سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کلینیک لیزر موهای زائد , کلینیک جوانسازی پوست

نیلینگ , قیمت و هزینه نیلینگ , نیلینگ ساختمان

    نظر

نیلینگ , قیمت و هزینه نیلینگ , نیلینگ ساختمان  : نیلینگ یا میخ کوبی یکی از روش های است که توسط مهندسین استرالیایی به وجود آمد که برای پایدار سازی جدار تونل ها در دهه 60 میلادی استفاده شد.در این روش بدین صورت است که ابتدا دیواره ها گلاژ می گردند. بعد از آن به واسطه میخ های پنجاه سانتی متری شبکه های مش های فولادی نصب می گردند و سپس روی آن ها حدود ده تا پانزده سانتی متر بتن ریخته می شود.در مرحله ی بعد حفاری گمانه ها و جایگذاری میلگرد یا کابل ها صورت می گیرد و  سپس تزریق گمانه با دوغاب سیمان انجام می شود بعد از اینکه دوغاب گیرش لازم را گرفت هد نیل ها بسته می گردند.

بدین صورت به واسطه مش و شات ، نیروی رانش خاک به هدنیل ها داده می شود و به واسطه نیل ها این نیرو به توده ی خاک انتقال داده می شود مانند اینکه به واسطه سیستم نیلینگ ، رانش خاک به خود خاک مهار می گردد. میخ کوبی یا همان نیلینگ بعد از آن به واسطه فرانسوی ها و مهندسین آلمانی برای پایداری کوله پل ها و ترانشه ها گالری تونل ها استفاده گردید.

بعد از آن استفاده مختلف و گسترده ی از نیلینگ در طرح های عمرانی مانند ترانشه‌های خط آهن و بزرگ راه ها ، ساخت و سازه های گودبرداری شده و … شد.فلسفه اصلی روش نیلینگ بر پایه پایدار سازی گوه لغزش به وسیله نیل ها استوار می باشد.

قیمت و هزینه نیلینگ

قیمت و هزینه نیلینگ

قیمت و هزینه نیلینگ

نیلینگ ساختمان که با نام میخ کوبی در خاک نیز شناخته می شود به فرآیندی که تسلیح انفعالی زمین با نصب نزدیک به یکدیگر میلگردهای فولادی گفته می شود که متعاقبا در دوغاب دفن می گردند(نیلینگ دیواره ها به معنی تسلیح بر جای خاک موجود با نصب است) . در روش نیلینگ بدین صورت است که همزمان با گودبرداری تحکیم دیواره به شکل مرحله ی از بالا به پایین شکل می گیرد.از این روش می توان در گودبرداری در مواد خاک گونه نیز استفاده کرد.

منظور از نیل میلگردهای افقی با زاویه ده تا بیست درجه نسبت به افق نصب شده اند که اساسا در برابر تنش های کششی می باشند. برای تثبیت دیواره خاکی شیب های طبیعی و گودها از نیلینگ استفاده می گردد.

عوامل زیادی هستند که می توانند در تعیین قیمت نیلینگ موثر باشند ولی تراکم میلگرد و نوع آن از جمله اساسی ترین آنها می باشد. با توجه به شرایط کاری و همچنین آب هوا قیمت نیلینگ ها متغییر هستند. در هر صورت باید بدانید که قیمت زیادتر دلیل بر فنی بودن بیشتر نیست و باید با آنالیز طراحی نیلینگ قیمت دقیق را برآورد کرد.

پایدار سازی گودهای شهری به واسطه نیلینگ

1)با طراحی های اقتصادی و دقیق برای صرفه جویی نمودن در هزینه ها و کم کردن زمان

2)طراحی و اجرا به واسطه گروهی از بهترین تکنسین ها و با تجربه ترین مهندسان

3)ستون کشی و تراکم ارتعاشی و انکراژ

4)پایدار سازی و محکم سازی دیواره های مرتفع سنگی و خاکی برای گودبرداری های مطمئن و عمیق به روش میخ کوبی

5) تحکیم و بهسازی زمین و پایدار سازی و بهسازی زمین،میکروپایل ، استفاده از میکروپایل برای کنترل نشست ساختمان ها ، در جهت کنترل روان گرایی بستر ساختمان ها ، کاربرد میکروپایل برای بالابردن ظرفیت باربری خاک های متفاوت ، در جهت پیشگیری از بالا رفتن نشست ساختمان های موجود در حفاری و تزریق.

نیلینگ

نیلینگ

روش نیلینگ ساختمان چه مزیت های دارد؟

– گودبرداری و پایداری سازی به صورت همزمان صورت می گیرد

– امکان تقویت نمودن طرح در زمان اجرا محیا است

– در فضای محدود ، امکان اجرا وجود دارد

– از میان فضای موجود در مرحله های بعدی عملیات ساختمانی ، حداکثر بهره وری صورت می گیرد.

روش نیلینگ چه معایبی داشته است

– در این روش نیاز است که از همسایگان رضایت گرفته شود.

– ماشین الات سبب ایجاد آلودگی صوتی می شوند.

روش نیلینگ چه خصوصیت های داشته است

بدون اینکه مزاحمتی در مرحله های بعدی عملیات عمرانی باشد می تواند پایداری را تامین کند. البته یکی از مزیت های که برای روش نیلینگ ساختمان مطرح است امکان اجرای پایدارسازی همزمان با عملیات خاکی است. افزون بر این ها به علت اینکه سطح بتنی بر روی خاک ترانشه ها ایجاد می شود از ریزش های موضعی و هوازدگی جلوگیری خواهد شد.

خوشبختانه سرمایه گذاران زیادی هستند که از روش پایدار سازی استقبال خوبی داشته اند و همین موضوع سبب شده تا این روش در بین پیمانکاران ، تامین کنندگان مصالح ، شرکت های مشاور و … به عنوان یک روش نهادیته شود و در عرصه بین المللی نیز شاهد رکوردهای بی نظیری از نظر ابعاد و عمق باشیم.


خاک برداری و گود برداری ساختمان

    نظر

خاک برداری و گود برداری ساختمان

اگر بخواهیم به زبانی ساده خاک برداری یاگودبرداری را تعریف کنیم باید بگوییم زمانی که از سطح زمین خاک برداشته می شود و به عمق زمین می رسد را خاک برداری می گوییم. برای اینکه گودبرداری انجام شود باید مطابق نقشه عمل کرد که گودبرداری تا سطح زیرین فونداسیون صورت می گیرد.اینکار به دو دلیل انجام می شود یکی اینکه با خاک استخراج شده از چاه و … فضای خالی که بین ستون ها و شناژها را پر نماید و دلیل دیگر اینکه محیط تمیز تر و بازتر باشد.

