سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کلینیک لیزر موهای زائد , کلینیک جوانسازی پوست

رفع , از بین بردن و لیزر موهای زائد مردان | آقایان

رفع , از بین بردن و لیزر موهای زائد مردان | آقایان

رفع , از بین بردن و لیزر موهای زائد مردان , لیزر موهای زائد در آقایان , از بین بردن موهای زائد آقایان  : مهم‌ترین سوالی که همیشه در مورد لیزر موهای زائد مردان ( آقایان ) پرسیده می‌شود این است که :

 

 آیا لیزر موهای زائد برای آقایان نیز وجود دارد؟

جواب این سوال نیز بسیار ساده است – بله!

 

هر روزه تعداد بیشتری از مردان علاقه پیدا می‌کنند که ظاهری تمیز و شیک داشته باشند و لیزر موهای زائد یکی از کارهایی است که به این منظور باید انجام بدهند. مردان نیز ممکن است به اندازه‌ی زنان از موهای زائد خود ناراضی باشند و وقتی صحبت از بین بردن موهای زائد بدن می‌شود، مردان نیز با مشکلی مشابه با مشکل زنان رو به‌رو هستند.

راه‌حل‌های موقتی مثل استفاده از موم، تیغ زدن، کرم بو بر یا دستگاه اپیلاسیون، بسیار سخت و وقت‌گیر هستند و به هرحال برای داشتن پوستی صاف و بی‌مو، باید مرتبا تکرار شوند .

نواحی که می‌توان لیزر موهای زائد مردان را روی آن انجام داد

  • صورت شامل گونه‌ها، اطراف ابرو‌ها، خط ریش
  • گردن و شانه‌ها
  • کمر، قفسه سینه و شکم

دسترسی به برخی از این نواحی با استفاده از تکنیک‌های قدیمی و موقت رفع موهای زائد، مشکل است و باعث می‌شود روش از بین بردن موهای زائد با لیزر، گزینه‌ی جذاب‌تری باشد. مردان نیز می‌توانند همان اثرات مشابه با زنان را از لیزر موهای زائد خود مشاهده کنند و تنها بعد از چند جلسه لیزر شاهد تاثیرات این روش خواهند بود.

رفع موهای زائد صورت مردان

لیزر موهای زائد مردان صورت برای مردانی که دوست دارند ظاهر بسیار تمیز و آراسته‌ای داشته باشند، بسیار مناسب است و به کمک آن می‌توان جای موهای اضافی ریش در وسط صورت را کاملا از بین برد. نقاطی از صورت که به لیزر برای از بین بردن موهای زاید به خوبی پاسخ می‌دهند عبارتند از: چانه، پشت لب و پایه‌های موهای سر.

 

لیزر موهای زائد مردان

 

رفع موهای زائد کمر

این خدمات بسیار محبوب هستند، چرا که دسترسی به موهای کمر توسط خود شخص کار آسانی نیست. موم انداختن مداوم کمر نیز بسیار گران تمام می‌شود و تیغ زدن این موها نیز پس از مدتی باعث حساس شدن و خارش پوست می‌شود و تقریبا همیشه یک نقطه از کمر جا می‌ماند و موهای آن زده نمی‌شود. دستگاه لیزر Polaris Nd:YAG در کلینیک ما به نحوی تنظیم شده است که بتوان به کمک آن نواحی بزرگ را به راحتی لیزر کرد.

رفع موهای زائد سینه

بعضی از مردان دوست دارند که موهای سینه‌ی خود را کاملا از بین ببرند و برخی دیگر نیز دوست دارند که موهای این ناحیه فقط کمی کم‌پشت و باریک شوند. در این کلینیک امکان انجام درمان دقیقا طبق خواسته‌ی مراجعه کنندگان وجود دارد.

لیزر موهای زائد مردان

رفع موهای زائد شکم

لیزر موهای زائد شکم نیز در این کلینیک به آسانی انجام می‌شود و پس از تکمیل دوره درمانی، پوست ناحیه‌ی شکم شما کاملا صاف و بدون موی زائد خواهد بود.

