سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کلینیک لیزر موهای زائد , کلینیک جوانسازی پوست

چینش اصولی اثاثیه در ماشین باربری

چینش اصولی اثاثیه در ماشین باربری

چینش اصولی اثاثیه در ماشین باربری , چیتگر بار : یکی از مواردی که در اسباب کشی های شخصی و یا اسباب کشی هایی که توسط شرکت های باربری مهم بوده و ضروری است که در دو حالت اسباب کشی مورد توجه قرار گیرد , چینش و یا چیدمان اثاثیه ی بسته بندی شده می باشد . چگونگی و نحوه ی چیدمان آنها در زمان جابه جایی وسایل که توسط ماشین ها و کامیون های حمل اثاثیه صورت می گیرد از نکات ایمنی اسباب کشی و حمل اثاثیه محسوب می شود . اگر موقع بارگیری اثاثیه به داخل کامیون ها بدون آسیب و صدمه باشند سپس نوبت به چیدن اثاثیه داخل کامیون می باشد . اگر بر این کار وسیله ی نقلیه ی ایده آلی انتخاب کرده اید , در این جابه جایی تا حدودی بر مشکلات غلبه کرده و به موفقیت کامل نزدیک شده اید . اکنون زمان آن رسیده تا به درستی اثاثیه ی خود را به ماشین بار زده و آن ها را به محل زندگی جدید خود با سلامتی کامل انتقال دهید .

باربری چیتگر بار تهران

حمل اثاثیه منزل با استفاده از مدرنترین و بروز ترین تجهیزات حمل و نقل بدون وارد شدن آسیب به اثاثیه با سرعت بالا

اتوبار چیتگر با بهترین خدمات در حدمت شما مردم عزیز می باشد

با ما تماس بگیرید :

09129353998    22383137    44708363    44322765

 

چینش اصولی اثاثیه در ماشین باربری

کافیست نکات زیر را با دقت مطالعه کرده تا با رعایت آنها اثاثیه ی بسته بندی شده ی منزل را در ماشین باربری بچینید . با رعایت آنها خطراتی که در بین راه وسایل و اثاثیه ی شما را تهدید می کنند کاهش می یابد .

نحوه ی بسته بندی :

اصول بسته بندی در اتوبار و باربری تهران بار چیتگر یکی از مهمترین و اساس ترین نکته در امر جابجایی وسایل منزل و یا هر نوع کالای دیگر بسته بندی درست و صحیح وسایل یا کالا است . اگر در هنگام بسته بندی اثاث مورد نظر نیاز به کارتن یا جعبه داشته باشد بهترین کار استفاده از کارتن یا جعبه مناسب و بادوام است . در صورتی که کالا یا اثاث شما شکستنی است باید کالا یا اثاث مورد نظر را در درون کاغذ یا پلاستیک حباب داربسته بندی کرد و بعد داخل کارتن و کف کارتن نیز پارچه و یا روزنامه قرار داد تا هنگام برخورد کف آن با زمین کالا و وسایل داخل کارتن شکسته نشوند .

در صورتی که کالای مورد نظر شما نیاز به بسته بندی با کارتن را ندارد می توانید برای ایمن بودن اثاث تان آن را لای پتو و یا پلاستیک حباب دار بسته بندی کنید تا در صورت برخورد به جایی از اسیب دیدگی ایمن باشد . از نکات قابل ذکر در هنگام بسته بندی با کارتن استفاده از کارتن های هم سایز است که این کار هم در سرعت چینش اثاثیه و هم کار اثاث چینی در داخل ماشین با نظم و سرعت بیشتری پیش می رود . دقت داشته باشید هرچه قدر در بسته بندی اثاثیه نظم و ترتیب را رعایت کنید و هر وسیله را با روش مناسب و خاص خود بسته بندی کنید در هنگام جابجایی اثاث به ماشین هم سرعت کار و هم ایمنی کار بالا می رود .

اولین اولویت چینش اثاثیه سنگین

بعد از اینکه کار بسته بندی با رعایت نکات ایمنی و مناسب به پایان رسید نویت بارگیری اثاث به داخل ماشین حمل و نقل بار می رسد , برای حمل ونقل اثاث و کالای منزل باید دقت کرد که جابجایی اثاث سنگین به داخل ماشین باید در اولویت کار قرار بگیرد . زیرا با قرار دادن اثاث سنگین در قسمت اول و پایین ماشین اثاث سنگین روی اثاث سبک سنگینی نمی کند که باعث شکستن و یا صدمه زدن به بار های سبک نمی شود. اگر در هنگام جابجایی اثاث به ماشین حمل ونقل دقت نکنید و با برنامه ریزی یش نروید و اثاث سبک را در اول شروع کار بچینید در پایان خواهید دید که وسایل کوچک تمامی فضای ماشین حمل اثاث را پر کرده است و جایی برای اشیای سنگین وجود ندارد .

