به یکی از مسایل مهم تبدیل شده است.

کاشت مو در همدان


ابتدا بیایید کمی راجب شهر همدان بدانیم:

استان همدان یکی از استان‌های ایران است. مرکز این استان، شهر باستانی همدان است که هرودوت تاریخ بنای آن را در سده? هشتم قبل از میلاد در دوران مادها به‌دست دیاکو ذکر کرده است. مادها این شهر را هگمتانه نامیدند و همدان صورت جدید هگمتانه است.استان همدان از لحاظ جمعیت، چهاردهمین و از لحاظ مساحت، بیست و سومین استان کشور محسوب می‌گردد. جمعیت آن بر پایه? سرشماری سال 1390 بالغ بر 1?758?268 نفر بوده است.

مناسب ترین سرویس های کاشت مو در همدان

افراد زیادی دوست دارند سرویس های کاشت مو را در همدان دریافت کنند یا شاید خود شما هم به دنبال ان هستید.ولی بیشتر افراد از نوبت‌های دراز و قیمت‌های گزاف خسته شده‌اید؟همچنین نگران کاشت موی طبیعی خود می باشند و به دنبال کلینیک یا مرکز فوق تخصصی کاشت مو طبیعی هستند؟بهتر است بدانید تنها چند کیلومتر در نزدیکی شما کلینیک مو سرویس های ویژه‌ای را برای کاشت مو شما عزیزان در نظر گرفته است.

در کلینیک کاشت مو در همدان تخفیف ویژه‌ای را برای داوطلبان کاشت مو در همدان در نظر گرفته میشود و خوشبختانه که سالانه به خیلیی از ساکنان همدان این سرویس ها داده میشود. برای کسب اطلاعات بیشتر کافی است با کلینیک مو تماس بگیرید و با رائه توضحیات راجع به نحوه آشنایی با سایت، از تخفیف ویژه استفاده کنید.

هزینه و قیمت کشت مو در همدان

بیشترین سوالی که مراجعه کنندگان میپرسند این است که هزینه کاشت مو در ایران چقدر است؟ : هزینه کاشت مو در همدان و یا سایر شهرهای ایران , بستگی به سابقه کاری و تجربه پزشک متخصص و تعداد گرافت های کاشته شده برای هر بیمار دارد . اطمینان داشته باشید کسی که برای کاشت مو زیر نظر پزشک متخصص قرار می‌گیرد، حدبسیاری از کیفیت با هزینه معقول در انتظار اوست. هزینه کاشت موی طبیعی سر در قبال آنچه فرد بدست می‌آورد (زیبایی، جوانی، اعتمادبه‌نفس…) واقعاً اندک است.در کل گفته میشود این هزینه برای هر فرد متفاوت است.

کلینیک کاشت مو در همدان

خیلیی از شهروندان ایرانی نیازمند کاشت مو راهی کشورهای همسایه می‌شوند تا با قیمت‌های گزافی این سرویس‌ها را دریافت کنند. درحالی که کلینیک مو همدان سرویس های ویژه‌ای برای کاشت مو در ایران و شهرهای گوناگون در نظر گرفته است و شما با کمترین هزینه می‌توانید مجددا زیبایی موهای طبیعی خود را به دست آورید.

هزینه کاشت مو به مولفه های گوناگونی همچون جنس پوست سر و مقدار طاسی مرتبط است و هزینه هر تار مو 300 تومان بوده که بسته به تعداد تار موی مورد نیاز هزینه نهایی محاسبه می‌شود. که البته اگر شما هنگام مراجعه یا تماس با کلینیک مو نحوه آشنایی با این کلینیک را سایت کلینیک مو معرفی نمایید از تخفیف ویژه مخاطبان آنلاین برخوردار خواهید شد.

چگونه می‌توانید از سرویس های کاشت مو و دیگر سرویس های زیبایی کلینیک کاشت مو در همدان استفاده کنید؟

کافی است با کارشناسان زیبایی ما تماس بگیرید تا به‌صورت مجانی اطلاعات لازم را در اختیار شما بگذارند و این فرصت را فراهم آورند تا با حضور شما در همدان و انجام عمل زیبایی بار دیگر قادر باشید زیبایی موهای از دست رفته‌تان را برگردانید.و موهایی کاملا طبیعی داشته باشید.

