سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کلینیک لیزر موهای زائد , کلینیک جوانسازی پوست

اساس کار سیستم های EM

اساس کار سیستم های EM

اساس کار گیت فروشگاهی و سیستم های EM : یک میدان مغناطیسی خیلی قوی وجود دارد که عناصر امنیتی ان حاوی نوارمغناطیسی نرمی از جنس آمورف هستند که به طور دوره ای قطبهای مغناطیسی بر روی این نوار معکوس می شوند. معمولا بین 1 هرتز تا 1000 هرتز می باشد. وقتی که نوارها در میدان مغناطیسی اشباع شوند باعث تولید هارمونیک در فرکانس پایه ی دستگاه امنیتی می شوند؛ و در این صورت دستگاه امنیتی به فرکانس هارمونیک ها عکس العملی نشان نمی دهد و برعکس به دیفرانسیل سیگنال ها واکنش نشان میدهد.

اساس کار سیستم های EM

با این سطح امنیت و فرکانس پایین این سیستم های الکترومغناطیسی فقط برای کالا هایی فلزی مناسب هستند. درباره نقطه ضعف این سیستم ها باید گفت که برای اینکه بازرسی درست انجام شود که باید خطوط میدان مغناطیسی دستگاه امنیتی به صورت عمود بر نوار فلزی آمورف باشد؛ که به موقعیت گیت ها بستگی دارد.

این تگ ها با لایه مغناطیسی پوشانده شده اند و برای اینکه این تگ ها از کار بیفتند صندوقدار با یک اهن ربای قوی غیر فعال می کند به این ترتیب که آهنربای دائمی قوی را در امتداد نوار مغناطیسی برای غیر فعال کردن عنصر امنیتی می کشد.

بیشتر بخوانید : گیت فروشگاهی

معمولا در این تکنولوژی امکان این که این برچسب ها مجدد فعال و قابل استفاده بشود وجود دارد به این ترتیب که حدود 10 عدد سیم پیچ اصلی وتعدادی سیم پیچ کوچکتر باید وسط دوسیم پیچ اصلی قرار داد تا میدان لازم را جهت فعال سازی مجدد بدست آورد.


اساس کار سیستم های AM

اساس کار سیستم های AM

اساس کار گیت فروشگاهی و سیستم های AM : درباره ساختار وعناصر امنیتی سیستم های AM باید بگوییم که سیستم am از جعبه های پلاستیکی کوچک طول 40 میل و عرض 14 تا 18 میل و تقریبا ضخامت آن 1 میلی متر است. این جعبه از 2 نوار تشکیل شده که یک نوار ان فلز سختِ مغناطیسی که به جعبه پلاستیکی متصل شده و دیگری یک نوار فلزی از جنس آمورف است برای ارتعاش مکانیکی آزادانه عمل کند.

اساس کار سیستم های am

وقتی که طول فلزهای فرو مغناطیس در فلزهای مثل اهن در مجاورت یک میدان مغناطیسی با شدت میدان H دچار تغییر می شود و این پدیده را Magnetisation می نامند؛ مثلا می توان این گونه تعریف کرد که فلز فرومغناطیس با طول یک اینچ اگر در یک میدان مغناطیسی قرار بگیرند طول آن تغییر می کند؛ و باعث تغییر کوچکی در فواصل اتمی آن می شود.

وقتی که نوار فلزی در میدان مغناطیسی متناوب مرتعش می شود ارتعاش دامنه در راستای طول نوار فلزی بالا است مخصوصا هنگامی که فرکانس میدان مغناطیسی متناوب با فرکانس تشدید نوار فلزی (فرکانس ارتعاش) مطابق شود. این پدیده در مواد امورف اشکار است. این لیبل امنیتی AM با فرکانس کاری 58KHz برای فروشگاههای که دارای کالاهایی از جنس فلز و شبه فلز هستند بسیار مناسب است و بیشترین کاربرد این نوع لیبل ها در فروشگاه های لوازم آرایشی و لوکس فروشی ها مورد استفاده قرار می گیرد.

