سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کلینیک لیزر موهای زائد , کلینیک جوانسازی پوست

سبد گل , قیمت سبد گل

سبد گل , قیمت سبد گل

با هدیه دادن گل به راحتی می توانید دل هر کسی را بدست بیاورید . گل زیبای خلقت را برای هر فردی نمایان می کند . تنوع انواع گل وقتی در کنار هم در یک سبد گل قرار میگیرند بی نظیر است . تنوع رنگبندی وخلاقیت در بستن سبد گل زیبایی این نعمت را بیشتر و بیشتر می کند. اگر سری به تشریفات عروسی بزنیم مشاهده خواهیم کرد برای هر مراسمی سبد گل مخصوص وجود دارد و این را تمامی گل فروشی ها تایید می کنند . و اگر از یک گل فروشی معتبر و لاکچری بخواهید برایتان سبد گل درست کند حتما از شما میپرسد برای چه مراسمی می خواهید. تمامی گل های موجود در طبیعت نماد متفاوتی دارند .

قصد داریم انواع مدل های سبد گل را در اینجا برای شما معرفی کنیم و تصاویری ناب از انواع سبد گل را برایتان به نمایش قرار می دهیم تا بهترین مورد را برای تبریک , بله برون و خواستگاری انتخاب کنید .


انواع دسته گل عروس  , دیزاین انواع دته گل برای عروس خانم , بهترین نوع گل ( رز , لاله , آلاله , لیلیوم , ادریسی , یاسمن سفید ) برای استفاده در دسته گل عروس  : از انجایی که دسته گل در تمام طول مراسم همراه عروس خانم است پس از تمام گل های موجود در مراسم مهمتر است و انتخاب ان دقت بیشتری می خواهد بنابر این در اینجا چند نکته را یاد اور میشویم تا عروس خانم های ما راحتر بتوانند دسته کل عروسی خود را انتخاب کنند.

سبد گل تبریک

انواع دسته گل عروس

بهترین گل فروشی های تهران بزرگ : گل فروشی

بیشتر سعی کنیم که دسته گل را متناسب با فصل عروسی خود انتخاب کنیم :

معمولا گل هایی که مخصوص هر فصل هستند در ان فصل کیفیت ودوام خوبی دارند پس بهتر است که ما تلاش کنیم در هر فصل از گل های مخصوص ان فصل برای دسته گل خود استفاده کنیم وهم چنین این نکته را نیز به خاطر داشته باشیم که هر چه گل های ما تازه و شادابتر باشند دوام بهتری خواهند داشت.ودیرتر کیفیت خود را از دست خواهند داد.ویک نکته هم که در انتخاب گل های فصلی وجود دارد این است که اگر ما به دنبال گل های فصلی باشیم واز گل فروش محترم در این مورد پرسش کنیم ممکن است که با گل هایی مواجه بشویم که تا کنون هیچ آشنایی با ان ها نداشتیم و دسته گل عروس ما را بسیار زیبا جلوه دهند .وهمچنین اگر دسته گل عروسی ما از گل های فصلی انتخاب شوند بطبع قیمت ان پایینتر خواهد بود.

راهنمای انتخاب دسته گل برای عروس : مدل دسته گل عروس

هماهنگی دسته گل عروس با تم مراسم عروسی

هنگامی که به گل فروش مراجعه میکنیم ومی خواهیم دسته گل عروسی خود را سفارش بدهیم باید گل فروش را در جریان این امر قرار دهیم که تم عروسی ما به چه صورت است .به عنوان مثال آیا مراسم عروسی ما یک مراسم سنتی است یا یک مراسم مد روز و رنگارنگ امروزی.و اگر سنتی است باید گل  دسته گل عروس را نیز مانند مراسم ساده سغارش دهیم مانند گل های سوسن ویا الاله و اگر یک مراسم شاد امروزی است  پس بهترین گزینه این است که دسته گل عروس نیز مانند مراسم شاداب و رنگارنگ باشد واز تعداد زیادی گل رنگارنگ در دسته گل استفاده شود.

سبد گل خواستگاری