سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کلینیک لیزر موهای زائد , کلینیک جوانسازی پوست

همه چیز در رابطه با چاپ سررسید

    نظر

سررسید , تولید کننده سررسید , چاپ سررسید , انواع سررسید , سررسید 97  , سررسید نفیس : ابتدا می خواهیم در این قسمت به تعریف سررسید بپردازیم. سررسید انواع مختلفی دارد ما براساس اصول سیستم تبلیغاتی در نیکاگستران وارنا سررسید را به این صورت تعریف می کنیم: سررسید همانند جدول و مانند کتابچه ای است که دارای تقویم سال جاری به همراه برخی اطلاعات در رابطه با روزهای خاص سال که در ابتدا یا در انتهای ان می اید.در یک نگاه می توانیم سررسید یا سال نامه را یک دفترچه یادداشت تصور کنیم که کار بعضی از کار های روزانه مان را که برایمان مهم است در ان درج می کنیم.

سررسید

سررسید چرم وزیری لاکچری


سررسید کاربرد های زیادی دارد که مهم ترین ان استفاده از ان در سیستم تبلیغاتی است.همچنین استفاده از سررسید در طول سال آن را به یکی از دفترچه های محبوب در بین مردم به ویژه دانشجویان و دانش آموزان کرده است. سررسید بدلیل داشتن همچنین کاربرد هایی یک هدیه مناسب محسوب میشود.

اکثر شرکت های بزرگ همیشه در فعالیت های تبلیغاتی خود هزینه ای جدا برای چاپ سر رسید در کنار گذاشته اند. لذا می توان گفت بزرگترین مشتریان و خواستاران سر رسید شرکت های بزرگ و کوچک صنعتی است که بیشتر برای معرفی کالا و محثولات خود از آنها استفاده می کنند و در همایش ها و سمینارهای خود به نمایندگان شرکت های جزء و … اهدا می کنند.

سررسید , تولیدی سر رسید

نیکا گستروارنا با سابقه ای بلند مدت در زمینه چاپ سررسید و خدمات تبلیغاتی همیشه آماده ارائه خدمات چاپ سررسید و انواع آن به مشتریان عزیز می باشد . همیشه بهترین کیفیت در اسرع وقت می تواند رضایت مشتری را جلب کند خدا را شاکریم که تا به الان توانستیم آنچه مشتری از ما خواسته است را به نحو احسن انجام دهیم و در راستای اهداف بلند مدت خویش همیشه اولویت کاری خود را رضایت و خوشنودی مشتریان عزیز خودمان می دانیم . و تمام برنامه ها و توسئه فعالیت خود را در زمینه چاپ و تولید سررسید با این اولویت تنظیم می کنیم .

برای سفارش محصولات و خدمات ما می توانید با کارشناسان فروش ما در نیکاگستر وارنا تماس بگیرید.

021-77009579

021-77356439

شرکت نیکاگستر وارنا برترین شرکت در زمینه چاپ انواع سر رسید : اما منظور از چاپ سررسید به صورت اختصاصی چیست؟ این است که می توانید تمامی صفحات و موارد دلخواه خودتان را برای ویرایش سررسید در نظر بگیرید مانند لوگو و نام برند , شعار های تبلیغاتی خودتان و اختصاص دادن متن و نوشته در صفحات دلخواه شما (اختصاص نوشته مرتبط با روزهای خاص و مناسبت های ویژه در طی سال ) . طراحی اختصاصی جلد سررسید بر اساس رنگ بندی لوگو و رنگ اختصاصی و نیز به صورت تمام رنگ . درواقع سررسید به صورت اختصاصی به دلخواه شما طراحی میشود.

چاپ سررسید

بهترین طرح ها در نیکاگستر وارنا بهترین طرح ها برای شرکت شما توسط مشاورین در چاپ سررسید برای تبلیغات و ارائه خدمات شما به مشتریانتان ارائه خواهند داد. جهت برقراری ارتباط متناسب با مشتری و تبلیغات مناسب با استفاده از چاپ سررسید اختصاصی می توانید با ما تماس بگیرید و از مشاوره رایگان ما استفاده کنید.