کلینیک پوست و مو , کلینیک کاشت مو در همدان

کلینیک پوست و کاشت مو با بهتر کفیت کار خود را انجام میدهد زیرا کلینیکی با پشتوانه محکم علمی, فناوری و تجربی است. متخصصان کلینیک پوست و مو به دقت و توجه کافی به سوالات شما کابران عزیز پاسخ خواهند داد.

برچسب ها: , , , , , ,


تناسب اندام با لیپوماتیک

تناسب اندام با لیپوماتیک , پیکر تراشی | قیمت و هزینه عمل لیپوماتیک

فهرست مطالب [نمایش فهرست]

تناسب اندام با لیپوماتیک , پیکر تراشی | لیپوماتیک : بدون شک همه ی ما خواهان داشتن اندامی متناسب هستیم . چرا که تناسب اندام علاوه بر زیبایی ، سلامت جسمانی را نیز در پی دارد . برای تناسب اندام روش ها و تکنیک های مختلفی وجود دارد . لیپوماتیک یکی از تکنیک ها و جراحی زیبایی موجود برای تناسب اندام می باشد . با استفاده از لیپوماتیک می توان به اندامی ایده آل رسید . در این مقاله قصد داریم در مورد لیپوماتیک برای تناسب اندام بیشتر صحبت کنیم .

لیپوماتیک


لیپوماتیک LIPOMATIC , پیکر تراشی

در رابطه با لیپوماتیک سوالات مختلفی مطرح است . از جمله ی این سوالات این است که ، لیپوماتیک چیست ؟ لیپوماتیک چه عوارضی دارد ؟ لیپوماتیک نسبت به روش های دیگر چه برتری دارد ؟

لیپوماتیک یکی از آخرین دستاوردهای لیپوساکشن برای کاهش وزن و سایز می باشد . و جز موثرترین روش ها برای افرادی که می خواهند تناسب اندام داشته باشند ، به شمار می رود . در واقع لیپوماتیک یک نوع دستگاه ساکشن چربی پیشرفته است ، که با تخلیه ی چربی های موضعی زیر پوست تناسب اندام را حفظ می کند . دستگاه لیپوماتیک ، کاملا مکانیکی بوده و اگر از این دستگاه به درستی استفاده شود ، آسیب های پوستی و عضلانی ناشی از آن به حداقل می رسد ، به خاطر همین به این دستگاه ، دستگاه پیکر تراشی شده گفته می شود .

در تکنیک به کار رفته در لیپوماتیک به اندازه ای دقیق و فوق العاده است که آم را از لیپوساکشن متمایز کرده است . همچنین این دستگاه بر لیزر لیپولیز و سایر دستگاه ها نظیر بادی جت و اولترازد، برتری دارد . و نتایج عمل در حین جراحی برای جراح و بیمار قابل مشاهده است .

پیکر تراشی لیپوماتیک Lipomatic برای جداسازی سلول های چربی از محل اتصالات آن ها از امواج اینفراسونیک و ارتعاش (Vibration) و نوسان ثابت حول محوری (Nutation) استفاده می کند و بدون تخریب سلولهای چربی ، سلولهای بافت چربی را سالم با عمل ساکشن از زیر پوست خارج می کند . از این رو از سلولهای خارج شده چربی توسط این تکنیک می توان مجددا به عنوان فیلر برای حجیم سازی گونه و صورت و یا سایر اعضاء استفاده کرد . چربی خارج شده با روش لیپوماتیک نسبت به چربی کشیده شده توسط ساکشن برای تزریق به عنوان فیلر با دوام تر بوده و تورم کمتری دارد و همچنین برای حجیم سازی روشی بسیار سالم تر نسبت به لیپوساکشن است .

کاهش سایز با لیپوماتیک

لیپوماتیک ، جز یکی از برترین روش ها برای تخلیه ی چربی های موضعی زیر پوست است ، در واقع و ویژگی اصلی اصلی لیپوماتیک، پیکرتراشی برای کاهش سایز بیمار می باشد و در مورد کاهش سایز نتایج بسیار مطلوب و باور نکردنی دارد .

لیپوماتیک جز روش های مناسب برای رسیدن به اندامی متناسب است ، در واقع لیپوماتیک، نوعی پیکرتراشی برای بهبود تناسب اندام و تغییر در سایز بیمار است و نه کاهش وزن .