خاکبرداری و گودبرداری ساختمان

خاکبرداری و گود برداری در ساختمان ها به دلایل مختلفی صورت می گیرد که می توان به موارد زیر اشاره کرد:

1)برای اینکه به خاکی بکر ، محکم ، سفت برسند
2)گودبرداری می تواند برای پایین آوردن مرکز ثقل سازه صورت بگیرد و در نهایت در مقابل عوامل طبیعی پایداری زیادتری داشته باشند.
3) می تواند به دلیل قرار گرفتن فونداسیون در مکان امن و دور از سیل و یخبندان باشد.
4) البته باید دقت داشته باشیم که ارتفاع سازه از سطح زمین با توجه به قوانین شهرداری دارای محدودیت است.پس می توان اینگونه گفت که گودبرداری را برای ایجاد طبقه های بیشتر و همچنین ساخت پارکینگ و انباری انجام میدهند تا موارد ذکر شده برای طبقه های زیرزمین تامین شود.

قیمت خاکبرداری و گود برداری ساختمان

موارد مختلفی در قیمت گودبرداری و خاکبرداری ساختمان مطرح است که می توان به موارد زیر اشاره نمود:

1) مکانی پروژه ساختمانی و دسترسی ماشین آلات ساختمانی و همچنین میزان مسیر پروژه تا مکان دپو نخاله.
2) با استفاده از فرمول های هندسه ، حجم خاک برداری محاسبه می گردد

اگر بخواهیم حجم خاکبرداری را محاسبه کنیم باید طول ، عرض ، ارتفاع را با یکدیگر ضرب کنیم اما اگر کوپه خاک داشته باشد به شیوه ی زیر محاسبه می گردد:
حجم مخروط = ارتفاع × مساحت قاعده × 1/3

چک لیست عملیات گود برداری و خاکبرداری

1)اگر اطلاعات دریافتی از آزمایش خاک وجود داشته باشد باید در نظر گرفته شود همچنین مواردی مانند سطح آب های زیر زمینی و همچنین میزان عمق گودبرداری مطابق نقشه باید انجام شود.البته باید به وضعیت ساختمان و زمین های اطراف نیز دقت کافی داشته باشیم.

2)باید پرسنل پیمانکار بیمه باشند.

3)برای مجری گودبرداری باید کد پیمانکاری وجود داشته باشد.

4)باید در هر شهری که هستند از محدودیت ترافیکی در عبور و مرور کامیون ها آگاهی داشته باشید.

5)از ارگان های لازم باید مجوزهای ضروری در صورت نیاز گرفته شود که می تواند شامل ارگان های ذیربط مانند گاز ، برق ، آتش نشانی و … باشد.

6)از تاسیسات شهری و مسیر لوله ها در صورت لزوم باید آگاهی کامل داشته باشید.

7)اگر در زمان گودبرداری آب وجود دارد باید با توجه به شرایط موجود از ترکیب روش های زیر استفاده شود:

  • زهکشی : شیب بندی در روش های که به زهکشی مرسوم است ، ایجاد می شود و یا اینکه حفر چاه زهکش صورت می گیرد و از جداره گود ، آب را خارج می نمایند.
    سه نوع کانال زهکشی وجود داشته است که خندقی ، جناغی ، شبکه ی هستند. باید کف کانال زهکشی را کوبیده کنند که به واسطه آن جذب آب کمتری صورت بگیرد . باید کف کانال از بتن مگرپایین تر باشد.
  • آب را با استفاده از پمپ های زه کش شناور جمع آوری کنند.
  • زیر نظر متخصص ژئوتکنیک ، باید از روش های ژئوسنتتیک استفاده شود.

8)زمانی که میخواهند عمق خاک برداری را محاسبه نمایند باید از نقشه استفاده شود و همچنین با در نظر گرفتن سطح زمین محاسبه می گردد ولی :

  • در صورتی که خاک برداری را عمق مشخص شده انجام بدهیم ولی به خاک محکم و سفتی نرسیم باید به خاک برداری ادامه بدهیم.
  • در صورتی که اضافه خاک برداری حدودا ده تا پانزده سانتی متر باشد باید از خاک معمولی برای مابه التفاوت استفاده کرد و همچنین بکار گیری از کمپاکتور ضروری است.
  • در صورتی که اضافه خاک برداری از هفتاد سانتی متر بیشتر باشد باید مابه التفاوت را به وسیله سنگ وسیمان پر کنید تا زمانی که به ارتفاع معین شده در نقشه برسید.

9? پایدارسازی دیواره گود
توازن نیرو در محل گودبرداری ، با برداشت خاک از سطح زمین تغییر می نماید و می تواند برای زمین های مجاور امکان ریزش خاک و همچنین نشست کردن زمین را به همراه داشته باشد.

این مشکلات می تواند به عنوان خطرهای جدی جانی و مالی برای همسایگان و همچنین کارگران گود شناخته شود که می توان از مهارگود یا پایداری سازی دیواره گود برای آنها استفاده کرد.

مهندسان می توانند از روش های زیر برای مهارگود استفاده کنند که البته به مواردی چون بودجه ، مساحت واندازه سازه، نتیجه آزمایش خاک ،زمین و سازه های مجاور بستگی داشته است.

الف) اجرای فونداسیون در کف گود

در روش اجرای فونداسیون در کف گود،از بیل مکانیکی یا وسایل دیگردر گودبرداری استفاده می شود که حاشیه دیوار تا تا دیوار ساختمان مجاور یک متر محفوظ نگه می دارد و در اصل همین فاصله را می توان به عنوان سازه نگهبان استفاده کرد.
در زمان اجرای فونداسیون ، تنها بخش های که ضروری است را خاک برداری می کنند که البته به صورت همزمان نیست و میلگرد و پی را اجرا می نماید.

ب) نیلینگ

معمولا نیلینگ را برای گودبرداری های انجام میدهند که از 6 متر بیشتر باشد و مجاز به این باشد که سه تا چهار سانتی متر تغییر مکان باشد.در روش نیلینگ در دیوارها سوراخ های مورب ایجاد می گردد که میخ های نیلینگ در آنجا مستقر می شوند. این سوراخ ها با بتن و به واسطه شلنگ رفت و برگشت پر می گردند. در نتیجه می توانند به صورت شبکه ی این میخ ها به یکدیگر متصل شوند و با شاتکریت یا بتن پاش روی آنها تا ده سانتی متر بتن پاشیده می گردد.
در این روش برای نگهداری خاک بالا دست از استحکام خاک پایین دست استفاده می گردد.

ج) سازه نگهبان

برای اینکه مقاوم سازی دیوار گود انجام شود از استقرار ستون های موقت استفاده می گردد، به گونه ی ستون های سازه نگهبان را استقرار میدهند که تداخلی با فونداسیون نداشته باشند.حدودا سازه نگهبان به اندازه 1/3 ارتفاع ساختمان همسایه به زمین وارد می شود.

