سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کلینیک لیزر موهای زائد , کلینیک جوانسازی پوست

اتوبار و باربری مطهری

اتوبار و باربری مطهری

 
 

اتوبار و باربری مطهری , باربری ارزان قیمت در مطهری ، آسمان بار تهران :  در اسباب کشی و جابه جا کردن وسایل، مراحل مختلفی باربری وجود داشته و همچنین رانندگان دارای وظایف مختلفی هستند. اگر قصد دارید که وسایل تان را جابه جا کنید به شما پیشنهاد می شود ادامه این مطلب را مطالعه نمایید.

توصیه های شرکت آسمان بار در زمان انجام باربری و انتقال وسایل

قبل از اینکه اسباب کشی انجام شود حتما باید راننده را از نوع وسایلی که نیاز است جابه جا کند باخبر نمایید تا راننده با برنامه ی از که از قبل مشخص شده است با توجه به نوع بار چگونگی بارگیری را تعیین کرده و سپس عملیات کنترل و مهار کامل وسایل را با توجه به نوع بار انجام بدهد.
راننده وسیله نقلیه و کمک راننده در زمان انجام مراحل بارگیری به درون ماشین باید در محیطی قرار نگیرند که سبب ایجاد مزاحمت برای کارگران مشغول به جا به جایی شوند و همچنین خودشان نیز دچار آسیب نشوند و در روند جا به جایی نیز اختلالی به وجود نیاورند.
اگر قرار است مسافتی که طی شود زیاد باشد پس راننده وظیفه دارد هر هشتاد کیلومتر را که طی کرد پیاده شود و بارها را کنترل نماید تا از اتصال مهربندها و محکم شدن آنها اطمینان پیدا کند.

اتوبار و باربری مطهری

اتوبار و باربری مطهری

راننده پیش از شروع حرکت وظیفه دارد که همه ی مهارکننده های بارهای شما را مورد بررسی قرار بدهد و مطمئن شود که همه ی آنها محکم هستند و در صورت ایجاد حادثه یا در زمان ترمز شدید احتمال آسیب رسیدن به وسایل هنگام باربری به صفر برسد.
در پایان به خاطر بسپارید که : در صورتی که بار به مقصد مورد نظر رسید و در زمان تخلیه کردن آنها از وسیله نقلیه متوجه نامناسب بودن اتصال مهاربندها و دیگر وسایل مهار کننده شدید باید موضوع را بررسی نموده و به راننده بگویید که حتما به شرکت اطلاع بدهد.

انتخاب ماشین حمل بار و باربری

در زمان حمل بار و باربری یکی از موضوع های که در کاهش قیمت و افزایش سرعت تاثیر زیادی داشته است، انتخاب وسیله نقلیه می باشد که قرار است به واسطه ی آن اثاث اداره یا منزل جابه جا و حمل شود.

در باربری به صورت کلی از سه دسته ماشین استفاده می شود که شامل موارد زیر می باشد:

  1. باربری با استفاده از ماشینهای سبک مثل وانت، وانت نیسان و وانت پراید
  2. باربری با استفاده از ماشینهای نیمه سنگین مثل کامیون،هیوندا، خاور ، ایسوزو، کامیونت
  3. باربری با استفاده از ماشینهای سنگین مانند تریلی، ده تن، ترانزیت ، کفی ، ترانزیت یخچالی، بیست تن ، کفی ، چادری سه محور ، کمپرسی ، تریلی تانکر فاو و…

زمانی که بخواهید ماشین را برای باربری انتخاب نمایید باید موارد زیر را در نظر داشته باشید و سپس تصمیم بگیرید:

  • – نوع بار و لوازم و اسباب
  • – طول مسافتی که قرار است وسایل انتقال داده شوند
  • – باربری برای تهران است یا شهرستان ها
  • – ساعت در نظر گرفته شده برای حمل بار
  • – نوع مسیر و جاده بین مبدا و مقصد

معمولا اگر قصد انتقال وسایل و اثاثیه منزل باشد از اتومبیل های هیوندا، ایسوزو، بنز 608 استفاده می گردد.

اتوبار و باربری مطهری , باربری ارزان قیمت در مطهری

منطقه مطهری یکی از مناطق متمرکز و شلوغ پایتخت می باشد ، در کنار منازل مسکونی ، خیل عظیمی از ساختمان های تجاری و اداری این منطقه را احاطه کرده اند. از این رو باربری و اتوبار آسمان بار ، با فعالیت چشمگیر و حضور پر رنگ در این منطقه اقدام به خدمت رسانی به همشهریان عزیز و گرامی کرده است. جهت کسب اطلاعات بشتر در رابطه با اتوبار و باربری مطهری می توانید با کارشناسان و متخصصین آسمان بار تماس حاصل فرمایید.

برچسب ها: , , , ,