لیزر موهای زائد چگونه عمل می‌کند؟

در روش از بین بردن موهای زائد با لیزر از طول موجی از نور استفاده می‌شود که توسط رنگدانه‌ی موجود در مو جذب می‌شود. فولیکول مو انرژی نوری لیزر را جذب می‌کند و واکنش فوتو-ترمیک در فولیکول مو باعث تبدیل شدن انرژی لیزر به گرما می‌شود. این گرما موجب تخریب ساختار‌های درونی فولیکول‌های مو شده و اغلب باعث سوختن و تبخیر شدن خود مو نیز می‌شود. بدین ترتیب فولیکول مو جمع شده و کوچک می‌شود و تولید مو برای آن مشکل خواهد بود.

برای انجام لیزر رفع موهای زائد شما با یک متخصص لیزر درمانی باید ملاقات کنید تا نوع پوست شما را ارزیابی کند و یک تست آزمایشی روی پوست شما انجام دهد، متخصص لیزر درمانی سپس در مورد خطرات احتمالی که لیزر می‌تواند برای پوست شما داشته باشد به شما توضیحات لازم را می‌دهد و یک برنامه‌ی درمانی مناسب با شرایط شما پیشنهاد می‌کند. درصورتی‌که شما با این برنامه درمانی موافق باشید، مسئولین کلینیک جلسات لیزر درمانی شما را با توجه به تاریخ وروزهایی که برای شما امکان مراجعه وجود دارد، تنظیم می‌کنند.

هر جلسه لیزر موهای زائد، بسته به ناحیه‌ی تحت درمان، بین 15 دقیقه تا 1 ساعت طول می‌کشد. تکنسین لیزر ابتدا یک ژل خنک کننده روی پست شما میزند و سپس دستگاه لیزر را روی ناحیه‌ی مورد نظر قرار داده و حرکت می‌دهد. در هنگام لیزر موهای زائد کمی احساس گزگز و مور مور و در برخی موارد درد خفیف خواهید داشت ولی بلافاصله بعد از اتمام لیزر می‌توانید کلینیک را ترک کنید.

آیا لیزر موهای زائد روش بی‌خطری است؟

بله، تمامی متخصصین لیزر در این کلینیک، یک دوره‌ی آموزشی دقیق و پیشرفته‌ی داخلی را گذرانده‌اند که کاملا معتبر می‌باشد و هر ساله در دوره‌های آموزشی لیزر حضور پیدا می‌کنند. هر کدام از متخصصین ما صلاحیت کامل در انجام لیزر درمانی را دارند و قبل از انجام لیزر به دقت پوست و موی شما را ارزیابی می‌کنند. ما به شما این اطمینان را می‌دهیم که روش اتخاذ شده برای لیزر موهای زائد شما، بی‌اثر نخواهد بود و آسیبی به پوست شما نمی‌زند.

در این کلینیک، لیزر موهای زائد شما در محیطی بهداشتی و کاملا مجهز انجام می‌شود؛ آسایش شما اولین اولویت ماست.

برای لیزر موهای زائد مردان به چند جلسه درمانی نیاز هست؟

تعداد جلسات مورد نیاز برای رفع موهای زائد بستگی به رنگ و نوع موها، ناحیه‌ی تحت درمان و رنگ پوست شما دارد. متخصص لیزر درمانی بعد از ارزیابی وضعیت و همچنین خواسته‌های شما، تعیین می‌کند که به چند جلسه لیزر درمانی نیاز دارید، اما به‌طورکلی برای رسیدن به نتایج موثر لیزر موی زائد، لازم است 6 تا 8 جلسه لیزر انجام شود. بین جلسات درمانی 4 تا 6 هفته فاصله خواهد بود تا موهایی که دوباره رشد کرده‌اند توسط لیزر از بین بروند و شما بعد از هر جلسه لیزر موهای زائد متوجه خواهید شد که موهای شما کمتر و کمتر می‌شوند. برای رفع کامل موهای زائد و داشتن پوستی کاملا صاف و بدون مو، لازم است هر سال نیز لیزر موهای زائد را یک جلسه انجام دهید.

چه مراقبت‌هایی در طول دوره درمان باید انجام داد؟

حداقل دو هفته قبل از انجام لیزر موهای زائد، از قرار گرفتن در معرض آفتاب خودداری کنید. 4 تا 6 هفته قبل از لیزر نیز از رنگ کردن، کندن یا موم انداختن موهای خود، خودداری کنید. درصورتی‌که پوست شما برنزه است، قبل از شروع دوره درمان باید صبر کنید تا پوست شما مجددا روشن شود.