د) سپرکوبی

برای مهار دیواره گود در سیرکوبی از سپرهای فلزی با چوبی ستفاده می گردد ولی به علت اینکه آلودگی صورتی ایجاد می کند عموما مورد استفاده و اجرا در بافت های شهری نیست.

ه) دیوار دیافراگمی

دیوار دیافراگمی با حفر زمین اجرا میگردد.

و) ترانشه محیطی

مهار دیوارهای گود به واسطه یکدیگر صورت می گیرد. اگر ساختمان های مجاور نشست داشته باشند از روش های مثلا تزریق بتن منبسط شونده یا سوراخ کردن دیوار استفاده می گردد.

گودبرداری چیست؟

گودبرداری یکی از فرایند مهمی است که در ساختمان سازی انجام می شود و لازم است به بهترین شکل ممکن این مرحله به اتمام برسد.در زمین های از گودبرداری انجام می شود که باید همه یا بخشی از ساختمان از سطح طبیعی زمین پایین تر ساخته شود که البته گاهی عمق گودبرداری به چندین متر نیز می رسد که با توجه به جنس زمین تعیین می شود.

عملیات خالی در گودبرداری چیست؟

به عبارتی می توان گفت عملیات خاکی شامل : خاک برداری ، خاک ریزی ، گودبرداری، تسطیح زمین ، حفر کانال ها ، مجاری فاضلاب ، مجاری آب و شیارها و … می باشد که لازم است قبل از انجام عملیات خاکی برخی از اقدامات ضروری انجام گردد:

1)باید بررسی ها و ارزیابی های لازم در خصوص زمین مورد نظر از لحاظ جنس خاک و استحکام صورت بگیرد.
2)بررسی های لازم درمورد موقعیت زمین مورد نظر از لحاظ استحکام و جنس خاک انجام گردد.
3) تمام کارگرانی که در عملیات خاکی کار می کنند باید دارای تجربه های لازم باشند.
4)موقعیت تاسیسات زیر زمینی مانند قنوات قدیمی ، کانال های فاضلاب ، لوله کشی های گاز و آب ارزیابی شود.
5)زمین مورد نظر باید عاری از هر گونه اشیاء زائد مثل بقای درختان ، ضایعات ساختمانی ، تخته سنگ و … شود.

گودبرداری و خاکبرداری

در زمین های که رطوبت طبیعی دارند می تواند برای ماسه گودبرداری را تا عمق یک متر و برای خاک رس 1?25 متر و برای خاک بسیار متراکم دو متر را در نظر گرفت.البته پیش از اینکه گودبرداری را انجام بدهید باید نکاتی را مد نظر داشته باشیم که در ادامه به صورت خلاصه به آنها اشاره شده است:

  • – در صورتی که عمق خاکبرداری از 120 سانتی متر زیادتر باشد باید دیوارهای پیرامون را محکم کرد.
  • – باید پیرامون مکان حفاری را حصار کشی کنید تا از خطرات احتمالی مانند سقوط ازاد،پرتاپ سنگ و … جلوگیری کرد.
  • – هیچ گاه نباید در گودهایی که بیشتر از یک متر عمق دارند کارگری تنها گمارده شود.
  • – برای معابر عمومی که مجاور گودبرداری هستند از نرده یا حفاظ مطمئن استفاده گردد.
  • – در پیاده رو ها نباید مصالحی را قرار بدهید که حاصل گودبرداری هستند.
  • – زمانی که گودبرداری مجاور خط های راه آهن یا بزرگ راهها یا مرکز های باشد که تولید ارتعاش دارند باید از تدابیر احتیاطی استفاده شود تا پیشگیری از ریزش صورت بگیرد.
  • – در حفاری های پر عمق بایددر زمان روز برای متوجه ساختن رانندگان از پرچم قرمز و در شب از چراغ های خط عابرین استفاده شود.

گودبرداری چه ویژگی های دارد؟

گودبرداری را می توان یکی از خطرناک ترین و پیچیده ترین فرآیندهای مهندسی به شمار آورد که باید با دقت تمام صورت بگیرد و برای محفوظ نگه داشتن جان انسان های که درون و خارج از گود و ساختمان های مجاور هستند و همچنین برای فراهم کردن شرایطی ایمن و مطمئن در فرایند انجام کار ، دیواره های آن به واسطه سازه های نگهبان پایدار سازی و مهاربندی گردد.

سازه های نگهبان دارای نمونه های مختلفی هستند که با توجه به عمق گودبرداری ، نوع خاک و میزان حساسیت ساختمان های پیرامون گودبرداری انتخاب می شوند و سپس توسط افراد دست اندرکار پروژه گودبرداری اجرا می شوند که هر کدام از این افراد خود مسئولیت و وظیفه معینی دارند و در نهایت نظارت آن به واسطه سازمان های مرتبط صورت می گیرد.برای اینکه فرآیند گودبرداری انجام شود نیاز است که قبل و بعد از پروژه تهمیداتی بکار گرفته شود که از بروز هر گونه حادثه جلوگیری نماید.

خاکبرداری چیست ؟

ساخت و ساز یکی از موضوعات مهمی است که در آن باید به نکات ریز و درشت دقت کرد و در آن تمامی نکات ایمنی صورت بگیرد.زمانی که از خاک برداری ساختمان یاد می شود یعنی هر گونه فعالیتی که سبب می شود سطح مورد نظر برای اقدامات بعدی آماده شود. در عملیات خاک برداری هر نوع مصالح ، شن و ماسه ، مصالح سنگی ریزشی و لغزشی از بستر رودخانه ، بدون اینکه به جنس و کیفیت آن دقت شود برای تسطیح و شیب بندی و همچنین آماده کردن محیط مورد نظر ، برداشته می شوند.

هر گونه عملیات خاکبرداری که صورت بگیرد باید طبق نقشه های اجرایی باشد و همچنین دستگاههای نظارتی بر روی تمامی دستورالعمل ها نظارت کافی داشته باشند.باید به صورت همزمان عملیات خاکبرداری و رگلاژ سطح ها بدون پوشش صورت بگیرد.پس از اینکه خاک برداری صورت گرفت باید دیگر کارها بلافاصله انجام شود و بعد از اینکه در سطوحی خاک برداری صورت گرفت نباید بیشتر از 72 ساعت در مقابل عوامل جوی و باران قرار گرفته شود.

اگر به هر دلیلی سبب شود که بعد از زمان خاک برداری عملیات سریعا انجام نشود باید قبل از اینکه مراحل بعدی انجام شود لایه های پیشین کنترل شود و اگر لازم بود عملیات اصلاح ، تسطیح و رگلاژ نهایی سطح کار صورت بگیرد.اما اگر پیمانکار به صورت عمدی یا سهوی ، برداشت خاک را تا ترازهای نهایی انجام دهد و عملیات های بعدی پس از مدت زمان طولانی انجام شود و نیاز به برداشت خاکهای رویه یا اماده سازی دوباره بستر برای ادامه فرآیند باشد باید با توجه به نظرات دستگاه نظارت و به هزینه ی پیمانکار صورت بگیرد.