توصیه ی ما به شما این است که قبل از اقدام به عمل لیپوماتیک با پزشک جلسه ی مشاوره ای را داشته باشید ، پزشک متخصص با ارائه ی اطلاعات کافی در رابطه با این موضوع ، به تصمیم گیری شما کمک زیادی خواهد کرد .

با انجام عمل لیپوماتیک و رسیدن به اندامی متناسب ، فرد اعتماد به نفس بیشتری نسبت به ظاهر خود پیدا می کند و بیمار از این به بعد سعی می کند ، با رعایت رژیم غذایی مناسب تناسب اندام خود را حفظ کرده و با کاهش وزن به فرم ایده آل اندام برسد .

امروزه لیپوماتیک، یکی از امن ترین و بی‌خطرترین روش‌های درمانی موجود برای از بین بردن سلولیت‌ها و تجمع‌ چربی‌های اضافه در بدن است. و معمولا در طی یک جلسه می توان به نتایج بسیار مطلوبی دست پیدا کرد . استفاده از این روش برای رفع چاقی موضعی و تخلیه بی‌خطر چربی‌های ناحیه پهلو، فیله پشت، بازو، سینه آقایان (در موارد ابتلا به ژنیکوماستی یا بزرگی سینه در مردان)، غبغب، ران و شکم، بسیار موثر باشد.

کاهش وزن با لیپوماتیک

روش لیپوماتیک در مورد افراد چاق یا دارای اضافه وزن روش مناسبی نمی باشد . در واقع روش لیپوماتیک برای افرادی که در نواحی مختلف بدنشان مانند شکم، پهلو، بازو، ران، و…. دارای چربی اضافه هستند ، روش مناسبی می باشد .

پیکر تراشی

با استفاده از روش لیپوماتیک در طی یک جلسه می توان به نتایج مطلوبی دست پیدا کرد . و استفاده از این روش در طول یک جلسه کاهش وزن 3 الی 4 کیلو را در پی دارد . نتیجه ی حاصل در طی یک جلسه ، انگیزه ای برای ورزش و داشتن رژیم غذایی مناسب خواهد بود و در نهایت وزن کاهش زیادی پیدا می کند .

برای کسب نتیجه ی مطلوب و مورد رضایت رژیم غذایی مناسب و داشتن ورزش امری ضروری است .

مزایای لیپوماتیک LIPOMATIC نسبت به سایر روشها

لیپوماتیک جز روش های موجود برای تناسب اندام می باشد . این روش یکسری مزایایی نسبت به سایر روش های تناسب اندام دارد . این مزایا عبارتند از :

