سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کلینیک لیزر موهای زائد , کلینیک جوانسازی پوست

ایمپلنت دندان یا کاشت ایمپلنت چیست؟

ایمپلنت دندان یا کاشت ایمپلنت چیست؟

ایمپلنت دندان یا کاشت ایمپلنت ، راه حلی برای جبران کمبود های بی دندانی است ، و به عنوان روشی برای جایگزینی دندان یا دندان های از دست رفته می باشد . ایمپلنت دندان و یا کاشت دندان در واقع راه حلی است ، که با استفاده از آن استخوان فک بازسازی شده و سلامتی دندان ها و لثه و استخوان فک برگردانده می شود . و علاوه بر این منجر به زیبایی چهره و لبخند هم می شود . در واقع ایمپلنت دندانی ، مشکلات مربوط به عمل جویدن غذا ، صحبت کردن و زیبایی را حل می کند .

ایمپلنت دندان و یا کاشت ایمپلنت در عین حال که دندان ها را بازسازی می کند ، زیبایی صورت و دندان ها را به ارمغان می آورد . و به عنوان یک درمان دندانپزشکی می باشد ، که منجر به سلامت دندان ها می شود . بیمار از انجام ایمپلنت دندان و یا کاشت ایمپلنت رضایت کامل دارد ، و بیمار برای دندان های از دست رفته ی خود جایگزینی دارد ، که می تواند تا آخر عمر از آن استفاده کند .

بایستی ایمپلنت دندان یا کاشت ایمپلنت را مثل دندان طبیعی در نظر گرفت و از آن مراقبت کرد . استفاده از مسواک ، خمیر دندان ، و نخ دندان ، برای تمیز کردن و نگه داری ایمپلنت دندان یا کاشت ایمپلنت توصیه می شود .

یکی از موارد تاثیر گذار و بسیار حائز اهمیت در موفقیت ایمپلنت دندان یا کاشت ایمپلنت ، انتخاب کلینیک ندانپزشکی ایمپلنت متخصص مناسب است .توصیه ی ما به شما این است که ، قبل از اینکه شما به انجام عمل ایمپلنت دندان یا کاشت دندان اقدام کنید . در اولین مرحله یه دنبال یک دندانپزشک متخصص ایمپلنت با تجربه باشید ، توانایی ها و تجربیات او را ارزیابی کنید و از کیفیت کارش اطمینان حاصل کنید .

برخی از دندانپزشکان در زمینه ایمپلنت دندانی هستند ، که آموزش های علمی و عملی کافی در این زمینه ندیده اند . از آنجائی که عمل ایمپلنت دندان یا کاشت ایمپلنت یک درمان پرهزینه است . توصیه ما به شما این است که ، برای دریافت یک درمان عالی و کسب نتیجه ی رضایت بخش از انجام ایمپلنت دندانی ، نزد ایمپلنتولوژیست یا متخصص ایمپلنت دندان یا کاشت ایمپلنت رفته و درمان را به دندانپزشکی که تخصص ایمپلنت دندان یا کاشت ایمپلنت ندارد ، نسپرد .

انواع ایمپلنت دندان چیست؟

برای انجام عمل ایمپلنت دندان و یا کاشت ایمپلنت دندان انواع و روش های مختلفی وجود دارد ، که متخصص ایمپلنت بر حسب شرایط بیمار ، بهترین نوع ایمپلنت را برای درمان مشکل بی دندانی انتخاب می کند . در ادامه به معرفی انواع ایمپلنت دندان می پردازیم .

اوردنچر نوعی از ایمپلنت دندان یا کاشت ایمپلنت است ، که دست دندان را نگه می دارد ، و به این صورت هستند که دو یا چهار ایمپلنت در فک پایین یا بالا گذاشته می شود و دست دندان روی آن قرار می گیرد . این نوع ایمپلنت دندان یا کاشت ایمپلنت در مواردی کاربرد دارد ، که که استخوان فک بیمار بیش از اندازه دچار تحلیل شود ، و حجم استخوان فک به اندازه ای کم شود ، که نیاز به بازسازی استخوان فک ضروری باشد ، و در مواردی که دنچر یا دست دندان بیمار از دهانش خارج می شود ، کاربرد دارد .