لازم است که در تمامی مراحل خاک برداری دقت لازم انجام شود تا از هر گونه خاک برداری اضافه و از بین رفتن مصالح در کف و جداره ها مخصوصا زمانی که بتن ریزی صورت می گیرد ، جلوگیری شود. اگر که توسط پیمانکار خاک برداری اضافی صورت بگیرد باید محل با مصالح مناسب و یا بتن سازگار با خورندگی خاک تا تراز و رقوم نهایی خواسته شده ، ترمیم و رگلاژ گردد که البته با حداقل بتن C15 بوده و به هزینه ی پیمانکار خواهد بود.

ویژگی های خاکبرداری

برنامه ی زمان بندی وجود دارد که با تایید دستگاه نظارت است و هر گونه کارکرد ماشین ها و استقرارهای آنها ، روش های عملیات با توجه به نوع آنها و طبیعت خاک محل اجرای کار مطابق آن انجام می شود.
هر گونه خاک برداری که برای محل کانال ها در کارگذاری لوله و کابل انجام می شود باید طبق نقشه ها و مشخصه ها با ابعاد و رقوم های مشخص شده باشد.

اضافه خاکبرداری در محل اتصال های لوله ها ، اگر نیاز باشد و همچنین دستگاه نظارت تایید کرده باشد ، انجام می شود. اگر برای کندن از ماشین استفاده شود باید عملیات را تا پانزده سانتی متری عمق نهایی انجام شود و مابقی عملیات در جهت تسطیح و رگلاژ کف کانال به وسیله دست انجام شود.

طی این چند سال با توجه به افزایش طبقه ها و همچنین بالا رفتن تراکم و نیاز به داشتن پارکینگ برای ساختمان ها ، میزان عمق گودبرداری و خاک برداری ساختمان ها بالا رفته است ولی متاسفانه هنوز هم مانند گذشته از روش های سنتی در گودبرداری های کم عمق استفاده می گردد.افراد زیادی هستند که بر این تصورند که استفاده از موارد ایمنی در خاک برداری ساختمان و گودبرداری هزینه های اضافی است ولی باید بدانید گودبرداری و خاک برداری جز مواردی از ساختمان ها به شمار می روند که بسیار پیچیده و خطرناک بوده و باید به دقت تمام انجام شوند . البته نباید فراموش کرد که در خاک برداری های که عمق بیشتری داشته است باید بررسی های دقیق تر و نظارت های لازم با وسواس بیشتری انجام شود و هزینه های لازم در این قسمت پرداخت شود تا بتوان میزان خطرات را کاهش داد و از جان و مال مردم حفاظت کرد.

متاسفانه افرادی سود جو در این رابطه وجود دارند که خود را مسئول نمی دانند و یا سهل انگاری می کنند و به اصول فنی آشنایی ندارند و سبب ایجاد حادثه می شوند.اگر دیواره پروژه گودبرداری و خاک برداری ساختمان ها سریعا بعد از خاک برداری ثابت و پایدار باشد ، دلیلی ندارد که در زمان های بعد هم همین گونه باقی بماند.

در نهایت باید بدانید که خاک برداری یکی از عملیات مهم در ساختمان است که باید با رعایت اصول مهندسی و ایمنی صورت بگیرد و همچنین روش های فنی در آن دقیقا تحت نظر گرفته شود و اگر نیاز باشد از دیواره ها حفاظت کافی انجام شود.

خاکبرداری گروه خاکبرداران

ارائه خدمات خاکبرداری به صورت کاملا حرفه ای

گودبرداری گروه خاکبرداران

ارائه خدمات گودربرداری در کمترین زمان ممکن ، ایمن و کم هزینه

راه سازی گروه خاکبرداران

راه سازی و ترمیم جاده ها توسط گروه خاکبرداران ، در تمام نقاط ایران

خاکبرداری و گودبرداری

مشاورین و متخصصین ما آمده ارائه خدمات مشاوره ای در زمینه های مختلف می باشند.


تالار عروسی لوکس

    نظر

تالار عروسی لوکس | ده ویژگی برتر تالار عروسی لاکچری , لوکس و مجلل  


 

تالار عروسی لوکس | ده ویژگی برتر تالار عروسی لاکچری و لوکس , تالار عروسی مجلل , باغ تالار عروسی با کلاس و شیک , باغ برای عروسی در کرج مجلل : درباره تشریفات عروسی نکته های زیادی از دکور، تزئینات و تالار عروسی وجود دارد. برای راهنمایی و کمک به شما به 10 مورد از آن ها اشاره کرده ایم.

تزئینات سقف تالار عروسی با استفاده از پارچه

برای تزئین کردن سقف باغ تالار عروسی از پارچه به زیبایی آن فضا کمک می کند. در حالت رسمی از پارچه هایی با رنگ سفید استفاده می شود، ولی اگر به دنبال زیبایی خاصی هستید به شما پیشنهاد می کنیم از رنگ های روشن مانند لیمویی استفاده کنید. برای جذابیت و زیبایی بیشتر می توانید پارچه های رومیزی را هم با پارچه های سقف ست کنید.

استفاده از صندلی مجلل و راحت به همراه کوسن های زیبا

اگر فضای سالن شما بزرگ است بهتر این است که از صندلی های لوکس و زیبا برای عروس و داماد استفاده کنید و از کوسن های زیبا برای جذابیت بیشتر روی آن ها قرار دهید. رنگ کوسن ها اهمیت زیادی دارد، بهتر است رنگ آن ها روشن باشد و از بهترین پارچه درست شده باشند.

تابلویی برای گذاشتن کارت دعوت تهیه کنید

به جای استفاده از میز های قدیمی که کارت دعوت باغ عروسی بر روی آن قرار می گرفت می توانید از تابلوهای زیبا یی برای قرار دادن کارت دعوت استفاده کنید. این تابلوها را نزدیک ورودی تالار قرار دهید. این تابلوها به زیبایی سالن عروسی می افزاید و به مهمانان در پیدا کردن جای خود کمک می کند.

استفاده کردن از گل های آویز بر روی سقف.

اگر از گل ها برای زیبایی میزها در سالن استفاده می کنید می توانید برای زیباتر شدن و رویایی شدن فضا گل ها را از سقف، کمی بالاتر از میز میهمانان آویزان کنید.


طراحی تالار عروسی

باغ تالارعروسی شمس العماره

آدرس :

کرج , بلوار پیام ( جاده قزل الحصار) , بلوار خلیج فارس ( ملک آباد ) , باغ تالار شمس العماره

شماره تماس :

09121444424        09121021839


بر روی میز لامپ هایی با رنگ های زیبا قرار دهید.

