سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کلینیک لیزر موهای زائد , کلینیک جوانسازی پوست

راههای ارسال بار به خارج از کشور

پادمیرا

یکی از مشکلاتی که افراد برای سفرهای طولانی مدت به خارج از کشور دارند بحث اضافه بار هست.

به گزارش ایسنا بنا براعلام پادمیرا، اکثر مسافران که به کشورهای خارجی سفر می‌کنند به مدت زمان طولانی در آن کشورها می‌مانند، برخی برای ادامه تحصیل به کشورهای اروپایی، امریکا، استرالیا، کانادا و ... مهاجرت می‌کنند که مدت زمان طولانی باید در این کشورها بمانند تا تحصیلات خود را تکمیل کنند. یا در برخی از موارد مسافرانی نیز هستند که اقامت برخی از کشورهای خارجی را دارند و برای مدت زیادی همه ساله به آنجا مهاجرت می‌کنند. از این رو یکی از مهمترین دغدغه آنها اضافه باری است که دوست دارند با خود به مقصدشان ببرند.

شرکت فریت بار پادمیرا راه

هر مسافر بنا به تعرفه هر شرکت هواپیمایی مقدار بار معلومی را می‌تواند با خود داشته باشد  و اضافه باری که دارند باید یا هزینه جدا پرداخت کنند که برای بارهای زیاد و سنگین هزینه‌بر و گران است. ولی برای بارهای سبک می‌تواند مفید و به صرفه واقع شود. اما مهمترین مسئله اضافه بار همراه مسافر است که زیاد است و می‌خواهد به مقصدش ارسال شود. در این صورت نیاز به فریت بار دارد، شرکت فریت بار پادمیرا راه با داشتن تخصص و سابقه بلندمدت در این زمینه می‌تواند بهترین کیفیت خدمات را برای مسافران داشته باشد.

ارسال بار مسافری به خارج از کشور

اکثر مسافران به ویژه افرادی که برای اولین بار می‌خواهند بار به خارج از کشور ارسال کنند اطلاعاتی در این زمینه ندارند و از این رو به دنبال شرکتی هستند تا بار آنها را به مقصدشان ارسال کند. شرکت فریت بار پادمیرا راه یک مجموعه‌ای کامل برای این کار فراهم کرده تا با ارائه مشاوره دقیق و دادن اطلاعات کافی در مورد فریت بار مسافران را از این نگرانی در بیارد.

هزینه فریت و ارسال بار هوایی

جهت دریافت اطلاعات دقیق در خصوص هزینه های فریت بار می توانید با مشاورین ما در شرکت تماس بگیرد تا ریز به ریز هزینه‌ها را برای شما اعلام کنند، می‌توانید با شماره‌های زیر تماس بگیرید:

آدرس دفتر مرکزی: تهران، سهروردی شمالی، خیابان میرزایی زینالی غربی، ساختمان اداری 144، واحد 1

09121406909

02188501287

02188501288

خدمات ارسال بار هوایی پادمیرا راه

فریت بار به استرالیا، فریت بار به کانادا، فریت بار به امریکا، فریت بار به همه کشورهای اروپا و فریت بار به تمام نقاط دنیا خدمتی است که با ارائه بهترین خدمات از سوی شرکت حمل و نقل بین‌المللی پادمیرا راه انجام می‌شود. در ادامه شرح مختصری از این کار را بیان می‌کنیم.

بسته‌بندی بار مسافری

در امر حمل و نقل بین‌المللی و هوایی مهمترین فاکتور بسته‌بندی دقیق و استاندارد بار می‌باشد. شرکت پادمیرا راه  برای بسته‌بندی از متریال با کیفیت و استاندارد مانند: نایلون‌های حبابدار، کاغذ ضربه گیر، کارتن‌های مخصوص فریت بار (این کارتنها به صورت اختصاصی با آرم شرکت پادمیرا راه و با ضخامت 4 تا 6 سانتی متر طراحی و ساخته می‌شود و بهترین نوع کارتن برای بسته‌بندی بار و کالای مسافران می‌باشد.)  پالت پلاستیکی و سایر تجهیزات باربری و حمل و نقل.

حمل و نقل و باربری

بعد از این که درخواست مشتری برای ارسال بار به خارج از کشور به صورت هوایی ثبت و تایید شد. تیم پکینگ به محل بار اعزام می‌شود و تمام بار مسافری و هر نوع کالایی را  جهت فریت بار مسافری به صورت استاندارد بسته‌بندی می‌کنند و در کارتن‌های 50 در 50 در 50 پک می‌شود و در نهایت روی پالت فیکس می‌شود. بار بعد از اینکه به صورت کامل روی پالت توسط نایلکس و تسمه فیکس شد. کار باربری با تجهیزاتی مانند لیفتراک دستی و  تسمه‌های خاص انجام می‌شود و توسط ون یا کامیونت شرکت پادمیرا راه که آرم شرکت روی تمام وسایل نقلیه ما هک  شده انجام می‌شود و بار به فرودگاه ارسال می‌شود.

انجام کارهای گمرکی و تشریفات فرودگاهی

کارشناس انجام امور گمرکی و فرودگاهی به همراه بار  به فرودگاه اعزام می‌شود تا تمام کارهای گمرکی برای صدور بارنامه صادر شود و در نهایت بار ارسال شود.