هزینه لیزر موهای زائد مردان

اگر شما به دنبال رفع موهای زائد در بیش از یک نقطه از بدن خود هستید، مبلغ این هزینه‌ها به نسبت کاهش پیدا می‌کند اما برای اطلاع دقیق از هزینه لیزر موهای زائد مردان باید با پزشک مشورت نمایید.


بهترین دستگاه لیزر موهای زائد

بهترین دستگاه‌ لیزر موهای زائد

بهترین دستگاه لیزر موهای زائد , بهترین دستگاه های لیزر موهای زائد , انواع دستگاه لیزر مو , دستگاه های لیزر موهای زائد مورد استفاده در کلینیک لیزر مو : امروزه دستگاه‌های لیزر مختلفی با سیستم‌های گوناگون، به منظور از بین بردن موهای زائد وجود دارد. هر چند انواع دستگاه لیزر مو با یکدیگر متفاوت هستند، اما از اصول اولیه یکسانی پیروی می‌کنند. وقتی پوست بیمار، نور لیزر را جذب می‌کند، این انرژی نوری تبدیل به گرما می‌شود. این تبدیل گرمایی، عاملی است که تاثیر اصلی لیزر بر پوست را ایجاد می‌کند.

 

بهترین دستگاه لیزر موهای زائد

 

اشعه‌ی لیزر در هر یک از سیستم‌ها، دارای طول موج متفاوتی است. این طول موج خاص به نحوی تنظیم شده است که نور لیزر تنها توسط فولیکول‌های مو جذب شود و توسط بافت‌های اطراف آن جذب نشود. این موضوع باعث می‌شود که انرژی حاصل از اشعه‌ی لیزر در یک نقطه‌ی خاص متمرکز شود.

سه مورد از بهترین دستگاه‌های لیزر موهای زائد

رفع موهای زائد با لیزر اکساندرایت

طول موج لیزر مورد استفاده در این دستگاه 755 نانومتر است که در محدوده مادون‌قرمز از طیف رنگی قرار دارد. قسمت اعظم این طول موج لیزر، توسط ملانین و فولیکول مو جذب می‌شود و قسمت ناچیزی از این اشعه جذب پوست اطراف فولیکول مو می‌شود. لیزر موهای زائد الکساندرایت، یک دستگاه پرکاربرد است و شما به احتمال زیاد می‌توانید این دستگاه را در بسیاری از کلینیک‌های زیبایی بیابید. این دستگاه همچنین، سریع‌ترین دستگاه لیزرموجود در بازار برای رفع موهای زائد می‌باشد.

افرادی بهترین نتیجه را از این دستگاه می‌گیرند که رنگ پوست آن‌ها بین سفید تا سبزه است و خصوصا رنگ پوست‌های روشن‌تر نتیجه بهتری از این دستگاه لیزر می‌گیرند. از این سیستم لیزری می‌توان برای رفع موهای زائد در افرادی که پوستشان لکه یا کک‌و‌مک دارند نیز استفاده کرد، درحالی که سایر سیستم‌های لیزری رفع موهای زائد در چنین مواردی بی‌تاثیر هستند.

مزایای لیزر الکساندرایت چیست؟

  • بالا بودن سرعت تناوب اشعه لیزر به این معناست که جلسات درمانی با لیزر الکساندرایت کوتاه‌تر هستند.
  • این دستگاه بر روی طیف گسترده‌ای از رنگ پوست‌های مختلف، از پوست بسیار سفید تا سبزه، موثر است.
  • در مقایسه با سایر دستگاه‌های لیزر بر روی موهای نازک‌تر بیش‌تر موثر است.
  • میزان نفوذ اشعه لیزر در پوست بسیار عالی است.
  • می‌توان نواحی بزرگی از پوست را در هر بار لیزر کردن، پوشش داد.

معایب لیزر زائد الکساندرایت چیست؟

  • این دستگاه برای پوست‌های بسیار تیره مناسب نیست.
  • اشعه‌ی لیزر این دستگاه می‌تواند موجب تغییراتی در رنگدانه‌های پوستی شود.
  • به علت بالا بودن تناوب اشعه لیزر، ممکن است رفع موهای زائد با این دستگاه بیشتر از دستگاه‌های دیگر دردناک باشد.