برای نور پردازی و زیبایی میزها می توانید از لامپ های مختلف بر روی هر میز استفاده کنید.همچنین می توانید در اطراف گلهایی که بر روی میز قرار گرفته لامپ های کوچکی قرار دهید. با این کار به زیبایی فضا و سالن می افزایید.

وسایل غذا خوری زیبا استفاده کنید.

استفاده از چنگال، چاقو و قاشق های زیبا و براق به زیبایی تالار و میز غذا می افزاید و باعث می شود میهمانان حس خوبی بسبت به فضا داشته باشند.

از لیوان های زیبا و رنگی یک دست استفاده کنید.

به جای این که هزینه خود را برای خرید لیوان های تکراری سفید رنگ کنید بهتر است لیوان های رنگی تهیه کنید و به انتخاب عروس و داماد آن ها را روی میز بچینید. لیوان های رنگی میز شما را زیباتر و به جذابیت آن می افزاید. مطمئن باشید با این کار خود پشیمان نمی شوید.

شمع و گل بر روی میز قرار دهید.

برای تزئین میز از شمع و گل هایی زیبا استفاده کنید. به جای استفاده از دسته گل های بزرگ که فضای زیادی را می گیرند از گل های کوچک و یکدست به همراه شمع های بلند بر روی میز استفاده کنید. استفاده کردن شمع بر روی میز حس آرامش به همراه دارد. زمانی که عروس و داماد در جایگاه خود می روند و نور سالن خاموش می شود شمع ها با نور خود فضا را بسیار رمانتیک و زیبا می کند.

چه مکان هایی برای عکس گرفتن مناسب است؟

در داخل سالن یا باغ برای عروسی مکان هایی ایجاد کنید که عروس و داماد و مهمانان بتوانند با هم و یا به صورت تکی عکس بگیرند. می توان از رنگ ها و نیز حالت های مختلف که بیانگر کارهایی متفاوت هستند استفاده کرد. این مکان ها باعث خوشحالی و سرگرمی مهمانان می شود و با گرفتن این عکس ها خاطره ای را از خود به جای می گذارند.

استفاده از شماره میز های منحصر به فرد

اگر می خواهید جشنی خاص داشته باشید همه میز ها را شماره گذاری کنید و از قبل جای تمام میهمانان را مشخص کنید و روی هر میز طوری آن را قرار دهید که مهمانان آن را ببینند بهتر است ازدسته گل، پرچم جشن، چراغ و دستمال مخصوص روی میز ها استفاده کنید.

برچسب ها: , , , , , ,


کاشت مو زنان

کاشت مو زنان , کاشت موی طبیعی در زنان , تکنیک های کاشت مو زنان

فهرست مطالب [پنهان سازی]

 کاشت مو زنان , کاشت موی طبیعی در زنان ، تکنیک های کاشت مو در زنان ، علت‌ های اصلی ریزش موی زنان، کاندیدای مناسب برای کاشت موی طبیعی زنان ، سوالات متداول در رابطه با کاشت موی طبیعی در زنان : انسان ذاتا طرفدار و خواهان زیبایی است . در این میان داشتن موهای پرپشت تاثیر زیادی در زیبایی دارد . متاسفانه عده ای از افراد به مشکل ریزش مو مبتلا می باشند ، و این موضوع آن ها را بسیار نگران می کند ، چرا که ریزش مداوم منجر به طاسی می شود . باید بگوییم که امروزه با وجود روش هایی می توان از ریزش مو پیشگیری کرد . ویا حتی این مشکل را با عمل کاشت مو درمان کرد .

کاشت مو طبیعی زنان


کاشت مو در بین مردان رایج تر می باشد ، و معمولا در بین زنان چندان متداول نمی باشد . چرا که زنان کمتر دچار مشکل عقب رفتن خط رویش مو در جلوی سر می شوند . می توان اینگونه بیان کرد که مشکل ریزش مو در بین زنان خفیف تر می باشد . و برای حل مشکل معمولا از کلاه‌ گیس، بافت و موارد مشابه استفاده می کنند . ولی اگر مشکل ریزش مو در بین زنان به اندازه ای باشد ، که نتوان آن را نادیده گرفت و راهی برای پنهان کردن وجود نداشت . در این صورت فرد اعتماد به نفس خود را از دست می دهد و از حضور در محیط های اجتماعی شرمسار می شود .

اگر شما هم جز دسته زنانی هستید ، که دچار ریزش موی شدید شده اید و این موضوع شما را به شدت نگران کرده ، می توانید به کلینیک تخصصی لیزر مو مراجعه کنید . متخصصین ما در کلینیک لیزر مو ، مشکلات ریزش مو در میان زنان را با شیوه های گوناگون در مقایسه با ریزش مو در میان مردان در هنگام ترمیم موی سر، مژه و ابرو درمان می کنند. در حقیقت الگوی ریزش مو در بین زنان متفاوت از مردان می باشد و معمولا پخش تر است . و همچنین مشکل ریزش مو در بین زنان در تمام سنین ، می تواند رخ دهد . این درحالی است که الگوی ریزش مو در بین مردان معمولا وابسته به عوامل ژنتیکی است . ولی ریزش مو در زنان با شرایط دیگر ارتباط داشته و ممکن است ، هر یک از این شرایط علت اصلی ریزش مو در زنان باشد

علت‌ های اصلی ریزش موی زنان

درمان ریزش مو در بین زنان دلایل مختلفی دارند ، برخی از علت های اصلی ریزش موی زنان عبارتند از :

  • یائسگی
  • تغییرات هورمونی (بعد از به دنیا آوردن فرزند)
  • عوارض جانبی مصرف دارو
  • کاهش یک‌باره وزن
  • کم خونی
  • بیماری پلی کیستیک تخمدان
  • استرس احساس و فیزیکی
  • نتایج ناشی از آسیب‌دیدگی یا انجام عمل جراحی
  • مشکلات تیروئید

علاوه بر موارد ذکر شده شرایط مختلف روانی، فیزیکی و شیمیایی می‌توانند علت ریزش مو به صورت گسترده بر روی منطقه سر باشد . ریزش موی ناشی از کشیدن (به خاطر استفاده از شیوه های مختلف حالت دادن به مو در طول یک دوره زمانی طولانی‌مدت) و استفاده از محصولات حالت دهنده شیمیایی آسیب‌زا برای مو (مواد شیمیایی حالت دهنده مو) بیشتر از موارد دیگر منجر به ریزش مو در بین زنان می شود .

کاشت مو زنان

الگوی نرمال ریزش مو در میان زنان چگونه است؟

معمولا ریزش موی آندروژنیک در میان زنان به گونه ای است که خط رویش مو هیچ تغییری نمی کند و فقط موهای موجود در منطقه بالای سر نازک می‌شوند. و معمولا نازک شدن مو به صورت پخش بر روی سر ایجاد شده و در نهایت منجر به نازک شدن مو به صورت قابل توجه در ناحیه های مختلف سر می شود.