برای راحتی کار خود ابتدا وسایل سنگین و پرحجم مثل : مبلمان بزرگ , یخچال , ماشین لباسشویی , سرویس های چوبی مثل کمد لباس , بوفه و تخت خواب و ….. را در اولویت چینش در ماشین حمل و نقل اثاث و بار قرار دهید . بعد از پایان یافتن چینش اثاث سنگین نوبت به اثاث سبک و کم حجم تر می رسد . با مشخص شدن جای وسایل سنگین در داخل ذماشین حمل و نقل اثاث و بار وسایل کم حجم تر به راحتی قابل چیدن و نظم دادن است . همانطور که گفته شد در صورتی که در موقع بسته بندی کار دبسته بندی با نظم و استفاده از کارتن یا جعبه های هم اندازه باشد کار چینش نیز به راحتی و بدون دردسر انجام می گیرد .

قبل از اینکه کامیون حمل اثاث برسد وسایل سنگین و هم اندازه را در کنار هم قرار دهید تا در هنگام جابجایی به ماشین کار افراد باربری آسان و وقت زیادی نیز از شما نگیرد . وسایل سبک به گونه ای هستند که بعد از چینش وسایل سنگین در صورت کم بودن جا در کنار و حتی لای وسایل سنگین می توان جای داد .

نحوه چینش اثاثیه در داخل کامیون حمل بار

در هنگام چینش اثاثیه بسته بندی منزل در داخل ماشین حمل اثاث و بار رعایت چند اصول و نکته کار شما را آسان و بی دردسر می کند . یکی از این نکات مهم هنگام جابجایی اثاثیه بهداخل ماشین میزان پر شدن اثاث در داخل کامیون است . نباید ماشین باربری تا انتهای آن پر شود تا در هنگام تخلیه کردن اثاث به راحتی بدون دردسر کار تخلیه انجام شود .بعلاوه فشرده شدن اثاثیه بر روی هم امکان خراب و یا صدمه دیدین بار را دارد . همچنین با زیاد خالی بودن ماشین حمل اثاث هنگام حرکت ماشین امکان سقوط اثثایه بر روی هم وجود دارد و احتمال خراب شدن وآسیب دیدن اثاث را افزایش می دهد .

برای این منظور باید در حین چیدن اثاثیه در داخل کامیون چینش به نحوی باشد که فشردگی و یا فضای خالی میان آنها وجود نداشته باشد . منظور از این که فضای خالی در بین اثاث وجود نداشته باشد این نیسیت که جعبه ها و کارتن های بسته بندی شده را تا سقف ماشین بر روی هم بچینید . زیرا در این صورت نیز کار تخلیه اثاثیه با مشکل روبرو می کند و خطر افتادن جعبه ها نیز بسیار بالا می رود .

نکات مهم در چینش اثاثیه

برای سالم رسیدن بار به مقصد باید چند نکات مهم را در هنگام چینش بار به داخل کامیون رعایت کرد : ابتدا ذباید وسایل ساید و….در کامیون قرار داد , وسایل سنگین در انتهای کامیون قرار بگیرد و بعد از آن اثاثی که از نظر ابعاد و اندازه باهم یکسان هستند مانند سرویس چوبی و فرش ها . مرحله بعدی کارتن هایی که از نظر اندازه و سنگینی باهم یکسان هستند داخل کامیون قرار دهید . بعد از آن نوبت به جعبه های کوچکتر و سبک تر می رسد . برای راحتی کارجابجایی تا جایی که امکان دارد اثاثیه خود را در داخل ذجعبه و یا کارتن بسته بندی کنید و از قرار دادن وسایل بدون بسته بندی خودداری کنید .

با این کار هم سرعت کار حمل و نقل اثاثیه و هم احتمال آسیب , دیدن اثاث , گم شدن را کاهش می یابد . از مواردی که باید دقت کنید این است که مدارک , اسناد و یا چواهرات و چیز های با ارزش خودتات با ماشین شخصی خودتان حمل کنید .

چینش اثاثیه در باربری بین شهری

یکی از مهم ترین نکته در امر حمل و نقل جابجایی اثاثیه از شهری به شهر دیگر است . چینش اثاثیه در جابجایی بین شهری از حساسیت بیشتری برخوردار است . بنابرین بسته دبندی و چیدمان اثاثیه یک کار بسیار پر دقتی است زیرا اثاثیه مسافت های طولانی را طی خواهد کرد . برای جابجایی اثاثیه منزل از هر نوع وسیله کامیون , خاور , نیسان , وانت و …. استفاده می کنید باید چیدمان اثاثیه بسیار مهم است . ماشین حمل اثاثیه بین شهری باید مسقف باشد . چیدمان اثاثیه را به گونه ای چینش کنید که در هنگام تخلیه بار کار تخلیه آسان و زمان کمتری از شما بگیرد . بسته بندی درست و ایمن و استفاده از کارتن های هم اندازه کار شما را بسیار آسان و بی دردسر می کند . تا حد امکان هر وسیله ای که قابل بسته بندی است را بسته بندی کنید و از ارسال بار بدون بسته بندی در جابجایی بین شهری خودداری کنید .