بیشتر بخوانید : دزدگیر پوشاک

مرتعش شدن نوار فلزی موجب انتشارمیدان مغناطیسی متناوب می شود که این مرتعش شدن در نوار یک عامل تعیین کننده است از این رو که سبب به وجود امدن میدان مغناطیسی متناوب می شود و با فرکانس رزونانس نوار فلزی در عنصر امنیتی همسان می شود. تحت تاثیر میدان مغناطیسی نوار آمورف شروع به ارتعاش می کند. خاموش بودن میدان مغناطیسی متناوب در نوار مغناطیسی ارتعاش نوار فلز آمورف تشکیل می شود و وباعث انتشار دیاپازل در میدان مغناطیسی متناوبی می شود؛ که با یک سیستم امنیتی ساده به راحتی قابل تشخیص است.

از مزایای خوب این روش باید اشاره کرد که هنگامی که عنصر امنیتی در حال پاسخ دادن است، سیستم امنیتی فرستنده نیست و با درجه ی یکسانی از حساسیت می توان آشکار ساز گیرنده ها را طراحی کرد.

عنصر امنیت یک مغناطیس است و نوار فلزی سخت به شکل یک اهن ربای که شدت پسماند زیاد را دارد هست غیر مغناطیسی شدن نوار سخت باعث غیر فعال کردن عنصر امنیتی نوار مغناطیسی می شودو وقتی این اتفاق بیفتد. فرکانس عملیاتی سیستم دیگر فرکانس رزونانس را در امورف ایجاد نمی کند؛ و نوار مغناطیسی سخت فقط توسط یک میدان مغناطیسی متناوب قوی و به آهستگی غیر مغناطیسی می شود پس باید گفت که عنصر امنیتی بوسیله یک آهنربای دائمی توسط مشتریان فروشگاه دستکاری نمی تواند بشود و امری غیر ممکن است.


اساس کار سیستم های rf

اساس کار سیستم های rf  

اساس کار گیت فروشگاهی و سیستم های RF : این سیستم در واقع بر روی یک مدار LC تنظیم شده است. نحوی ساخت تگ های سخت در گذشته به این شکل بود که این تگ ها از القاگرهای مسی و اتصال آن به یک خازن ساخته می شدند و سپس در محفظه ای پلاستیکی قرار داده می شدند که این نوع تگ در فروشگاه های بسیاری امروزه استفاده می شود و معمولا به تگ سخت شناخته می شوند.

 

اما در نسخه جدید این سیستم تغییراتی را اعمال کردند به این صورت که با ایجاد یک سیم پیچ برجسته در وسط دو فویل یک برچسب تشکیل می شود معمولا جنس این فویل ها هر طرف با هم متفاوت است. یکی از این فویل ها آلمینیومی وروی دیگر از جنس پلی اتیلن است.

دزدگیر فروشگاهی بر اساس سیستم RF کار می کنند و محدوده فرکانسی در این سیستم بین 2 تا 10 مگاهرتز است. سیستم RF دارای دو حالت است حالت اول به صورت تک آنتن و حالت دوم به صورت دو آنتن می باشد.

گفتیم که این سیستم ها بر پایه امواج رادیویی و در رنج های فرکانسی مختلفی کار می کنند. این انتن فرستنده به طور متناوب امواج الکترو مغناطیسی در محدوده امواج رادیویی با طول موج بالا و فرکانس 8?2 مگاهرتز تولید می کند. در صورت قرار گیری تگ در نزدیکی آن القای مغناطیسی در مدار lc ایجاد می شود اگر مقدار میدان مغناطیسی متناوب با مقدار تشدید مغناطیسی lc برابر باشد موجب ایجاد یک نوسان سمپاتیک می شود؛ که باعث ایجاد جریان در مدار تگ می شود که این خلاف میدان مغناطیسی متناوب است که باعث تضعیف میدان مغناطیسی متناوب بیرونی می شود.