آیا روند کاشت مو در میان زنان و مردان گوناگون است؟

از آنجایی که اگوی ریزش مو در بین زنان متفاوت از الگوی ریزش موی مردان است ، عمل جراحی ترمیم و کاشت مو هم متفاوت خواهد بود . در عمل جراحی برای کاشت مو در زنان ، هیچ جای زخم و اسکاری روی پوست بیمار باقی نمی ماند . و همچنین ، ناحیه های خاص که برای عمل جراحی نیازمند اصلاح کردن می باشند ، در زیر موهای بلند پنهان می شوند . از این رو کاشت مو در بین زنان چندان مشخص نیست و افراد دیگر متوجه این عمل جراحی نخواهند شد و شرایط ظاهری شخص بعد ار درمان حفظ می شود .

کاندیدای مناسب برای کاشت موی طبیعی در زنان

کاشت موی طبیعی در زنان

کاشت موی طبیعی در زنان

کانیدای مناسب برای کاشت مو طبیعی در بین زنان دارای شرایط زیر می باشند :

  • معمولا زنانی که زنانی که به خاطر آسیب‌دیدگی، سوختگی، جآسان ناشی از تصادفی و سوختگی شیمیایی موی خود را از دست داده اند ، کاندید مناسبی برای کاشت مو هستند .
  • زنانی که قبلاً از عمل جراحی زیبایی یا پلاستیک استفاده کرده و به خاطر شکاف جراحی ناآسان موهای خود را در اطراف شکاف از دست داده اند .
  • زنانی که الگوی ریزش مو در آنان بسیار مشابه الگوی ریزش مو در بین مردان باشد . این زنان ممکن است ، با مشکل عقب رفتن خط رویش مو و در نهایت نازک شدن موی سر مواجه شوند ، و منطقه اهدا کننده مو بر روی سر آن‌ها تحت تاثیر ریزش موی آندروژنتیک قرار نگرفته باشد .
  • زنانی که به خاطر شرایط فیزیکی یا کشش مو (عوامل غیر هورمونی) دچار ریزش مو شده اند .
  • زنانی که به مشکل ریزش موی حاشیه ‌ای دچار شده باشند. این مشکل شبیه به حالتی است که موها به دلیل فشار وارد شدن ، دچار ریزش شوند .

مراحل کاشت مو زنان

مراحل کاشت موی طبیعی در زنان

مراحل کاشت موی طبیعی در زنان

روش درمان کاشت مو طبیعی زنان

عمل جراحی کاشت مو در زنان ، بر حسب ریشه های مورد نیاز برای کاشت در منطقه سر به زمانی حدود سه ساعت و نیم تا پنج ساعت نیاز است . مراحل درمان عبارتند از :

مرحله 1: آماده‌سازی بیمار

در مرحله ی اول ، بیمار برای عمل جراحی آماده شده و در موقعیت مناسب قرار می‌ گیرد. برای اینکه بیمارد در طول درمان ، راح باشد ، نباید از نوشیدنی ها و تنقلات در طول جراحی استفاده کند .

مرحله 2: بی‌حسی و برداشتن مو از منطقه اهدا کننده

در مرحله ی دوم منطقه اهدا کننده مو ب، به صورت موضعی و با استفاده از مواد مخصوص بی حس می شود . از این رو بیمار در طول دوره درمان راحت خواهد بود ، و هیچ دردی احساس نمی کند . بعد از بی حسی کامل منطقه ی تحت درمان ، ریشه های مو از منطقه اهدا کننده جدا می شود . و سپس به آن منطقه بخیه زده می شود . ریشه های مو با دقت تمام و با استفاده از روش های جراحی جداسازی می شود.

مرحله 3: جداسازی ریشه های مو

جداسازی ریشه های مو از منطقه ی اهدا کننده ، یکی از مهم‌ترین مراحل کاشت موی طبیعی در زنان می باشد . از این رو برای هر کاشت مو ، نیاز به جدا کردن بادقت از منطقه ی اهداکننده می باشد . باید به این نکته توجه کرد که ، اگر تعداد موی کاشت شده در یک محل زیاد باشد ، و یا در ناحیه های اطراف ریشه های مو بافت و پوست زیاد باشد ، احتمال فشرده دیده شدن ریشه های مو و ظاهر نامناسب وجود دارد .

مرحله 4: کاشت مو در منطقه دریافت کننده

مرحله ی آخر درمان کاشت موی طبیعی در زنان ، کاشت مو در منطقه ی دریافت کننده می باشد . برای این منظور ، منطقه دریافت کننده با استفاده از شکاف‌های کوچک آماده شده و برای ایجاد ظاهر موی مناسب تنظیم می شود. برای اینکه ظاهر طبیعی در منطقه ی دریافت کننده حفظ شود ، ضروری است ، که شکاف ها با دقت ایجاد شود . در مرحله ی آخر ، بر حسب الگوی طراحی شده ، ریشه های مو در منطقه دریافت کننده پیوند زده می شود.


پرسش های متداول در رابطه با کاشت موی طبیعی در زنان


دوره بهبودی بعد از عمل جراحی کاشت موی طبیعی در زنان چقدر است؟

طول دوره بهبودی بعد از عمل جراحی کاشت موی طبیعی در زنان ، کوتاه بوده و از 1 تا 2 روز تا 1 هفته متغیر می باشد . معمولا ظاهر زنان بعد از عمل جراحی کاشت مو چند روز اول بعد از درمان طبیعی می باشد ، و در منطقه روی سر (منطقه دریافت کننده) به مقدار کافی مو دارند ، و همچنین در پشت سر موی بلند دارند . و از این رو منطقه اهدا کننده مو را از دید سایرین پنهان می باشد . بعد از عمل جراحی ، بیمار ممکن است ، در ناحیه ی تحت درمان ، دچار مقداری بی‌حسی یا احساس آفتاب‌سوختگی کند . این علائم نشان دهنده ی بهبود یافتن ناحیه های تحت درمان می باشد .

نتایج مورد انتظار بعد از عمل جراحی کاشت موی طبیعی در میان زنان چگونه است؟

نتایج مورد انتظار بعد از عمل جراحی کاشت موی طبیعی در میان زنان ، معمولا بعد از سه ماه اول ظاهر می شود . بعد از گذشت سه ماه ، موهای کاشته شده ، به طور طبیعی شروع به رشد می کنند . و در طی شش تا دوازده ماه روند بهبودی ادامه خواهد داشت .