لیزر دیود (Diode) برای رفع موهای زائد

لیزرهای دیود برای رفع موهای زائد ( لیزر مو )، دستگاه‌های نسبتا جدیدی هستند. سیستم‌های لیزر دیود از اجزای نیمه‌هادی یا دیود ساخته شده‌اند. این دیود‌ها در کنار یکدیگر یک منبع نوری برای اشعه لیزر ایجاد می‌کنند. لیزر‌های دیود در طول موج بین 800 تا 810 نانومتر کار می‌کنند. در این دستگاه‌ها با توجه به نیاز هر بیمار می‌توان طول موج را تغییر داد. طول موج این دستگاه را می‌توان با تغییر پارامترهایی مانند جریان الکتریکی، تغییر داد. از لیزر دیود می‌توان برای رفع موهای زائد در افرادی با پوست تیره‌رنگ نیز استفاده کرد.

بهترین دستگاه لیزر موهای زائد برای از بین بدن موهای زائد ضخیم و خشن، لیزر دیود می‌باشد. این دستگاه در بین مردانی که می‌خواهند موهای زائد کمر و قفسه سینه‌ی خود را از بین ببرند، کاربرد زیادی دارد. بسیاری از مردان از داشتن این موها ناراضی هستند و ظاهر خود را با وجود این موها دوست ندارند. مطالعات انجام شده بر روی دستگاه‌های لیزر دیود نشان داده است که نتایج کوتاه‌مدت رفع موهای زائد با این دستگاه بسیار عالی و رضایت بخش است. اما در مورد نتایج بلند‌مدت رفع موهای زائد با این دستگاه هنوز اطلاعات کافی جمع‌آوری نشده، چرا که این دستگاه نسبتا جدید است.

مزایای دستگاه لیزر دیود برای رفع موهای زائد

  • بلند‌تر بودن طول موج اشعه لیزر موی زائد موجب می‌شود که این اشعه نفوذ بیشتری در پوست داشته باشد و برای پوست ایمن‌تر باشد.
  • می‌توان نواحی بزرگی از پوست را در هر بار لیزر کردن، پوشش داد.
  • ریکاوری پس از رفع موهای زائد با این دستگاه بسیار سریع است.
  • این دستگاه دارای یک طول موج ثابت نیست و بنابراین می‌توان طول موج دستگاه را با توجه به نیاز هر بیمار تغییر داد.
  • می‌توان از این دستگاه برای رفع موهای زائد در افرادی با پوست تیره‌رنگ استفاده کرد.
  • میزان آسیب به لایه‌ی اپیدرمیس پوست با استفاده از این دستگاه بسیار کمتر است.

معایب لیزر دیود برای رفع موهای زائد چیست؟

  • عوارض جانبی شدید این دستگاه می‌تواند شامل سوختگی و تغییر رنگ پوست باشد.
  • برخی افراد، زدن کهیر‌های پوستی را به عوارض جانبی این دستگاه نسبت داده‌اند.
  • در مورد نتایج بلند مدت این دستگاه هنوز تحقیقاتی صورت نگرفته است.

لیزرNd:YAG برای رفع موهای زائد

لیزر‌های Nd:YAG دستگاه‌های الکترونیکی هستند که از نیمه‌هادی‌های جامد ساخته شده است. طول موج لیزر مورد استفاده در این دستگاه 1064 نانومتر است که در محدوده مادون‌قرمز از طیف رنگی قرار دارد. این دستگاه‌ها تنها در این طول موج کار نمی‌کنند، بلکه می‌توانند در فرکانس دوبرابر با طول موج 532 نانومتر که در محدوده‌ی نور سبز قرار دارد نیز کار کنند. گفته می‌شود که سیستم لیزری Nd:YAG برای تمامی ‌انواع پوست‌ها و از جمله رنگ پوست آسیایی، مناسب هستند، خصوصیتی که در دیگر دستگاه‌های لیزری وجود ندارد.