بیشتر بخوانید : گیت فروشگاهی

که در نتیجه باعث افت ولتاژ قابل توجهی شده که باعث ضعیف شدن میدان مغناطیسی بیرونی می شود. این تغییرات به وسیله سیم پیچ گیرنده شناسایی می شود و با تغییر وضعیت موجب سیستم هشدار می دهد.

برای اینکه تگ را از روی لباس جدا کنند و این سیستم را از کار بیندازند پس از پرداخت هزینه و ثبت در صندوق، صندوقدار فروشگاه با استفاده از مگنت (اعمال یک میدان مغناطیسی که خارج از تحمل تگ است تگ را غیر فعال می کند) این گت های مخصوص لباس مجدد فعال می شود و امکان استفاده را دارد. در گت های نرم باید بگوییم که ولتاژی که در میدان مغناطیسی بر خازن ها وارد می شود موجب از کار افتادن تگ ها می شود. با این روش گت دیگر مجدد فعال نمی شود و کاربردی ندارد که این روش غیر فعال کردن مخصوص گت های لیبلی مخصوص کتاب است.

بیشتر بخوانید : لیبل و تگ لباس

در سیستم های Radio Frequency که برای فروشگاه ها مورد استفاده قرار می گیرد برای تولید میدان مغناطیسی متناوب در حد فاصل 2 آنتن با هم یعنی ناحیه ی میان آنتن های نصب شده ی فروشگاه با هم بهتر است که آنتن های نصب شده دارای قاب بزرگ با ستون های یک تکه باشند در داخل قاب ها سیم پیچ ها قرار گرفته اند.
فاصله بین گیت ها باهم یعنی گیت های گیرنده و فرستنده باهم بهتر است که بیشتر از 2 متر نباشد. در بیشتر مواقع جنس کالا بر روی نرخ کشف تاثیر می گذارد برای مثال اجناسی که در آن فلز بکار رفته باشد تاثیر منفی را بر فرکانس تشدید تگ ها می گذارد که همین علت پایین آمدن نرخ کشف در این روش می شود.


سفارش گیت فروشگاهی

سفارش گیت فروشگاهی 

سفارش گیت فروشگاهی به صورت آنلاین از وب سایت , خرید اینترنتی و تلفنی دزدگیر فروشگاهی : بیشتر کسبه دوست دارند به صورت مستقیم و بدون واسته گیت فروشگاهی تهیه کنند . لذا به دلیل اینکه دسترسی و آشنایی کامل با مراکز عرضه و فروش اصلی گیت فروشگاهی را ندارند از اینترنت برای کسب آگاهی استفاده می کنند . و به دنبال گیت فروشگاهی یا دزدگیر لباس می گردند . از این رو اکثر مراکز فروش دزدگیر پوشاک و … دارای وب سایت معتبر می باشند لذا تمامی محصولات موجود را در سایت به نمایش قرار می دهند که همیشه به همراه توضیح می باشد.

 

مشتری با مطالعه هر کدام از توضیحات گیت های مختلف آنچه را که نیاز دارد درخواست می کند. خیلی از وب سایت ها اعتبار زیادی دارند و همیشه در بخشی از وب سایت فرمی را در نظر گرفته اند که برای سفارش به صورت آنلاین محصول است . مشتری در این فرم اطلاعات و محصولی را که می خواهد سفارش می دهد. راه دیگه این است که در وب سایت گیت فروشگاهی شماره تماس موجود می باشد که همیشه به کارشناس فروش متصل می باشد . و مشتری مستقیم می تواند با واحد فروش ارتباط برقرار کند و محصول مورد نیاز خود را درخواست کند که همراه با مشاوره نیز می باشد .

پیشنهاد پارسا گیت در خرید و سفارش گیت فروشگاهی

داشتن اطلاعات کتبی از گیت فروشگاهی به تنهایی کافی نیست و باید تمامی جزئیات را در نظر گرفت . لذا همیشه پیشنهاد ما برای سفارش گیت فروشگاهی ,  این است که با مشاورین و کارشناسان ما در پارساگیت تماس بگیرید . تا بتوانید از راهنمایی های ارزنده بهرمند شوید.