طول مدت دوام نتیجه های کاشت موی طبیعی در میان زنان چقدر است؟

طول مدت دوام نتیجه های کاشت موی طبیعی در میان زنان می تواند ، مادام العمر و همیشگی باشد . چراکه ، ریشه های موی مورد نیاز برای کاشت مو از منطقه پشت سر بیمار گرفته می شود ، و این منطقه به تغییرات فیزیولوژیک، ژنتیک و متابولیک حساس نمی باشد . و برای دست یابی به بهترین نتایج بعد از درمان ، ریشه های موی مورد نیاز از پشت منطقه سر گرفته می شود .

برای عمل جراحی کاشت موی زنان از چه نوع از مواد بی‌حسی استفاده می شود؟

بعد از اینکه ناحیه های اهدا کننده مو به دقت مشخص شد ، موهای بالای این منطقه بالا زده شده و به ناحیه های اهدا کننده مو دسترسی مورد نیاز ایجاد می شود. از این رو بعد از ااینکه موها از منطقه اهدا کننده خارج شد ، می توان با استفاده از موهای بخش بالای آن منطقه ی تحت درمان راپوشاند . بعد از ایجاد دسترسی لازم به منطقه اهدا کننده ، برای استخراج مو از منطقه سر با استفاده از روش FUE ، موی سر بیمار در منطقه اهدا کننده به مقدار کافی کوتاه می شود . بخش اهدا کننده مو بعد از آماده‌سازی این منطقه، با استفاده از مواد بی‌حسی موضعی مشابه مواد مورد استفاده در دندانپزشکی بی‌حس خواهد شد.

طول مدت لازم برای جراحی کاشت موی طبیعی برای زنان چقدر است؟

طول مدت لازم برای جراحی کاشت موی طبیعی برای زنان ، با توجه به روش های پیشرفته و دقیق مورد استفاده برای کاشت مو حدود 4 تا 8 ساعت ی بیشتر می باشد . از این رو عمل جراحی کاشت موی طبیعی به دو مرحله تقسیم می شود. در صبح روز جراحی بیمار بر روی تخت دراز می کشد ، و ریشه های موی مورد نیاز از منطقه اهدا کننده جدا می شود . در این مرحله بیمار کاملا راحت است و حتی می تواند می‌تواند با استفاده از هدفون به آهنگ‌های مورد علاقه خود گوش کند . همچنین در این مرحله از درمان می‌توان از داروهای خوراکی مسکن برای راحتی بیمار استفاده کرد . در بعد از ظهر روز جراحی، بیمار به پشت روی تخت دراز کشیده و بعد از انجام بی حسی موضعی ریشه های مو به دقت در منطقه دریافت کننده کاشته می شود .

آیا مراقبت‌های ویژه از منطقه تحت درمان بعد از عمل جراحی کاشت موی طبیعی در زنان لازم است؟

بعد از عمل جراحی کاشت مو طبیعی زنان بایستی از منطقه ی تحت درمان یکسری مراقبت هایی به عمل بیاید . به این منظور بیمار برای اصلاح مو و شستشوی آن از شیوه های عادی استفاده می کند. همچنین از روش های لیزر درمانی، سرمه‌ ای خانگی و شامپوهای ویژه به منظور افزایش طول مدت دوام و نیز کیفیت مو استفاده می شود . در واقع بعد از عمل جراحی کاشت موی طبیعی در میان زنان مراقبت خاص از موها لازم نمی باشد.

هزینه جراحی کاشت موی طبیعی بین زنان چقدر است؟

هزینه ی جراحی کاشت موی طبیعی در بین زنان به فاکتورهای متعددی همچون ا تعداد ریشه های موی مورد نیاز و استفاده کردن یا نکردن از بقیه شیوه های غیر جراحی قبل از جراحی کاشت موی طبیعی بستگی دارد .

برچسب ها: , , , , , ,


رفع تیرگی واژن با لیزر مونالیزا تاچ

رفع تیرگی واژن با لیزر مونالیزا تاچ , روشن سازی و سفید کردن ناحیه واژن

رفع تیرگی واژن با لیزر مونالیزا تاچ , روشن سازی و سفید کردن ناحیه واژن : به دلیل پوشید لباس های زیر که از جنسهای پلی ایستر و یا الیاف مصنوعی ممکن است که باعث تیره شدن رنگ واژن باشد . همچنین عوارض ناشی ازاستعمال برخی از داروها و یا کرم های لوبر یکانت می تواند موجب تیره شدن رنگ واژن شود .

حاملگی و افزایش رنگدانه های پوست به دلیل افزایش یافتن هورمون انسولین در بدن یکی دیگر از دلایل تیره شدن رنگ واژن می باشد . اکثرخانوم هایی که مبتلا به دیابت دوم هستند هم رنگ واژنشان تیره می باشد . در بیشتر افراد که به دوران یائسگی نزدیک می شوند کم کم پوست واژن به تیره متمایل می شود که این تغییر یک عمل طبیعی است . درکل با مراجعه کردن به یک پزشک متخصص مربوطه به راه حل هایی برای از بین بردن تیرگی واژن وعلت آن روشن شود .

رفع تیرگی واژن با لیزر مونالیزا تاچ

علت تیره شدن لب های واژن چیست؟

جریان خون با تحریک شدن فرد در اندام های تناسلی او افزایش یافته و باعث می شود بافت واژن ورم کرده ومرطوب شود . که این موارد از نخستین نشانه های تحریک جنسی می باشد . در این حالت کلیتوریس ولب های داخلی واژن هم به رنگ تیره در می آید . بعد از از بین رفتن حالت تحریک جنسی ورسیدن زن به ارگاسم رنگ واژن به حالت طبیعی و دوباره ی خود باز می گردد . در تمام مدت زمان این فرایند متغییر شدن رنگ واژن , در موقع تحریک جنسی امکان دارد رنگ قرمز واژن به قهوه ای , کبود ویا بنفش ورنگ صورتی واژن به قرمز تغییر کند . این تغییرات , امری کاملا طبیعی می باشد .

نه تنها در زنان رنگ واژن می تواند متفاوت باشد , بلکه عواملی هم می تواند تاثیر گذار باشد , عواملی همچون :

  • افزایش سن
  • عامل های ژنتیکی
  • نداشتن تعامل هورمونی
  • تیغ زدن های پی در پی
  • استفاده ی مکرراز پودر تالک
  • عفونت ها
  • افزایش وزن
  • کاهش برخی ویتامین ها ومواد معدنی در بدن
  • تولید بیش از اندازه ی ملاتونین در واژن
  • استعمال برخی از کرم ها , صابون ها , شامپوهای بدن ومحصولات دیگر
  • پوشیدن لباس , ویا لباس زیر تنگ که ساخته شده از مواد مصنوعی می باشند .

تا موقعی که نشانه هایی مانند خارش , درد , ترشح از واژن ویا احساس بوی بد واژن مشاهده نشده هیچ نگرانی وجود ندارد ولی در مواردی که یکی از این نشانه ها نمایان شدند ( تیرگی واژن داشته و یا نداشته باشد ) این علائم نشان دهنده ایجاد عفونت در خانوم ها می باشد و مراجعه کردن به پزشک زنان الزامی است .