این دستگاه لیزر موهای زائد همچنین دارای نرخ تناوب بالایی است و می‌توان از آن در نواحی بزرگ تر بدن مانند قفسه سینه و ران پا‌ها استفاده کرد. ماده‌ی کروموفور مورد نظر در دستگاه‌های لیزر Nd:YAG، کربن است. (سلول یا مولکول هدف در لیزرهای متفاوتی فرق می‌کند. در هر طول موج خاص، انرژی لیزر جذب ماده خاصی می شود که اصطلاحا به آن کروموفور گویند. مثلا اگر هدف درمان، برداشتن ضایعات رنگی از جمله لکه‌های قهوه ای روی پوست باشد، کروموفور آن رنگدانه ملانین است) . ماده‌ی کربن به این علت انتخاب شده است که ایمنی بیشتر و قدرت جذب بیشتری دارد.

در طول موج‌های 1065 نانومتر، کربن نسبت به ملانین، هموفور بسیار بهتری است. در هنگام استفاده از این لیزر یک لوسیون کربن بر روی پوست زده می‌شود و این لوسیون به فولیکول‌های مو نفوذ می‌کند. سپس با تاباندن اشعه‌ی لیزر به موها، انرژی لیزر، مولکول‌های کربن را هدف قرار می‌دهد و بنابراین جذب فولیکول‌های مو می‌شود. تنها نقطه ضعف این روش این است که باید کاری کرد که مولکول‌های کربن تا حدی در پوست نفوذ کنند که به فولیکول مو برسند. همچنین این خطر وجود دارد که کربن در بافت پوست نفوذ کند و در هنگام تاباندن اشعه‌ی لیزر و جذب انرژی آن، اثری مانند تاتو روی پوست ایجاد می‌شود.

مزایای دستگاه لیزرNd:YAG برای رفع موهای زائد چیست؟

  • می‌توان از این دستگاه برای تمامی ‌انواع پوست‌ها از جمله رنگ پوست آسیایی و پوست‌های تیره استفاده کرد.
  • توسط این دستگاه می‌توان نواحی بزرگ‌تری از بدن را به نحو موثر و کارآمد لیزر کرد.
  • این اعتقاد وجود دارد که با استفاده از این دستگاه، مدت زمان تاخیر در رشد مجدد موها، نسبت به دستگاه‌های دیگر، بسیار طولانی‌تر است.
  • نتایج رفع موهای زائد با لیزر ND Yag بسیار موثرتر از روش IPL (پالس نوری شدید) است.
  • در سال‌های اخیر، انجام لیزر موهای زائد بسیار محبوب شده است و دستگاه لیزر Nd Yag در حال تبدیل شدن به یکی از پیشرفته‌ترین و پرکاربردترین متد‌های مورد استفاده برای رفع موهای زائد است است.

کلینیک و مرکز لیزر موهای زائد در تهران و سایر شهرستان ها

کلینیک و مرکز لیزر موهای زائد در تهران و سایر شهرستان ها


کلینیک لیزر مو , کلینیک لیزر , کلینیک لیزر موهای زائد , کلینیک زیبایی لیزر مو , کلینیک تخصصی لیزر مو , کلینیک لیزر مو در تهران , متخصص لیزر مو  : رفع موهای زائد بدن و از بین بردن آن ها ،از زمان قدیم مورد استفاده ی عموم مردم بوده و می باشد. امروزه لیزر مو های زائد یکی از صدر نشین های رتبه بندی جراحی های زیبایی در کلینیک های زیبایی و جوانسازی می باشد .

کلینیک لیزر موهای زائد

در کلینیک زیبایی و کلینیک لیزر مو  از بی عارضه ترین روش ها هم پزشک و هم برای بیمار است استفاده می شود طوری که در هر جلسه ، لیزر کل موهای صورت حداکثر 10 دقیقه زمان می برد و بعد از انجام لیزر موهیچ زخمی روی پوست بیمار باقی نمی ماند.بعضی از مراجعین به کلینیک لیزر مو به دلیل عدم اطلاع از دستگاه های لیزر و نحوه ی کارکرد آن ها احساس ترس دارند و برخی از افراد فکر می کنند که لیزر مو برای بدنشان عارضه دارد . لازم به ذکر است که لیزر مو به بافت های مجاور هیچ گونه آسیبی نمی رساند و فقط به ریشه ی مو برخورد میکند .

