سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کلینیک لیزر موهای زائد , کلینیک جوانسازی پوست

بهترین شرکت فریت بار

بهترین شرکت فریت بار در تهران

تهران- جهت مشاوره رایگان فریت بار مسافری و تجاری می توانید با کارشناسان «پادمیرا فریت» تماس بگیرید.

به گزارش خبرگزاری مهر، بزرگترین دغدغه مسافران به هنگام سفر به کشورهای خارجی به ویژه استرالیا , امریکا , کانادا , کشورهای اروپایی و ... که قصد اقامت بلند مدت را دارند به همراه بردن برخی از لوازم زندگی است که بیش از اندازه بار همراه مسافر است . این اضافه بار مسافری را باید توسط شرکت های حمل و نقل بین المللی به مقصد مسافر ارسال شود که در اصطلاح به آن فریت بار مسافری اطلاق می شود .

اما مسئله مهمتر اینجا این است که اولا چطور  یک شرکت فریت بار معتبر پیدا کنیم ؟ دوما بهترین شرکت فریت بار کدام است و چه خصوصیاتی دارد ؟ در ادامه به برخی از فاکتورهای بهترین شرکت فریت بار اشاره ای می کنیم و در رابطه با روند فریت بار مسافری توسط شرکت پادمیرا فریت توضیحاتی ارائه می شود.

جهت مشاوره رایگان فریت بار مسافری و تجاری می توانید با کارشناسان ما در پادمیرا فریت تماس بگیرد :

ویژگی های بهترین شرکت حملو نقل بین المللی

ارائه خدمات با کیفیت بالا و رضایت مشتری می تواند در تعیین یک شرکت عالی حمل و نقل هوایی تاثیر داشته باشد . هر شرکت فریت بار یا ارسال بار به صورت هوایی دارای برخی از ویژگی هاست که نشان دهنده برتری بر سایر رقبا است . اما در کل برخی از این ویژگی ها را در این جا مطرح می کنیم که از دید مسافر بسیار با اهمیت است .

هزینه هر کیلو بار هوایی

هزینه فریت بار مهمترین عامل در انتخاب یک شرکت برای ارسال بار مسافری برای هر مسافر می باشد . بدون شک اولین سوالی که هر فرد متقاضی ارسال بار از شما خواهد پرسید این است که برای هر کیلو بار چقدر باید هزینه کند تا به مقصد ارسال شود .  که این هزینه برای انواع بارها بر اساس تعرفه شرکت های هوایمایی صادر کننده بارنامه متفاوت است و هر چه بار وزن بالایی داشته باشد هزینه شکسته می شود .

بازه معمول وزن بار بدین شکل است  :

بار با وزن پایین

بار وزن 45 کیلو گرم

بار 45 تا 100 کیلو گرم

بار 100 تا 300 کیلوگرم

بار 300 کیلوگرم به بالا

در این بازه ها هر شرکت هواپیمایی تعرفه ای دارد که با سایر شرکتها متفاوت است .

نکته مهم :

تعیین هزینه فریت هر کیلو بار هوایی بر اساس خدماتی است که هر شرکت فریت بار ارائه می کند . برای مثال : بسته بندی , حمل و نقل , انجام تشریفات فرودگاهی و گمرکی و ...  تاثیر مستقیم در تعیین هزینه دارد.

خدمات بسته بندی و هندلینگ

مورد مهم دیگر برای تعیین یک شرکت خوب فریت بار بسته بندی دقیق و اصولی بار مسافری یا تجاری است . بدون شک مهمترین فاکتور در باربری هوایی بسته بندی بار است . که از آسیب دیدگی جلوگیری می کند . در صورتی که بسته بندی دقیق و اصولی نباشد بدون شک به وسایل شما در حین حمل و نقل آسیب وارد خواهد شد .

بطور مثال برای فریت بار به کانادا شما یک سری لوازم شیشه ای آشپزخانه دارید که با هزینه زیاد هم ارسال می شود . اگر این لوازم به صورت استاندارد و با استفاده از نایلون و کاغذ ضربه گیر بسته بندی نشود . بدون شک آسیب خواهند دید .

انجام تشریفات گمرکی و فرودگاهی

ابرای انجام کار گمرکی و فرودگاهی نیاز به فرد متخصص دارید که این کار را شرکت فریت بار برای شما انجام خواهد  داد . شرکت پادمیرا راه با کارشناسان حرفه ای و با تجربه  این کار را برای شما انجام می دهد .

سرعت و دقت

سرعت و دقت در امر ارسال بار به مقاصد خارجی برای هر مسافری اهمیت زیادی دارد و مسافر دوست دارد در زمان تعیین شده بار به مقصد رسیده باشد همچنین در امر ارسال نیز دقت کافی داشته باشد . برخی از شرکتها متاسفانه  در این امر کوتاهی می کنند که موجب نارضایتی مسافران می شود . شرکت پادمیرا راه هر زمانی که مسافر بخواهد بار را تحویل بگیرد در ا زمان ارسال می کند برای این کار نیز  به مدت 30 روز بار را به صورت رایگان در انبار شرکت به صورت بسته بندی شده نگهداری می کند تا در زمان تعیین شده برای مسافر ارسال شود .

توجه داشته باشید مدت زمان نگهداری 30  روز است و اگر بیشتر از آن طول بکشد هزینه باربری تعیین می شود .

شرکت پادمیرا راه برای آسایش مسافران عزیز کار فریت بار به به صورت صفر تا صد انجام میدهد . از پکینگ در منزل تا تحویل در فرودگاه مقصد جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانید با کارشناسان ما در پادمیرا راه تماس بگیرید :

ارتباط با پادمیرا فریت

آدرس دفتر مرکزی : تهران، سهروردی شمالی،خیابان میرزایی زینالی غربی ، ساختمان اداری 144، واحد 1

02188501287
02188501288
02188735604
02188735703

ارتباط با مدیریت:        

09121406909