بیشتر بخوانید : دزدگیر فروشگاهی

البته باید به این نکته نیز توجه داشته باشید که گیت فروشگاهی محصولی است که شاید خیلی از افراد اصلا دوست ندارند به صورت آنلاین خریداری کنند لذا . در فرمی که شما پر خواهید کرد هیچ هزینه ای پرداخت نمی کنید و صرفا شما درخواست می کنید . در این صورت نیز کارشناسان با شما تماس گرفته و محصولی را که می خواهید برای شما تهیه می کنند و در اسرع وقت برای شما ارسال می کنند.

گیت فروشگاهی

پارسا گیت متخصصین نصب گیت فروشگاهی را به محل فروشگاه شما اعزام می کند . تا بر اساس موقعیت فروشگاه شما گیت و دزدگیر فروشگاهی را نصب و راه اندازی کند. همیشه اکصر شرکت ها برای کالای الکتریکی تضمین و گارانتی ارائه می کنند که پارسا گیت نیز از این امر مستثنی نیست و برای تک تک محصولات خود گارانتی ارائه می دهد و در صورت بروز هر نوع مشکی شما می توانید با واحد فنی و پشتیبانی محصولات تماس بگیرید و درخواست کمک کنید.

انواع گیت های فروشگاهی که در پارسا گیت عرضه می شوند به صورت زیر می باشد: 


بواسیر

بواسیر  

بواسیر – هموروئید , راه های درمان درمان بواسیر : امروزه بیماری های بواسیر یا هموروئید زیاد به گوش می رسد که البته همه ما فکر می کنیم این بیماری مخصوص مادر بزرگ ها و پدر بزرگ ها است و در سن های بالا رخ می هد که کاملا غلط است این بیماری نیز مانند همه بیماری های دیگر از سنین پایین و جوانی شروع می شود که کاملا غیرمشخص است و نشانه های ان ظاهر نمی شود و در صورت بروز هم نیز در سنین حوانی توجه نمی شود و همان طور به صورت مخفیانه می ماند و با گذشت زمان و بالا رفتن سن علائم بیشتر خود را نشان می دهند و باعث می شود فرد از بیماری خود مطلع شود. در این مقاله مطالبی راجب به بیماری بواسیر گفته شده است تا هر زمان علائم این بیماری را دیدید ان را درمان کنید.

 

بیماری بواسیر یا هموروئید چیست؟

نام علمی بیماری بواسیر هموروئید است این بیماری با تورم و التهاب مویرگ های موجود در خروجی دستگاه گوارش یعنی مقعد رخ می دهد. دیواره‌ها‌ی درونی مقعد چهار سانتی‌متر انتهایی روده‌ی بزرگ به دلیل داشتن خاصیت ارتجاعی و عملکرد دریچه‌ای آن از رگهای بالشتکی با دیواره‌های حساس تشکیل شده است . مویرگ‌های بخش انتهایی دستگاه گوارش که موظف به مراقبت از کانال مقعد هستند، در هنگام دفع مدفوع خشک دچار کشش و ملتهب خواهند شد.

کشیدگی دیواره‌ی سیاهرگ‌ها با کاهش توان انقباضی مانع پمپاژ خون به سمت نواحی بالاتر و بازگشت آن به قلب می‌شوند. بنابراین هر عاملی که مانع بازگشت خون داخل این عروق مخرج به قلب شود سبب افزایش فشار داخل این سیاهرگهای دهانه مقعد شده و سبب گشاد شدن وپیچ در پیچ شذن این عروق خواهد شد که به آن بواسیر یا هموروئید گفته میشود.

