سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کلینیک لیزر موهای زائد , کلینیک جوانسازی پوست

اتوبار و باربری گلها

اتوبار و باربری گلها

 
 

اتوبار و باربری گلها , باربری ارزان و مطمئن در گل ها , شرکت باربری و اتوبار آسمان بار تهران : اسباب کشی از اصطلاح های می باشد که تقریبا همه ی ما با آن آشنایی داشته ایم و در طول زندگی مان حداقل یکبار مجبور شده اید تا اسباب کشی کنیم. جمع آوری وسایل و لوازم منزل و سپس انتقال آن ها به مقصد از اصلی ترین مراحل در هر باربری محسوب می شود. در واقع اسباب کشی از گذشته تاکنون به عنوان یک کار مشقت بار از خانواده ها یاد می شود. اما با وجود این مشکلات و سختی ها باز هم خانواده ها به ناچار باید در طول زندگی شان اقدام به حمل اثاثیه و اسباب کشی نمایند.
برای اینکه در حمل و نقل و اسباب کشی بتوانید موفق شوید،شرکت های باربری به کمک تان امده اند تا بتوانید با ارامش و بدون داشتن استرس این فرایند را به اتمام برسانید.


در اسباب کشی از وسایل و ابزارهای مختلفی استفاده می شود که هر کدام از آن ها مزیت های خاص خود را داشته اند. اما تا به حال درمورد استرچ رپ مطلبی را شنیده اید و می دانید که چه مزیت های در صورت استفاده از آن خواهید داشت؟
استرچ رپ یک نوع نوار است که از جنس پلاستیکی می باشد که دارای مقاومت کششی زیادی می باشید و عموما از جنس پلی اتیلن که دانسیته پایینی داشته ساخته می گردد و در زمان بسته بندی اثاثیه و هر نوع باری از آن استفاده می شود. دقت داشته باشید که  استرچ رپ را با عنوان سلفون نیز می شناسند.

استرچ رپ

در بیشتر موارد برای مراقبت و نگهداری از بسته بندی ها در زمان حمل و نقل از این محصول استفاده می شود و همچنین وقتی که بخواهند وسایل را در کنار یکدیگر بگذارند ، اسباب را به وسیله ی آن پوشش میدهند تا جابه جا نشوند و همچنین در صورت برخورد به یکدیگر دچار آسیب نشوند.
برای جلوگیری از آسیب دیدگی و برخورد وسایل از استرچ رپ استفاده می گردد که به عنوان بهترین محصول در چنین شرایطی شناخته می شود و افزون بر اینها در زمان حمل به وسیله کارگران اتوبار از صدمه دیدن به آنها به صورت کامل جلوگیری میکند.
استرچ رپ ها با توجه به نوع کاربرد دارای ضخامت و اندازه های مختلفی می باشد که از رایج ترین و پراستفاده ترین آن ها می توان  به نوارهای استرچ ضد استاتیک، استرچ رنگی ، استرچ یووی، پوشش پالت بادی اشاره نمود.

مزیت های استرچ رپ

دقت داشته باشید که این نوارها مزیت های زیادی دارند که می تواند به برخی از آن ها اشاره کرد:
استرچ رپ ها قابل بازیافت هستند. مدل استرچ یووی بارها را در مقابل اشعه های آسیب زننده نور خورشید محافظت میکند و همچنین دارای قیمت های مناسبی می باشند. لازم است بدانید که استفاده از استرچ رپ ها همه ی محموله را در مقابل رطوبت و گرد و غبار مصون می دارد.
برای حمل اثاثیه مخصوصا زمانی که بخواهید به شهرستان بروید یا مسافت طولانی در پیش داشته باشید، استفاده از استرچ رپ ها به عنوان یک امر ضروری بوده و تا حد زیادی می تواند سبب تضمین امنیت و سلامت بار شود.

اتوبار و باربری گلها , باربری ارزان و مطمئن در گل ها

شرکت باربری آسمان بار ، با حضوری فعال و گسترده در منطقه گلها ، آماده ارائه خدمات مخلف باربری ، اعم از بسته بندی لوازم منزل ، بسته بندی لوازم ادارات ، بسته بندی لوازم خاص ، به صورت کاملا ایمنی و مطمئن ، جهت جلوگیری از هر گونه تخریب ، شکستگی و آسیب دیدگی ، جابجایی و حمل اثاثیه منازل و ادارات ، با اکیپی مجهز و حرفه ای ، می باشد

جهت کسب اطلاعات بیشتر و تکمیلی در رابطه با اتوبار و باربری گلها , باربری ارزان و مطمئن در گل ها با متخصصین و کارشناسان ما در تماس باشید…

برچسب ها: , , , , ,