چاپ سررسید با قیمتی مناسب

یکی از مهم ترین مشکلات و دغدغه های مدیران تبلیغاتی شرکت ها هزینه و قیمت چاپ سررسید است که ایت شرکت با اینکه سررسید هایی با بهترین کفیت و مواد اولیه مناسب به چاپ میرساند ولی همیشه قیمت هایی مناسب و ارزان پیشنهاد میدهد.رضایت مشتری هدف این شرکت میباشد.

در رابطه با قیمت چاپ سررسید نیز باید توضیح دهم که برخی از فاکتورهای در تعیین قیمت چاپ سررسید تاثیر گذار است مانند : اندازه سررسید , طراحی و رنگ بندی سررسید , طراحی جلد سررسید , تعداد برگه های گلاسه که داخل سررسید استفاده می شود , و یعنی قیمت همه سررسید ها برابر نیست .

شرکت نیکاگستروارنا با استفاده از بهترین متخصصین طراحی گرافیک و استفاده از مدرنترین و بروزترین دستگاه های چاپ سررسید برای ارائه خدمات مناسب و عالی برای تبلیغات شما اماده است . برای تجربه خدمات این شرکت فقط کافیست یکبار تماس بگیرید.

اما برای ارتباط با شرکت نیکاگستروارنا و برای مشاوره خذمات چاپ با شماره های زیر در تماس باشید.

دریافت خدمات چاپ ، 7 روز هفته

021-77009579

021-77356439

اما برخی از ویژگی های چاپ سررسید اختصاصی

  • هزینه پایین چاپ سررسید در نیکاگستر وارنا
  • چاپ سررسید در تیراژ پایین و چاپ در کمترین زمان
  • طراحی جلد اختصاصی و برگه های داخل سررسید
  • چاپ شعار تبلیغاتی در صفحه دلخواه شما
  • چاپ لوگو و نام برند در موقعیت هایی که شما در خواست می کنید
  • طراحی اختصاصی برگه های ویژه داخل سررسید
  • قرار دادن فجات گلاسه در هر موقعیت از سررسید موقع چاپ سررسید
  • امکان چاپ سررسید به صورت تمام رنگی و اختصاص

چاپ سررسید تیراژ پایین

امروزه یکی از نیازهای اصلی شرکت ها و سازمان های دولتی و خصوصی برای تبلیغات استفاده از سررسید اختصاصی می باشد . هر شرکتی با چاپ به موقع سررسید شرکت در ابتدای سال می تواند تاثیر زیادی بر تبلیغات خود داشته باشد. با چاپ لوگو و نام برند خود در تمامی صفحات سررسید اختصاصی شرکت می تواند در جذب مشتریان جدید به شما کمک بزرگی کنند همچنین برند سازی بزرگی برای شرکت می باشد . اینکه همه روزه و در همه حال نام برند شما مقابل چشمان مردم قرار بگیرد خیلی تاثیر گذار است برای بزرگتری شدن برند.

همیشه در انتهای هر سال مدیران تبلیغاتی شرکت های در تکاپوی چاپ سررسید جدید شرکت قرار می گیرند و به دنبال شرکت مناسب برای چا سررسید می گردند . از این رو یک مورد به خصوص برای آنها اهمیت زیادی دارد و ان این است که دوست دارند به هر تعداد که می خواهند سررسید چاپ کنند و بیش از اندازه نباشد.

گروه تخصصی نیکا گستر وارنا طبق روال و سنوات گذشته خود اماده ارائه همه گونه خدمات چاپ سررسید و سالنامه در انواع طرح ها و مدلهای ویژه و اختصاصی با تیراژ پایین می باشد . شما هر تعداد چاپ سررسید را از ما بخواهید.