بواسیر یا هموروئید دربین چه افراد و سنینی بیشتر شایع میباشد؟

افراد در همه سنین یعنی هم جوانی و هم سن پیری می توانند دچار این بیماری شوند ولی در بین افراد، افراد چاق، خانمهای باردار و حتی ورزشکاران و افرادی که نسبت به بلند کردن اجسام سنگین اقدام میکنند بیشتر از سایر مردم در خطر ابتلا به بواسیر یا هموروئید هستند همچنین به طور کلی بیماری بواسیر در نیمی از افراد بالای 50سال در جامعه شایع میباشد که فقط برخی از آنها دارای نشان و علامت میشوند.

علت بروز همورویید ( بواسیر ) چیست؟

علت اصلی این بیماری مشخص نیست ولی با توجه به تحقیقات انجام شده و همچنین مانند اکثر بیماری ها دلیل این بیماری می تواند رعایت نکردن برخی اصول تغذیه ای و نحوه اشتباه سبک زندگی باشد که برخی از ان ها عبارت است از:

مصرف نوشیدنی‌های حاوی الکل: زیرا الکل باعث ایجاد اختلال در عملکرد دستگاه گوارش می‌شود.

عدم مصرف روزانه‌ی آب به میزان کافی : کم‌آبی بدن باعث سفت و سخت شدن مدفوع درون روده‌ها خواهد شد به صورتی که مدفوع سخت به سختی درون روده حرکت کرده و در سطح دیواره‌های درون کانال مقعد خراش ایجاد می‌کند.

مصرف ناکافی میوه و سبزیجات : مصرف ناکافی میوه و سبزیجات و مواد غذایی حاوی فیبر منجر به کاهش سرعت حرکت مواد غذایی درون روده‌ها و ایجاد یبوست در فرد می‌شود.

فعالیت‌های بدنی سنگین و نادرست : ورزش‌های سنگینی که به شیوه‌های غیر اصولی با وارد کردن فشار زیاد بر بدن انجام می‌شود به خروجی دستگاه گوارش و کف لگن آسیب وارد می‌کند.

اضافه‌وزن : چاقی و اضافه وزن علاوه بر ایجاد کم تحرکی در فرد و کاهش سرعت حرکات روده‌ای، فشار بیشتری را بر ناحیه مقعد وارد می‌کند.

باقی ماندن طولانی مدت در وضعیت ایستاده یا نشسته : شغل‌های نشسته امروزی مانند کارمندی یا رانندگی در مسافت‌های طولانی با تحت فشار قرار دادن مقعد زمینه‌ساز بیماری بواسیر هستند.

پرهیز از فعالیت بدنی و زندگی ماشینی : کم‌تحرکی و عادت به زندگی‌های ماشینی فعالیت دستگاه گوارش را کم می‌کند.

زور زدن هنگام دفع مدفوع : اجابت مزاج با زور عضلات ناحیه‌ی مقعد را بیش از حد کشیده و تحریک می‌کند.

ازدیاد فشار شکمی با سرفه‌های شدید و مکرر : با سرفه فشار ناحیه‌ی داخل شکم افزایش می‌یابد و با هر بار تکرار شدن آن عضلات کف لگن نیز تحت‌الشعاع قرار می‌گیرد.

حمل وسایل سنگین و بیشتر از توانایی جسمی فرد : بلند کردن اجسامی با وزنی بیش از حد نرمال توان فیزیکی بدن فرد به عضلات کف لگن از جمله کانال مقعد آسیب می‌رساند.

رابطه‌ی جنسی مقعدی : به دلیل دریچه‌ای بودن عضلات ناحیه مقعد و بسته بودن آن در مواقع عادی، هنگام نزدیکی مقعدی آلت تناسلی با زور و فشار آن را باز می‌کند، همین فشار عضلات و اعصاب آن را تضعیف و کنترل بر دریچه را کم می‌کند. تکرار رابطه‌ی جنسی مقعدی دیواره‌ی عروقی این ناحیه را نیز نازک و تحریک می‌کند. بعضی از بیماری ها می توانند منجر به ایجاد بیماری بواسیر یا هموروئید شوند که برخی از ان ها را در قسمت بعدی گفته ایم.