  1. در روش لیپوماتیک ، هیچ گونه چربی به صورت گلوله در زیر پوست باقی نمی ماند ، و لایه چربی زیر پوست در لیپوماتیک Lipomatic یکنواخت می باشد .
  2. در روش لیپوماتیک با بستن گن به مدت دو هفته می توان به نتایج مطلوب دست یافت . این درحالی است که ، در ساکشن سنتی به 6 ماه و لیزر لیپولیز به 2 الی 4 ماه زمان نیاز است . با این حال برای بهتر جمع شدن پوست ، بستن گن 30 الی 40 روز توصیه می شود .
  3. روش لیپوماتیک ؛ در مقایسه با سایر روش های ساکشن ، به ترابکولاهای پوستی آسیب کمتری می زند و در نتیجه جمع شدن پوست در این روش بهتر می باشد.
  4. روش لیپوماتیک با استفاده از یک بی حسی موضعی انجام می شود ، و بیمار احساس درد ندارد . این درحالی است که روش های دیگر با وجود بی حسی موضعی برای کاهش درد بیمار به داروهای آرام کننده و خواب آور و حتی بیهوشی خفیف نیاز می باشد .
  5. در روش لیپوماتیک تورم و ترشحات پس از عمل خیلی کم می باشد و ترشح از محل ساکشن نهایتا 36 ساعت به طول می انجامد . این درحالی است که روش های دیگر ساکشن مدت ترشح طولانی تر است .
  6. عفونت در لیپوماتیک Lipomatic به ندرت رخ می دهد ، و معمولا به محل انجام عمل بستگی دارد . توصیه می شود که لیپوماتیک در اطاق عمل بیمارستان یا مراکز جراحی محدود انجام شود .
  7. در روش لیپوماتیک ، احتمال آمبولی چربی در مقایسه با روشهای دیگر ساکشن بسیار کم است و گزارشی در این مورد ارائه نشده است .
  8. لیپوماتیک یک روش غیر تهاجمی است ، و به به بستری شدن نیازی ندارد و بیمار بلافاصله بعد از عمل می تواند با دستور پزشک معالج مرخص گردد.
  9. خستگی و کوفتگی پس از عمل در مقایسه با روش های دیگر ساکشن بمراتب کمتر است.
  10. گرچه جمع شدن پوست در لیپوماتیک در مقایسه با روش های دیگر بسیار بهتر صورت می گیرد ، ولی در مواردیکه شلی و افتادگی پوست، بر اثر زایمان های متعدد و وجود استریا های شدید یا کاهش وزن شدید، زیاد باشد ، به عمل جراحی آبدومینو پلاستیف، مینی آبدو و بک لیفت نیاز خواهد بود . با اینحال عمل جراحی پس از لیپوماتیک نسبت به بیمارانیکه با لیپوماتیک چربیهای آنها تخلیه نشده است، عمل محدودتر با برش کوچکتری خواهد بود و در بسیاری از موارد ابدومینوپلاستی که نیاز به در آوردن ناف و تغییر محل ناف می باشد، پس از عمل لیپوماتیک می توان ناف را در جای خود حفظ کرد و افتادگی پوست زیر شکم را با برش محدودتری برطرف نمود، که همان عمل مینی آبدو می باشد.

تناسب اندام با لیپوماتیک و پیکرتراشی

ممکن است با وجود چربی ها فرد سلامت فیزیکی و جسمانی مناسبی داشته باشد ، ولی تناسب اندام نداشته باشد . تجمع چربی در برخی از نواحی به دلیل ویژگی های ارثی و خانوادگی می باشد .

با روش لیپوماتیک می توان چربی ها را از نواحی مشخص بدن خارج کرده ، به آن شکل داد تا تناسب اندام ایجاد شود ، و اعتماد به نفس فرد بالا برود .

همچنین روش لیپوماتیک برای از بین بردن چربی در نواحی زیر استفاده شود :

  • ناحیه سینه
  • ران ها
  • شکم و پهلو
  • بازوها
  • باسن
  • ناحیه پشت
  • غبغب
  • ساق پا

چه افرادی کاندیدای مناسبی برای لیپوماتیک هستند ؟

• افرادی که توانایی ورزش کردن ندارند .
• افرادی که دچار چاقی های موضعی هستند .
• افرادی که تجمع چربی در بدن آن ها پراکنده نیست .
• افرادی که مشکلات چاقی در یک ناحیه از بدن آن ها وجود دارد .

قیمت و هزینه انجام  عمل لیپوماتیک | پیکرتراشی

سوالی که برای اکثر افراد خواهان انجام عمل لیپوماتیک برای تناسب اندام پیش می آید ، هزینه ی مربوط به عمل لیپوماتیک می باشد . باید بگوییم که ، لیپوماتیک در طی یک جلسه انجام می شود ، و در مقایسه با سایر روش های لاغری بسیار کم عارضه می باشد . هزینه ی لیپوماتیک به موضع معاینه، میزان چربی برآورد شود ناحیه مورد نظر، حجم چربی، هزینه های بیمارستانی و داروها و وسایل مصرفی و در نهایت تعداد جلسات لازم برای عمل بستگی دارد . و در نهایت پزشک با برآورد هزینه ها هزینه ی نهایی را به بیمار اعلام می کند .

همچنین هزینه لیپوماتیک به مرکز درمانی هم بستگی دارد . و هزینه ی مربوط به آن در مراکز مختلف متفاوت است و هزینه ها به هزینه های درمانی و تجربه پزشک بستگی دارد ، اما در حالت کلی قیمت متعادل برای لیپوماتیک از هر ناحیه ای دو میلیون تومان به بالا میباشد.که این قیمت لیپوماتیک با توجه به حجم چربی معمولا متغیر می باشد.

برچسب ها: , , , , ,