الکترو لیزرکلینیک روش کار آمدی برای زدودن دائمی موهای زائد است واساس آن جایگذاری یک سوزن فلزی به داخل فولیکل مو می باشد تاسلول های فعال ریشه ی مو را تخریب کرده و آن ها را به صورت کامل از بین ببرد .امروزه (electro lysis) تنها ترین راه برای ازبین بردن موهای سفید است و استفاده از لیزر مو برای از بین بردن مو های زائد بالای لب و روی چانه و.. موثر می باشد و بهتر است برای از بین بردن موهای زائد بلوند این قسمت ، از اکترولیزیک استفاده کنید.تعداد جلسات لازم برای از بین بردن موهای زائد در کلینیک لیزر مو بهتین بسته به نوع دستگاه لیزر مورد استفاده ، بیمار و تشخیص پزشک معالج دارد. و در حالت کلی می تواند بین 4 تا 8 جلسه صورت پذیرد.

کلینیک لیزر مو

لیزر موهای زائد در کلینیک لیزر مو

کلینیک زیبایی چهار روش زیر را برای لیزر مو های زائد ، اساس کار خود قرارداده که عبارت اند از:

1?کار با لیزر های پیشرفته و به روز دنیا(الگساندرایت ، دیود ،سوپرهیرری موو)

2?تجربه ی کار بالا و لیزر مو های زائد و سایر انواع لیزر ها

3?تخصص و کارآیی

4?تعرفه ی عادلانه و متناسب

از دهه ی 1990 میلادی تاکنون از بین بردن موهای زائد با لیزر ، پیشرفت های چشمگیری کرده است . استفاده از انواع داروهای موبر وتراشیدن و روشهای قدیمی دیگر اثری موقت دارند و دائمی نیستند . ازبین بردن موهای زائد با استفاده از لیزر باید توسط شخص آگاه ومتخصص در کلینیک لیزر مو صورت پذیرد ،تیم تخصصی ما در کلینیک لیزر مو بهتین با انجام لیزر مو های زائد کار را برای شما آسان کرده و نیاز نیست دیگر نگران موهای زائد خود باشید .

امروزه لیزر به عنوان بهترین ، سریعترین و مطمئن ترین روش برای ازبین بردن موهای زائد در سراسر جهان شناخته شده است .اشعه ی لیزر بدون آن که آسیبی به پوست برساند وارد پوست شده و جذب فولیکول های مو میگردد و آن را تخریب کرده و از بین می برد. انتخاب انواع لیزر به نوع پوست و رنگ و سلیقه ی افراد وبه محل موهای زائد و ضخیم بودنشان بستگی دارد.لیزر مو برای افراد با پوستی روشن و موهای تیره بسیار موثر است .بهترین روش برای از بین بردن موهای زائد سینه ، پشت ، بازو لیزر مو است. کلینیک زیبایی مجهز به انواع دستگاه های لیزر(ALEXANDRITE ،S.H.R،DIODE)می باشد این دستگاه های لیزر ساخته شده در بهترین شرکت های جهان در زمینه لیزر مو می باشند تا عمل لیزر مو را به نحو احسن انجام دهند.

موارد منع استفاده از لیزر مو شامل گزینه های زیر می باشد

  1. افرادی که بیماری های خاصی همانند سرطان پوست وضایعات مشکوک به سرطان و سرطان های تحت درمان دارند.
  2. بیمارانی که تشنج دارند تشعشع نور آسیب میرساند.
  3. عدم استفاده برای مادران شیر ده و حامله
  4. افراد دیابتی و بیماران قلب و عروق
  5. سن افراد برای لیزر مو نباید زیر 17 سال باشد
  6. افرادی که دچار بیماری های پوستی مادرزادی هستند

فواید استفاده از لیزر مو در کلینیک لیزر مو

  1. در حالت تقریبی در 90 درصد از موارد بعد از لیزر مو می توانید از شر موهای زائد راحت شوید
  2. دقت جراحی لیزر در زدودن موهای زائد بسیار بالاست
  3. لیزر مو در یک دقیقه میتواند تعداد زیادی از موهای اضافه را از بین ببرد

انواع لیزر های مورد استفاده جهت درمان موهای زائد در کلینیک تخصصی لیزر مو

امروزه با رشد استفاده از دستگاه های لیزر برای ازبین بردن مو های زائد در کلینیک لیزر مو ، شرکت ها و برند های مختلفی شروع به تولید و عرضه ی دستگاه های لیزر با کاربرد های تخصصی و متفاوت کرده اند که کار را برای انتخاب دستگاه مناسب سخت تر کرده است . در ادامه به معرفی برجسته ترین و کارامد ترین دستگاه های لیزر مو می پردازیم ، این دستگاه های لیزر جزء بهترین ها در جهان بوده و متخصصین ما ، در کلینیک لیزر مو و کلینیک زیبایی از آن ها برای لیزر مو استفاده می کنند.