اختلالات کبدی : مشکلات کبدی با ایجاد اختلال در روند طبیعی فعالیت دستگاه گوارش می‌تواند زمینه‌ساز هموروئید شود.

تجربه‌ی اسهال و یبوست‌ مزمن : ممکن است آسیب در دریچه مقعد هنگام خروج سریع مدفوع در هنگام اسهال با ایجاد اصطحکاک یا خروج کند و به سختی آن حین یبوست با ایجاد فشار به وجود آید.

کانسر کولون (سرطان قسمتی از روده بزرگ) : سرطانی شدن قسمت‌هایی از روده مانع حرکات روده‌ای و ایجاد مشکلاتی در هضم و دفع مدفوع می‌شود.

بارداری : بارداری نه تنها به دلیل تغییرات هورمونی مؤثر بر دستگاه گوارش و ایجاد یبوست، بلکه به دلیل فشار ناشی از بزرگی شکم و رحم باعث تحریک ناحیه‌ی مقعد می‌شود.

پارگی مقعد هنگام برش عضلات کف لگن در زایمان سخت : در برخی زایمان‌های سخت برای کمک به خروج سر نوزاد، نیاز به برش‌های عمقی‌تر در ناحیه‌ی کف لگن است، بی‌احتیاطی حین برش می‌تواند عضلات ناحیه‌ی مقعد را نیز درگیر و به آن آسیب بزند.

اختلالات روحی و روانی : مشکلات و بیماری‌های روحی مانند افسردگی نه تنها روح بلکه جسم فرد را تحت تأثیر کم‌توجهی و آسیب قرار می‌دهد.

ضعف عصبی عضلانی دریچه مقعدی به علت کهولت سن : ممکن است با بالا رفتن سن کنترل عصبی عضلانی فرد بر ناحیه‌ی مقعد کم شود و کنترل فشار وارد بر آن از توان فرد خارج گردد.

اعتیاد به مواد مخدر : مواد مخدر از جمله تریاک با برهم زدن عملکرد صحیح دستگاه گوارش و ایجاد یبوست فرد را مستعد هموروئید می‌کند.

مصرف برخی داروها : اختلالات گوارشی ناشی از عوارض برخی داروها نیز فرد را در معرض آسیب بواسیر قرار می‌دهد.

علائم و نشانه های این بیماری در هر فرد می تواند متفاوت باشد اگر در زمان درست به این بیماری توجه شود فرد اسیب کمتری خواهد دید . به دلیل آسیب دیدن ناحیه‌ی مقعدی در این بیماری دور از ذهن نیست که در 99 درصد موارد کسی جز خود فرد متوجه آن نخواهد شد. اگرچه نمی‌توان این توقع را از کودکان یا افراد عقب‌مانده داشت ولی در آنان نیز والدین یا اطرافیانی هشیار می‌توانند در آگاهی به موقع از آن مفید باشند.

***نکته :

یبوست‌های مزمن به صورت دفع ناکامل مدفوع و چند روز در میان با ایجاد فشار در عضلات دریچه‌ای ناحیه‌ی مقعد باعث اختلال در حرکت یاری‌دهنده ماهیچه‌های صاف راست روده‌ی این ناحیه به عروق آن شده و بدین گونه زمینه را برای ابتلا به هموروئید فرآهم می‌کنند. بسته به میزان فشار وارد شده حین عمل دفع و تعداد دفعات تجربه‌ی یبوست‌های سنگین و آزاردهنده، آسیب وارده به عروق ناحیه‌ی مقعد شدت می‌یابد. با هر بار تکرار شدن اجابت مزاج‌های طولانی و سخت، اختلال در عملکرد دریچه انتهایی روده‌ و آسیب عروقی بیشتر و بیماری در فرد پیشرفته‌تر خواهد شد. در نهایت فرد زمانی متوجه جراحت کانال مقعد خود خواهد شد که نشانه‌هایی چون درد و خونریزی ظاهر شود.

