سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کلینیک لیزر موهای زائد , کلینیک جوانسازی پوست

اتوبار و باربری بهشتی

اتوبار و باربری بهشتی

 
 

اتوبار و باربری بهشتی , باربری مطمعن و ارزان قیمت در بهشتی , شرکت باربری و اتوبار آسمان بار تهران :  آیا شما هم دوست دارید از بهم ریختگی های خانه تان در زمان اسباب کشی خیلی زود خلاصی پیدا کنید و از آشفتگی های اقلام ریز و درشت وسایلتان رهایی پیدا کنید؟ قطعا اگر بتوانید اشتباهاتی را که در اسباب کشی رخ میدهد بشناسید میتوانید از این مشکلها رها شوید و اوضاع را به بهترین شکل ممکن سروسامان بدهید و تجربه ی یک اسباب کشی آسان و جابه جایی راحتی را داشته باشید.

در ادامه این پست شما می توانید از اشتباهاتی مطلع شوید که ممکن است هر کدام از شما در زمان اسباب کشی آن ها را انجام بدهد و آگاهی از این اشتباهات قطعا منجر به عدم اجرای آن ها خواهد شد.

اتوبار و باربری بهشتی

5 اشتباه رایج در اتوبار و باربری بهشتی

  1. یکی از اشتباهات رایجی که بسیاری از افراد با آن درگیر می شوند ،فکر نکردن و عدم بررسی در مورد چگونگی استفاده از فضای موجود در زمان جابه جایی و چیدمان است. بسیاری از افراد وقتی به جابه جایی مشغول می شوند اصولا به فضاهای موجود و کاربردهای که دارند هیچ توجهی نمی کنند و بدون فکر شروع می کنند و در واقع با کوهی از وسایل روبرو می شوند که اصلا نمی دانند هر کدام را کجا باید بگذارند و همین موضوع یک سردرگمی بزرگ را برای شان ایجاد می کند. برای حل این مشکل تنها کافی است از چند روز پیش از اسباب کشی به برنامه ریزی برای سازمان دهی وسایل تان اقدام نمایید و در مورد اینکه بهترین جا برای هر وسیله کدام است فکر کنید و همچنین در مورد اینکه قرار است چه کسی از این وسایل و فضا استفاده کند نیز به خوبی فکر کنید چون تنها راه حل طلایی برای داشتن جابه جایی راحت همین کار است.
  2. یکی دیگر از مواردی که جز اشتباهات بزرگ به شمار می رود عدم تفکیک وسایل بلا استفاده از دیگر وسایل می باشد. شما می توانید از انبار شدن وسایلتان در یکجا خیلی سریع دوری کنید به شرط اینکه پیش از اسباب کشی حتما وسایل اضافی را از دیگر وسایل جدا کرده باشید و آن ها را که اصلا استفاده ی برایتان ندارند به دور بریزید.
  3. باور داشته باشید که استفاده از کمد یا دراور می تواند سبب برطرف شدن مشکل بهم ریختگی شود ولی محصولات سازمان دهنده لزوما نمی توانند از بهم ریختگی خانه تان بکاهند ،حتی اگر شما از بهترین جا کفشی هم استفاده کنید اگر به صورت صحیح کفش هایتان را در آن نگذارید قطعا نمی تواند کمکی به شما داشته باشد. توصیه می شود برای خرید وسایل سازمان دهنده پس از اسباب کشی و همچنین شناسایی نیازها اقدامات لازم را انجام بدهید.
  4. هر گونه ی وسیله ی که در زمان جمع آوری و مرتب کردن وسایل می دانید دیگر برای شما استفاده ی نخواهد داشت را به نیازمندان اهدا کنید البته اگر دیگر این وسایل قابل استفاده نیستند بهتر است آن ها را در بسته بندی های جداگانه کنار سطل زباله قرار بدهید تا افرادی که اقدام به جمع آوری پسماندها می کنند آن ها را بردارند.
  5. یکی از اقداماتی غلطی که متاسفانه بارها دیده ایم افراد در زمان اسباب کشی انجام میدهند، جابه جایی موقت وسایل است. به هوای اینکه پس از اسباب کشی دوباره به سراغشان خواهند رفت و آن ها را بر سر جاهای اصلی شان میگذارند ولی غافل از اینکه در زمان چیدمان از آن ها غافل می شوند و همین موضوع سردرگمی و آشفتگی های زیادی را به وجود خواهد آورد.

بسته بندی لوازم منزل و ادارات به صورت کاملا حرفه ای و تخصصی ، حمل اسباب و اثاثیه منازل و ادارات از جمله خدمات ازائه شده توسط تیم حرفه ای آسمام بار در منطقه بهشتی تهران می باشد ، جهت کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با اتوبار و باربری بهشتی , باربری مطمعن و ارزان قیمت در بهشتی ، با کارشناسان ما در باربری آسمان بار تماس حاصل فرمایید.

برچسب ها: , , , , ,