دستگاه لیزر الکساندرایت(ALEXANDRITE NOBLEX)


یکی از قدرتمندترین دستگاه ها ی لیزر مو الکساندرایت می باشد .ساخت کشور آمریکا وتولید شده ی کمپانی کندلا از قدیمی ترین وبزرگترین شرکت های دنیا می باشد .بهترین دستگاه برای ازبین بردن و لیزر مو های زائد مخصوصا برای موهای نازک و روشن وهم برای موهای زخیم و تیره است که در کلینیک لیزر مو مورد استفاده قرار می گیرد. تابش نور لیزر به پوست ومو باشدت بالا ده ها فولیکول را تخریب می کند و باعث ازبین رفتن موهای زائد و مزاحم می شود . لیزر الکساندرایت در کلینیک لیزر مو با طول موج 755 هرنوع مویی را به دلیل قابل تنظیم بودن طول موج انرژی می تواند از بین ببرد .سرعت بالای عملکرد و سیستم خنک کننده ی این دستگاه به کاهش درد در حین انجام لیزر مو کمک می کند .

میزان استفاده از دستگاه لیزر الکساندرایت جهت لیزر مو ، حدود 6 جلسه می باشد که در فواصل زمانی 4 تا 8 هفته انجام می گیرد. که تعداد جلسات و میزان تراکم آن ها توسط پزشک و باتوجه به فیزیولوژی بیمار مشخص می شود.

دستگاه لیزر دایود (DIODE)


لیزرDIODE ساخت کشور آمریکا وپیشرفته ترین تولید این دستگاه لیزر ساخته ی شرکت Vectus می باشد. یکی ازبهترین دستگاه برای ازبین بردن و لیزر مو های زائد در سراسر دنیا می باشد که با علاقه و سلیقه ی ایرانی کاملا سازگار است و در کلینیک لیزر مو مورد استفاده قرار می گیرد .دستگاه لیزر دایود برای پوست های تیره هم کارایی داشته وطول موج اشعه های آن 1064 می باشد که بیمار میتواند با اعتماد کامل به این دستگاه در کلینیک لیزر مو استفاده کند و شاهد نتیجه ای ایده آل در ازبین رفتن موهای زائد و مزاحم باشد. قبل از استفاده از این دستگاه باید ژل مخصوص مورد استفاده قرار گیرد .

سیستم خنک کننده ی هندپیس دستگاه با طول موج 808 نانومتر آسایش و امنیت را برای پزشک وبیمار به ارمغان آورده است. برای نتیجه گیری بهتر از این دستگاه لیزر مو ، 6 جلسه درمانی مورد نیاز بوده و قابل استفاده برای تمام نقاط بدن می باشد. مدت زمانی که ازاین دستگاه برای ازبین بردن موها استفاده می شود حدود 65 دقیقه است . از مهمترین ملزوماتی که قبل از انجام لیزر مو با استفاده از دستگاه لیزر دایود باید رعایت شوند ، تمیزی کامل پوست با استفاده از تیغ برای تاثیر گذاری هرچه بیشتر می باشد.

دستگاه لیزر S.H.R(Super hair removal)


دستگاه لیزر S.H.R جدیدترین تکنولوزی روز دنیا برای از بین بردن و لیزر مو های زاید در کل بدن می باشد .این دستگاه با تایید FDA آمریکا CEاروپا یکی از بهترین دستگاه های مورد استفاده در کلینیک لیزر مو بهتین بوده و دارای سرعت بسیار بالاتری نسبت به سایر دستگاه های لیزر مو است ، منبع نور آن از لامپ زنون می باشد ، سیستم کار این دستگاه لیزر مو تلفیقی از دو روش IPL و لیزر DIODE است و برای انواع پوست های سفید و تیره مورد استفاده قرار می گیرد .