خطر بروز هموروید در بین افراد شاغل

شغل و حرفه هر کسی نقش مهمی در زندگی هر کسی دارد و هر کسی تلاش می کند تا در کار خود موفق شود و درجه بالایی کسب کند ولی هر شغلی مزایا و معایب خود را دارد که بعضی از ان ها عادت های غلط رفتاری را به فرد القا می کند که این رفتار ها باعث می شود مشکلات غیر قابل پیش بینی به وجود بیاید که یکی از ان ها بیماری بواسیر است به طور کلی می توان گفت اکثر کار ها ممکن است منجر به ایجاد بیماری بواسیر شوند که عبارت اند از:

باقی مانده به حالت نشسته به مدت طولانی و به طور مداوم :

عمدتاً مشاغل اداری و یا کسانی است که به مدت طولانی در پشت یک میز یا در مقابل کامپیوتر قرار می‌گیرند، به همراه رانندگان اتوبوس، کامیون و حتی خلبانان در این گروه قرار می‌گیرند. باقی ماندن برای مدت طولانی به حالت نشسته، گردش خون را در اندام تحتانی دشوارتر می‌کند. این افراد به منظور پیشگیری از ابتلا به بواسیر باید عادات طبیعی استفاده از پله به جای آسانسور، پیاده روی کوتاه مدت قبل و بعد از کار و تغییر وضعیت بدن هر دو ساعت یک بار را در خود تقویت کنند.

فعالیت‌های شدید فیزیکی و سنگین :

کارکنان انبارها و بنادر هر دو متعلق به این گروه هستند. فعالیت فیزیکی ناگهانی و شدید می‌تواند فشار روی عروق خونی رکتوم را افزایش دهد. بنابراین توصیه می‌شود به درستی تمام حرکات بدنی را انجام دهند. همچنین پیشنهاد می‌‌شود که با ورزش مناسب کف لگن و عضلات اطراف اندام‌های لگنی (مثانه، واژن و رحم …) را تقویت کنند.

باقی مانده به حالت ایستاده به مدت طولانی و به طور مداوم :

این حالت عمدتاً مربوط به حرفه‌هایی است که شانس زیادی برای نشستن ندارند مانند کارگران، پیشخدمت‌ها، آرایشگران و فروشندگان و غیره. ایستادن طولانی نیز دارای اثرات منفی بر عضلات و اسکلت فرد و همچنین بر روی عروق و گردش خون است. توصیه می‌شود در حین کار حالت پاها عوض شده و با ایستادن بر روی انگشتان پا یا تغییر وزن و سنگینی خود بر روی هر پا هر دو الی سه دقیقه مانع آسیب‌های احتمالی شوند.

سطوح بالای استرس و تنش محیط کار :

استرس می‌تواند به راحتی بر عملکرد بدن از جمله حرکت روده تأثیر بگذارد. افرادی که دارای مشاغلی هستند که نیاز به صرف زمان طولانی دارد، ممکن است نیاز به توالت را به تعویق بیندازند و با این کار خطر ابتلا به یبوست و در نتیجه بواسیر را در خود افزایش دهند. بنابراین لازم است تا با مذاکره با مسئولین محیط کاری خود حتماً وقتی را برای استراحت و دستشویی در محیط کار در نظر بگیرند.

ارتباط بین سرطان و بواسیر(هموروئید)

به هیچ وجه هموروئید باعث ایجاد سرطان نمی شود ولی امکان دارد این دو بیماری هم زمان ایجاد شود در افراد بالای 40 سال که علامت اصلی بیماری ان ها خون ریزی است باید کلونوسکپی و رکتوسیگموئیدسکپی انجام دهند تا مشخص شود بیماری ان ها سرطان است یا نه.لازم به ذکر است که در بیماری بواسیر اگر خون ریزی رخ دهد به رنگ سیاه نمی باشد.