چگونه می توان باعث روشن شدن پوست واژن شد؟

سفید کردن پوست اطراف واژن ومعقد را عمل روشن کردن آلت تناسلی است . این قسمت از بدن دیر و یا زود تغییر رنگ دادو وتیره می شود . تغییرات هورمونی و عوامل ژنتیکی وارثی از مهم ترین علت های تغییر رنگ در قسمت آلت تناسلی می باشد . برای روشن کردن پوست واژن روش های متفاوتی وجود دارد .

افراد بیشتری مایل هستند که پوست این قسمت از بدن را روشن کنند . دلایل زیادی برای دفاع از این افراد چه از لحاظ زیبایی و چه از لحاظ علمی وجود دارد . در کل دلایل ارائه شده هر یک از روش های زیبایی کاملا شخصی می باشد واین به خود شخص بستگی دارد . تکنیک های بیشتری وجود دارند که به یاری افرادی که از ظاهر آلت تناسلی خود رضایت ندارند و مایل به تغییر دادن هستند وجود دارد . در بیشتر فرهنگ ها تصورات غلطی متاسفانه وجود دارد که باعث ایجاد اطلاعات نادرست در مشکلات اینچنینی شده , تصورات نادرستی هم برای کسانی که این مشکلات را دارن وبرای درمان اقداماتی کرده اند وجود دارد .

روشن کردن  واژن با دستگاه لیزر مونالیزا تاچ

همانطور که پوست صورت با لیزر درمانی می توان روشن کرد . این عمل را می توان با پرداخت هزینه مونالیزا تاچ در پوست ناحیه ی تناسلی هم انجام داد . ولی در این مورد نوع لیزر استفاده شده در این کار متفاوت بوده وباید از انرژی مناسبی استفاده کرد . لیزر موتالیزا باعث جوان سازی پوست ناحیه تناسلی شده و در ناحیه ی تناسلی تولید کلازن را تحریک می کند . پوستی که با افزایش سن و به دلیل تغییرات هورمونی در بدن در موقع پیر شدن می باشد . نتایج این روش درمانی بلافاصله از نخستین جلسه درمانی قابل مشاهده می باشد در ضمن در طول این فرایند احساس هیچ دردی وجود ندارد. هر قسمتی از بدن امکان دارد تغییر رنگ داده وتیره شود و در مورد آلت تناسلی , با اینکه این ناحیه غیر قابل مشاهده است ولی تیرگی آن می تواند برای فرد ویا شریک جنسی آزار دهنده باشد و.

سفید کردن واژن با لیزر مونالیزا تاچ


از مزایای استفاده از دستگاه لیزر مونالیزا تاچ برای رفع تیرگی اطراف واژن

برای لایه برداری پوست خیلی حساس ناحیه ی تناسلی در روش های قدیمی از مواد شیمیایی استفاده می شد . امکان داشت برای پوست حساس این قسمت از بدن آسیب بیشتری بزند . لیزر درمانی برای اینکه پوست ناحیه تناسلی , علاوه بر اینکه باعث روشن کردن پوست این ناحیه می شود , موجب می شود قرمزی پوست در این ناحیه نیز برطرف شود . لیزر یک پرتوی نوری با تمرکز بالاست . پزشک می تواند برای بهبودی واریس پا از این لیزر نیز استفاده کند .

در درمان واریس پا بوسیله ی گرمای لیزر رگ های واریسی شده ای که ,ب باعث تشکیل بافت های اضافی می شود ( جای زخم ) بعد از بهبود یافتن زخم سوزانده می شود . این بافت اضافه باعث می شود رگ بسته شده و خون به رگ هرگز نرسد و در نهایت باعث می شود که این رگ از بین برود . که با این فرایند علائم واریس پا کاهش می یابد . بافت مرده ی رگ با گذشت 1 یا 2 سال رگ کم کم محو می شود .

چگونگی جوانسازی واژن با لیزر مونالیزا تاچ

جوانسازی واژن با لیزر مونالیزا تاچ : این تکنولوژی یک روش کاملا غیر تهاجمی بوده و نداشتن درد و تاثیر گذلری چشمگیر آن مزیت های ویزه ی این روش می باشد . در مواقع یائسگی عمل زیبایی واژن یک روش روشن سازی واژن و یا ناحیه ی تناسلی یک عمل با سرعت زیاد می باشد که مدت زمان لازم برای این روش تنها 5 دقیقه می باشد . بعد از درمان ماندن در کلینیک ضروری نیست و دوره ریکاوری کوتاه مدتی دارد . ولی در هر حال ما یک دوره ی 7 روزه را برای ریکاوری وبهبودی کامل توصیه می کنیم که در این مدت باید از مقاربت جنسی اجتناب کنید تا پوست بسیار حساس این قسمت از بدن به طور کامل باز سازی شده باشد .

ریکاوری بعد از درمان

ما برای آن دسته از افرادی که لیزر واژینال انجام داده اند و برای گذراندن دوره ی ریکاوری به بهترین شکل ممکن به نتایج بهتری برسند این توصیه ها را گوشزد می کنیم :

  • تمیز وخشک نگه داشتن ناحیه ی تناسلی و واژن در مدت 2 الی 4 روز پس از لیزر واژن , استفاده از پماد آنتی بیوتیک موضعی در مدت این زمان توصیه نمی شود .
  • به یاد داشته باشید تا یک هفته بعد از درمان , درد وحساسیت به لمس در این ناحیه ادامه دار است .
  • پوست بیمار به علت اینکه لایه برداری شده امکان دارد سوزش ویا تحریک پوستی داشته باشند . در این موارد استفاده از داروی آنتی بیوتیک برای مبارزه با این سوزش بلا مانع است .
  • برای بازگشت به فعالیت های فیزیکی شدید و ورزش می بایست از درمان 10 روز گذشته باشد .
  • برای ریکاوری و رسیدن به بهبودی کامال همیشه سعی کنید این ناحیه را بطور کاملا تمیز وضد عفونی نگه داشته واطمینان حاصل کنید .

نتایج درمان لیزر مونالیزا

سعی ما این است که قبل از هر اقدامی با خود فرد صحبت هایی رد و بدل شود . و فرد را از همه ی نگرانی ها که در موارد تیرگی ناحیه ی تناسلی خود دارد مطلع شویم . ما به فرد این تضمین را می کنیم که , رفع سیاهی واژن را بوسیله ی استفاده از روشن سازی واژن و کمک گرفتن از تکنیک ساده ولی تاثیر گذار انجام دهیم . نتایج این تکنیک از تمامی نتایجی که با استفاده از تمامی کرمهای روشن کننده پوست به دست می اید , بسیار رضایت بخش , به طور طبیعی وماندگاری آن بیشتر است .

برچسب ها: , , , , , ,