چاپ سررسید , مستقیم با تولید کننده سر رسید

همانطور که اشاره کردیم امروزه چاپ سررسید تبدیل به یک سیستم تبلیغاتی کلاسیک شده است که اکثر شرکت ها از این روش برای معرفی کالاهای خود در ابتدا و انتهای سر سید استفاده می کنند. لذا یکی از دغدغه های این شرکت ها در انتخاب یک شرکت مناسب ( بهترین تولید کننده سررسید ) برای چاپ سررسید سفارشی خود می باشد. خدمات چاپ و تبلیغات نیکاگستر وارنا برتری خود را از رضایتمندی مشتریان خود می داند. لذا همیشه بهترین قیمت به نسبت رقبای خود ارائه می کند و همیشه بهترین کیفیت محثول را عرضه می کند.

برای کسب اطلاعات بیشتر از تولید کننده سررسید نیکاگستروارنا می توانید با شماره های زیر با ما تماس بگیرید .

021-77009579
021-77356439

شیوه های نوین در چاپ سررسید

امروزه با بهره گیری از تجهیزات مدرن و پیشرفته در تولید و چاپ سررسید کا را برای تولید کننده سررسید آسان کرده است و در این بین فقط طراحی و قالبندی سررسید از اهمیت بالایی برخوردار است . استفاده از بهترین دستگاه های چاپ سرعت کار چاپ سررسید را افزایش داده است و به کیفیت محصولات نیکاگستروارنا افزوده است . در بیشتر شرکت های چاپ سررسید امروزه هم از همان روش های قدیمی با سیستم و دستگاه هاس قدیمی بیشتر به چشم می خورد که موجب نارضایتی مشتریان می شود. نیکاگستروارنا برای بهبود کیفیت و رضایتمندی مشتریان خود از مدرنترین و بروزترین تجهیزات چاپ استفاده می کند تا در کمترین زمان بیشترین و با کیفیت ترین سررسیدها را ارائه کند.

برای چاپ سررسید اختصاصی و همچنین سررسید تبلیغاتی می توانید با ما تماس بگیرد و در سریع ترین زمان سفارش خود را به بهترین کیفیت دریافت نمایید.

سررسید نفیس , سر رسید اختصاصی

خیلی از شرکت های بزرگ برای خود طرح های اختصاصی سررسید سفارش می دهند که در بین سر رسید های موجود تک باشد و تا به حال همچین طرحی به بازار ارائه نشده باشد. شرکت نیکاگستران وارنا اماده دریافت هر نوع سفارش چاپ سر رسید نفیس و سر رسید اختصاصی می باشد. ما بهترین طرح برای سر رسید اختصاصی شما پیاده خواهیم کرد . داشتن سر رسید نفیس برای هر شرکت بزرگی می تواند امتیاز بزرگی از لحاظ تبلیغاتی باشد .

سررسید اختصاصی به چه سررسیدی گفته می شود؟

سررسید اختصاصی به سررسیدی گفته می شود که برای مشتری طراحی و تولید می گردد.می توانید به روش های متنوعی سررسیدها را اختصاصی کرد که در ادامه به آنها اشاره شده است. با ما همراه باشید.

اگر می خواهید یک سررسید را اختصاصی کنید می توانید از نشانه ها و لوگو ها بر روی جلد آنها استفاده نمایید. یکی از اصلی ترین روش های که می تواند سبب شود تا سررسید اختصاصی شود و معمولا در تعدادهای پایین استفاده می شود درج لوگو به شکل حک،چاپ و داغی روی جلد سر رسیدها است. معمولا با اضافه کردن لت رنگی اختصاصی به ابتدای سر رسید ها می توان سبب شود تا شما خدمات بهتری از خودتان را به مشتریان معرفی کنید.لت رنگی به صفحاتی گفته می شود که به جز اصل متن سررسید به آن افزوده می شوند و می توانند از خودجنس سررسید یا از گلاسه های رنگی باشند.