سه اصل اساسی که به کار دستگاه S.H.R می آید

1انرژی بالا

2?توان روبه بالا

3?سرعت تکرار زیاد در زمان

طریقه انجام کار دستگاه S.H.R

دستگاه لیزر S.H.R نور را به قطعات کوچکتر تقسیم کرده و این قطعات نوری را در دفعات زیاد به نقاط مشخصی از پوست و با سرعت زیاد تابش می دهد. عوارض استفاده از این دستگاه برای لیزر مو های زائد بسیار کم بوده و در عین حال دارای سرعت بالایی نیز می باشد که در کلینیک لیزر مو مورد استفاده قرار گرفته است.اثر بخشی و نتیجه دهی این لیزر مو باعث شده است یکی از پرکاربرد ترین دستگاه های لیزر مو در جهان شود. تعداد دفعات لازم برای انجام لیزر مو با استفاده از دستگاه لیزر موی S.H.R به طور متوسط 8 جلسه می باشد که معمولا 1 مورد در ماه انجام می گیرد.

نکات مهم برای لیزر مو با دستگاه لیزر S.H.R

  1. قبل از انجام لیزر مو با دستگاه S.H.R سطح پوست باید کاملا تمیز بوده و عاری از هر نوع مویی باشد (با تیغ کاملا تمیز شود)
  2. بعد از قرار گرفتن در محل مناسب از دستگاه لیزر ، پوست محل مورد نظر بیمار برای لیزر مو از یک ژل مخصوص کشیده می شود تا دستگاه به راحتی بتواند روی پوست حرکت کردن و عمل لیزر مو با کیفیت بالاتری در کلینیک لیزر مو انجام شود.
  3. چشم ها حساس ترین نقاط بدن در هنگام استفاده از دستگاه لیزر برای لیزر مو های زائد می باشند ، به همین دلیل با استفاده از چشم بند مخصوص چشم بیمار پوشانده شده و مورد محافظت قرار می گیرد.
  4. پس از انجام کامل مراحل بالا ، هندیپس دستگاه لیزر مو S.H.R توسط تکنسین مربوطه روی محل مورد نظر قرار گرفته و عمل لیزر مو های زائد در کلینیک لیزر مو انجام می شود.


یار بانو

یار بانو

یار بانو | مجله اینترنتی , مجله پزشکی , رسانه جامع پزشکی زیبایی , مجله پزشکی زیبایی , مجله الکترونیک پزشکی , مجله یار بانو برای اطلاع رسانی در رابطه با انواع مباحث زیبایی و لیزر می باشد . امید واریم از اطلاعات و معرفی کلینیک های یار بانو استفاده کافی را ببرید .

یار بانو یک مجله مفید برای معرفی پزشک و متخصصین زیبایی نیز می باشد . که در آینده ای  نزدیک بهترین متخصصین در حوزه جراحی زیبایی و لیزر مو را معرفی خواهد کرد.

رسانه جامع پزشکی زیبایی و سلامت یار بانو همیشه بهترین ها را برای شما آرزومند است . زیبا ببیاندیشید , زیبا زندگی کنید و زیبایی را برای همه آرزو کنید .

مجله اینترنتی لیزرلند

مجله اینترنتی لیزرلند ( مجله پزشکی زیبایی ) مرجع تخصصی برای معرفی کلینیک های زیبایی , پوست و مو , لیزر مو و … می باشد و با ارائه مطالب در موضوعات :

  • لیزر مو های زائد
  • جوانسازی پوست
  • تزریقات زیبایی : تزریق بوتاکس , تزریق ژل , تزریق چربی
  • دستگاه های لیزر موی خانگی
  • معرفی تمامی دستگاه های لیزر مو : الکس , دایود , ایلایت و …


مجله پزشکی لیزرلند در اکثر کلمات لیزر مو , قیمت لیزر مو , لیزر موهای زائد , لیزر موی خانگی , دستگاه لیزر مو و … در نتایج جستجوی گوگل در صفحه اول و رتبه های برتر قرار دارد  . برای مشاهده رتبه الکسا  لیزرلند می توانید از لینک زیر اقدام کنید .

 

وب سایت لیزر لند ( رسانه جامع پزشکی ) محل مناسبی برای نمایش و معرفی تبلیغات شما نظیر : معرفی کالا , خدمات کلینیک زیبایی و  … می باشد.