سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کلینیک لیزر موهای زائد , کلینیک جوانسازی پوست

برنامه ریزی از نامزدی تا عروسی

برنامه ریزی از نامزدی تا عروسی

برنامه ریزی از نامزدی تا عروسی :  شما با برنامه ریزی و انعطاف پذیری بیشتر میتوانید میتوانید مراسم عروسی را تا شش ماه اماده کنید خیلی از زوج های جوان مشکل زمان بندی دارند که بسیاری از مشاوران زمان پنج تا شش ماه را پیشنهاد میدهند و باید زمانبندی انجام دهید و کارها را تقسیم کنید به هفتگی ماهانه اولین کاری که میتوانید انجام دهید تهییه لیست مهمانان است که در اینجا چند تا راه حل میگوییم .

تالار عروسی

مهمترین بخش در برنامه ریزی مراسم عروسی

همانطور که می دانیم مهمترین بخش در برگزاری و برنامه ریزی برای مراسم عروسی انتخاب تالار عروسی می باشد . باید داماد و عروس عزیز  توجه داشته باشند که ببعد از انتخاب تالار و زمان گرفتن از آن دیگر باید با دقت تمام کارهای خود را انجام دهند چرا که زمان دقیق برای مراسم عروسی تعیین شده و باید تا اون موقع هر فعالیت داشته باشند تمام شده باشد . لذا برای این کار ؛ لیستی از تالار عروسی ( یا باغ عروسی )مناسب  برای خود تهییه کنید در انتخاب باغ تالار چنین سوالاتی از خودتان بپرسید که ایا این تالار کمناسب میل شما است ایا چیزی است که در ذهن شما است ایا میتوانید تغییراتی در ان انجام دهید و تمام وانب را بسنجید و برای خودتان روشن کنید .

انعطاف پذیری و خلاقیت داشته باشیدروز یا هفته ایی یا تاریخی اگر در ذهنتان است بهتر است که اخرهفته ها یا روز های تعطیلی نباشد زیرا گران تر است اگر از اختلاف قیمت وسط هفته با اخر هفته اگاه شوید کاملا متوجه حرف ما میشوید پس در مقابل تاریخ انعطاف لازم را نشان دهید.

بایدهایتان را مشخص کنید اگر رویایی ارید در مراسم عروسی خود اجرا کنید زمان ان رسیده که تحقق ببخشید به رویاهایتان و بهشان توجه کنید اگر طرح خاص یا ماشین خاصی میخواهید البته موارد مهم و اصلی را فراموش نکنید.

به دنبال تالار عروسی منظم باشید اگر عروسی شما مشابه باشد یا تشابه داشته باشد اهمیت انچنانی ندارد و ان چه مهم است کیفیت عروسی میباشد و برای رسیدن به این مورد مهم نیازمند پیدا کردن فیلم بردار و عکاس و بقیه موارد است که واقعا زمانبر است.

دقت کنید سفارش لباس عروس زمان بر است این پروسه سفارش لباس عروس خیلی زمان بر است و مشکل این است که برای عروسی زمان تعیین شده است و وقت زیادی ندارید بهتر است به مزون هایی برد که لباس عروس اماده دارد نمونه کارهایش را ببینید البته زیبایی و کیفیت لباس عروس را توجه کنید و خیلی عجله نکنید .

خودتان را درگیر جزییات نکنید مهمانان شما از کارها و بررسی های قبل شما اگاهی ندارند اگر زمانی ان چیزی را که میخواستید با توجه به محدودیت و زمان کم بهش نرسید نگران و ناراحت نشید وقت خود را روی جزییات نگزارید

باع تالار عروسی شمس العماره و ارائه تمامی خدمات عروسی

شما با یک تماس می توانید بیش از 50 درصد کارهای عروسی خود را به ما بسپارید . باغ تالار عروسی شمس العماره تنها یک تالار یا باغ برای عروسی نیست . ما خدمات ویژه ای را نیز ارائه می کنیم که می توانید از آنها بهرمند شوید. خدمات اجاره ماشین عروس , گل آرایی و تشریفات عروسی , خدمات آتیش بازی در ورود عروس و داماد , خدمات پذیرایی فوق العاده شیک و مدرن با بهترین نوع منوهای پذیرایی و …

برای کسب اطلاعت بیشتر در رابطه با رزرو باغ تالار عروسی می توانید با باغ تالار شمس العماره تماس حاصل فرمایید همچنین کروکی دقیق محل تالار نیز در زیر گذاشته شده است .


باغ تالار عروسی شمس العماره

آدرس :

کرج , بلوار پیام ( جاده قزل الحصار) , بلوار خلیج فارس ( ملک آباد ) , باغ تالار شمس العماره

شماره تماس :

09121444424        09121021839