ترام در سررسیدها به این معنی است که لوگو ، نام و اطلاعات شما در همه ی صفحه های سررسید به شکل دلخواهتان درج گردد و در همه ی صفحات سررسید مقابل دید مشتریان و مصرف کنندگان باشند و البته که عمدا ترام برای سفارش های انجام می شود که از هزار عدد بیشتر هستند.

آستر بدرقه اختصاصی

اگر بخواهید این خدمت را سفارش دهید می توانید از هر طرح و جنسی برای آستربدرقه سر رسید به شکل لیزر ، طلاکوب ، چاپی و برجسته سازی برای استر استفاده کنید البته فراموش نکنید که نمی توان برای آستر بدرقه از هر جنسی استفاده کنید و حتما در این باره مجریان به شما توضیحاتی را خواهند داد.

روبان اختصاصی

معمولا برای علامت گذاری کردن یک صفحه خاص به واسطه مصرف کنندگان از روبان سررسید استفاده می شود که می تواند برای شما یک روبان اختصاصی باشد و در چنین شرایطی شما قادر هستید که تغییراتی را شامل رنگ ، عرض ، نوع روبان تغییر دهید و روی روبان اطلاعاتی را که می خواهید چاپ نمایید.

اختصاصی نمودن صفحه های درونی سر رسید

شما قادرید که همه ی صفحه های سررسیدتان را به سلیقه خودتان طراحی و صفحه بندی کنید. بهتر است این کار برای سفارش های انجام بدهید که تعدادشان زیادتر از پنج هزار عدد می باشد تا با قیمت بهتری بتوانید محصول موردنظرتان را سفارش بدهید.

جلد اختصاصی

اگر شما بخواهید می توانید به سلیقه خودتان رنگ جلد ، ساخت جلد ، جنس و دیگر ویژگی ها را تغییر بدهید و البته که باید برای اعمال این تغییرات به فروشنده آنها را اعلام کنید و بعد از نمونه گیری برای سفارش آن اقدام کنید.

پلاک آویز روبان

اگر بخواهید سررسیدهای اختصاصی داشته باشید می توانید از پلاک آویز هم استفاده کنید که در این شرایط لوگویتان را روی پلاک فلزی لیزر نمایید و در نهایت به روبان سررسید متصل کنید.

مستقیم با تولید کننده سر رسید

امروزه شرکت های واسطی در زمینه تبلیغات کار می کنند که باعث شده مشتری مستقیما نتواند با تولید کننده سر رسید در ارتباط باشد . لذا نیکاگستر وارنا با تلاش های زیاد توانسته است واسطین در این کار را حذف کند تا مشریان ما بتوانند مستقیم با تولید کننده سر رسید ارتباط برقرار کنند. و سفارشات خود را درخواست دهند. از اینکه می توانیم بدون واسطه گری خدمات خود را مستقیما ارائه کنیم بسیار خرسندیم. و از شرکت ها و افرادی که میخواهند سر رسید اختصاصی و یا هر نوع سر رسید دیگری را چاپ کنند مستقیم با تولید کننده سر رسید تماس بگیرند.

صحافی سررسید

یکی دیگر از خدماتی که نیکاگستروارنا در خدمات چاپ سررسید و سالنامه خود ارائه می کند , صحافی سررسید و انواع خدمات صحافی می باشد . برای کسب اطلاعات بیشتر در این مورد می توانید با شماره های ارتباطی ما تماس بگیرید .

صحافی سررسید با استفاده از ماشین صحافی انجام می شود . البته از سالها پیش در زمان صفویه صحافی در ایران رونق گرفت .و هنرمندان اصفهانی اولین افرادی بودند که هنر خودشون را در صحافی انواع کتاب های تاریخی و کهن و نیز صحافی سررسید و … به نمایش گذاشتند و توانستند شهرتی برای خودشون دست و پا کنند.